Football Manager 2007

  • 84 210
  • 598

J.Petke

Jäsen
wilberto kirjoitti:
Saako noiden scouttien reissujen kestoa päättää itse ollenkaan? Olen nyt pari kertaa lähettänyt scoutteja ympäri palloa, mutta ikinä en ole saanut sitä matkan kestoa päättää. Poisluettuna tietysti sarjojen scouttaamiset. Aika hanurista meinaan, jos sitä kestoa ei saa itse päätettyä.

Sitten on vielä toinenkin ongelma; hommasin tuonne Englantiin pari U18-pelaajaa Etelä-Amerikasta ja pistin heidät U18-jengiin. Mutta moilempien pelaajien nimen edessä lukee vaaleansinisellä pohjalla "Wp". Kun sitten painaa siitä logosta, niin ei näy mitään ihmeellisempää. Tietääkö joku, että mistä tässä on kyse?

En ole minäkään löytänyt paikkaa mistä sitä scoutin matkan kestoa saisi pidennettyä. Enkä myöskään ole löytänyt nappia millä ne scoutin raportit saa tyhjäksi. Enkä ole vielä oppinut miten pelaajan saa tutoroimaan toista.

Tuo Wp markitsee työlupaa eli Work Permitiä ja luulen, että heillä ei vielä ole lupaa pelata Englannista. Sitä tosin ihmettelen, että miten on saanut hankittua pelaajia kellä ei ole pelilupaa. Koitapa asettaa heidät johonkin peliin ja katso mitä tulee ilmoitukseksi ennen peliä.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
J.Petke kirjoitti:
En ole minäkään löytänyt paikkaa mistä sitä scoutin matkan kestoa saisi pidennettyä. Enkä myöskään ole löytänyt nappia millä ne scoutin raportit saa tyhjäksi. Enkä ole vielä oppinut miten pelaajan saa tutoroimaan toista.

Tuo Wp markitsee työlupaa eli Work Permitiä ja luulen, että heillä ei vielä ole lupaa pelata Englannista. Sitä tosin ihmettelen, että miten on saanut hankittua pelaajia kellä ei ole pelilupaa. Koitapa asettaa heidät johonkin peliin ja katso mitä tulee ilmoitukseksi ennen peliä.


Tuon tutoroinnin saa niin päälle, että valitsen jonkun pelaajan, sieltä Player Interaction ja sieltä sitten Linked Players ja sitä kautta sitten valitset sen kenet haluat tutoriksi. Tämä ei ihan joka pelaajalla onnistu ja muistaisin lukeneeni jostakin, että yli 23-vuotiasta pelaajaa ei voi tutoroida.

Olit kyllä oikeassa tuon työluvan suhteen, koitin peluuttaa toista ylhäällä, niin peli ilmoitti, että pelaajalta puuttuu työlupa eikä häntä pysty peluuttamaan.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
J.Petke kirjoitti:
Tuo Wp markitsee työlupaa eli Work Permitiä ja luulen, että heillä ei vielä ole lupaa pelata Englannista. Sitä tosin ihmettelen, että miten on saanut hankittua pelaajia kellä ei ole pelilupaa. Koitapa asettaa heidät johonkin peliin ja katso mitä tulee ilmoitukseksi ennen peliä.

Pelissä saa hamstrattua noita pelaajia ilman työlupaa omaan joukkueeseensa, jos on ulkomailla (esim. Belgiassa) feederi, jonne ne voi laittaa pelaamaan ja samalla hankkimaan eu-passia. Eli semmoisia kolmen kauden päähän yltäviä projekteja, tosin en tiedä voiko työluvan saada aikasemminkin jos pelaaja pelaa tarpeeksi maaotteluita.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Niin ja eikös pelaajia voi myös hommata, joiden työlupa sitten umpeutuu jos eivät pääse pelaamaan? Ainakin aiemmissa tämä onnistui. Itse ei ole tullut britteinsaarilla pelailtua juuri ollenkaan viimeiseen 2-3 versioon.

Päivitys kyllä vaikuttaa hyvältä, sitä odotellessa vähän tullut pelailtua, mutta kunnolla vasta kun se tulee ulos.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JustinCase kirjoitti:
Totta on tosiaan tuossa se, että pelaajia on hankalampi saada pelaamaan joukkueena, jos käy henk.koht asetuksia muuttamassa.

Itse pelaan 3-4-1-2 taktiikalla. Puolustusideani on sellainen, että keskimmäinen puolustaja ja keksimmäiset keskikenttämiehet vetävät high closing down ja laitimmaiset puolustajat rarely. High closing down kaverit pyrkivät pallonriistoihin omalla puolustuspuoliskolla ja laitimmaiset pakit varmistavat alempana, etteivät kaikki karvaa itseään pihalle. Ei ole hajuakaan onko tämä millään muotoa paras mahdollinen ratkaisu, mutta ihan OK tulosta olen tällä saanut. Hyökkäävämmät pelaajat vetävät mixed/low closing down.

Sen huomasin, että jos laittaa team mentalityn attackille ja sorvaa henkilökohtaiset asetukset niin, että puolustajilla on defensive mentality, keksikenttämiehillä normal mentality ja hyökkääjillä attackin mentality, niin välimatkat kentällä kasvavat niin isoiksi, että syöttöpelistä ei tule oikein mitään ja maalitilanteet ovat kovin vähissä. Pidin WBA:lla tappioputken jälkeen kaikki asetukset muuten samoina, mutta muutin eri pelipaikkojen mentalityt lähemmäksi toisiaan. Puolustajien ja keksikenttämiehien mentalityt muutin niin, että porrastetusti eroa oli aina korkeintaan muutama napsu. Tulosta rupesi tulemaan välittömästi. Voisihan se tietysti olla vaihtoehto, että koko joukkueella olisi sama mentality, vaikka se minun korvaani hassulta kuullostaakin.

Syöttöpeli minulla on aseteltu niin, että pakit vetää pääasiassa direct/mixed, keskikenttä mixed ja hyökkääjät short. Sitäkään en tiedä, että olisiko parempi pitää koko joukkueella sama syöttötyyli, koska käsittääkseni esim. sadekelillä tai huonolla alustalla pitäisi pelata direct passingia ja tässä koko systeemini romuttuu.

Näistä edellämainituista asioista haluaisin vähän kommenttia, että pelistä saisi enemmän irti. Luulisi että esimerkiksi heikoimmista materiaaleista saisi enemmän irti, jos osaisi näitä pelaajakohtaisia asetuksia sorvata paremmin, mutta kuitenkin niin, että taktiikka olisi mahdollisimman vähällä vaivalla muutettavissa puolustavammaksi ja hyökkäävämmäksi ja eri olosuhteisiin sopivaksi. en kuitenkaan halua ennen jokaista ottelua rukata vastustajaan ja olosuhteisiin sopivaa taktiikkaa.
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuohon managerin palkkaan sen verran...

Sehän olis kiva kun pystyis esim itse auttamaan seuraa vaikka maksamalla omasta pussista palkan jollekki jos seuralla on raha finito kaput. Ja olishan se kiva ostaa oma seura ;)
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Usein oman voitetun pelin jälkeen vastustajan manageri on kehunut minun pelaajiani. Mistä tällainen tapahtuu? Noista peruskommentoinneista kun ei pysty kuin valmentajille heittelemään erilaisia kommentteja pelejä ennen tai niiden jälkeen.

Toisekseen, aikaisemmista versioista löytyi pelaajien kohdalta "release media story" tai vastaavaa. Tällaista en ole nyt löytänyt, mutta pääseekö omia pelaajia kehumaan tai haukkumaan jostain? Kerran tällainen onnistui, kun media itse kysyi minulta mielipidettä pelaajasta.

Ensimmäistä kertaa vuosiin aloitin huippujoukkueen valmentamisen, Chelsea kyseessä. Eihän tuossa samanlaista tunnetta tule, kuin jos nostaa alasarjajoukkueen mestaruussarjaan. Ihan mukavaa vaihtelua silti. Ainoa tappio tähän mennessä Wiganille, jolle hävisin käsittämättömästi hirveästä hallinnasta huolimatta. ManU ja Liverpool ovat kuitenkin kaatuneet vieraissa. Jälleen kerran loistava peli, vaikkakin patchin jälkeen vielä huomattavasti parempi.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Eikös sekä omien että vastustajien pelaajia klikatessa löydy kohta "player interaction"? En voi asiaa nyt tarkistaa, kun ei ole peliä käsillä.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
eagle kirjoitti:
Eikös sekä omien että vastustajien pelaajia klikatessa löydy kohta "player interaction"? En voi asiaa nyt tarkistaa, kun ei ole peliä käsillä.

Toki löytyy, mutta en sieltä löytänyt ainakaan tuota kehumis/haukkumiskohtaa. Voi olla, etten vain huomaa. Pitää nyt kuitenkin tarkistaa vielä, kun pelin pariin taas ehdin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Raúl kirjoitti:
Toki löytyy, mutta en sieltä löytänyt ainakaan tuota kehumis/haukkumiskohtaa. Voi olla, etten vain huomaa. Pitää nyt kuitenkin tarkistaa vielä, kun pelin pariin taas ehdin.

Niin pikaisella vilkaisulla ainakin muiden pelaajia pystyi hehkuttamaan/haukkumaan juuri tuosta player interaction kohdasta.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Tänään piti haukkua keskuspuolustaja, mutta en löytänyt kohtaa jossa olisi voinut median kautta haukkua pelaajan. Ilmeisesti se on sitten poistettu...
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
HABS #11 kirjoitti:
Tänään piti haukkua keskuspuolustaja, mutta en löytänyt kohtaa jossa olisi voinut median kautta haukkua pelaajan. Ilmeisesti se on sitten poistettu...

Sieltä player interactionin kautta. Sieltä kerrot pelaajalle haukut, menee median kautta.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Apassi kirjoitti:
Syöttöpeli minulla on aseteltu niin, että pakit vetää pääasiassa direct/mixed, keskikenttä mixed ja hyökkääjät short. Sitäkään en tiedä, että olisiko parempi pitää koko joukkueella sama syöttötyyli, koska käsittääkseni esim. sadekelillä tai huonolla alustalla pitäisi pelata direct passingia ja tässä koko systeemini romuttuu.

Itse en ihan kauheasti kiinnitä huomiota aina noihin keliolosuhteisiin. Vaikka periaatteessa varmaan pitäisi.

Anyway, Sama syöttöpeli koko joukkueella on huono vaihtoehto. Tällöin vastustaja oppii pelityylisi nopeasti ja sopeutuu siihen ja voittamisesta tulee hankalaa. Se mielikuvitus se mielikuvitus...

Syöttöpeli riippuu tietysti aika paljon, millaisia pelaajia on. Jos on hyviä syöttäjiä (passing) ja "sinut pallon kanssa" (composure), niin kannattaa pelata lyhyttä syöttöä, koska nämä kaverit siihen pystyvät. Tietysti mm. first touch on myös tärkeä. Huonot syöttäjät voivat keskittyä vaan pelaamaan sitä palloa ylöspäin direct käskyllä.

Tosin puolustajilla käytän vähän poikkeavaa systeemiä ja varsinkin keskuspuolustukselle annan short passing ja creativity mahdollisimman alhainen, että he pelaisivat pallon kanssa ihan vain peruspeliä. (pakki-pakki ala Timo Jutila.) Tietysti jos on taitava keskuspuolustaja, niin vähän voi soveltaa. Laitapakeille voi sitten antaa enemmän vapauksia, riippuen pelityylistä.

Jollekin kaverille, jolla on mm. hyvä strenght voisi pistää hold the ballin päälle, koska hän pystyy palloa pitämään ja kun muut pääsevät mukaan, niin sitten vasta jakaa palloa eteenpäin. Jos käyttää DM:ää, niin itse olen saanut hyviä tuloksia hänellä aikaan.

FM on vaan hankala, ja sen takia upea peli, että tietyt jutut eivät toimi kaikilla pelaajilla. Ei riitä taidoissa, että on nopea, pitää osata myös liikkua ilman palloa, että kannattaa laittaa forward run päälle jne jne...

Ääh, nyt pitää alkaa _taas_ itsekin pelaamaan, iski himo :-)
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
jupster kirjoitti:
Aloitin pelaamaan Hullilla Championshipista. Sikäli Hull on ihanteellinen joukkue aloittaa, että suuria menestyspaineita ei ole. Boardin ja fanien odotukset ovat alhaalla - taistelua putoamista vastaan ja ensi kauden joukkueen rakentamista.

......


Katsotaan jatkuuko vire...

Hieman hiipui muutaman pahan loukkaantumisen ja kapean materiaalin johdosta Hullin lento, mutta lopulta olin sarjassa kuudes ja pääsin karsimaan noususta premieriin. Karsintojen ekalla kierroksella tiputin Derbyn ja karsin noususta Crystal Palacen kanssa. CP tasoitti ratkaisevan ottelun viime hetkillä ja rankuilla voittivat matsin.

Niin katkeraa, niin katkeraa..

Ei muuta kuin uutta kautta vaan naksuttamaan.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Work permit

Hankin Brasseista laitalinkin joukkueeseeni ja hän luonnollisesti tarvitsee työluvan Englannin kentille. News-ikkunassa luki, että työlupa evätiin ja siirto peruuntui. Kuitenkin kyseinen pelaaja ilmestyi rosteriin, mutta sillä on pieni lätkä vieressä (Wp), joka ilmaisee siis, että työlupa puuttuu.

Miten on, mitä tarvitsee tehdä, että saadaan työlupa pelaajalle? Onko pelaajan lainaamininen ulkomaille ja sitten myöhemmin uuden sopimuksen sorvaaminen ainoa vaihtoehto? Itse en ohjekirjaa selaamalla löytänyt tähän ratkaisua.

StevieY
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
StevieY kirjoitti:
Miten on, mitä tarvitsee tehdä, että saadaan työlupa pelaajalle? Onko pelaajan lainaamininen ulkomaille ja sitten myöhemmin uuden sopimuksen sorvaaminen ainoa vaihtoehto? Itse en ohjekirjaa selaamalla löytänyt tähän ratkaisua.

StevieY

Aika hassu tilanne. Yleensähän pelaaja ei edes ilmesty rosteriin ennenkuin pelilupa on kunnossa. Ainoastaan silloin tulee wp-ikoni pelaajan nimen eteen, kun pelilupaa ei jatketa liian vähän pelattujen pelien vuoksi. Näin ainakin vanhoissa versioissa.

Peliluvastahan voi valittaa ja aika hyvällä prosentilla mulla ainakin on mennyt valitukset läpi. Mikäli valituskin on hylätty, nii myös siirto on kariintunut.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jupster kirjoitti:
Aika hassu tilanne.

Peliluvastahan voi valittaa ja aika hyvällä prosentilla mulla ainakin on mennyt valitukset läpi. Mikäli valituskin on hylätty, nii myös siirto on kariintunut.

Juuri näin. Siirto tapahtui tammikuun viimeisenä, jolloin valitusta ei ehtinyt tekemään ja uutisissa luki, että siirto peruuntui. Kuitenkin ukkeli ilmestyi rosteriin Wp-lätkällä. Bugihan tuo on, mutta jotenkin asia olisi kuitenkin hanskattava. Muuten menee myyntiin tuo uusi kaveri.

Täytynee yrittää sorvata kaverille uutta sopimusta, jolloin työlupaasioissa voisi yrittää valittaa.

StevieY
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
StevieY kirjoitti:
Täytynee yrittää sorvata kaverille uutta sopimusta, jolloin työlupaasioissa voisi yrittää valittaa.

Lainaan itseäni. Uuden sopimuksen sorvaaminen auttoi ongelmaan. Ei tarvinnut edes valittaa, Wp-lätkä hävisi pelaajan vierestä uuden sopimuksen myötä.

Selvä bugi.

StevieY
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
StevieY kirjoitti:
Lainaan itseäni. Uuden sopimuksen sorvaaminen auttoi ongelmaan. Ei tarvinnut edes valittaa, Wp-lätkä hävisi pelaajan vierestä uuden sopimuksen myötä.

Selvä bugi.
Tuo lienee tosiaan bugi, mutta FM2007:ssa pystyy kyllä hankkimaan pelaajia joiden työlupahakemus ei mene läpi. Jos ensimmäinen lupahakemus ei mene läpi, niin siitä pystyy valittamaan. Kun valituskin hylätään niin peli antaa silti vaihtoehdon hankkia kyseisen pelaajan. Näissä tapauksissa pelaaja pitää lähettää kolmeksi vuodeksi feeder-joukkueeseen, esimerksi Espanjaan tai Belgiaan, jonka jälkeen pelaaja saa kyseisen maan kansalaisuuden ja näin ollen hän ei enää tarvitse työlupaa.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Noniin, tuli aloitettua peli oikein ns. ylempään keskikastiin kuuluvalla seuralla. Sellaisella jolla on hyvä materiaali ja rahaakin löytyy. Noh moni ajattelisi että helppoa kuin mikä ja itse juuri aiemmin moitin tätä. Kuitenkin tässä on yksi pieni(tai sanotaanko 19 kokoinen) mutta. Aloitin nimittäin kauden Fiorentinalla. Ensimmäiset 5 ottelua sarjassa ovat tuottaneet 4 voittoa ja yhden tasurin, vahvasti ollaan sijalla 18, muutama piste paria viimeistä seuraa edellä.

Violalla on kyllä erinomainen alkumateriaali, josta on hyvä rakentaa parempaa permanenttia tulevaisuuteenkin. Italiassa mukavasti myös tämä sääntö että ei saa signata kuin yhden ei EU-pelaajan kaudessa. Niinpä pitää miettiä esim. ketä Argentiinasta/Brasiliasta hankkii. Kauppoja ei tullut ennen kauden alkua tehtyä paljon, ainoastaan kaksi. Myin Martin Jörgensenin n.7miljoonalla eurolla pois ja ostin Fernando Gagon n.10miljoonalla Bocasta. Aika kallis ostos, mutta erinomaisesti on keskikentän pohjalla häärännyt ja antanut Liveranin tehdä peliä rauhassa katkoessaan vastustajan peliä. Luca Toni tehnyt 8 liigaottelussa 9 maalia.

Heitän tähän loppuun avoimen haasteen, jos joku kokee itsensä todella huipuksi FM'ssä, niin kehotan ottamaan Fiorentinan ja jos pystyt ENSIMMÄISELLÄ kaudella voittamaan Serie A'n(tämä siis default asetuksetuksilla) niin nostan hatun ja todella ylös.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelaan nyt Championshippiä Stokella ja annettu tavoite on säilyä sarjassa. Olen pistänyt melkein koko joukkueen uusiksi ja pelaan erittäin pienellä pelaajaringillä. Joukkue on kasattu pääosin edellisissä peleissä scoutatuilla nuorilla laupauksilla. Tammikuun alussa johdan koko Championshippiä muutaman pisteen turvin, mutta huvittavaa on se, että jos valitsen assistant manager team reportin, niin raportissa lukee, että "squad must be heavily strengthen to stay clear relegation". Aikamoinen romahdus pitää tapahtua, jos tästä vielä tipun.

On oikeastaan harmillista, jos nousen näin nuorella joukkueella Premieriin, koska siellä tulee pataan ja kovaa. Kahden vuoden päästä olisi tilanne voinut olla jo ihan toinen. Mielummin Championshipin kärkijoukkue, kun heittopussi Premierissä.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Liverpoolilla on nyt ensimmäinen kausi takana ja Valioliigan mestaruus irtosi. Cupeissa menikin sitten vähän huonommin, Mestareidenliigassa puolivälieriin parhaana saavutuksena.

Siirtoikkunan auetessa joukkueeseni liittyy kaksi rotaatiopelaajaa, ilmaisella siirrolla monipuolinen Romaric ja 4 miljoonaa euroa maksanut toppari Woodgate.
Jos sopiva kohde löytyy yritän myös hankkia todella kovan kärkipelaajan. Oli suhteellisen paljon maalinteko-ongelmia kauden aikana. Kukaan kärkipelaajista (Kuyt, Crouch, Fowler, Bellamy) ei kyennyt tekemään tasaisesti maaleja ja tässä annoin muille kärkijoukkueille paljon tasoitusta.
Kenelläkään mitään hyviä vinkkejä ketä kannattaisi yrittää hankkia?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
lunar kirjoitti:
Kenelläkään mitään hyviä vinkkejä ketä kannattaisi yrittää hankkia?

David Suazo. Tätä kaveria ei pysäytä mikään, ei oikeasti ja ei onneksi pelissäkään. Ainakin itselläni aivan fantastinen kärki. Toinen sitten on Luca Toni, mutta kaveri on toki vähän eri tyylinen. Sopii hyvin systeemiin missä takaa tulee hyvin tukea ja Tonin tarvitsee vain viimeistellä. Toni tosin ei ole niin nuori kuin Suazo ja ei pysty palloa kuljettelemaan samalla tavalla.

Suazo ei myöskään yleensä ole minulla mennyt muualle ellei ole pelannut Serie A'ta, silloin Milan pistää heti 12miljoonaa pöytään ja itse revin pelihousuni kun ei sellaisia summia koskaan ole ollut millä mätsätä.

edit:Niin unohtui sanoa että tässä kuussa pitäisi tulla pätsi, näin lupailtu. Sen jälkeen aloitan kunnolla pelailemaan ja kohdekkin on jo löytynyt Ranskasta.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
lunar kirjoitti:
Kenelläkään mitään hyviä vinkkejä ketä kannattaisi yrittää hankkia?

Samasta sarjasta Jermain Defoe. Ihan hulluna itselläni ainakin hakkasi maaleja Tottenhamissa. On muuten ainakin jo toinen (olisiko ollut jo jopa 05:ssakin) peli, jossa ko. jantteri on "hieman" liian kova verrattaessa oikeaan maailmaan.

Yksi kuulemma kova janari on tämä oikeassa maailmassa Realiin huhuissa yhdistetty Higuain.

Itse hommasin Wason Renterian puoleksi kaudeksi (lopetin siin sen jälkeen) ja ihan mukavaa jälkeä mies kärjessä duunaili.

Huntelaar on varmasti myös yksi erittäin mielenkiintoinen vaihtoehto kärkipelaajaksi.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hesus sentään mitä paskaa näihin peleihin taas mahtuu... Sama vika kuin versiossa 05. Katselin tuossa viiden viime pelin tilastoja ja ne ovat vetojen osalta vaatimattomat 35/peli. Maalia kohden noista on suuntautunut n. 12/peli. Jos maaleja tulisi, ei hätää olisi mutta näissä viidessä matsissa maaleja on yhteensä tullut huimat kolme.

Pistää puuduttamaan tuollainen sonta kun on saanut West Bromwichin nostettua suosta "suurjoukkueeksi" eikä esim Leedsiä vastaan saa maalia noilla laukausmäärillä. Treenauksesta se ei voiolla kiinni koska siellä on niinpaljon viimeistelyharjoituksia kuin olla ja voi. Kärjillä taas finishing on vähintään 16 joten senkään ei pitäisi vaikuttaa.

Täytyy kai siirtyä kahdeksan miehen puolustukseen ja yrittää kikkailla kärjellä ja "pelinrakentajala".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös