Mainos

Flonaldo vs. Preda&Senior - huumoria vai nou?

• Viestiketjun aloittaja Flonaldo
  • Alkaa
  • 23 503
  • 239
F

Flonaldo

Jep, olisin kyllä mielelläni ääneni antanut, mutta menipä kiinnostus tästäkin ketjusta. Eikä taida paljon tyttöjäkään täällä enää näkyä sen jälkeen, kun likaisten vanhojen äijien kerho spämmäsi tämän täyteen omaa juttuaan.

edit: Tämän ketju perustettu Jatkoajan leidikisan "rönsyistä"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Flonaldon virikkeellistämänä veikkaan, että kisan voittaa leidi, joka

- tukee oman siippansa joukkuetta
- ei sotkeudu muihin kiekkoasioihin
- voitaisiin asettaa vuoden kesätyttökisaan

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Flonaldo
Jep, olisin kyllä mielelläni ääneni antanut, mutta menipä kiinnostus tästäkin ketjusta. Eikä taida paljon tyttöjäkään täällä enää näkyä sen jälkeen, kun likaisten vanhojen äijien kerho spämmäsi tämän täyteen omaa juttuaan.

>>> Suomeksi: se on hiinä ja hiinä, nottei pauku pelikieltoja ja tämä ketju häipyy bittiavaruuten viimeistään enen keskiyötä.
Kiitos Flonado, My Main Man, on aina kivaa kohdata humoristi...

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Flonaldo
Eikä taida paljon tyttöjäkään täällä enää näkyä sen jälkeen, kun likaisten vanhojen äijien kerho spämmäsi tämän täyteen omaa juttuaan.

Hyvä Flonaldo!

Minun mielestäni tämä on verraton ja viihteellinen ketju. Sinun mielestäsi...kaikkea muuta. Makuja on monia. Huumoria on erilaista, samoin sen ymmärtämistä. Joitakin se naurattaa ja joitakin vituttaa. Jos itse olisin ryppyotsa, voisin ottaa kirjoittamasi ''likaisten vanhojen äijien'' kuvauksen jopa loukkauksena ja keksiä Sinusta jonkin todella näppärän lasautuksen, mutten tee sitä, koska en tunne Sinua, tapojasi, ikääsi enkä huumorintajuasi.

Vai menikö nyt kuppisi nurin siinä, että inhoamasi IFK-miehet ovat Jatkoajassa muka vitsikkäitä taas. Suvaitsevaisuutta, hyvä Flonaldo.

Pidetään nyt sentään toisiamme, edes virtuaalituntemisen perusteella jonain muunakin, kuin likaisina vanhoina äijinä, eikö niin? Ollaan eri mieltä, muttei mennä henkilökohtaisuuksiin.
Likaisia vanhoja äijiä, voi tsiisus...

F

Flonaldo

Viestin lähetti Predator
Kiitos Flonado, My Main Man, on aina kivaa kohdata humoristi...
Näin se on, huumori on mukavaa. Sen jälkeen kun sitä "huumoria" on paukattua Jatkoajan jokaiseen ketjuun saman köörin toimesta tässä puolen vuoden ajan, niin siitä pikku hiljaa lähtee maku. Kun te kerran haluatte tuon keski-ikäisen äijäjoukkionne kesken jauhaa tuota yläasteikäisten pimppi-juttua, niin voisitte etsiä siihen oman paikan. Joku Töölön pubi voisi olla hyvä valinta.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Flonaldo
Näin se on, huumori on mukavaa. Sen jälkeen kun sitä "huumoria" on paukattua Jatkoajan jokaiseen ketjuun saman köörin toimesta tässä puolen vuoden ajan, niin siitä pikku hiljaa lähtee maku. Kun te kerran haluatte tuon keski-ikäisen äijäjoukkionne kesken jauhaa tuota yläasteikäisten pimppi-juttua, niin voisitte etsiä siihen oman paikan. Joku Töölön pubi voisi olla hyvä valinta.

Flonaldo....PEACE my maaaaan....tuo pubi on erittäin hyvä asia, joten tänään kokoonumme luonani, siis en asu pubissa, mutta voi olla, että emme voi vastustaa kiusausta kirjoittaa ja kommentoida tänne.

Sitäpaitsi tämä ketju ideana oli tosi loistava, kunnes nuo tytöt alkoivat suolaa valheita keyboard savuten sen minkä kynsienlakkaamiselta ehti. Ei yhtään kuvaa, omaa kuvaa laitettu hakemuksiin. Ainoastaan pystyn todistamaan tuon Tinden olutimukyvyn juuri niinkuin hän kuvaili (en muita imuja). Joten me rasvaiset miehet vaadimme todistusaineistoa näille missimitoille jne jne ;)

PEACE

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Flonaldo

Flonaldo, sinulla on voima ja kyky... sulje tämä ketju nyt. Koska minä en ainakaan tähän enää mitään tule kirjoittamaan. Lähden äijäjoukkoon Tölikkään. Hyvästi Mr. Moderaattor. Ja tämä päätös pitää. SIIS TÄMÄ KETJU BITTIAVARUUTEEN... SO LONG!

PS: Voisit samantien sulkea tuon minun aloittamani ketjun gigoloista..s.. sehän saattaa yllyttää nuoria, työttömiä, isokaluisia miehiä pahuuden teille... ja ennenpitkää (jaa, tuskin kukaan valittaa SIITÄ PITKÄSTÄ) saattaa tulla kukkahattutäti mustalla autolla ovelle?

Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TIEDOKSI KAIKILLE!

TÄMÄ KILPAILU ON PERUUTETTU! Syy löytyy kun luette aikaisempia tekstejä. SIIS MINÄ PERUUTAN TÄMÄN KISAN NYT! Ja ihan sen takia, koska yksi meidän kaikkien palstalaisten ylijumalista, nimeltään FLONALDO antoi minulle esimerkkiä...

... turhaa tulla privana mitään ruinaamaan, minä järkkäsin tämän kisan ja yksi meidän YLIJUMALISTA masensi minut, joten peli on ohi!

F

Flonaldo

Viestin lähetti Senior
Hyvä Flonaldo!

Minun mielestäni tämä on verraton ja viihteellinen ketju. Sinun mielestäsi...kaikkea muuta. Makuja on monia. Huumoria on erilaista, samoin sen ymmärtämistä. Joitakin se naurattaa ja joitakin vituttaa. Jos itse olisin ryppyotsa, voisin ottaa kirjoittamasi ''likaisten vanhojen äijien'' kuvauksen jopa loukkauksena ja keksiä Sinusta jonkin todella näppärän lasautuksen, mutten tee sitä, koska en tunne Sinua, tapojasi, ikääsi enkä huumorintajuasi.

Vai menikö nyt kuppisi nurin siinä, että inhoamasi IFK-miehet ovat Jatkoajassa muka vitsikkäitä taas. Suvaitsevaisuutta, hyvä Flonaldo.

Pidetään nyt sentään toisiamme, edes virtuaalituntemisen perusteella jonain muunakin, kuin likaisina vanhoina äijinä, eikö niin? Ollaan eri mieltä, muttei mennä henkilökohtaisuuksiin.
Likaisia vanhoja äijiä, voi tsiisus...

Minun mielestäni tämä oli oikein mukava ketju. Painotus imperfektillä. Nyt se sen sijaan tosiaankin on kaikkea muuta, koska se on teidän muutaman kaverin keskinäinen hiekkalaatikko - niin kuin niin moni muukin ketju.

Huumoria on monenlaista, joskus olisi mukava lukea muutakin kuin sitä, jota edellisessä viestissäni luonnehdin yläasteikäisten pimppi-jutuksi. Se ei ollut minun mielestäni kovin hauskaa edes silloin joskus 14-vuotiaana. Enkä sitä kyllä yhtään ymmärräkään, enkä sellaisia ihmisiä/nettipersoonia, joilla se on ainoa huumorin laji.

Täältä löytyvät sinun kaikki viestisi. Minkälaisen luonnehdinnan niiden perusteella antaisit nimimerkistä Senior? Voisin väittää, että suurin osa noiden perusteella saisi ensivaikutelmakseen jotain likaisen vanhan äijän suuntaista.

IFK-miehiä en vihaa. Suvaitsevainenkin osaan olla. Toivottavasti tekin osaisitte. Antaisitte muidenkin välillä keskustella rauhassa ilman, että kaikkien tarvitsee seuloa noiden pimppi-juttujen läpi, jos Vapaata keskustelua mielivät ylipäänsä lukea. Perustaisitte vaikka ketjun "Korak, JHag, Senior, Predator ym. chattaavat keskenään".

Ja kun lukee vaikkapa nuo sinun tähän ketjuun laittamasi viestit, niin en kyllä millään käsitä, että miten tuo "likainen vanha äijä" nyt niin kirpaisi. Rago Baljaana, jea. Cuul!

K

kangaroo

Viestin lähetti Flonaldo

Tuohan oli loistava ketju, hienoa huumoria, vaikkei tämä keski-ikäinen tuohon "äijäjoukkioon" taida kuuluakaan. Mutta pistä ketju kiinni vaan, tuskin siihen enää nuhteiden jälkeen kukaan viitsisi kirjoittaa.

terv. nimim. "Herneet nenässä"

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Re: TIEDOKSI KAIKILLE!

Viestin lähetti Predator
TÄMÄ KILPAILU ON PERUUTETTU! Syy löytyy kun luette aikaisempia tekstejä. SIIS MINÄ PERUUTAN TÄMÄN KISAN NYT! Ja ihan sen takia, koska yksi meidän kaikkien palstalaisten ylijumalista, nimeltään FLONALDO antoi minulle esimerkkiä...

... turhaa tulla privana mitään ruinaamaan, minä järkkäsin tämän kisan ja yksi meidän YLIJUMALISTA masensi minut, joten peli on ohi!

Oooh. Marttyyrikuolema. Pitäisikö nyt itkettää?

Sitä en lähinnä käsitä, että miksi aikuinen mies käyttäytyy kuin 15v skloddi.

Hyvä esimerkki siitä tuossa ylhäällä.

F

Flonaldo

Re: TIEDOKSI KAIKILLE!

Viestin lähetti Predator
Flonaldo, sinulla on voima ja kyky... sulje tämä ketju nyt. Koska minä en ainakaan tähän enää mitään tule kirjoittamaan. Lähden äijäjoukkoon Tölikkään. Hyvästi Mr. Moderaattor. Ja tämä päätös pitää. SIIS TÄMÄ KETJU BITTIAVARUUTEEN... SO LONG!

PS: Voisit samantien sulkea tuon minun aloittamani ketjun gigoloista..s.. sehän saattaa yllyttää nuoria, työttömiä, isokaluisia miehiä pahuuden teille... ja ennenpitkää (jaa, tuskin kukaan valittaa SIITÄ PITKÄSTÄ) saattaa tulla kukkahattutäti mustalla autolla ovelle?

-----------------------------------

Oletko sä jo oikeasti täyttänyt 14wee? En kyllä ihan heti uskoisi. Kuinka perkeleen vaikeaa se on tajuta, että tähän ketjuun on oman mielipiteensä kirjoittanut Flonaldo. Ei mikään YLIJUMALA, ei Mr.Moderator. Yhyy yhyy, FLONALDO kiusaa, tulkaa nyt muutkin apuun sanomaan kuinka se on paska jätkä. Yhyy yhyy, itkusi kuulostaa samalta kuin tuon meidän 4-vuotiaan prinsessan kohtaukset, kun jätskiä ei saakaan juuri nyt, vaan vasta puolen tunnin päästä.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
On tosi paskamisia päiviä takana ja todella näille
jutuille. Ehkä minäkin kuulun näihin vanhoihin äijiin, mutta hauskaa ja harmitonta oli, kunnes...

Laittakaa herrat JUDGET Tölikan Pubin fönäriin se tulosliuska kommentteineen niin katselen sieltä lopputilannetta.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldolle...

... haukuit Senioria kakaraksi?
Oletko kenties lukenut niitä minun kymmeniätuhansia sanojani, joita minä olen tälle palstalle suoltanut? Jos olet, niin miksi ihmeessä et ole laittanut minua pelikieltoon kun kirjoittelen satoja sivuja sisältäviä tarinoita, joissa ei ole mitään totuuspohjaa ja minä jopa kiroilen ja puhun pahasti neekereistä noissa jutuissa?? Ei minun ole pakko täällä roikkua... pidin tätä palstaa hyvänä ajanvietteenä, nyt katosi harhaluulot..

F

Flonaldo

Re: Flonaldolle...

Viestin lähetti Predator
... haukuit Senioria kakaraksi?
Oletko kenties lukenut niitä minun kymmeniätuhansia sanojani, joita minä olen tälle palstalle suoltanut? Jos olet, niin miksi ihmeessä et ole laittanut minua pelikieltoon kun kirjoittelen satoja sivuja sisältäviä tarinoita, joissa ei ole mitään totuuspohjaa ja minä jopa kiroilen ja puhun pahasti neekereistä noissa jutuissa?? Ei minun ole pakko täällä roikkua... pidin tätä palstaa hyvänä ajanvietteenä, nyt katosi harhaluulot..
En kyllä tietääkseni ole Senioria kakaraksi haukkunut. Hänen huumorintajunsa kyllä mielestäni on sillä tasolla. Ja samoin sinun käytöksesi tässä ketjussa on hyvin kakaramaista. Yhyy, mä en enää leiki, kun iso setä kiusaa.

Olen lukenut paljonkin tekstejäsi. Miksi minun pitäisi laittaa sinut pelikieltoon? Siksikö, että olen vittuuntunut tiedän 14wee pimppi-jutuistanne joka perkeleen ketjussa? Ei sellaisista syistä ketään ole koskaan jäähylle laitettu - eikä laiteta.

Palstako ei ole enää hyvää ajanvietettä sen jälkeen, kun yksi palstan kirjoittajista totesi, että tuo teidän infantiili juttunne ei tosiaankaan ole hauskaa tai mielenkiintoista? Kaikki eivät sittenkään rakasta ja ihaile sinua - oih, mikä sokki. Hyvät syyt sitten sinullakin on. Ehkä minä voin pyytää jonkun paijaamaan ja kehumaan kuinka hän sinun jutuillesi nauraa lattialla kierien joka kerta. Olisiko sitten paremmat fiilikset, sehän on tärkeintä, ettei kenellekään vaan tule paha mieli.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: TIEDOKSI KAIKILLE!

Viestin lähetti Flonaldo
Oletko FLONALDO kiusaa, tulkaa nyt muutkin apuun sanomaan kuinka se on paska jätkä.

Ei tänne tarvitse kenenkään tulla apuun, sinähän jo ansiokkaasti kuvailit itsesi. Yhyy, yhyy, nyyh, nyyh... ja sulje nyt tämä ketju! Kai minulla on oikeus tätä pyytää, kun olen tämän ketjun aloittanut?

F

Flonaldo

Re: Re: Re: TIEDOKSI KAIKILLE!

Viestin lähetti Predator
Ei tänne tarvitse kenenkään tulla apuun, sinähän jo ansiokkaasti kuvailit itsesi. Yhyy, yhyy, nyyh, nyyh... ja sulje nyt tämä ketju! Kai minulla on oikeus tätä pyytää, kun olen tämän ketjun aloittanut?
Jos pyydät oikein nätisti nimimerkiltä Moderaattorit, niin ehkä he toiveesi toteuttavat. Minua ei voisi kiinnostaa kilin vitun vertaa mitä moderointitoimenpiteitä sinä toivoisit suoritettavan.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Re: TIEDOKSI KAIKILLE!

Viestin lähetti Flonaldo
Jos pyydät oikein nätisti nimimerkiltä Moderaattorit, niin ehkä he toiveesi toteuttavat. Minua ei voisi kiinnostaa kilin vitun vertaa mitä moderointitoimenpiteitä sinä toivoisit suoritettavan.

Ei minuakaan sinun kilin vittusi kiinnosta tuon taivaallista. Olen vaan käsittänyt että sinä olet yksi Moderaattoreista? Olenko väärässä? Tuskin olen väärässä, joten siitä vaan toimenpiteitä!

F

Flonaldo

Re: Re: Re: Re: Re: TIEDOKSI KAIKILLE!

Viestin lähetti Predator
Ei minuakaan sinun kilin vittusi kiinnosta tuon taivaallista. Olen vaan käsittänyt että sinä olet yksi Moderaattoreista? Olenko väärässä? Tuskin olen väärässä, joten siitä vaan toimenpiteitä!
Olen. Et. Moderointia ei ole ennenkään harjoitettu kirjoittajien vaatimuksien mukaan, pyynnöt sen sijaan ajoittain toimivat.

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Tinde

Jos täällä todellakin pyörii huumorintajutonta sakkia joukossamme,

Niin no, onhan huono huumorikin huumoria, tosin huonoa sellaista.... Ja ei se tarkoita, että olisi huumorintajuton, jos ei pidä huonosta huumorista, kuten mm. allekirjoittanut.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä Flonaldo!

Sori kun vastaus kesti, piti käydä kaupoilla ja pikkuvauvalle lääkettä ostamassa, reppana kun on kipeä.:(

Kerroit, että nicki Flonaldo ja Moderaattorit on eri asia. Vastaan nyt nickillesi.

Eikös tämä koko Jatkoaika ole hiekkalaatikko. Sen säännöissä ei liene määritelty, että näiden ja näiden kanssa pitää olla samaa mieltä. Eikä sitä, mikä on kiintiö huumorilla sävytettyjen viestien määrä per käyttäjä tai per päivä. Enhän minäkään, käyttäjänä, kirjoittele kenellekään, että voisit välillä vähän hellittää otsaryppyjä? En ole saanut minkäänlaisia varoituksia moderaattoreilta kielenkäytöstäni tai liiallisesta viestieni määrästä. Olen saanut yllättävän paljon palautetta yv:näkin, joissa sanoma on ollut poikkeuksetta tyyliin: 'Hyvää läppää', 'huumoria aina tarvitaan', 'sinun viestit täytyy aina lukea', 'päivän naurut'. Toisaalta, se ei ole jäänyt minulle epäselväksi, että Sinä pidä niitä minään. Got the point.

Toisaalta osio, jossa keskustellaan, eikö se ole Vapaa Keskustelu? Tilaa ja suvaitsevuutta erilaisille virtuaalipersoonille ja mielipiteille. Eikös inhottavuuksia varten ole se ignore-juttu?

Kirjoitat: *Voisin väittää, että suurin osa noiden perusteella saisi ensivaikutelmakseen jotain likaisen vanhan äijän suuntaista*

Olit oikein laittanut linkin kirjoituksiini, vaude. Toisaalta etkö Sinä nyt luo nyt ''suuren osan'' puolesta mielikuvia. Kertoisit omasi vaan, niin minäkin tässä parhaillaan. Enhän minäkään kirjoittele, mitä mieltä suurin osa on Sinusta. Kun en tiedä. Vaikka huumorintajuni on kelpo venyvää, en pidä siitä, että nimittelet minua. En minäkään nimittele Sinua. Eikös sellaisesta saa penalttia. Kerroithan olevasi suvaitsevainen. Noh, ei siitä nenuuni mitään ole jäänyt, että se siitä.

Mikäli tämä asia nyt enempää selittelyjä kaipaa, voin kertoa Sinulle, että ''oikeassa elämässä'' osaan kyllä käyttäytyä ihmisiksi. Olen ikäni tehnyt vastuullista ja hyvin stressaavaa työtä. Olen itseni kanssa kyllä ihan sujut.

Mikä Sinä olet, Flonaldona, kertomaan minulle, miten tai mitä minun pitää kirjoittaa? Toivottavasti ymmärrät, en kysy sitä Mode:lta/Päätoimittajalta. Ei minulla ole tästä asiasta herneitä missään. Elämä opettaa, että asiat riitelee, ei ihmiset (edes virtuaaliset). Joten Flonaldo, ollaan virtuaalikafruja silti, vaikka tässä asiassa olemme näköjään kuin yö ja päivä. Herrasmiehenä annan Sinun valita, kumpi haluat olla.

tähän kuvitteellinen -kädenpaiskaushymiö-

Vaicci#63

Jäsen
huh huh...

ei voi muuta sanoa kuin :D ...

Minä en tiedä yhtään mistä on kysymys...mutta jos flonaldo on se joka tälläisen ketjun värkkäsi on kyllä se pentu.Itse olen 14 wee ja kyllähän tuo aika hölmöltä minusta vaikuttaa.

Flonaldo...rennosti vaa heebo....:D

Hei, kuka sua käskee noita vanhojen heppujen teini-hömppiä lukemaan.

Huuhaa

Jäsen
Kyllähän esimerkiksi Senior välillä ihan hauskaa juttua kirjoittaa, mutta samalla se on välillä melko moraalitonta keskustelua tuo Seniorin & hänen "Team Rivo" -välinen keskustelu, varsinkin, kun tuo rivoilu tuntuu lisääntyvän päivä päivältä....

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Ylidramatisointia..

Tiivistit ajatukseni melko tarkasti. Itseänikään ei tuo ketju jaksanut hymyilyttää, vaikka aikaisemmin kyseisten herrojen tuotoksia on ollut aika ajoin hauska lueskella. Ei se mielestäni hyvän maun rajaa ylittänyt - huonon kylläkin. Annetaanko tyttöjen&naisten osallistua? Kyllä sinne ketjuun sitä juttua tulee keksimättäkin.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Voihan pimppi. Ja tissit. Miksi ne kiinnostaa aina vaan?

No, odotellaan hakemuksia vaan....Älkää pelästykö neidot, kirjoittajat, ei tuomarit, äänestävät voittajan, joka on Tin...eikun girl....eikun ann....

Soita 0700-12xxxx, niin kuulet livenä karuna chattausta, myös Rekka-Riitoille.

(SM-liiga voisi muuten alkaa jo)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy