Viestin lähetti Weasels
Tämän iltaisen pelin näin tasan tarkkaan ite, mutta eihän siellä saimaan nurkilla finaaleista mitään tajutakkaan, ja nekin vähät, jotka pelejä seuraa niin ovat piilojokereita. Itkekää vain. Se helpottaa mua :)
Levonen oli tanään tasainen, oliko tasaisen paska tai tasaisen hyvä, ihan sama, mutta peliä se ei ratkaissut puoleen eikä toiseen! Mutta kyllähän tuon saipapurkauksen ymmärtää lähihistorian perusteella :D
edit:
ja tuosta fyysisyydestä sen verran, että Kärpät oli edellä. Mahtuuko kupoliin jokerifani?
En ymmärrä, miksi SaiPa pitää vetää tähän keskusteluun mukaan. On ihan selvää, että tuomio Väänästä koskien oli väärä. Haha, minuakin naurattaa. Laita lisää naurunaamoja.
Olen jo sanonut, että Kärpät oli tänään parempi, riittääkö? Myönnän, Kärpät voitti Jokerit tänään fyysisyydessä, mutta veikkaan, että Jokereilla on millä laittaa kampoihin jatkossa.
Sanoin, että Väänänen olisi ollut Jokereista paras mies estämään Palsolan maalin. Pitääkö teitä oululaisia kultapoikia paijata ja tuulettaa joka maalista, ettei tule armotonta SaiPa-kuittailua? Urheilullistako?
Saimaa (kirjoitetaan muuten isolla alkukirjaimella)-homma alkaa olla jo aikaa paskaa provoa, etkö pysty parempaan?
Kun täysin asialliseen viestiini vastataan SaiPa-vittuiluilla, en näe mitään syytä jatkaa keskustelua Oulun "viisaiden" herrojen kanssa. Saan olla sitä mieltä mitä olen, ja pysyn edelleen kannallani näkemäni perusteella. Sillä ei ole mitään tekemistä SaiPan, HIFK:n eikä piilojokerifaniuden kanssa. En ole kummankaan puolella, ja voin katsoa joka tilanteen täysin puolueettomasti.
Vittu, olette te siellä pohjoosessa niin fiksuja, me täällä idässä ihan amatöörejä. Sori, kiitos kuitenkin valaisuista!