Finaalit 2004-2005 Kärpät - Jokerit

  • 126 581
  • 770

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti bozik
Tämä on sitä ns. asennetta.

Edit. Ai niin, äläkä mitään enää arvo, nyt kun lähdet kävelemään niin vielä ehdit. Mä oon hengessä mukana ;)

Jos Tomppa#74 talsit Jyväskylään, lupaan hakea sinut autolla Ouluun. Autossa odottaa mäyräkoira (se kostea) ja saat(!!!) kuunnella Routasydäntä täysillä repeat-päällä perille asti. Voi että meillä olisi hauskaa . . .
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti Peacemaker
Jos Tomppa#74 talsit Jyväskylään, lupaan hakea sinut autolla Ouluun. Autossa odottaa mäyräkoira (se kostea) ja saat(!!!) kuunnella Routasydäntä täysillä repeat-päällä perille asti. Voi että meillä olisi hauskaa . . .

Voitais vaikka vuokrata MiniVan, eka haettas Bozik ranskasta ja sitte Tomppa#74 paluumatkalla. Mä voisin ottaa oman CD:ni mukaan, siinä ois Kärpät on rautaa, Verkko heiluu ja Masters on Ice. Bozikille Kärppälippiski löytyis lainaan. Luulen, että tuossa ajassa aivopesu onnistuu kevyesti.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Peacemaker
Jos Tomppa#74 talsit Jyväskylään, lupaan hakea sinut autolla Ouluun. Autossa odottaa mäyräkoira (se kostea) ja saat(!!!) kuunnella Routasydäntä täysillä repeat-päällä perille asti. Voi että meillä olisi hauskaa . . .
Jyväskylä ja joukkueen omat biisit, muistoja oi muistoja. Joskus todella kauan sitten kun tuli kierrettyä kaverien kanssa lähes kaikki Jokerien vieraspelitkin. Silloin meillä oli se, nimenomaan se, siis se, se biisi kun soi kun Jokerit tekee maalin. Se oli silloisilla vehkeillä äänitetty helvetin monta kertaa peräkkäin ja vain tuota kuunneltiin. Tämän minä olen äidillenikin kertonut syyksi, jos joskus vähän vippaa. Mutta oli se hienoa. Ja aina reissussa jonkun isukin henkilöautolla auto täynnä porukkaa.

Täysin ketjun aiheeseen liittyen, minun on suorastaan pakko lähettää terveisiä Juvalaiselle (sanotaanko se noin) huoltamolle jossa aina pysähdyttiin. Siellä oli tarjolla Juvan sanomat, joka oli saman kokoinen kuin Hesari, mutta vain yhden aukeaman mittainen. Minä ja ystäväni, nyt jo varttuneempina muistamme tuon ikuisesti, tsekkaa hei tätä lehtee, vittu mikä hesari. Asialle on myöhemmin paljon naureskeltu ja jokainen päättäköön itse nauroimmeko omalle hölmöydelle vai ko. lehdelle. Tärkein asia kuitenkin on, että kun tarpeeksi kilometrejä tuli, Jokerit voittivat mestaruuden ja matka tähtiin alkoi. Nyt ollaan Oulun korkeudella.

Edit. Ja ja Vain korjailtu.
 
Viimeksi muokattu:

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti mtmela
Voitais vaikka vuokrata MiniVan, eka haettas Bozik ranskasta ja sitte Tomppa#74 paluumatkalla. Mä voisin ottaa oman CD:ni mukaan, siinä ois Kärpät on rautaa, Verkko heiluu ja Masters on Ice. Bozikille Kärppälippiski löytyis lainaan. Luulen, että tuossa ajassa aivopesu onnistuu kevyesti.

Jumalezzön! Hyvä idea. Henkeen ja vereen Jokereitten mies Bozik vietäis ensin "Polliisin" luo, siitä huurteiselle Raksilan Klubille ja käytäis vaikka Kinogrillillä vetämässä pari Tervaporvaria. Täys aivopesu ja uusi Iki-Kärppä kehiin!! (HEH)

Huumorin kukka aina kaunehin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Peacemaker
Henkeen ja vereen Jokereitten mies Bozik.
Haal..llle-luja.. haal...lleluja. Aamen. Tämä meni oikein.

Viestin lähetti Peacemaker
Täys aivopesu ja uusi Iki-Kärppä kehiin!! (HEH)
Jätkä koettaa tunkea kolmiota ympyrän luukkuun. No go, oon koettanut.

Viestin lähetti Peacemaker
Huumorin kukka aina kaunehin.
Jo toinen osuma ikiroudan maasta. Miksei ne pelit jo ala, multa loppuu vinkku ennen ekaa matsia. Ja Sikarit. Ja mä en muuten pelkää Polliisia.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Varailkaa vaan niitä koneitanne, Kärppä-fanit tulevat sukellusveneellä. Lähtö torinrannasta ja Toripolliisi köytetään perään - tarvitaanhan se ankkuri. Ja jos ei rantaa löydy riittävän läheltä Ilmalaa, hoituu kallion jyrsintä kullan vuolentaan viritetetyillä jyrsimillä. Näätä on näätä vaikka kuinka yrittäisi jokeria pelata!
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti mtmela
Voitais vaikka vuokrata MiniVan, eka haettas Bozik ranskasta ja sitte Tomppa#74 paluumatkalla. Mä voisin ottaa oman CD:ni mukaan, siinä ois Kärpät on rautaa, Verkko heiluu ja Masters on Ice. Bozikille Kärppälippiski löytyis lainaan. Luulen, että tuossa ajassa aivopesu onnistuu kevyesti.

MiniVan kuulostaa upealta, I'm in! Tiistaiksi tekee toki tiukkaa saada veli bozik tuolla noudetuksi. Ukot meinaa että meidät sais jotenkin aivopestyä? Huh huh. Bozik sen sijaan ehtii meidän kruisaillessa Ranskan suuntaan raapia kasaan sopivan JokeriCD:n biisejä, näillä me sitten isketään takaisin.

Mä oon istunut yhdessä entisessä duunissa niin kauan Kärppämiesten välissä ja kuunnellut propagandaa, että jos vaikutteita olisi tullut, niin luulisi jo tehonneen. No can do. Jokerit on kylvetty tänne jo niin aikaisin, että ei sinne mitään enää väliin ehdi laittaa =).
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti bozik
Ja mä en muuten pelkää Polliisia.

Pysytään vaan siinä kielessä mikä taidetaan eli tsadin slangissa. Se mennee "PELEKÄÄ POLLIISIA".
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Mensonge
Pysytään vaan siinä kielessä mikä taidetaan eli tsadin slangissa. Se mennee "PELEKÄÄ POLLIISIA".
Kaikkee ei voi snaijaa. Mä en kertakaikkiaan hiffaa, et joku voi kutsua kyttiä/skoudeja/kyyliä/sinivuokkoja Polliiseiksi.

Joku oikeasti stadin slangia osaava (Preda ?) vois korjata tätä ja paljon. Mut vittu sillon kun mä skodaan, mä haen aina byyriä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei pysty, vaik mul on fönäri auki, ei millään lennä cigge sinne asti. Flygarin siipi, seutula ja dösä, voitais saada sullekin savut.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
joo...

Nuista lipuista vielä.. Tuo, että Raksila myytiin loppuun 4 minuutissa on ihan täyttä tuubaa. Itse soitin liput n. klo 9:50... Sillonki oli lippuja jäljellä.
Luulisinkin että toi 4 minuuttia tarkottaa näitä istumapaikkoja.

Sitte voisinpa itekki laittaa jonkinnäköistä vertailua tänne..


Maalivahdit
Thomas-Nikke--->Nikke ollut parempi pleijareissa, mutta eipä ole Jokeritkaan Timiin kaatunut. Päivän kunto ratkaisee paljon, mutta näihin ei kumpikaan joukkue taida kaatua.

Kakkosmaalivahdeissa Kärpillä selkeä etu, mutta sillä ei taida suurta merkitystä olla :)


Puolustus
Jokerit:
Lepistö-Campbell-Martikainen-Väänänen-Kankaanperä-Järventie-(Latvala-Kantee).
Hurja nippu. Kiekollista osaamista paljon. Kovuutta edustaa etenkin Väänänen-Kankaanperä. Martikainenkin pystyy pelaamaan kovaa. Liike loistavaa lähes jokaisella. Kärpät saa tehdä paljon töitä tämän aukaisemiseen. Lepistö ollut loistava tehoilla 1+6=7. Campbelkin osunut hyvin tehden 3+3=6. Martikaisellakin 4 pistettä. Kokemusta on.

Kärpät:
Lehtonen-Boumedienne-Niinimaa-Kukkonen-Vallin-Mikkola-(Lotvonen-Jaakola)
Kova nippu on tämäkin. Kovuus aikalailla tasoissa. Bume, Kukkonen, Lehtonen ehkä kovaotteisimmat. Kiekollista osaamista myös paljon. Viime pelissäkin ratkaisijaksi nousi yllättäen Mikkola. Niinimaa parantaa kokoajan. Bume ja Lehtonen olleet todella hyviä, maalinedusta pysynyt puhtaana ja hyökkäyspäässä hyvää kiekollista peliä. Tehoja voi tulla jokaiselta. Liike erinomaista. Tehokkaimpana häärinyt Lehtonen, joka on iskenyt 3+2=5. Mikkola ja Boumedienne tehneet myös 4 tehopistettä. Kokenut pakka. Kultamagneetti on meillä! ;)

Taisteluparit:
Kukkonen-Kankaanperä ("keppiä niskaan")
Lehtonen-Lepistö (Tehoja ja kovuutta?)
Bume-Campbell (NHL)
Niinimaa-Väänänen (NHL)


Hyökkäys
Jokerit:
Ykköskenttä on kova, vaikkakin oli pimennossa välieräsarjassa. Metrolta odotetaan taas pisteitä ja kai niitä tuleekin. Jantuselta ja Dahmanilta odotetaan maaleja. Metron namupassit täytyy pistää verkkoon jos meinaa pärjätä.

Filppulan ketju on ollut pleijareissa todella hyvä. Noussut jopa ykkösketjun tasolle. Keskellä nuori Filppula ja laidoilla kokeneet ketut Lind ja Varis. Filppula rakentaa hyvin, Lind raataa ja Varis iskee maaleja ja syöttöjä. Nämä herrat ovat syttyneet.

Pakaslahdenkin ketju pystyy ratkaisuihin. Laidoilla likaista työtä raataa Valtonen ja Hancockilta kai maaleja odotetaan? Tämä ketju voi yllättää.

Nelosta johtaa Kuki laidoillaan Kuusisto-Mäki. Jarruttelee, mutta osoituksena viime pelissä taidoista myös maali.

Kokonaisuudessaan aika laaja pakka hyökkäyksessä, joka ketju pystyy luomaan painetta. Fyysisempi hiukan kuin Kärppien, mutta taidossa jäljessä. Terävä kärki Metron,Jarnan ja Filppulan johdolla.


Kärpät:
Kärppien ykkösketjuksi on noussut Tenkrat-Viuhkola-Pyörälä, jossa kaikki tekevät töitä satalasissa, mutta pystyvät myös hyvään kiekolliseen pelaamiseen. Karkeasti:Viuhkola rakentaa, Tenkrat tekee maaleja sekä kuljettaa kiekkoa ja Pyörälä raataa. Kaikki paikan tullen maaliherkkiä kavereita. TÄMÄ KETJU ON TULESSA! ;)

Jokisen ketju näytti myös heräilemisen merkkejä viimeisessä välierässä, mikä on todella kiva juttu! Jokinen teki maalin ja antoi namupassin. Somervuori osui, ja toivottavasti osuu myös finaaleissa. Palsola periaatteessa pystyy rakentelemaan ja laukomaan hyvin, mutta liike tahtoo olla turhan verkkaista. Jokiselta ainakin odotan pisteitä. Palsolakin voisi näyttää johtajan mallia. Somervuori: Paikoista sisään ny prkl! Ketju kumminkin pystyy ratkaisuihin viimeisen pelin perusteella.

Saarenheimo-Ujcik-Haataja(Pystynee pelaamaan?). Tältä ketjulta odotellaan runkosarjan tapaista peliä. Tosin pelaamista sotki välierissä Haatajan poissaolo. Kun tilalla oli Pesonen, niin raataja-Haatajan poissaolo näkyi mielestäni selvästi. Ujcik oli vielä puolivälierissä hyvä, mutta hiipui välieriin. 1 maali ei riitä. Saarenheimo on ollut aika vaisu koko pleijareiden ajan, töitä on kyllä tehnyt, mutta pisteitäkin saisi olla enemmän. Haataja on ollut ihan hyvä pelaamissaan peleissä. Maalipaikkoihin hieman tarkuutta ehkä. Toivottavasti tukee ykköstykkien epäonnistuessa tarpeeksi joukkuetta.

Nelosessa raatanee sitten Pesonen. Sihvonen ja Juntunen vierellään. Sihvonen on ollut yllättävänkin hyvä pleijareissa. Aloitusprosentti tosin saisi olla korkeampi, mutta on kyllä ottanut myös tärkeitä aloituksia voitoksi. Pesonen tuo taitoa ketjuun ja Juntunen ryntäilee missä sattuun, taklaten kerran pari pelissä :). Juntunen tosin on ollut ihan jees. Aarnio voi käydä joskus pommittamassa Pesosen tilalla. Pesosen voisi tarviattessa nostaa ylemmäs.

Kokonaisuudessaan: Todella laaja,taitava ja liikkuva paketti. Fyysisyyttä ei kovin paljon, mutta ei se ainakaan Lukkoa vastaan häirinnyt. Neljä ketjua, jotka kaikki pystyvät tekemään maaleja. Kärjessä Tenkrat,Viuhkola ja Jokinen. Ei paljoa häviä Jokereiden kärjelle, jos nyt ollenkaan.


Taistelupareja:
Laiturit:
Jantunen-Tenkrat(Maaleja, maaleja. Joukkueiden ykköslaiturit.)
Dahlman-Jokinen(Maaleja tottakai.Jokiselta myös pelinrakentelua.)
Lind-Pyörälä(Likaista työtä ja pari räkäriä)
Varis-Ujcik(Tehoja)
Aarnio-Valtonen(Hit,Hit,Hit!)

Sentterit:
Pakaslahti-Palsola(Jarruttelua ja muutama piste)
Metro-Viuhkola(Joukkueiden ykkösmiehet)
Filppula-Saarenheimo(Nuoret kaverit, pisteitä odotellaan)
Kuki-Sihvonen(Braaakeeee, eli jarrua prkl! Aloituksia kaavittava)


Onhan sillä Jortikalla niitä saavutuksia jooo... Mut valmennuksesta en jaksa selittää, pelaajat ne siellä pelaa..HEH :)

Kotiedulla ei kai kauheata merkitystä ole. Molemmissa paikkakunnilla tulee olemaan myös kova kannustus vierasjoukkueille.
Sipulin pitää kestää. Tyhmiin jäähyihin ei ole varaa sillä molemmilla on myös hyvä ylivoimapeli. Alivoimapelin on myös oltava uhrautuvaista, syödään vaikka se kiekko...
Kokemusta löytyy molemmilta ja se näkyy varmasti.
"Mätsätäänkö" ketjuja? En usko, ei mielestäni ole siihen suurta syytä. Metroa voisi tietty pommittaa, mutta ei kai sillä merkitystä ole.
Huonoja pelejä ei saisi tulla yhtään. Kumpiko pystyy pelaamaan taitojen ylärajoilla? Silläkin on merkitystä. Jotenkin on sellanen tunne että kumpikaan ei vielä ole parastaan näyttänyt...

Toivottavasti mennään viidenteen matsiin ja Kärpät ratkaisisi kotona. Jatkoaikapelejä olisi myös kiva nähdä. Nimim. Kynnet lyhyiksi.
Lopuksi se pakollinen veikkaus. Kärpille 3-2.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Täällähä on analyyttisia ennakkoja tulevasta finaalisarjasta :P Tylsä lukee tämmöstä, ku kaikki on kaikkien kavereita, hei vähän asennetta nyt!

Noh, eiköhän siitäki ongelmasta päästä, kun saadaan eka matsi pelattuu.

edit: Itse aiheesta..

Aika pitkältihän tämäkin sarja tullaan ratkaisemaan henkisellä puolella, niin pieniä ovat kuitenkin pelilliset erot joukkueitten välillä. Ja luulis, että tässä on myös kärppien vahvuus. Jos kyydissä pysytään kolmanteen erään asti, on kärpät vahvoilla. Välieräsarjassa lukkoa vastaan tämä tuli jo hyvin esille, kuin myös viime kauden playoffeissa jatkoajoilla, nehän taidettiin viedä aika puhtaasti.

Mutta ompa kyllä melkoinen unelmafinaali, jokereillehan sen mestaruuden viimeksi antais.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
emest, lue Pert T. kirjoittama ennakko. Menee kärkeen tällä foorumilla. Mä sanon jo nyt, että on kiekkoa seurannut tuo kaveri.

Ja virheisiin. Jokereissa Väänänen ja Kanki voi edustaa kovuutta, mutta seuraava "kova" ei suinkaan ole Martikainen, vaan Järventie tai Kantee. Siinä menee MUN mielestä Petr T. metsään. (tai skuugeen, kuten sanotaan)

Ja vielä emest, kun kiekko putoaa jäähän meissä kaikissa herää peto.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Viestin lähetti bozik

Ja virheisiin. Jokereissa Väänänen ja Kanki voi edustaa kovuutta, mutta seuraava "kova" ei suinkaan ole Martikainen, vaan Järventie tai Kantee. Siinä menee MUN mielestä Petr T. metsään. (tai skuugeen, kuten sanotaan)

Hyvinkin mahdollista, kun ei kauhean montaa Jokerimatsia ole nähnyt :) Mittojen puolesta Martikainen ois ehkäpä kova. Tosin kun nyt katselee niin eihän se niin iso olekkaa. Järventiehän todellakin on vahva jässikkä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Petr T.
Hyvinkin mahdollista, kun ei kauhean montaa Jokerimatsia ole nähnyt :) Mittojen puolesta Martikainen ois ehkäpä kova. Tosin kun nyt katselee niin eihän se niin iso olekkaa. Järventiehän todellakin on vahva jässikkä.
Jep, ja ihan eri tyylisiä. Mara (Järventie) on se kova, mutta sillä on perkeleen huono tapa taklata kädet ylhäällä. Siis ei reilusti kovaa vaan väärin=Jortsu tykkää eli filttiin. Kartsa taas on sadassa liemessä keitetty soturi, ei missään nimessä fyysinen, vaan meidän Ilkka Mikkola.

Muutoin oli kyllä fantastinen ennakko. Takuulla moni tykkää/diggaa lukea.
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Tuomas
Flygarilla Ouluun!
Flygarilla mennään vaikkakaan ei ihan niinkuin aluksi suunniteltiin. Tarvittiin Jokerit takaamaan reissu ja pelaajatkin nyt sitten tulevat samalla koneella.
Viestin lähetti Gags
Jep. Kuulemma dumaritkin samalla lennolla, lieneeköhän myös paluulennolla?
Häh...? Me tilataan Al-Qaidalta ohjusisku teitin koneseen ja hah, sitten tää sarja on meitin. TÄÄ SARJA ON MEITIN, HAHHAH!
Viestin lähetti Ikijokeri
Näin perstuntumalta sanoisin, että kyllä tuo Jokereille menee. Kaksi ensimmäistä paria ovat melko tasan, mutta nuo loput menevät Jokereille selvemmin. Toki, kuten Stratolla, en minäkään ole hirveästi Kärppien pelejä nähnyt pudotuspeleissä, joten siltä pohjalta todellisen vertailun tekeminen on mahdotonta. Sitten, tuo sentteririntaman laajuus kyllä kääntää vaakakuppia Oulun suuntaan.
Sentteriosasto ja aloitukset -keskusteluun sen verran, että minä luotan omiin ja te luotatte omiin ja finaalien jälkeen ollaan varmasti viisaampia siitä miten kävi. Kärppien aloitustappiot eivät ole mitenkään uusi juttu, aiemminkin playoff-keväinä Kärpät eivät ole pärjänneet aloituksia ja siitä huolimatta menestystä on tullut. Tietenkään se ei muuta sitä tosiasiaa, että aloitusvoittojen myötä peliväline jää omille ja on helpompi lähteä rakentamaan omaa peliä, kun ei tarvitse ensin taistella aloitustappion jälkeen kiekkoa itselle.
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Monesti oon miettiny omaa uravalintaa ja sen hyötyjä ja mielekkyyttä. Enkä todellakaan uskonut että täältä Jatkoajan keskustelupalstalta löytyisi se "ylempi tarkoitus" työlleni...Helsinki/Vantaan lennonjohdossa.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Gags
Itselläni kävi sen verran hyvä tuuri että ehdin ajoissa ja sain paikan tuohon perjantain koneeseen, joten eiköhän muuteta aikaisempaa veikkaustani tässä ketjussa (3-1 Jokereille) sellaiseksi, että Jokerit vie sarjan 3-0 ja lennetään kannun kanssa himaan...
Nyt osu ja uppos! ;) Siitä lähetään, että perjantaina po(i)ka kiertää flygarissa! Ei sinne porolandiaan oo muuten mitään järkeä lähteä mesoomaan kahta kertaa.

Tiistain flygarissa on tilaa vielä reilusti, joten te jokeri-veljet ja siskot, täyttäkää putki! www.jokerifanit.net jeesaa.

Älkää porot tukehtuko jäkälään ennen finaalien alkua! ;)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jumaleisson, nyt kun viimein kehtasin yön "tuotoksiani" vilkaista niin huomasin Ilmalankin heränneen. Tämä tarkoittaa mestaruutta, ei kahta sanaa.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Kärpille tsemppiä

En voi kuin sydämestäni toivoa että kärpät vie mestaruuden

Paha on vastus mutta te olette vielä parempia!!!! Huvittavaa muuten kun Hesalaiset kutsuvat teitä poroporukaksi tai ties miksi... Ja itse asuvat ihan kuin Venäjällä.Olkaa Oululaiset ylpeitä Kaupungistanne ja Kärpistä
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Re: Kärpille tsemppiä

Viestin lähetti Irtolapa
Olkaa Oululaiset ylpeitä Kaupungistanne ja Kärpistä
Oulu täyttää tänään kokonaiset 400 vuotta ja kaupungissa on pirskeet (tietysti herrasväelle, ei rahvaalle).

Hattu kouraan, helsinkiläiset ja muut, kunnioitusta kohti pohjoista. Pohjoinen rakas kotikaupunkimme täyttää vuosia...!
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Re: Kärpille tsemppiä

Viestin lähetti Kh
Oulu täyttää tänään kokonaiset 400 vuotta ja kaupungissa on pirskeet (tietysti herrasväelle, ei rahvaalle).

Hattu kouraan, helsinkiläiset ja muut, kunnioitusta kohti pohjoista. Pohjoinen rakas kotikaupunkimme täyttää vuosia...!

Onnittelut täältä sinne pohjoiseen! Juhlikaa nyt oikein kunnolla, kun vielä on aihetta juhlaan.
 
K

kangaroo

Viestin lähetti Morrow10
Kärpät on valtakunnan kovin joukkue, runkosarjavoittaja ansaitusti. Kaikki osa-alueet kunnossa maalivahtia myöten. Lukon voittaminen 3-0 oli kova suoritus. Ei Jokereilla tule olemaan mahdollisuuksia.

Wade ottakoon tuosta printin Jokerien pukukopin seinälle muistuttamaan siitä, että mitalit on näköjään jo jaettu.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Kärpille tsemppiä

Viestin lähetti Kh
Hattu kouraan, helsinkiläiset ja muut, kunnioitusta kohti pohjoista. Pohjoinen rakas kotikaupunkimme täyttää vuosia...!
Nyt esiin se perkele, joka Oululle antoi kaupunki-oikeudet. Lipponen perkele.

Onnittelut Oululle ! Suomi tarvitsee tuollaisia kaupunkeja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös