wilberto kirjoitti:Saako noiden scouttien reissujen kestoa päättää itse ollenkaan? Olen nyt pari kertaa lähettänyt scoutteja ympäri palloa, mutta ikinä en ole saanut sitä matkan kestoa päättää. Poisluettuna tietysti sarjojen scouttaamiset. Aika hanurista meinaan, jos sitä kestoa ei saa itse päätettyä.
Sitten on vielä toinenkin ongelma; hommasin tuonne Englantiin pari U18-pelaajaa Etelä-Amerikasta ja pistin heidät U18-jengiin. Mutta moilempien pelaajien nimen edessä lukee vaaleansinisellä pohjalla "Wp". Kun sitten painaa siitä logosta, niin ei näy mitään ihmeellisempää. Tietääkö joku, että mistä tässä on kyse?
En ole minäkään löytänyt paikkaa mistä sitä scoutin matkan kestoa saisi pidennettyä. Enkä myöskään ole löytänyt nappia millä ne scoutin raportit saa tyhjäksi. Enkä ole vielä oppinut miten pelaajan saa tutoroimaan toista.
Tuo Wp markitsee työlupaa eli Work Permitiä ja luulen, että heillä ei vielä ole lupaa pelata Englannista. Sitä tosin ihmettelen, että miten on saanut hankittua pelaajia kellä ei ole pelilupaa. Koitapa asettaa heidät johonkin peliin ja katso mitä tulee ilmoitukseksi ennen peliä.