"Finnish Flashin" paluu

  • 458 791
  • 1 796

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielipiteesi taisi syntyä nyt yksinomaan sen perusteella, että en satu olemaan tässä Selänne-casessa samaa mieltä kanssasi (ja monien muiden)ja toisekseen kannattamani joukkue ei taida olla se "oikea".

No kyllä nämä kaikki muutkin sinun nerokkuutesi hedelmät suurinkapteenikoivusundin ja Selänne antipatiasi lisäksi ovat olleet tätä mielikuvaa rakentamassa.

Et pysty omalta angstiltasi näkemään mitään muuta kun Teemun syylisenä kaikkeen tässä asiassa , vaikka kumpikaan meistä ei tiedä johtuiko tämä kaikki viivyttely Teemusta vai Burkesta.
Ja vaikka se olisikin Teemun omapäätös niin mitä sitten ?
Miten tämä on sinulta mitenkään pois , tai mitenkä Anaheimin peli tästä on kärsinyt ?
Ja tosiaan Teemulla ei ollut sopimusta tästä kaudesta , Niedermayerilla oli joten eikö sinun pitäsi olla tilittämässä hänen pahuudestaan enemmän ?
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Joku tuossa ihmetteli, miten Selänteeseen kohdistuu näin paljon henkilökohtaisella tasolla antipatiaa.. samalla minä ihmettelen miksi minuun kohdistuu näin paljon henkilökohtaista antipatiaa? Asiat tässä kai kuitenkin tappelee, ei ihmiset?

Antipatioita saattaa syntyä pelkästään siitä, että perustelee mielipiteensä heikosti. Jottei totuus unohtuisi, niin tuossa vielä avausviestisi ketjuun sen jälkeen kun Teukka oli nakuttanut 3+2 Chicagoa vastaan.

Millähän muotoa Selänne on kingi ja upea pelaaja? Kyllä se pelata osaa, ei sitä sovi kiistää, mutta kyllähän tämä diivailu "pelaanko vai enkö" kertoi aika paljon siitä millainen tämä meidän "hieno pelaaja" on.... ja joku kehtaa vielä sanoa että kaveri on joukkuepelaaja... hohhoijaa.. herätkää hyvät ihmiset sieltä vitun fantasiamaailmastanne!

Jotta mielipiteesi saisi lisää perusteluita, niin tarkennapa meille vielä mitä tämä "diivailu" kertoi Teemusta "aika paljon" ja millainen hän on? Ja mitä se kertoo joukkuepelaamisesta ja miksi?
 

ahtikullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Aika ihmellista toi leimaaminen. Ajatelkaa paljon Teemu on antanut kiekolle, Anaheimille ja Ankoille, myös Suomen maajoukkueelle. Faneille. Olen itse tavannut herran ja arvoistus häntä kohtaan on tosi korkeaalla. Mahtava ihminen ja loistaava pelaaja. Olis' enemmän semmoisia!
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Anti-Temet wauhdissa. Metkaa menoa, kiitos siitä.

"Laiskamadon" kyykytys alkaa. Hyvältä näyttää.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
St_Patrick #16 kirjoitti:
Antipatioita saattaa syntyä pelkästään siitä, että perustelee mielipiteensä heikosti.

Kyllä, mutta enköhän minä ole mielipiteeni ihan tarpeeksi selvästi perustellut. Mutta yritetään nyt vielä...

St_Patrick #16 kirjoitti:
Jotta mielipiteesi saisi lisää perusteluita, niin tarkennapa meille vielä mitä tämä "diivailu" kertoi Teemusta "aika paljon" ja millainen hän on? Ja mitä se kertoo joukkuepelaamisesta ja miksi?

Itselleni ainakin tämä mainitsemani diivailu merkitsi jonkinlaista imagon romahtamista, kun puhutaan Selänteestä. Aiemmin (kuten olen niin monta kertaa jo sanonut) Selänne oli minullekin tietynlainen sankari, eikä todellakaan vähiten siksi, että mies upotti kahdella upealla maalilla Ruattin Naganossa.

Teemu olisi edelleen minulle kiekkosankari, jos olisi toiminut toisin tässä vetkuilu jutussa. Varmasti Burkella oli näppinsä pelissä, mutta tuskin Burkekaan sentään kielsi Teemua pelaamasta aiemmin.

Ja mitä tuohon joukkuepelaaja-juttuun tulee, niin minun mielestäni oikea joukkuepelaaja ei toimi tällä tavalla. Kopissa teukka on varmasti vieläkin tärkeä palanen kokonaisuutta, sitä en epäile. Olisin toivonut, että teukka olisi tehnyt jonkin selkeän päätöksen alun alkaen (ennen kauden alkua) pelaako koko kauden vai päättääkö lopettaa... Lapsi ei saa, eikä olekkaan perustelu tälläiselle... kyllä tähän vetkuiluun vaikutti jokin muu..
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Itselleni ainakin tämä mainitsemani diivailu merkitsi jonkinlaista imagon romahtamista, kun puhutaan Selänteestä.
Mikä vitun diivailu? Ymmärrätkö edes mitä koko sana tarkoittaa?

Itse olen aiemmin tässä ketjussa todennut, että olisi lopettanut vaan tai ainakaan ei olisi tehnyt jatkopäätöksestään tuollaista vehtailua jota koko jääkiekkoileva maailma seurasi ensin läpi kesän ja sitten vielä koko syksyn ajan. Toistan aiemman kysymykseni: luuletteko te tosiaan että tämä cappikikkailu on lähtenyt Selänteestä, että Teme on Burkelle mennyt sanomaan että "kato Brian, mä hiffasin tällasen porsaanreijän CBA:sta eli tehdäänpäs näin mun ja Niedsin kanssa, niin kato saadaan molemmat soppariin ja mä voin elbailla muijan ja skloddien kanssa koko syksyn" ? Herätkää pahvit.
 

Viljuri

Jäsen
Teemuahan vihattiin Suomessa jo ennen kuin hän varsinaisesti löi läpi Jokereissa ja maajoukkueessa, joten miltään osin nykyinen tilanne ei ole uusi.

Perussyy lienee se, että konformaalisuuden yläpuolelle nousemaan kykenevä persoona on aina jonkun mielestä liian olevinaan, kun sattuu osaamaan perusajokoiraa paremmin pelin ja sen hengen.

Kuitenkin Teemu lienee ollut monen mielestä siedettävä, kun ei ollut vielä onnistunut saavuttamaan yhtään suurta voittoa, mutta tämäkin positiivinen piirre hänestä katosi kuin Ottawan peli-ilo viime kesänä. Ei liene siis mikään ihme, että suurempaa pettymystä puretaan aina siinä vaiheessa kun Anaheimin vastustajajoukkueiden kassarit alkavat kaivamaan kiekkoa pömpelistään. Tällöin aidat ja aidanseipäät ovat vaarassa.

Monet kiekkojännärit kansallisuuteen ja suosikkijoukkueeseen katsomatta osannevat nauttia Teemun suorituksista. Josko vaikka tänä vuona tekaisisi yli kymmenen maalia pudostuspeleihin ja olisi osaltaan vetämässä Anaheimia mahdollisimman pitkälle?
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Lapsi ei saa, eikä olekkaan perustelu tälläiselle... kyllä tähän vetkuiluun vaikutti jokin muu..

Tarkoitatko tällä todella sitä, että Teemu jarrutti paluutaan ollekseen paremman oloinen täydessä terässä, kun muut ovat tässä vaiheessa kautta?

Vai mitä ihmettä? Pls, vastaa, koska allekirjoittanut on todella kiinnostunut syystä mitä todella tarkoitat Teemun myöhäiselle paluulle-
 
Toistan aiemman kysymykseni: luuletteko te tosiaan että tämä cappikikkailu on lähtenyt Selänteestä, että Teme on Burkelle mennyt sanomaan että "kato Brian, mä hiffasin tällasen porsaanreijän CBA:sta eli tehdäänpäs näin mun ja Niedsin kanssa, niin kato saadaan molemmat soppariin ja mä voin elbailla muijan ja skloddien kanssa koko syksyn" ? Herätkää pahvit.

Kyllä, vien tämän ajatuksen vieläkin pidemmälle. Väitän, että itse asiassa Selänne on koonnut Anaheimin nykyisen joukkueen. Burke on vain nimellisesti GM, tärkeät päätökset tekee kuitenkin Selänne. Teemu on se, joka hommasi parhaan ystävänsä Prongerin samaan koppiin. Teemu on se, joka teki ratkaisevan siirron tasan vuosi sitten hankkimalla Brad Mayn rauhoittamaan joukkuetta playoffseja ajatellen. Teemu on se, joka treidasi Andy McDonaldin pois joukkueesta vain osoittaakseen, että pärjää ilman entistä tutkapariin. Ja vielä lopuksi, Teemu oli se, joka aikanaan varasi Pesosen ankkoihin.
 

Evander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lapsi ei saa, eikä olekkaan perustelu tälläiselle... kyllä tähän vetkuiluun vaikutti jokin muu..

Jos olisit itse isä saattaisit hiukan paremmin ymmärtää mitä Teemun mielessä liikkuu. Epäilen tosin ettet ole, mutta onhan se hienoa tulla tänne heittämään "kyl se syy oli joku muu syy" ilman mitään perusteluita. Ja mikähän se muu syy mahtaa olla?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
On se kumma kuinka vaikeata joillekin on tajuta koko kuva:

Selänne pelaa ekaa kertaa plejarit loppuun asti, voittaa The Cupin. Tankki on odotetusti tyhjä. Ikää kun on jo 37 niin sitä ajattelee että ei välttämättä jaksais enää tätä. Nidedermayer on voittanu jo urallaan kaiken, useamman kerran ja pohtii myös samaa. Burke ilmoittaa herroille että jos haluatte jatkaa mutta haluatte ladata akkunne kunnolla tai miettiä uran jatkoa, niin mulla olis suunnitelma sitä varten. Sitten Sirpa vielä ilmoittaa Teemulla että "mä haluaisin tytön". Noh, aikaa menee, Nieds löytää motivaation aikaisemmin, Burken kanssa sovitaan tarkempi ajankohta. Sirpa pyöräytti mukulan ulos ja Teemullakin alkoi nälkä löytyä peleissä käydessä (omien sanojensa mukaan) joten ei kun mies kuntoon ja takaisin peleihin.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Ennen tämän viestiketjun tänäisten kirjoitusten lukemista en edes muistanut, kuinka outoa väkeä Suomessa asuukaan. Mitä siitä, että Selänne palasi kaukaloihin vasta tämän vuoden puolella? Sehän on täysin Selänteen ja joukkueen välinen asia. Miksemme voisi yksinkertaisesti iloita siitä, että hän ylipäätään palasi, ja tekaisee vielä sen lisäksi 3+2 -tyyppisen illan? Tämänkaltaisia suomalaisia ilonaiheita ei meillä NHL-tasolla kuitenkaan liiaksi saakka ole.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Näyttää taas Teme päässeen vauhtiin ja hyvä niin. Muutamia pelejä häneltä nyt nähneenä voisin sanoa, että jonkun verran oli tuntuman hakua aistittavissa aikaisemmissa peleissä. Sen huomasi sellaisista pienistä asioista, kuin kiekon haltuunotot ja kuljetukset. Myös suoraan syötöstä vedot ei ehkä lähteneet ihan entiseen malliin ja muutaman kerran Selänne ottikin kiekon vastaan ja veti vasta sitten, kun entinen Teemu olisi paukuttanut suoraan syötöstä. Chicagoa vastaan Selänne pistikin kaikki maalit sitten heti ykkösellä sisään, joten vanhat taidot alkaa tulla taas pintaan. Toivottavasti hyvä vire jatkuu.

Mitä tulee tähän Teemun pitämän paussin aiheuttamaan poraamiseen, niin kyllä ei voi kun ihmetellä. Onhan se nyt kumma, jos ei ihminen saa miettiä uransa jatkoa sen verran kuin haluaa. Se on urheilijoille kuitenkin aika kova paikka. Siellä ne Chelios ja Raipekin vielä vetää vaikka ikää on jo pitkästi yli 40 ja pelitasokaan ei ole enää sitä mitä se on joskus ollut. On vaan niin kivaa touhua ilmeisesti se jääkiekon peluu ja joukkueen kanssa hengailu.

Ja sekään ei vielä takaa uran loppumista vaikka tekisi lopettamispäätöksen ja toitottaisi sitä tiedotusvälineissä. Itse Mario ja Jordan on tullut takaisin ja lukemattomat muutkin. Parempi niin, että lopettaa sitten kerralla kunnolla, kuin että tekee näitä come bäkkejä. Sitten jos vielä muistellaan jotain Al MacInnisiä ja Ron Francisia, niin ei varmaan olleet miehet pitämässä 2005 heti tiedotustilaisuutta, kun tuli lopullinen varmistus, että kautta ei pelata, että mekin lopetetaan kyl nyt sitte tähän tää homma. Muistaakseni kesti vähän kauemmin. Ja sitten vielä, joku Jason Allison. Mies ollut kauden pelaamatta. Kukaan ei edes halua sitä ja siltikin se oli kovasti tyrkyttämässä itseään vielä kauden alla johonkin pelaamaan.

Vaikka nää kaikki tilanteet on ollu erilaisia keskenään niin siltikin niissä on se yhdistävä tekijä, että ei se lopettamispäätös synny sormia napsauttamalla. Jokainen sitä joutuu varmasti pohtimaan tarkasti ja vasta, kun kausi alkaa niin tietää tarkasti miltä itestä tuntuu, kun muut pelaa ja itse pelaa korkeintaan golfia. Siinä sitä voi sitten alkaa kaduttamaan liian aikainen lopettamispäätös, kun huomaakin, että olisi vielä hinkua pelata lätkää.
 

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
Olisin toivonut, että teukka olisi tehnyt jonkin selkeän päätöksen alun alkaen (ennen kauden alkua) pelaako koko kauden vai päättääkö lopettaa... Lapsi ei saa, eikä olekkaan perustelu tälläiselle... kyllä tähän vetkuiluun vaikutti jokin muu..

Ikävää ettei Selänne noudattanut toivomuksiasi, joskus ei toiveet toteudu edes täällä fantasiamaailmassa missä me kaikki muut mielestäsi elämme. Lapsi oli varmaan vain YKSI syy siihen miksi Teemu jäi kotiin mutta eihän sitäKÄÄN voi ymmärtää sellanen jolla ei omia lapsia ole. Kyllä tänne maapallolle mahtuu paljon muitakin asioita kuin jääkiekko ja Teemu on näyttänyt mikä on hänen tärkeysjärjestyksensä.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Jos Roketti tosiaan on jotain toimittajia niin voi taivas ja perse! Tai no onhan jussi saariset ja kumppanitkin tosi päteviä äijiä, kuningas spordea unohtamatta. Haluaisin kuulla kun hehkutat (Rocket) täällä Selänteen joukkuepelaajan ominaisuuksien puutetta niin kerroppa suuressa viisaudessasi että miten joukkuepelaaja toimii, Voin kertoa että tuskin joku raikulipoika joukkuehengen rikkoja saa jengiä tollaiseen liitoon?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Hmm. Kumpikohan on pahempaa diivailua ja joukkuehengen rikkomista. Se että olisi pelannut koko kauden puolivaloilla, kun ei ollut varma motivaatiostaan huippukiekkoa kohtaan? Vai se että tulee kesken kauden takaisin vetämään täysillä, kun on 100% varma siitä mitä haluaa?

Itse jotenkin vierastan ajatusta, hammasta purren vaikka läpi harmaan kiven, sillä niin on tehty aina ennenkin. Miksi nykyään pitäisi tehdä niin, jos on toinenkin vaihtoehto?
Lopulta tässä maailmassa ollaan tilivelvollisia kuitenkin vain itselleen, ja jokaisen pitäisi tehdä niinkuin itsestä tuntuu parhaalta. Teemu on todennäköisesti tehnyt näin, ja on myös mitä suurimmalla todennäköisyydellä saanut teoilleen hyväksynnän kaikilta joukkueen sisältä. Miksi tämä ei riitä kiekonseuraajille?
 

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
Hmm. Kumpikohan on pahempaa diivailua ja joukkuehengen rikkomista. Se että olisi pelannut koko kauden puolivaloilla, kun ei ollut varma motivaatiostaan huippukiekkoa kohtaan? Vai se että tulee kesken kauden takaisin vetämään täysillä, kun on 100% varma siitä mitä haluaa?

Itse jotenkin vierastan ajatusta, hammasta purren vaikka läpi harmaan kiven, sillä niin on tehty aina ennenkin. Miksi nykyään pitäisi tehdä niin, jos on toinenkin vaihtoehto?
Lopulta tässä maailmassa ollaan tilivelvollisia kuitenkin vain itselleen, ja jokaisen pitäisi tehdä niinkuin itsestä tuntuu parhaalta. Teemu on todennäköisesti tehnyt näin, ja on myös mitä suurimmalla todennäköisyydellä saanut teoilleen hyväksynnän kaikilta joukkueen sisältä. Miksi tämä ei riitä kiekonseuraajille?

Kyllä tämä riittää suurimmalle osalle kiekonseuraajille, aina vaan löytyy joku roketti jonka mielestä olisi pitänyt kysyä hänen mielipidettään asiasta. Tuo joukkueen sisältä erittäin todennäköisesti tullut hyväksyntä on hyvä pointti asiassa, enpä usko että Teemu olisi tehnyt koko comebackia jos joukkue ei olisi sitä hyväksynyt.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Miksemme voisi yksinkertaisesti iloita siitä, että hän ylipäätään palasi, ja tekaisee vielä sen lisäksi 3+2 -tyyppisen illan? Tämänkaltaisia suomalaisia ilonaiheita ei meillä NHL-tasolla kuitenkaan liiaksi saakka ole.

Ainakin täällä päässä näppistä iloitaan! Ja ainakin itse uskon siihen, että saadaan iloita vielä vähintään ensi kaudellakin, mieluiten myös sitä seuraavalla. Koskaan ei haluaisi mennä asioiden edelle, mutta ainakin allekirjoittanut näkisi erittäin mielellään Teemun pelaavan vielä kauden 2009-2010 olympiakisoineen, varsinkin kun Vancouverissa ollaan taas paikan päällä kannustamassa Suomea.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Tämä keskustelu on joidenkin osalta kyllä niin syvältä perusteluineen että pahaa tekee.

Selänne on parin päivän päästä 38v. Kaveri on pelannut 14 vuotta NHL:ssä ja sai vasta viime kaudella kaikkien himoitseman Stanley Cupin tililleen, 37-vuotiaana.

Vaimo raskaana, perheessä 3 touhuikäistä tenavaa ja Teemu saavutti vihdoin unelmansa. Raskas kausi, takki tyhjänä ja mielessä vahvasti uran lopettaminen siihen. Teemu piti pitkän breikin ja halusi varmistaa että päätös jatkosta on oikea, Burke lupasi että paikka on auki kun päätöksen aika tulee. Miten helvetissä tästä saa Teemun "diivailleen" kun teki päätöksensä vasta tammikuussa?? En usko että Roketti edes tietää mitä tuo tarkoittaa.

Sitten Anaheimin tilanteeseen. Niedermayer yllätti kaikki ilmoittamalla että saattaa lopettaa Anaheimin voitettua Cupin. Selänne ilmoitti että on olemassa suuri todennäköisyys sille että ura loppuu myös. Mitä tekee Burke? Signaa Bertuzzin ja Schneiderin paikkaamaan kaksikkoa. Burke on aina lojaali pelaajilleen ja antoi Temelle ja Scottylle mahdollisuuden miettiä ratkaisuaan pitkään vaikka se tuotti joukkueelle helvetisti ongelmia. Burke joutui kuitenkin varautumaan pahimaan ja teki 2-vuotiset diilit Bertin ja Scheniderin kanssa. Andy McDonald jouduttiin treidaamaan pois koska hänen cap-hittinsä ensi kaudelle (ns. tagging-room siis) esti Perryn jatkosopimuksen. Pennerin RFA-ryöstöön ei voitu vastata koska salary cappia piti säästää Temen ja Scottyn mahdolliselle paluulle.

Joukkue oli siis ns. KUSESSA sen takia että Burke oli lojaali Teemulle ja Scottylle. Ja peli oli sen näköistä, päin vittua meni ja huolella. Ja sitten vielä sanotaan että Burke suunnitteli tämän kesällä?? Voisiko joku kertoa minulle miksi yhdeksi NHL:n parhaimmiksi GM:ksi arvostettu Burke pistää joukkueensa vituiksi koko alkukaudeksi vain sen takia että saa kaksi motivaatiota etsinyttä pelaajaa takaisin riveihinsä osaksi kautta ilman mitään tietoa missä kunnossa pelaajat tulevat takaisin?

Virta päälle!

Jatkoajan taannoinen artikkeli aiheesta oli naurettavan yksipuolinen ja oli oikeastaan pelkkää asiavirhettä, spekulointia ja antipatioita täynnä. Sitä on hyvin vaikea ottaa tosissaan, vertailukohtana voisi pitää Matti-Esko Hytösen kolumnia Iltalehdessä.

EDIT: On muuten suorastaan huvittavaa lukea kaiken maailman syytöksiä joukkuehengen rikkomisesta, varsinkin kun kyseessä on Brian Burken joukkue. NHL:stä ei löydy yhtään GM:ää joka painottaisi joukkuehengen tärkeyttä enempää kuin Burke. Jos Burken mielestä Temen paluu haittaisi joukkuehenkeä niin voitte olla aika satavarmoja että Temeä ei Ankoissa tällä hetkellä nähtäisi.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
EDIT: On muuten suorastaan huvittavaa lukea kaiken maailman syytöksiä joukkuehengen rikkomisesta, varsinkin kun kyseessä on Brian Burken joukkue. NHL:stä ei löydy yhtään GM:ää joka painottaisi joukkuehengen tärkeyttä enempää kuin Burke.

Burke on sanonut myös jossain haastattelussa, ettei halua pelaajia, jotka käyttävät liian suuria/erikoisia pelinumeroita. Äijä on erittäin tarkka nimenomaan tuosta joukkuehengestä. Totesi myös, että Selänne otetaan mielihyvin takaisin, mutta hän ei halua mitään Teemun "jäähyväiskiertuetta", vaan satasella pelaavan Selänteen. Ja sellaisen Burke näyttää saaneen.

Nähdäkseni Selänne ja Burke ovat olleet vain ja ainoastaan ammattilaisasenteella liikenteessä ja joukkueensa etu ensimmäisenä mielessä. Niedermayerista voi Selännettä nuorempana ja sopimuksen alaisena pelaajana jonkinlaisia filunkiteorioita kehittääkin, mutta tiedä näistä. Hänkin kaiken voittanut supertähti, jota ymmärrettävästi välillä siviilielämäkin kiehtoo.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Getzlaf, Perry ja Penner pelasivat ensimmäisen kauden isoilla numeroilla ja saivat "pienet numerot" vasta sitten kun olivat ne ansainneet.

Selittää tosin pitkälle sen miksi Rob Niedermayer pelaa vakkareista isoimmalla numerolla mutta ei siitä enempää...
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Teemu olisi edelleen minulle kiekkosankari, jos olisi toiminut toisin tässä vetkuilu jutussa. Varmasti Burkella oli näppinsä pelissä, mutta tuskin Burkekaan sentään kielsi Teemua pelaamasta aiemmin.

Tuskin Burke Teemua kielsi, mutta miksi ihmeessä Selänne olisi väkisin halunnut kaukaloon jos kerran pienestä lomasta on joukkueelle hyötyä? Jos hän olisi väkisin tunkenut mukaan, niin eikö hän juuri silloin olisi ollut huono joukkuepelaaja?

Todennäköisesti ovat Burken kanssa yhdessä sopineet, että Selänteen loma syyskaudella hyödyttää molempia osapuolia. Nyt kun Teemu on palannut kentille ja joukkueen kurssi on kääntynyt, niin molemmat ovat mitä luultavimmin tyytyväisiä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
nufc kirjoitti:
aina vaan löytyy joku roketti jonka mielestä olisi pitänyt kysyä hänen mielipidettään asiasta.

Ja ööh... missähän vaiheessa minä väitin, että asiaa olisi pitänyt kysyä minulta? En tietääkseni missään vaiheessa. Koko ajan olen korostanut, että kyse on minun omasta mielipiteestäni, ja kyllä joo... olen kritisoinut ja ihmetellyt täällä teidän muiden (ainakin 90%) mielipiteitä, eikä siinäkään käsittääkseni ole mitään väärää.

Minun mielipiteet on kyseenalaistettu ja itse olen kyseenalaistanut muiden mielipeitä... Monilla vaan tuntuu nyt henkilökohtaiset "agret" meikäläistä kohtaan kasvaneet nyt niihin mittoihin, että jutut alkaa vähän liikaa keskittymään tiettyjen nimimerkkien haukkumiseen, eikä itse asiaan.

Mutta joo...hyvä, että saadaan keskusteluja ja väittelyitä. Suomessa on vaan ikävän paljon tälläisiä "samaa mieltä" tyyppejä, jotka tulevat synkästi vaan massan mukana tänne toistelemaan Selänteen mahtavuutta perheenisänä yms... Erittäin hyvä kiekkopelaaja, josta jäi ikävä paskanmaku suuhun kaiken makean jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös