JOKERITJYRÄÄ!!! kirjoitti:ikuinen suosikkini...ainakin voidaan viimeistään lopettaa puheet siitä, ettei Teemusta ole enää mihinkään, kisojen paras hyökkääjä näytti,että (peliaikaa saadessaan) on edelleenkin suoraan sanoen lyömätön. Toivon vain, että Temen ura jatkuu vielä pari seuraavaa vuotta, kun tuo luistinkin kulkee mukavasti (ja muutenkin tuntus paljon ankeammalta tuo änärin seuraus ilman temeä), edelleenkin tosi räjähtävä lähtö, sen taisivat monet monet pakit huomatakkin...
Juu kyllä oli Selänne kisojen paras hyökkääjä Koivun ohella. Itse en ole enää Selännettä seurannut parin viime vuoden aikana johtuen tuosta pienestä hiipumisesta NHL:ssä, mutta tästä päivästä lähtien seuraan taas tiiviisti Teemun otteita NHL jäillä ja toivotaan, että Teemun ura jatkuu vielä parisen vuotta. Ja jos tilastoja katsoo, niin onhan Teemu pelannut ihan hyvin tällä kaudella tuolla NHL:ssä, vaikka itse en ole siihen huomiota kiinnittänytkään.
Mutta täytyy sanoa, että on tämä Selänne ihailtava pelaaja edelleen, vaikka minun silmissäni kaverilla on hiipumista ollut havaittavissakin, mutta ne ajatukset taidan unohtaa samantien.