Hyvä Flonaldo!
Sori kun vastaus kesti, piti käydä kaupoilla ja pikkuvauvalle lääkettä ostamassa, reppana kun on kipeä.:(
Kerroit, että nicki Flonaldo ja Moderaattorit on eri asia. Vastaan nyt nickillesi.
Eikös tämä koko Jatkoaika ole hiekkalaatikko. Sen säännöissä ei liene määritelty, että näiden ja näiden kanssa pitää olla samaa mieltä. Eikä sitä, mikä on kiintiö huumorilla sävytettyjen viestien määrä per käyttäjä tai per päivä. Enhän minäkään, käyttäjänä, kirjoittele kenellekään, että voisit välillä vähän hellittää otsaryppyjä? En ole saanut minkäänlaisia varoituksia moderaattoreilta kielenkäytöstäni tai liiallisesta viestieni määrästä. Olen saanut yllättävän paljon palautetta yv:näkin, joissa sanoma on ollut poikkeuksetta tyyliin: 'Hyvää läppää', 'huumoria aina tarvitaan', 'sinun viestit täytyy aina lukea', 'päivän naurut'. Toisaalta, se ei ole jäänyt minulle epäselväksi, että Sinä pidä niitä minään. Got the point.
Toisaalta osio, jossa keskustellaan, eikö se ole Vapaa Keskustelu? Tilaa ja suvaitsevuutta erilaisille virtuaalipersoonille ja mielipiteille. Eikös inhottavuuksia varten ole se ignore-juttu?
Kirjoitat: *Voisin väittää, että suurin osa noiden perusteella saisi ensivaikutelmakseen jotain likaisen vanhan äijän suuntaista*
Olit oikein laittanut linkin kirjoituksiini, vaude. Toisaalta etkö Sinä nyt luo nyt ''suuren osan'' puolesta mielikuvia. Kertoisit omasi vaan, niin minäkin tässä parhaillaan. Enhän minäkään kirjoittele, mitä mieltä suurin osa on Sinusta. Kun en tiedä. Vaikka huumorintajuni on kelpo venyvää, en pidä siitä, että nimittelet minua. En minäkään nimittele Sinua. Eikös sellaisesta saa penalttia. Kerroithan olevasi suvaitsevainen. Noh, ei siitä nenuuni mitään ole jäänyt, että se siitä.
Mikäli tämä asia nyt enempää selittelyjä kaipaa, voin kertoa Sinulle, että ''oikeassa elämässä'' osaan kyllä käyttäytyä ihmisiksi. Olen ikäni tehnyt vastuullista ja hyvin stressaavaa työtä. Olen itseni kanssa kyllä ihan sujut.
Mikä Sinä olet, Flonaldona, kertomaan minulle, miten tai mitä minun pitää kirjoittaa? Toivottavasti ymmärrät, en kysy sitä Mode:lta/Päätoimittajalta. Ei minulla ole tästä asiasta herneitä missään. Elämä opettaa, että asiat riitelee, ei ihmiset (edes virtuaaliset). Joten Flonaldo, ollaan virtuaalikafruja silti, vaikka tässä asiassa olemme näköjään kuin yö ja päivä. Herrasmiehenä annan Sinun valita, kumpi haluat olla.
tähän kuvitteellinen -kädenpaiskaushymiö-