Olenpa taas ruvennut tätä vähän pelailemaan tässä tauon jälkeen, kun joku manageri- ja futisvillitys taas iski. TPS:llä pelailen ja olen siitä tehnyt Suomen kärkiseuran ja Eurooppaliigan lohkovaihe on jokavuotista. Toissakaudella päästiin jopa Mestareiden liigaan, jossa kyllä tuli rumasti turpiin. Ja viime kaudella Eurooppaliigan lohkovaiheessa pystyttiin jopa taistelemaan jatkopaikasta, voittaen mm. Interin. Jäätiin kuitenkin lohkokolmoseksi tasapisteisiin kakkosen kanssa paremmalla maalisuhteella, kun keskinäisissä otteluissa tuli yksi häviö ja tasapeli.
Joukkueeni pelaajat ovat olleet kovasti maajoukkueenkin käytössä ja nyt Suomi on menossa ensimmäistä kertaa MM-lopputurnaukseen! Ongelma vaan on siinä että Liigapelit pelataan samaan aikaan noiden kanssa ja maajoukkueen mukaan lähtee kaksi mun parasta hyökkääjää, sekä yksi keskikenttämies...
Yksi ongelma/bugi/juttu tallennuksestani löytyy, johon tartteisin neuvoa/selvyyttä. Olen kehitellyt tiloja ja pyysin myös rakentamaan uuden stadionin. Tuolta Boardroomista kun katsoo, niin toi "Build New Stadium" on ollut jo "planning"-vaiheessa melkein 8 kuukautta. Siis se palkki on täynnä eli "planning"-vaihe on suoritettu, mutta eivät sitten ole ruvenneet rakentamaan sitä stadionia vaikka suunnitelmat ovat valmiina? Onko tää joku bugi vai milloinkohan ne meinasivat ruveta sitä rakentamaan? Pitäisikö kaikki muut rakennustyöt olla sen aikaa jäissä vai mistä kiikastaa..
Toinen kysymys liittyy noihin "preferred moveseihin", elikkä kun pyydän jotakuta oppimaan jonkun liikkeen, ja hän ei suostu, niin onko mahdollista, että hän sitten joskus puolen vuoden päästä tai myöhemmin tulevaisuudessa suostuisi opettelemaan liikkeen, vai onko vastaus aina että ei? Sekä myös, että jos kyseinen tyyppi suostuu opettelemaan pyytämäni liikkettä, mutta sitten sen opettelun jälkeen tuleekin että hän epäonnistui, eikä oppinut sitä, niin jos pyydän uudestaan niin epäonnistuuko se joka kerralla?
Pelissä kyllä ärsyttää noi väkisin tulevat tasurit ja vastustajajoukkueen tehokkuus välillä. Esim pelissä, jossa joukkueeni dominoi, laukoo paljon ja saa "Clear cut chanceja", niin monesti vastustaja saa sen yhden laukauksen maalia kohti ja tekee siitä sen maalin ja peli päättyy 1-1... Tai muuta vastaavaa, että vastustaja onnistuu kaikista paikoistaan, ja itse en ollenkaan tai muutamasta ja väkisin tuntuu aina tulevan se tasapeli.. Pelaan kyllä erittäin hyökkäävällä taktiikalla, enkä nyt mitenkään kovin yksityiskohtaisesti ole taktiikkaa suunnitellut. Täytyy tunnustaa, että välillä nää ärsyttää niin paljon, että tulee hieman huijattua... ja sitten tulee huono omatunto :D Pitäis vähän harvemmin tallennella sitä peliä...