Mainos

Formula 1 – kausi 2014

  • 332 246
  • 1 769

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Pastor Maldonado

Ottaen huomioon Lotuksen talousvaikeudet ja Pastorin sponssipaketin, joka taisi ainakin viime vuonna olla sarjan suurin, niin pitäisin häntä vahvimmilla, jos Hulkki meneekin FI:lle. Massa taas on jo menneen talven lumia ja häntä puoltaisi ainoastaan hänen kokemuksensa. En pidä häntä yhtään Maldonadoa parempana kuljettajana. Vaihtoehtona voisi myös olla joku uusi tulokas kuten Valsecchi.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ottaen huomioon Lotuksen talousvaikeudet ja Pastorin sponssipaketin, joka taisi ainakin viime vuonna olla sarjan suurin, niin pitäisin häntä vahvimmilla, jos Hulkki meneekin FI:lle.

Mutta Pastorihan on mulkku. En usko että päätyvät rahavirran lumoissakaan tälläiseen kuskiin joka haukkunut omaa talliaan tänä vuonna useampaankin otteeseen, välillä suoraan välillä rivien välistä, ei huvita tulla edes ajamaan kun auto ei kulje jne.
Sunnuntain ohitus Valtterista kertoo myös paljon omistautumisesta talliin, jos Vale olisi pitänyt linjan ja yrittänyt pysyä radalla niin tallin molemmat autot olisi mahdollisesti nyt pajalla.

BBC Sport F1 2013 - 15 Japanese GP - Post-Race: Bad blood at Williams following final corner fight - YouTube

Massa on paras vaihtoehto Lotukselle tuomaan kokemusta JOS Eddie Jordan on veikkailuissaan oikeassa. Itse uskon kuitenkin Hulkin päätyvän Lotukselle.

_
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Massa on ihan vitun huono tänä päivänä, yksi sarjan huonoimmista ja Maldonado ei hänkään mikään kärkiluokan kuski ole.

Onko Alonso sitten sarjan toiseksi huonoin kuski, kun ottaa säännöllisesti aika-ajoissa Massalta pataan? Massalle kyllä sattuu aina kaikkia ihmeellisyyksiä, mutta ei miehellä ole ollut viime vuosina kyllä tuuriakaan ollenkaan matkassa. Joku Räikkönen taas on ollut paluunsa jälkeen sarjan onnekkain kuski.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Onko Alonso sitten sarjan toiseksi huonoin kuski, kun ottaa säännöllisesti aika-ajoissa Massalta pataan? Massalle kyllä sattuu aina kaikkia ihmeellisyyksiä, mutta ei miehellä ole ollut viime vuosina kyllä tuuriakaan ollenkaan matkassa. Joku Räikkönen taas on ollut paluunsa jälkeen sarjan onnekkain kuski.

Tuuri on ansaittava. Ei ole sattumaa, että Kimi nousee kisa toisensa jälkeen ja Massa romahtaa.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Massa on kyllä aivan liian epätasainen kuski tähän sarjaan, välillä väläyttelee, mutta noissa kisoissa sattuu ja tapahtuu aina liikaa sähellyksiä, en enää laittaisi kyllä tuurin piikkiin kaikkea, sen verran on sattunut. Massa ei ole esim. pystynyt kilpailijoilta syömään pisteitä lähes ollenkaan. Ja yllättävän pitkään Ferrari on kaveria katsellutkin, Massa sai tilaisuutensa ja ei pystynyt sitä käyttämään. Harvoin saat ajaa huipputallissa noin pitkään noin vaihtelevalla menestyksellä.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika-ajoista ei jaeta pisteitä, joten se on ihan se ja vitun sama voitatko vai häviätkö tallikaverille tuolloin. Tärkeintä on se, että olet sunnuntaina maalissa ensimmäisenä. Eikä mulla ole mitään Massaa vastaan. Symppis jätkä ja ollut joskus hyvä ajamaan F1-autoa, mutta ei enää. Kyllä viimeisen neljän vuoden tilastot ja tulokset kertoo jo kaiken. Massan taso on yksinkertaisesti huono tähän sarjaan. Mies kun ei pääse yhtään kisaa läpi ilman ongelmia. Jos talli ei mokaa, mies mokaa, jos talli mokaa, niin mies ei mokaa ja jos kumpikaan ei mokaa, niin vauhti riittää just ja just kympin joukkoon, samaan aikaan kun Alonso ajaa TOP3 sijoituksesta.

Eiks se olisi Steegilinkin parasta jo katsoa totuutta silmiin ja todeta, että Felipe on tehnyt työnsä todella huonosti sen jousi-episodin jälkeen? Toki huonoa tuuriakin on ollut, mutta enimmäkseen mies on mokaillut itse + vauhti on ollut todella huonoa.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Eiks se olisi Steegilinkin parasta jo katsoa totuutta silmiin ja todeta, että Felipe on tehnyt työnsä todella huonosti sen jousi-episodin jälkeen?

Totuus Massan huonosta työstä saadaan tietää varmaan vasta vuosien päästä. Massa on kuitenkin heikoimmassa asemassa kaikissa kuskeista tallissaan ja joutuu ajelemaan autolla, joka on tehty täysin Alonson ehdoilla. Ei sillä kyllä kaikkea sitä huonoa menestystä selitä, mutta osittain kyllä. Siksi haluaisinkin nähdä Massan vielä yhden kauden ajan F1-sarjassa jossain muussa tallissa, jossa hän saisi edes suhteellisen tasapuolisen kohtelun tallitoverinsa kanssa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Totuus Massan huonosta työstä saadaan tietää varmaan vasta vuosien päästä. Massa on kuitenkin heikoimmassa asemassa kaikissa kuskeista tallissaan ja joutuu ajelemaan autolla, joka on tehty täysin Alonson ehdoilla. Ei sillä kyllä kaikkea sitä huonoa menestystä selitä, mutta osittain kyllä. Siksi haluaisinkin nähdä Massan vielä yhden kauden ajan F1-sarjassa jossain muussa tallissa, jossa hän saisi edes suhteellisen tasapuolisen kohtelun tallitoverinsa kanssa.

Massa on kyllä ollut viimekaudet niin huono että olisi se kyllä talliltakin melkoisen tyhmä veto jos sielä tahallaan huononnetaan autoa, ainakaan erityisen paljon, toki alonso varmaan parhaimat ja uutuudet aina autoon saa, mutta luulisi varsinkin noin tiukassa pistekamppailussa nytkin, että massalla olisi ihan tasaväkinen auto käytössä. Oikeastaan en pitäisi ihan ihmeenä vaikka ferrari olisi vielä tallipisteissä neljäs, sen verran hyvän vaihteen myös Lotus saanut nyt kun grosjean saanut vauhdin päälle. Massan ainakin pitäisi ottaa enemmän kuin pari pistettä seuraavista kisoista..
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Iltalehti.fi kirjoitti:
Lotus-pomo: "Ilman meitä Kimi olisi unohdettu"

Tallipäällikkö Eric Boullierin mukaan pesti Lotukselle pelasti Kimi Räikkösen uran.


- Ilman meitä Kimin paluu olisi ollut erilainen. Pystyttekö kuvittelemaan lopputulosta, jos hän olisikin valinnut Williamsin? Me rakensimme kaiken Kimin ympärille, Boullier sanoi Speed Week -lehdelle.

- Mielestäni hänen suosionsa fanien keskuudessa kasvoi Lotuksen kuljettajana. Jos hän olisi lopettanut ajamisen ralliuran jälkeen, uskon että Kimi Räikkönen olisi jo unohdettu tänään.

- Me annoimme hänelle oikeat apuvälineet, joilla hän sai itseluottamuksensa takaisin.

Boullier silti myöntää, ettei osannut kuvitella nähdynlaista menestystä. Se on käynyt pääsponsoria hakevan tallin taloudelle, koska Räikkösen palkkaus perustuu pitkälti menestysbonuksiin.

F1-mittarilla vaatimatonta pohjapalkkaa nauttiva suomalaiskuljettaja kuittaa tiettävästi 40 000 euroa per MM-piste. Kauden loppupuolella tulot ovat koko sarjan kärkitasoa.

- Tiesimme, että hän olisi hyvä, mutta emme tienneet, että hän olisi näin hyvä, Lopez ihmetteli lehdelle.

Seuraavaksi F1-sirkus siirtyy Intian Delhiin, jossa kisataan 27. lokakuuta.

Voi vitun Boullier, taisi jäädä huomaamatta että viime kaudella joku Pastor Maldonadon kaltainen keskinkertaisuus voitti sillä Williamsin autolla ja ajoi aika säännöllisesti Q3:een aika-ajoissakin, mitäpä Kimin kaltainen laatukuski olisikaan voinut sitten Williamsilla saada aikaan? Tietysti tämä kausi olisi ollut Kimillekin Williamsilla kärsimystä, mutta uskon että osaaminen olisi tullut joka tapauksessa todistetuksi. Ranskan pojilla vain on ilmeisesti aika saatanasti jäänyt hiekkaa genitaalialueelle kun Kimi ei halunnutkaan jäädä talliin joka hoitaa talousasiansa puuhastellen.

E: Meni ehkä väärän vuoden ketjuun, mutta olkoon.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Maldonadon ura taisi olla sitten siinä. Kaveri tosiaan ollut nyt lähtökuopissa Williamsilta ja nyt vielä sponsori hommat taitaa mennä jäihin. Kaikki voi MTV3:lta käydä lukemassa noita juttuja. Olen laiska ja en jaksa linkittää nyt kun täytyy ennättää Oilers pelin vikaan erään.
 
Suosikkijoukkue
KK
Paljon on huhuiltu Alonson menosta McLarenille, mikä itseäni ainakin hieman vituttaisi. Jos Kimi ja Alonso olisi samassa tallissa voitaisiin ainakin subjektiivisesti vertailla hieman näiden kuskien eroja, kun "samalla autolla" ajaisivat. Toivottavasti tämä huhu on vain huhu, toisin kuin muutama kuukausi seitten Kimin meno Ferrarille, mihin uskoin ja toivoin. Tähänkin huhuun alan pikkuhiljaa uskoa, koska niin moni tuntuu tästä kirjoittavan. Olihan Kimin Ferrari diilistä todella varmoja huhuja niin kuin nyt tästä Alonso-McLaren jupakasta. Mutta toivottavasti ei toteudu!
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni tuo on Alonsolta samalla myöntävä vastaus siihen, että hän ei uskalla ajaa Kimiä, tai muitakaan rattimiehiä vastaan, vaan aina on hänen oltava se number one.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Mielestäni tuo on Alonsolta samalla myöntävä vastaus siihen, että hän ei uskalla ajaa Kimiä, tai muitakaan rattimiehiä vastaan, vaan aina on hänen oltava se number one.

Siis mikä oli Alonsolta myöntävä vastaus? Meni ohitse.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Magnuseen on huhuissa 2015 kaudelle Alonson tallikaveriksi. Jos tuo pitäisi paikkansa, niin Buttonin pitkät jatkot voi heittää romukoppaan. Toki vain huhu taas, mutta kyllähän juutti yksi lupaavimpia kuskeja on.

Bottas toivottovasti saa jatkaa, mutta Maldonadon tilanne on vähintään mielenkiintoinen. Sponsoritilanne on ainakin sekava. Bottas voisi ajaa nyt pari hyvää kautta Williamsilla ja sitten Mercedekselle. ;)
 
Suosikkijoukkue
KK
Mielestäni tuo on Alonsolta samalla myöntävä vastaus siihen, että hän ei uskalla ajaa Kimiä, tai muitakaan rattimiehiä vastaan, vaan aina on hänen oltava se number one.

Täh? Ja vitut. Ainut minkä myöntävän vastauksen Alonso antaa on, että hän haluaa olla nro. 1.. Se ettei uskalla "ajaa Kimiä vastaan" on täyttä paskaa. Jos Fernando lähtee kesken sopimuksen niin joko Alonsolla tai McLarenilla on todella paljon ylimääräistä rahaa, mitä en usko kummaltakaan. Ei kai Ferrari Alonsoa ilmaiseksi päästä pois? Alonsokin haluaa varmasti ajaa parhaista mahdollisista sijoista ja McLarenilla ensi kaudella niihin suorituksiin tuskin päästään. Alonsolle paras mahdollinen vaihtoehto on Ferrari. Jos Fernando menee McLarenille niin mestaruus haaveet ovat menneet siinä. Uskoisin, että tehdastallit + RB (Renault) ovat ainoat mahdolliset maailmanmestaruus kandidaatit ensi kaudella.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Jos Alonso jättää Ferrarin niin kyllä hän nimenomaan myöntää sen, että ei uskalla ajaa Kimiä vastaan kisaa samalla kalustolla, koska ei kestä sitä, että mahdollisesti häviäisi. Jos jatkaa Ferrarilla, niin sitten täytyy kerrankin nostaa hattua hänelle.
 
Suosikkijoukkue
KK
Jos Alonso jättää Ferrarin niin kyllä hän nimenomaan myöntää sen, että ei uskalla ajaa Kimiä vastaan kisaa samalla kalustolla, koska ei kestä sitä, että mahdollisesti häviäisi. Jos jatkaa Ferrarilla, niin sitten täytyy kerrankin nostaa hattua hänelle.

Menee jankkaamiseksi, mutta itse uskon, että Alonso ei kestä vain tasapuolista kohtelua. Fernando haluaa olla tallissa se ykköskuski. Ei siinä mikään muu ole kyseessä. Lisäksi en usko siirtoon, koska McLarenilla ei ole realistisia mahdollisuuksia kisailla tehdastalleja vastaan ja Alonso ei halua/kestä ajaa jämäpisteistä. Toki raha saattaa muuttaa asian, mutta Fernando alkaa olemaan "ei niin nuori kuski", joten varmasti haluaa viimeiset vuodet ajaa maailmanmestaruudesta. Eiköhän lopeteta tämä jankkaaminen?
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Eiköhän lopeteta tämä jankkaaminen?

No siis tuo Alonso - McLaren huhu on juuri sellainen kuin Kimi - Ferrari oli. Ensin oli, että en usko tippaakaan, mutta päivä päivältä siihen uskoo enemmän. On kuitenkin sellainen juttu tämä, että ehkä turha jankkaa noista asioita ainakin ennen kuin se Alonso on virallisesti McLaren kuski.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Pirelli pomo haluaa lisää testejä, mikä ei kuullosta kovin todennäköiseltä kun ottaa huomioon tuon mahdollisen kalenterin paisumisen. Sinällään nuo lisätestit olisi hyvä asia ja varsinkin jos niissä ajatetaan nuoria kuskeja. Nuoret kuljettajat saavat nykyään ihan liian vähän testejä F1 autolla. Koko sarjan kannalta olisi vain ja ainoastaan etu jos nuoret saisi enemmän noita mahdollisuuksia F1 auton ratin takana.
 

Morso

Jäsen
Autosportin tietojen mukaan Torro Rosso paikkaa Ricciardon jättämän aukon nuorella venäläisellä Daniil Kviatilla. Aivan mitäänsanomaton nimi ja aikalailla täysin spekulaatioiden ulkopuolelta. Aikaisemmissa puheissahan tuota paikkaa oltiin petaamassa Antonio Felix da Costalle tai Carlos Sainz juniorille. Näistä varsinkin Sainz jr. olisi toisen polven kuskina ollut mielenkiintoista nähdä lähtöruudukossa. Hänen puolestaan olisi puhunut vielä lupaavat testit, jotka veti Red Bull autolla aikaisemmin tänä vuonna.

Sauberillehan ollaan viety tätä venäläisteiniä Sergei Sirotkinia. Jotenkin ymmärsin, että tämän siirron takana oli tarkoitus saada venäläisille oma kuski F1-sarjaan, mutta nythän niitä sitten olisi siellä peräti kaksi kappaletta. Nopeasti tilanteet muuttuu ja ehkä tämä nopeuttaa F1-osakilpailun saamista Venäjän maaperälle.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Autosportin tietojen mukaan Torro Rosso paikkaa Ricciardon jättämän aukon nuorella venäläisellä Daniil Kviatilla. Aivan mitäänsanomaton nimi ja aikalailla täysin spekulaatioiden ulkopuolelta. Aikaisemmissa puheissahan tuota paikkaa oltiin petaamassa Antonio Felix da Costalle tai Carlos Sainz juniorille

Ei varmaan ole niin mielenkiintoinen kuin Sainz jr, mutta paremmat näytöt omassa sarjassa Kvyjatilla kuin Sainzilla. Kvyjat taistelee vielä Abu Dhabissa mestaruudesta GP3 sarjassa, joten sikäli on ajanut todella hyvän kauden. Kuitenkin hyppy GP3 sarjasta on iso. Bottas ajoi GP3 mestaruuden jälkeen kuitenkin kauden noita harjoituksia.

Antonio Felix da Costa ei onnistunut odotetulla tavalla päättyneellä FR 3.5 kaudella ja sen takia Toro Rosso on päätymässä venäläiskuskiin. Kvyjat on myös da Costan tapaan Red Bullin nuorten kuskien akatemiassa. On kuitenkin GP3 sarjassa päihittänyt Sainzin selvästi ja tosiaan edelleen mestaruus mahdollinen. Kuitenkin niin kuin sanoin, niin GP3 sarjasta on iso hyppy ykkösiin ja sen takia olisin halunnut nähdä mielummin da Costan Toro Rossolla ja Kvyjatin sitten FR 3.5 sarjassa.
 
Suosikkijoukkue
KK
Kaiken kaikkiaan jokainen uusi kuski F1:ssä on TODELLA suuri kysymysmerkki. F1 on jotain aivan muuta kuin GP3 tai Rellun sarjat. Mitäpä lottoatte, kumpi on parempi OIKEASTI? Bottas/Kovalainen vai joku Sainz Jr/muu vastaava? Tottakai yllätyksiä voi tulla, mutta ns. häntäpään talleihin kokematon kuski tai jo muutaman kauden ajanut perusvarma jantteri on varmasti auton kehityksen kannalta parempi vaihtoehto. Toki nykypäivänä pikkutalleilla sponsorikuski on tärkeä, mutta pitkällä tähtäimellä tallin kannalta huono ratkaisu.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toro Rosso vahvisti nyt venäläiskuljettaja Daniil Kvyatin sopimuksen.

Tuolla GP2 sarjalla ei muuten taida tehdä nykyisin enää mitään. Siitähän oli alunperin tarkoitus tulla ponnahduslauta ykkösiin ja sitä se olikin, mutta nyt viime vuosina sieltä ei ole noussut oikein ketään. Tosin se johtuu siitä, että ajotaidot ei paina enää juurikaan valintaa tehdessä, vaan se rahapino.

Mitäs paikkoja siellä nyt on vielä vapaana?

Vahvistetut sopimukset:

Red Bull:
Sebastien Vettel
Daniel Ricciardo

Ferrari:
Fernando Alonso
Kimi Räikkönen

Mercedes:
Lewis Hamilton
Nico Rosberg

Lotus:
xxxxx
xxxxx


- Grosjeanin jatko käytännössä varma ja Romain sanoikin viime kisan jälkeen, että menee lähiaikoina kirjoittamaan sopparin ensi kaudesta. Mitään virallista sopparia ei kuitenkaan ole, joten näin ollen Lotukselta puuttuu ns. molemmat kuskit.

McLaren:
Jenson Button
Sergio Perez

Force India:
Paul Di Resta
xxxxx

Ainakin toinen kuski menossa vaihtoon, sillä tämän uutisen mukaan Paul Di Resta on saamassa potkut tallista heikkojen esityksiensä takia. Saksalaiskuski Adrian Sutil on ilmeisesti jatkamassa toisena kuljettajana, mutta hänellä ei ole vielä virallista sopimusta ensi kaudesta. Marussian Max Chilton tulossa Sutilin tallikaveriksi.

Sauber:
xxxxx
xxxxx


Sergei Sirotkin ajaa 99% varmuudella toista autoa ja on myös itse kertonut ajavansa ensi kaudella Sauberilla. Valmistautuminen on jo aloitettu, kuten tästä tekstistä käy ilmi. Käsittääkseni Sauber ei kuitenkaan ole vielä tiedottanut mitään virallista Sirotkinin sopparista? Jännä nähdä kuka tulee sitten toiseksi kuskiksi? Esteban Gutierrezin jatkoa on huhuttu, mutta kyllä Sauber varmasti miettii myös esimerkiksi Felipe Massaa ja mitä tekee Paul Di Resta, jos FI:ltä tulee kenkää?

Toro Rosso:
Jean-Eric Vergne
Daniil Kvyat

Williams:
xxxxx
xxxxx


- Ilmeisesti Valtteri Bottas jatkamassa Williamsilla, mutta Pastor Maldonadon huhutaan lähtevän välien huononnuttua tallin henkilökunnan kanssa ja mies on myös julkisesti myöntänyt olevansa turhautunut auton suorituskykyyn. Jos Pastori häippäsee, veikkaan että Williams ottaa talliin jonkun ns. maksukuskin. Bottas on heidän projekti ja hän ei tuo hirveästi rahaa ja Williamsikin on sellainen talli, että käytännössä toisen kuski on pakko tuoda fygeä.

Marussia:
Jules Bianchi
xxxxx

- McLarenihan yrittää kovasti tyrkyttää sitä Magnussenia toisen kuskin rooliin. Siinä olisi muuten todella mielenkiintoinen parivaljakko. Kaksi tulevaisuuden kuskia Bianchi vs. Magnussen.

Caterham -
Charles Pic
xxxxx

- Maailman nopein Heikki vai Van Der Garden jatko taitaa olla tämän hetkinen tilanne?
 

Morso

Jäsen
Ei varmaan ole niin mielenkiintoinen kuin Sainz jr, mutta paremmat näytöt omassa sarjassa Kvyjatilla kuin Sainzilla. Kvyjat taistelee vielä Abu Dhabissa mestaruudesta GP3 sarjassa, joten sikäli on ajanut todella hyvän kauden.

Okei, kiitos nopeasta briiffauksesta. Nimenä tämä Kvyat tosin itselle täysi tuntemattomuus. Monet näistä nuorista kuskeista, jotka nostettu Formuloihin ovat olleet esillä jo jonkin aikaa esimerkiksi noiden testien kautta. Tällä hetkellähän McLaren etsii muun muassa juuri testeissä onnistuneelle Kevin Magnussenille ajopaikkaa. Myös Bottaksella oli näitä kilometrejä F1-autolla alla ennen varsinaista kisakuskin pestiä. Tämän Kviatin F1-testeistä minulla ei ole hajua.

Nopea siirtyminen F1-auton rattiin pikkuformuloista ilman kunnollista määrää testikilometrejä on aina riski. Bottaksen kohdallahan tätä riskiä Williams alensi mahdollisimman paljon kolmoskuljettajan pestillä. Ihan ookoosti Bottas on tällä kaudella ajanutkin, mutta ei kuitenkaan varsinaisesti mitenkään loistanut. Torro Rosso nyt sellainen talli, että periaatteessa ei tarvitse valintojaan tehdä sponsorirahalla, joten ajotaidot heille ratkaisevammassa osassa.

Puhuttaessa näistä isoista hyppäyksistä F1-sarjaan ja siellä pärjäämisestä tulee ainoana nimenä mieleen Kimi. Ilmeisesti poikkeus vahvistaa säännön. Kimin muistamiseen kuitenkin voi kenties vaikuttaa hänen suomalaisuus :D Mielenkiinnolla kuitenkin tämän uuden venäläisen siirtymistä F1-sarjaan tulee ensi kaudella seurattua. Mielummin hänen kaltaisia kuljettajia katsoo, kuin ostorahalla nostettuja Sirotkineja.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös