Tuskinpa mitään dramaattista. Kyllä faneilta sydäntä löytyy sen verran tajuta, että Kubican paluu edes yhdeksi viikonlopuksi olisi kaikkien aikojen comeback. Ja kuin kermaksi kakun päälle Kubica saisi potkaistua Palmerin huitsin helvettiin, mistä ei voisi olla kuin iloinen.Toisaalta jos Schumacherin, kiistatta kaikkien aikojen parhaan kuskin, sädekehä himmeni muutaman vuoden comebackin jälkeen noinkin paljon, mitähän Kubican todennäköinen suoritustaso kuuden vuoden tauon jälkeen tekisi miehelle.
Samaa mieltä. Schumilla oli kalusto ja tuomaristo puolellaan, mutta silti hävisi esim Häkkiselle. Toki Schumi on kiistatta menestynein kuski.PS: Schumacher ei muuten ole mikään kiistatta kaikkien aikojen paras kuski, yksi parhaista toki. Mutta onko sitten paras, siitä kyllä saadaan isokin kiista.
Samaa mieltä. Schumilla oli kalusto ja tuomaristo puolellaan, mutta silti hävisi esim Häkkiselle. Toki Schumi on kiistatta menestynein kuski.
Mika oli MM kärjessä ennen Schumin loukkaantuessa ja voitot Mikalle 3-2. Paalut muistaakseni 5-1 että kyllä se kausi oli Häkkiselle menossa jo ennen Schumin loukkaantumista.Kalusto? Häkkinen voitti 98-mestaruuden täysin ylivoimaisella autolla. Mclarenit olivat n. sekunnin muita nopeampia kierroksella. -99 Schumacher loukkaantui puolessa välissä kautta.
Vaikka unohtaisi tilastot, ei Schumacheria kokonaisvaltaisempaa ja parempaa kuskia ole modernilla ajalla ollut.
Mikä on moderni aika formuloista puhuttaessa?Vaikka unohtaisi tilastot, ei Schumacheria kokonaisvaltaisempaa ja parempaa kuskia ole modernilla ajalla ollut.
Mikä on moderni aika formuloista puhuttaessa?
Palmer ei ainakaan parantanut omaa asemaansa romuttamalla autonsa tämän päivän molemmissa harjoituksissa.Robert Kubican paluu jo tälle kaudelle ei ilmeisesti ole ihan mahdottoman kaukaa haettu juttu. Renaulthan etsii umpisurkealle Palmerille korvaajaa, ja RB on tarjonnut jo Sainzia kaikille seitsemän miljoonan euron hintaan, mutta Rellu ei ole tarttunut vielä täkyyn koska haluaa katsoa tämän Kubica-kortin loppuun asti.
Renault vahvistikin jo aiemmin tällä viikolla, että Kubica ajaa Hungaroringin testeissä kisaviikonlopun jälkeen. Alkaa vahvasti näyttää siltä, että Palmer ajaa viimeistä kisaviikonloppuaan ja Spassa nähdään Kubican paluu.
Paitsi, että Renault on todennut tällä viikolla, että Palmer ajaa kauden loppuun ja Kubica ei tällä kaudella Formuloissa kisaa aja 99 prosentin todennäköisyydellä. Toki jää tuossa tuo yksi prosentti liikkumavaraa.
No ainakin Unkarin harjoitusten perusteella ei voida enää puhua Fefen taantumasta. Kovaa vauhtia varsinkin Vetteliltä.Kieltämättä nyt on ollut ehkä Mersuja suosivia ratoja muutama putkeen kun on ajettu Montrealissa, Bakussa ja Silverstonessa. Se tietysti vähän huolestuttavaa että Mersut oli nopeimpia myös Itävallassa joten mielenkiinnolla odotan mitkä on voimasuhteet Hungaroringilla. Loppukaudesta Mersujen pitäisi olla vahvoja ainakin Spassa, Monzassa ja Meksikossa mutta muuten radat sellaisia joilla Ferrarinkin pitäisi pärjätä jos voimasuhteet olisi suurin piirtein samat kuin alkukaudesta. Aika näyttää onko Mersu oikeasti mennyt ohi vai onko nyt vaan ollut tosiaan sille sopivampia ratoja.
Massa olisi voinut suosiolla jättää kolmannen harjoituksen väliin kun ilmeisesti oli jo selvää ettei voi kisaan osallistua.Felipe Massa jättää loppuviikonlopun väliin sairastelun vuoksi. Varakuljettaja Paul di Resta ottaa hänen paikkansa. Di Resta ei ole ajanut kisaa neljään vuoteen, eikä ole kertaakaan ajanut 2017 autolla. Mielenkiinnolla seuraan miehen vauhtia!
Felipe Massa jättää loppuviikonlopun väliin sairastelun vuoksi. Varakuljettaja Paul di Resta ottaa hänen paikkansa. Di Resta ei ole ajanut kisaa neljään vuoteen, eikä ole kertaakaan ajanut 2017 autolla. Mielenkiinnolla seuraan miehen vauhtia!
Tuohon kun lisätään vielä rallin puolelta kolmoisvoitto (tällä hetkellä neloisjohto, mutta rallia toki jäljellä vielä) tai vastaavaa, niin voitaisiin puhua autourheilun dominanssista.Huomenna sitten taas kunnon musiikkia kisan päätteeksi ja kaksi siniristilippua palkintopallille, mielellään sijoille yksi ja kaksi. Saataisiin vihdoin se kaksoisvoitto Suomeen.
Tuohon kun lisätään vielä rallin puolelta kolmoisvoitto (tällä hetkellä neloisjohto, mutta rallia toki jäljellä vielä) tai vastaavaa, niin voitaisiin puhua autourheilun dominanssista.