Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset, nykyinen ja entinen
Se on hauskaa, koska sanan "markkinat" voi käsittää kahdella eri tavalla.
Nyt ymmärsin! Tuo "mitäs homoja te olette?" hämäsi.
Se on hauskaa, koska sanan "markkinat" voi käsittää kahdella eri tavalla.
Tänään oli turkkarissa tuollainen turhaan aukiselitetty Fingerpori, nimittäin tämä alunperin vuodelta 2010: Fingerpori - HS.fi
Olisi minusta parempi jos tuo toinen olisi pelkkä "virkamies".
Voisiko joku avata mulle tätä?
Nyt minäkin tajusin.Suomalainen bändi on amerikkalaisilla markkinoilla (huom. mainosbanderolli) ja herättää huomiota pukeutumisellaan. Irvii hyvin iltapäivälehdistön otsikointia.
Nyt minäkin tajusin.
Tänään oli turkkarissa tuollainen turhaan aukiselitetty Fingerpori, nimittäin tämä alunperin vuodelta 2010: Fingerpori - HS.fi
Olisi minusta parempi jos tuo toinen olisi pelkkä "virkamies".
Voisiko joku avata mulle tätä?
Oli turha, myönnän. Pavlovin viesti oli edellisen sivun viimeinen, enkä innoissani (Pääsen selittämään Fingerporia!! Olen viisas!!) huomannut, että ketjussa oli vielä yksi sivu.
Mä en kyllä vieläkään ymmärrä tuota yllä olevaa. Täytyy vissiin miettiä huomenna uudestaan kun oon selvin päin.
Kuulostaa jotenkin paremmalta versiolta. Minusta tuo Fingerporin strippi ei kyllä ole järin hauska.Pahkasiassa oli jo aikoinaan saman tapainen strippi. Vaimo motkotti miehelleen jotenkin että "perunat oli loppu niin päätit sitten tehdä niitä vedestä ja perunajauhosta.." kun mies oli palloja pyörittelemässä.
Voi olla, mutta "mistä tässä on kyse" ?
Toivottavasti en nyt polkaise johonkin hyvin naamioituun puujalkaväkimiinaan, mutta luulisin tässä olevan kyse siitä, kun SAS:n lentäjä meinasi lähteä kännissä lentelemään.Toisen koskenkorvan pyytäjä on koneen kapteeni.
Toivottavasti en nyt polkaise johonkin hyvin naamioituun puujalkaväkimiinaan, mutta luulisin tässä olevan kyse siitä, kun SAS:n lentäjä meinasi lähteä kännissä lentelemään.
Tämänpäiväinen strippi on hyvä, mutta loistavan siitä olisi tehnyt keskiruudussa talon seinässä joku "Savon Huonekalupaja"-kyltti ja vika kuva ilman Heimon puhekuplaa:
Fingerpori - HS.fi
Tämänpäiväinen strippi on hyvä, mutta loistavan siitä olisi tehnyt keskiruudussa talon seinässä joku "Savon Huonekalupaja"-kyltti ja vika kuva ilman Heimon puhekuplaa:
Fingerpori - HS.fi
Miksiköhän Jarla on ruvennut vetämään näistä osan todella vajakkitasolle?