Fingerpori – oma suosikkisi?

  • 776 302
  • 1 423

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oli turha, myönnän. Pavlovin viesti oli edellisen sivun viimeinen, enkä innoissani (Pääsen selittämään Fingerporia!! Olen viisas!!) huomannut, että ketjussa oli vielä yksi sivu.

Näin kävi myös minulle. Aika väsynyt strippi silti.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Miksi tämä ei avaudu minulle?

Fingerpori - HS.fi

Heimo hakee vettä ja sokerikorppujauhoja. Niin?

Vähän aikaa piti miettiä, mutta sitten tuli ahaa : )

Korppuja ei tehdä sokerikorppujauhoista, ei sellaisia ole olemassakaan. Sen sijaan korppujauhot jauhetaan korpuista.

Ihan nerokas, mutta ei kyllä mitään tähtiluokkaa tämä.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Mä en kyllä vieläkään ymmärrä tuota yllä olevaa. Täytyy vissiin miettiä huomenna uudestaan kun oon selvin päin.

Pahkasiassa oli jo aikoinaan saman tapainen strippi. Vaimo motkotti miehelleen jotenkin että "perunat oli loppu niin päätit sitten tehdä niitä vedestä ja perunajauhosta.." kun mies oli palloja pyörittelemässä.

Sama ajatus lienee tässä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pahkasiassa oli jo aikoinaan saman tapainen strippi. Vaimo motkotti miehelleen jotenkin että "perunat oli loppu niin päätit sitten tehdä niitä vedestä ja perunajauhosta.." kun mies oli palloja pyörittelemässä.
Kuulostaa jotenkin paremmalta versiolta. Minusta tuo Fingerporin strippi ei kyllä ole järin hauska.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Tämänpäiväinen strippi on hyvä, mutta loistavan siitä olisi tehnyt keskiruudussa talon seinässä joku "Savon Huonekalupaja"-kyltti ja vika kuva ilman Heimon puhekuplaa:

Fingerpori - HS.fi
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Tämänpäiväinen strippi on hyvä, mutta loistavan siitä olisi tehnyt keskiruudussa talon seinässä joku "Savon Huonekalupaja"-kyltti ja vika kuva ilman Heimon puhekuplaa:

Fingerpori - HS.fi

Hah, juuri meinasin tulla linkkaamaan saman täysin samalla kommentilla. Miksiköhän Jarla on ruvennut vetämään näistä osan todella vajakkitasolle?
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Tämänpäiväinen strippi on hyvä, mutta loistavan siitä olisi tehnyt keskiruudussa talon seinässä joku "Savon Huonekalupaja"-kyltti ja vika kuva ilman Heimon puhekuplaa:

Fingerpori - HS.fi

Yksi suosikeistani kautta aikain on takavuosien strippi, jossa punchline perustui savolaisuuteen ja kirkon annaaleihin. Etsiköön joku jos jaksaa.
 
Suosikkijoukkue
VAR
Miksiköhän Jarla on ruvennut vetämään näistä osan todella vajakkitasolle?

Ehkä hän on kyllästynyt selittelemään niitä. Hänelle kuulemma tulee paljon yhteydenottoja ihmisiltä jotka eivät ole ymmärtäneet jotakin strippiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös