Joo aika jäissä on kuskimarkkinat. Kimin vapaa paikka sen varmaan sitten isommin tulisi aukaisemaan, kun etsijään korvaajan korvaajaa ketjureaktiona, jollei Ferrari ratkaise tätä sitten sillä, että antaa a'la Leclercin vetää vuoden esimerkiksi Sauberilla ja nostaa sitten tilalle.
Tällä hetkellä tuntuu olevan liikaa kuskeja liian vähille paikoille. Pari tallia jos olisi sarjassa enemmän, niin kuin oli vielä pari vuotta sitten niin olisi paikkojen jakaminen huomattavasti helpompaa, kun nämä Mersut, Red Bullit ja Ferrarit voisivat vaikkapa moottorit tarjoamalla pyytää ottamaan jonkun junnunsa ajelemaan.
Veikkaan ainakin, että jos Sainz menisi Renaultille, niin Gasly nousee korvaajaksi Toro Rossolla. Voi hyvin olla, että korvaa jo Kvyatin tämän kauden jälkeen.
Sauberin tekemä diili Ferrarin moottoreista tarkoittaa sitä, että mahdollisesti Ferrarin junnuista toinen saa ainakin paikan Sauberilta. Giovinazzi näytti pitkään seuraavalta Ferrarin tähdeltä, mutta nyt vähän vaikuttaa siltä, että Leclerc nostaa itsensä nokkimisjärjestyksessä yläpuolelle ja hän on se, joka saa sen tallipaikan jostain ensimmäisenä. Formula2 mestari ei saa enää kyseistä sarjaa uudelleen ajaa, jonka takia Vandoorne ja nyt tänä vuonna Gasly ovat ajaneet Japanin formulaluokkia. Sama tilanne tulee eteen Leclercillekin, jos ja kun mestaruuden tänä vuonna vie.
Ericsson tuo hyvät massit Sauberille ja Wehrlein on nuorena lahjakkuutena myös tallissa. Kumpi väistää, jos Ferrari haluaisi vaikkapa Leclercin talliin?
Wehrlein on Mersun miehiä, mutta missäpä sitä ajaa, kun Bottas tekee kohta vuoden-parin jatkosopparin.
Red Bullillakin noita junnukuskeja riittää ja kun tallissa on kuitenkin Ricciardo suht nuorena ja Verstappen todella nuorena, niin tukkoiselta näyttää tie näille Sainzeille ja muille lahjakkuuksille nousta ylöspäin. Kyllä varmaan alkaa Sainziakin vituttamaan, kun on kuitenkin hyvä kuljettaja, että näyttää pahasti siltä, että jos meinaa Red Bullin siipien alla jatkaa, niin ainoa paikka on jatkaa vuodesta toiseen Toro Rossolla uraansa junnaamassa.
Kaiken tämän jälkeen jää kysymys mitä tekee Alonso? Vaihtoehdot todella rajalliset. Jatko McLarenilla tai sitten ehkä joku Renault, joka ei sekään vaikuta sen paremmalta vaihtoehdolta tarkemmin ajateltuna. Alonso taisi sanoa, että jos McLaren on voittaja-auto syyskuussa, niin lupaa jatkaa tallissa. Tiedä sitten oliko ihan tosissaan heitetty, mutta itsellä on sellainen fiilis, että ei Alonso vielä halua formulauraansa lopettaa eikä siirtyä vielä muihin sarjoihin.
Tie on vain tukossa melkein kaikkialle ja se on harmi, koska toisi hyvää säpinää kärkitaistoihin. Tämän takia sitä toivoisi, että Honda saisi itseään niskasta kiinni.