Ei mullekaan. Johtuu ehkä siitä, että harrastan vain tylsää aviollista heteroseksiä.
Kyllä.
Ei mullekaan. Johtuu ehkä siitä, että harrastan vain tylsää aviollista heteroseksiä.
Saattaa tulla mukavat jälkilöylyt tuosta.
Selittäkää joku tyhmälle tämä fingerporin uusin:
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1329103869637.gif
Selittäkää joku tyhmälle tämä fingerporin uusin:
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1329103869637.gif
Taisi olla kaikkien aikojen huonoin Fingerpori-strippi. Juttu kaiketi kumpuaa Jarlan persu-antipatioista, mutta tulos oli luokaton.Kun persut aina selittävät kaikkea kohua nostannutta sanomistaan sillä, että oli vitsi vaan, niin eihän kukaan enää usko oikeaa juttua, tässä tapauksessa varoitusta. Niinpä Heimokin vaan tirskuu persun "läpälle".
Edit: Siis tämä ikivanha tarina pojasta, joka huusi aina "susi".
Tämä* taitaa olla vielä huonompi tai sitten en vain ymmärrä tarpeeksi.Taisi olla kaikkien aikojen huonoin Fingerpori-strippi.
Lukeminen auttaa, voit aloittaa esimerkiksi edeltävistä viesteistä....en vain ymmärrä tarpeeksi.
No, jos vitsin ymmärtäminen vaatii, että tuntee homoryhmät ja vitsissä viitataan johonkin marginaaliryhmän nimeen, niin olen edelleen sitä mieltä, ettei strippi ole kovin onnistunut.Lukeminen auttaa, voit aloittaa esimerkiksi edeltävistä viesteistä.
No, jos vitsin ymmärtäminen vaatii, että tuntee homoryhmät ja vitsissä viitataan johonkin marginaaliryhmän nimeen, niin olen edelleen sitä mieltä, ettei strippi ole kovin onnistunut.
En ymmärrä eilistä. Voisiko joku selittää? Niin ja selittää oikein, kiitos.
No, jos vitsin ymmärtäminen vaatii, että tuntee kuninkaalliset ja vitsissä viitataan johonkin ikivanhaan itävaltalaiseen nimeen, niin olen edelleen sitä mieltä, ettei strippi ole kovin onnistunut.Ehkäpä tämä Wikipedia-artikkeli Itävallan keisarinna "Sissistä" auttaa ymmärtämään stripin. Vitsissä on siis keisarinna "Sissin" mukaan nimetty juustolajike.
No, jos vitsin ymmärtäminen vaatii, että tuntee kuninkaalliset ja vitsissä viitataan johonkin ikivanhaan itävaltalaiseen nimeen, niin olen edelleen sitä mieltä, ettei strippi ole kovin onnistunut.
Jos ei tiedä Sissiä ei ole joko käynyt koulua, pelannut ikinä Trivial Pursuitia tai kovin vanha. Suurin osa Suomen väestöstä on jotain noista kolmesta ja sarjakuvat tehdään suurelle yleisölle.
Hyvä strippi!
Aika monet hyvät vitsit itse asiassa vaativat lukijalta/kuulijalta jonkinlaista yleissivistystä. Jotkut karhuhomot eivät kuulu yleissivistykseen, mutta Keisarinna Sissi todellakin kuuluu.No, jos vitsin ymmärtäminen vaatii, että tuntee kuninkaalliset ja vitsissä viitataan johonkin ikivanhaan itävaltalaiseen nimeen, niin olen edelleen sitä mieltä, ettei strippi ole kovin onnistunut.