Snaipperi #16 kirjoitti:
Et taida osatakaan lukea, jota olen kyllä epäillyt jo jonkin aikaa. Sanoin ettei Teemu ole enää ihan siinä samassa lennossa mitä oli vähän aikaa sitten jolloin oli yli pistepeli vauhdissa ja voittoja tuli koko ajan. Nyt tulee maaleja ja pisteitä "vain" noin piste/peli tahtia.
Juu katsos minä olen meistä se joka osaa kirjoittaa. Ei kun enhän minä osaa sitäkään.
Tuosta samasta lennosta, kuin joku aika sitten jaksat jauhaa. Ennen viime yön peliä, jos Teemulla olisi ollut yksi tehty piste enemmän, niin keskiarvoisesti Teemu olisi tehnyt enemmän pisteitä Prongerin loukkaantumisen jälkeen, kuin sitä ennen.
Nyt on sitten tahti tasan piste per peli, mutta maaleja on kuitenkin tullut semmoisella tahdilla, ettei hyytymisestä voi puhua.
Tai sitten jos puhutaan hyytymisestä on se hyvä, että tällä huonollakin jaksolla tulee pisteitä tuolla tahdilla.
Snaipperi #16 kirjoitti:
Enkä sanonut että Sakic tekee kentällä kaiken yksin, vaan että hän on joukkueensa tärkein pelaaja vaikka joukkue onkin ollut nimekäs viime vuosina. Ja kyllä Selännekin paikkansa huomasi Coloradossa vaikka joukkueessa oli paljon tähtiä niin se oli Sakic joka oli joukkueensa nro.1. Mutta se kertoo myös Sakicin aseman Coloradossa kun on joukkueen pitkäikäinen kapteeni ja olihan Teemulla jotain häikkää polven kanssa, vaikka ei koko puolta vuosikymmentä voi siihen piikkiin laittaa. Ja kun puhutaan niistä "yksin pelaamisista" niin muuan Sakic ratkaisi olympiafinaalin kuin suuren tähden täytyykin latomalla 2+1 USA:n reppuun, Teemu ei tainnut pahemmin joukkuettaan kantaa Torinon finaalissa Ruotsia vastaan.
Sakic ei ole ollut joukkueensa tärkein pelaaja, silloin kun joukkue on taistellut the cupista. Ei millään pahalla toki Sakicia kohtaan, arvostan miestä ihan perkeleen paljon. Mutta kyllä se tärkein pelaaja on lähes aina maalinsuulla, ja niin on ollut myös silloin, kun Sakic on jotain voittanut.
Tärkein pelaaja maalivahtia lukuunottamatta toki. Ja erityisen tärkeä juuri sen takia, että pelaa aina parhaat pelinsä tiukoissa paikoissa.
Ja Teemu tosiaan on itse sanonut (en ota kantaa siihen onko totta vai ei), että polvi rupesi haittamaan heti vuosituhannen vaihteen jälkeen.
Löysimpä jopa pikaisella googlettamisella Selänteen siirrosta San Joseen jutun, ja jo siinä kerrottiin jotta polvi vaivasi.
http://www.mtv3.fi/urheilu/arkisto.shtml/arkistot/nhl/2001/03/49604
Ihan itse saa päässäsi mietiskellä onko se polvi vaivannut Selännettä oikeasti vai leikisti useamman vuoden ajan.