FINAALI: Jatkoajan rantaleijona, eli kesäkundi 2015

  • 4 727
  • 57

Kumpi on Jatkoajan kesäkundi 2015?

  • Pekka Rinne

    Ääniä: 22 48,9%
  • Andrea Pirlo

    Ääniä: 23 51,1%

  • Äänestäjiä
    45
  • Poll closed .

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Aika uskomatonta, että hylätään ehdokkaita jotka äänestyksessä ovat paikkansa ansainneet. "Kukaan ei voi pitää hyvännäköisenä", kauheaa Penan tönimistä ja fasistista menoa.
En minäkään voi ymmärtää miten joku voi äänestää persuja, kuunnella Cheekiä tai Robin Thickeä, mutta ei minun välttämättä kuuluisikaan. Näiden rajoittaminenkaan ei välttämättä olisi kauhean fiksua.
 

Barney

Jäsen
Nyt on kyllä tämän äänestyksen järjestäjä niin kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti, että en ole ennen nähnyt. Tässä äänestyksessä hylättiin Pena ja Marko, mutta samaan aikaan kesätyttöäänestyksessä Kerttu Kotakorpi paineli finaaliin, ja melkein jopa voitti. Tasa-arvon kannattajana minun mielestäni näiden äänestysten välillä pitäisi olla jonkunlainen konsensus. Nyt toisessa äänestyksessä huumorivaihtoehto pääsi finaaliin asti, kun taas toisessa äänestyksessä ylivoimainen ykkönen hylättiin.

Äänestin Pirloa vain siksi, että se on ääni pois mieslutka-Pekalta. Lisäksi epäilen SeQuinsin äänestäneen Rinnettä, joten mielenkiinnolla odotetaan moderoidaanko hänen suosikkinsa voittajaksi, vaikka häviäisikin äänestyksen. Onhan Pirlo vielä kaiken lisäksi aivan saatanan viileä herrasmies. Äänestetään kaikki siis Pirlo tämän varjoäänestyksen voittajaksi, tuossa oikeassa finaalissahan on parhaat mahdolliset vaihtoehdot mukana.
 

Ralph

Jäsen
Tässä on sitä jotain! Järjestetään yli kuukauden kestävät alkuerät, joiden tulokset heitetään kuitenkin suoraan romukoppaan ja valitaan summanmutkiassa pari ehdokasta finaaliin. Enää pitäisi tietää, miksi nuo alkuerät järjestettiin. Miksei vaan voitu avata heti kesäkuun alussa ketjua, jossa kysytään, onko mielestäsi Andrea Pirlo vai Pekka Rinne komeampi. Sehän tässä on ideana.

Tai sitten tämä uusi tapa hyljätä alkuerien tulokset ovat uusi perinne maailmaan. Miettikää nyt jalkapallon MM-kisojakin, kun ensin pelataan pari vuotta MM-karsintoja ympäri maailmaa, sitten pelataan 32 maan lopputurnaus joiden välierien jälkeen päätetään, että finaalissa ovat esimerkiksi Latvia ja Venezuela, vaikka kumpikaan ei karsinnoista jatkoon olisikaan päässyt.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Miksei vaan voitu avata heti kesäkuun alussa ketjua, jossa kysytään, onko mielestäsi Andrea Pirlo vai Pekka Rinne komeampi. Sehän tässä on ideana.
Eikö ideana ole ennemminkin arvata, kumman luulet olevan Sequinsin mielestä komeampi? Eiköhän tälle saada vielä kilpailun järjestäjää tyydyttävä voittajakin nimittäin.

Tuus ny Jaws ite selittää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mä en voi uskoa tätä! Ihanaakin ihanampi Pekka häviää niukasti Pirlolle!

Andrea Pirlo Jatkoajan vuoden 2015 kesäkundi! Onnea! Kukkapuska lähetetään postissa.

Andrea Pirlo 23 ääntä
Pekka Rinne 22 ääntä

Joo en mä voittajaa sentään valikoinut...
Koitit saada vakavan äänestyksen rantaleijonasta täällä. Mitä muuta luulit?
 
Mä en voi uskoa tätä! Ihanaakin ihanampi Pekka häviää niukasti Pirlolle!

Andrea Pirlo Jatkoajan vuoden 2015 kesäkundi! Onnea! Kukkapuska lähetetään postissa.

Andrea Pirlo 23 ääntä
Pekka Rinne 22 ääntä.
Johan Kiprullakin on enemmän ääniä (29) kuin näillä sinun turhakkeillasi!
Hänelle lähetän hyttyshatun niin hirvikärpäset eivät vaivaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös