Pêr un pugno di dolari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät & Florida Panthers
Noniin, nyt lähti ensimmäiset Panthers merchandiset tilaukseen. Tai siis aikaisemmin omistin vain n. 9 vuotiaana UFF:ista hankitun Panthersin pipon mistä se fanitus kai aikoinaan lähti.
Tuli kyllä tilaukselle hirveästi hintaa, kun tilaa näitä NHL-lisenssoituja juttuja. Tai siis tilaamani pelipaita ei ollut edes se autenttinen paita, vaan se Reebokin "vain" 200 taalaa kustantava paita. Paidassa #16 ja nimenä "HATTER", kukin saa itse miettiä mihin tämä on referenssi. Tämän lisäksi tuli tilattua erittäin tyylikäs CCM pullover huppari, Eki & Gudbranson t-paita, pantteripöksyt ja 12 muuta melko satunnaista tuotetta.
Hintaa tuli sen verran, etten kehtaa sitä edes tällä näppiksellä kirjoittaa, vaan pitää kuvankaappauksena tähän laittaa.
Niin ja jos tullissa pyytävät maksamaan jotain, niin heitän niitä vesimelonilla. Tai siis jos NHL kusetti meikäläistä maksamaan niille nuo suomen ALV:it nii voi perskele.
Huh, tulipa tilaukselle hintaa! Mutta hyvään tarkoitukseen menee, niin ei sen niin väliä.
Itse kävin keväällä Miamissa ja käytiinpä samalla Panthersien harjoitushallilla ostoksilla (itse halli oli jo kiinni koska ei päästy playoffseihin, damn), siellä oli onneksi ale päällänsä. N. 150$ maksoi valkoinen Panthers paita, pari t-paitaa (Gudbranson myös tuli tänne), yms sälää, siis kaikki yhteensä. Olisi voinut enemmänkin ostaa, harmikseni vaan kaikki Jagr rekvisiitta ja aidot pelipaidat oli myyty loppuun.