Porvoon Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Toisaalta voihan olla että Massa saa tästä mällistä vain uuden boostin uralleen. Myös Mika Häkkinen tarvitsi yhden kunnon mällin ennen kuin ura lähti kunnolla lentoon.
Massalle on tehty tietokonetomografia, jossa on todettu, että Felipellä ei ole aivovammaa (MTV3 txt 279). Sinänsä hyvä tieto, mutta vahva epäilys on ainakin mulla, että jotain todella vakavaa on silti kyseessä. Näinköhän Massan autoilut on autoiltu.
Massalle on tehty tietokonetomografia, jossa on todettu, että Felipellä ei ole aivovammaa (MTV3 txt 279). Sinänsä hyvä tieto, mutta vahva epäilys on ainakin mulla, että jotain todella vakavaa on silti kyseessä. Näinköhän Massan autoilut on autoiltu.
Niin, aina ei edes sellainenkaan auttaisi, mallia tarjoaa Mercedes LeMansissa -99, kaksi Mercedeksen autoa lensi samalla tavalla pääsuoralla lepikkoon, kirjaimellisesti.
http://www.youtube.com/watch?v=teTYm61oPVo
Minä en ole toistaiseksi vielä uskonut sanaakaan siitä että Alonso siirtyisi Räikkösen paikalle. Enkä usko vieläkään.Kimin kannaltahan tuo onnettomuus voi olla hyväkin juttu. Jos Massalla oikein huono tuuri on, voi ura olla ohi vaikka henki säilyisi. Tämä taas voisi aiheuttaa sen että Kimi saa kuin saakin jatkaa ensi kaudella Ferrarilla ja Alonso tuleekin Massan paikalle.
Massa todellakin painoi kaasun ja jarrun pohjaan tuon osuman jälkeen. Sen kertoi lähetyksessä näytetty grafiikka.Tuolla F1-Forumilla joku kirjoitti että syvästi tajuton potilas kuulemma ojentaa raajojaan, joten on hyvin mahdollista että Massa painoi kaasun ja jarrun pohjaan yhtä aikaa.
F1 ei ole F1 jos sarjassa ajettaisiin umpikattoisella autolla. Formuloihin kuuluu formula autot joissa ei ole minkäänlaista kattoa.Haittaisiko hirveästi jos vaikka suosiolla siirryttäisiin johonkin tämän tapaisiin vehkeisiin: http://img.worldcarfans.com/2009/5/medium/1257692.jpg
Badoer ja Gene ovat nimettyjä varakuljettajia mutta jotenkin en ihan täysin jaksa uskoa että kumpikaan heistä tulee Massan tilalla ajamaan. Vaan toisaalta, varteenotettavia vaihtoehtoja ei kyllä kovin montaa ole joten paha mennä sanomaan mitä Ferrari tekee. Ja toki tässä on nyt pidempi tauko joten pitää ensin seurata miten Massan toipuminen etenee.
Bourdaisiakin on väläytelty tuohon. Hänellä on ilmeisesti sama manageri, kuin Massalla tjsp.
Toisaalta voihan olla että Massa saa tästä mällistä vain uuden boostin uralleen. Myös Mika Häkkinen tarvitsi yhden kunnon mällin ennen kuin ura lähti kunnolla lentoon.
Button on kyllä yksi itkupilli...
Summa summarum...Autosport kirjoitti:It means Alonso will miss his home event that takes place in Valencia next month, unless he moves to another team.
Kyllähän tuo nauratti kesken kisan kun Jenson melkein itkunsekaisella äänellä marmatti kuinka auto on ihan hirveä ajaa, mutta en minä nyt lähtisi hänelle mitään hamekankaan ostoa ehdottelemaan.