Fingerpori - Helsingin Sanomat
Tämän päiväistä jouduin kyllä jonkin aikaa miettimään.
Uskoisin (ehkä) löytäneeni idean sanonnasta: Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
Vuotaako joku vai...
Oikeastihan tuo Paasilinnan klassikko (saako tästä näin sanoa?) on siis "Jäniksen vuosi", jossa vuosi ei tietenkään viittaa vuotamiseen, vaikka tuo kieliasuntarkastaja on teoksen tuon mukaisesti korjannutkin.
Tämänpäiväistä Hesarin Batman ja Robin -juttua en tajunnu?
Tämänpäiväistä Hesarin Batman ja Robin -juttua en tajunnu?
Kyseessä on tietenkin omienkin lasten suosikkilaulaja Robin, ei Batmanin puolis... kaveri.
Eikös se ollut Robin Thicke, joka tämän Mileyn kanssa "twerkkasi" (eli heilutti persettä) lavalla? Tai jotain? Joku enemmän hip ja down with the kids saa selittää paremmin.
Mikäs tuossa on sitten se juttu? Lech Walesa, entinen sähkömies/-inssi ja auto, josta laturin johto rikki. Onko Laturi joku taho, josta pitää johtoporras vaihtaa vai tarkoitetaanko ihan vain laturia, josta on piuha mennyt?
Ottaen huomioon, että johto kulkee laturin ja puolan välillä, Walesan "läpätön" vastaus saattoi olla hyvä ratkaisu.Mikäs tuossa on sitten se juttu? Lech Walesa, entinen sähkömies/-inssi ja auto, josta laturin johto rikki. Onko Laturi joku taho, josta pitää johtoporras vaihtaa vai tarkoitetaanko ihan vain laturia, josta on piuha mennyt?
Upseeri olisi voinut käsittää "puolan johto" -vastauksen hieman väärin.
Heimo kysyy, että purjehtiiko Allan myös sillä veneellä, eikä pelkästään aio naida siellä. Eli Heimo ymmärsi nähtävästi hiukan väärin mitä Kurma tarkoitti.Nyt tämänpäiväinen ei avaudu minulle kyllä mitenkään päin. Ensimmäinen kerta, kun ei tule yhtään mitään mieleen. Muille ei ilmeisesti ole tuottanut ongelmia. Apuja?
Nyt tämänpäiväinen ei avaudu minulle kyllä mitenkään päin. Ensimmäinen kerta, kun ei tule yhtään mitään mieleen. Muille ei ilmeisesti ole tuottanut ongelmia. Apuja?
Linkki vie hs.fi -verkkosivustolle.
Nyt tämänpäiväinen ei avaudu minulle kyllä mitenkään päin. Ensimmäinen kerta, kun ei tule yhtään mitään mieleen. Muille ei ilmeisesti ole tuottanut ongelmia. Apuja?
"Saatan naida", "mahdollisesti nain" = "nainen"Nyt tämänpäiväinen ei avaudu minulle kyllä mitenkään päin. Ensimmäinen kerta, kun ei tule yhtään mitään mieleen. Muille ei ilmeisesti ole tuottanut ongelmia. Apuja?