FINAALI: Jatkoajan rantaleijona, eli kesäkundi 2015

  • 4 727
  • 57

Kumpi on Jatkoajan kesäkundi 2015?

  • Pekka Rinne

    Ääniä: 22 48,9%
  • Andrea Pirlo

    Ääniä: 23 51,1%

  • Äänestäjiä
    45
  • Poll closed .

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Diego tuntee Italian jumalattaret todella hyvin ja vähänpä luulen, että Leolla saattaa olla edessään siirto Serie A:han. Siinä ei Barcan jatkopahvitarjous paina mitään, kun Cicciolina tissiään vilauttaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Cicciolinallahan on suhteet AC Milaniin(Berlusconi) kohdillaan. Tietää siis sitä, että Leo vetää kohta päälleen punamustaraitaa nykyisen Crystal Palace-kopiopaidan sijaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaa, vai on Sequins töissä siinä surkeassa karjalaislehdessä, missä ei myöskään osata kuulla kansan ääntä? Tämä äänestyshän on täysi farssi! Täysi farssi! Anteeksi teille kaikille, mä en vaan kestä näitä tämmösiä minnihiiriä!

Ääni Pentti Matikaiselle JA sääliääni Marko Kiprusoffilla, tuolle toiselle rujon komealle jääkiekkosankarille, jonka tämä itseään totuuden torvena pitävä prinsessanretale hylkäsi liian rumana. Minä hylkään Sequinsin liian huonona ihmisenä! Et ole enää ihminen, kuulitko? Minä määrään, olen Kokoomuksen tsaari tai joku sellanen!

Ja mene sinäkin Jaws hevon vittuun siitä inisemästä!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tää on ihan paska äänestys. Vedän ääneni Cicciolinalta pois, sillä Cicciolinan maine vain parantaisi tämän paskaäänestyksen mainetta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Et voi hylätä koska hylkäsin sut ihmisenä jo aiemmin. Ettäs tiedät. Minä määrään täällä.

Minä sanoin ensin, ja olen sitä paitsi Kokoomuksen Jaarli, joten minun sanani jyrää kaltaisesi nevarin ja rujoja miehiä syrjivän pintaliitovikinäsi. Sinä et määrää kuin rassukoita pojankoltiaisia, ja minä ja valtaosa nimimerkeistä jotka eivät ala J-kirjaimella ja pääty aws emme ole sellaisia. Mene tekemään meille voileipiä keittiöön!
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Siis valtakunnan komein mies hylättiin, koska ketjun avaaja ei tämän ulkonäöstä pitänyt? Vittu mitä paskaa sanon minä. En äänestä lainkaan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jos Cicciolinan äänet lähtee pois, ei jäljelle jää muuta kuin tuhkaiset rauniot. Ei tahroja, ei vetovoimaa, ei taidetta - pelkkää harmaata.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
@FASlapsi: Minä olen oppositiossa, hän on sihteerikkö. Näitä päätöksiä tehdään yksissä tuumin! Hallitus ei onneksi näistä kesäpojista päätä. Voileipä maistuisi kyllä, en kiellä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tältä äänestykseltä meni tehot kuin Argentiinan hyökkäykseltä. Äänestyttäjä ilmeisesti meni tekemään karjalanpiirakkaa keittiöön ja hauveli perässä, josko irtoaisi hänellekin. Mutta ei irtoa, Karjalassa digataan enempi voileivästä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jos piika on vielä kuulolla, niin minä voisin ottaa voileipääni runsaasti ravunpyrstöjä ja päälle persiljaa niin paljon kuin keoksi mahtuu. Alle laatuisaa majoneesia, että täyte pysyy kiinni paahtoleivällä, mutta ei niin paljon kuin ruotsalaiset sitä tunkevat. Vain vähän riittää Sitruunaviipaleen piika tietysti unohtaisi, ellen sitä erikseen mainitsisi, joten sellainen kanssa.

Matikaisen Pena, vuoden moraalisena kesäkundinakin tunnettu mies, arvostaa hänkin maukkaita rapuleipiä. Olennaista ravuissa on se, että ne eivät saa olla jääkaappikylmiä, vaan rapujen pitää lämmetä ennen tarjoilua vain pienesti viileiksi.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jos piika on vielä kuulolla, niin minä voisin ottaa voileipääni runsaasti ravunpyrstöjä ja päälle persiljaa niin paljon kuin keoksi mahtuu.

Ei valitettavasti ole enää kuulolla (ellei puhelimen välityksellä meinaa kommunikoida), mahtaako enää parasta mahdollista tekstiäkään olla kykenevä tuottamaan. Viestinvälittäjä on kuitenkin läsnä, ja terveisesi ovat lähteneet eteenpäin. Voit nukkua yösi huoleti, minä teen sinulle virtuaalisen voileivän. Rapuja ei nyt kyllä silti löydy.

Rinteen Peksi johtaa, hyvä varamaalivahti Godlalle. Kuka Pena, Sir Pena who?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mitenköhän Cicciolina nauttii voileipänsä? Voisin kuvitella, että ne ovat ihan käsittämättömän taiteellisia.

''Kun sä oot tollanen taiteilija, niin kuuluks se juttuun, että laitetaan pönttö sekaisin?'' kuului Simo Rantalaisen kysymys Andylle sillon joskus. Sitten tuli Räkä siihen ympärille pörräämään hilpeästi.

Harmi kun Simo ei päässyt ikinä Cicciolinaa haastattelemaan. Siitä olisi tullut mahtava spektaakkeli.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sanoin jo alkueräketjussa että farssi tässä asiassa on ainoastaan se että samat nimimerkit jotka ryssivät Matikaisen karjalalaisäänestyksen yrittävät nyt täällä paikata asiaa kiusaamalla porilaista kilpailuemäntää ja hänen turkulaista assistenttiaan. Sehän on kuin potkisivat koulun pihalla ruotsalaisen mepin kehitysvammaisia siskoja. Eli ihan ok viihdettä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Taidan äänestää Armin van Buurenia.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Uskollinen kannattaja ei hylkää. Miettisin kahdesti ennen kuin vittuilen The Kostajalle.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Sir Pentille edelleen aani. Vai ettei ole komea? Nyt puhutaan miehista ja TOSI MIEHEN ulkonako on sivuseikka! Karisma, johtajuus ja henkinen vahvuus on miehisyytta. Ja kaikkea noita plus muuta loytyy Sir Pentilta.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Huvittaa palstalla vallitseva seksuaalinen epävarmuys jonka johdosta äänestys yritettiin lyödä läskiksi Pena hassuttelulla. Aikuisia miehiä kuitenkin. Kättelykin on homoilua jos ei purista kaverin kättä rtstyset valkoisena.
 

Nick Neim

Jäsen
Huvittaa palstalla vallitseva seksuaalinen epävarmuys jonka johdosta äänestys yritettiin lyödä läskiksi Pena hassuttelulla. Aikuisia miehiä kuitenkin. Kättelykin on homoilua jos ei purista kaverin kättä rtstyset valkoisena.


Korjataan nyt väärässä olevaa. Kättely on homoilua, mikäli kätellään löysänä lahnana. Tulee mieleen kikkelimiekkailu tuollaisesta kahden velton jatkeen kohtaamisesta, ja se on todella homoa ja todellakin homoilua. Yleisesti luullaan, että tanner jytisee ja aidat paukkuu kun kaksi sonnia paukuttaa toisiaan, mutta näinhän se ei suinkaan ole. Kyse on pikemminkin kahden perhosen kauniista ja eleganssista tanssista.

Taidan näemmä tietää nämä asiat hieman paremmin, kuin tuollaiset naisista tykkäävät heterovähemmistöt. Hyhhyh. Toivottavasti tautiluokituksenne pysyy voimassa ja pitkään.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Huvittaa palstalla vallitseva seksuaalinen epävarmuys jonka johdosta äänestys yritettiin lyödä läskiksi Pena hassuttelulla. Aikuisia miehiä kuitenkin. Kättelykin on homoilua jos ei purista kaverin kättä rtstyset valkoisena.
Nojaa. Minä en edes äänestänyt Penaa alkuerässä, koska en ole mikään ätppomkilainen enkä ikinä tajunnut tuota penaläppää. En äänestänyt ketään koska ei jaksanut kiinnostaa aihe tarpeeksi. Mutta tällainen äänten hylkääminen on naurettavaa, ja herätti heti vastareaktion minussa. Ihmeellistä toimintaa.
 
Huvittaa palstalla vallitseva seksuaalinen epävarmuys jonka johdosta äänestys yritettiin lyödä läskiksi Pena hassuttelulla. Aikuisia miehiä kuitenkin. Kättelykin on homoilua jos ei purista kaverin kättä rtstyset valkoisena.
Älä yleistä. Minä ainakin kerroin alkuperäisessä ketjussa, että ottaisin Kevin Zegersiltä anneliin ja imisin munaa, vaikka äänestinkin Penaa.

Tosin mieluummin tekisin sen jossain keskiruotsalaisessa maalaishotellissa ja käskisin olla kertomatta kenellekään. Onko se sitten sitä seksuaalista epävarmuutta, ehkä Pena on minullakin vaan joku defenssi.

Mutta onko sen väliä, komea hän on, ja etenkin termi RANTALEIJONA sopii penalle kuin jenkki suuhun.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jos puhutaan rantaleijonista, niin ensimmäisenä mieleeni juolahtaa Mikko Kivinen ja satunnainen matkailija.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös