Fiilistelyketju

  • 129 476
  • 765

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Tammi/Helmikuu on harvoin ollut sitä Lukon etsikkoaikaa.
Jos nyt viimeistä 2 kautta ei lasketa.

Ai että kiekko maistuu ja sarjataulukkoa in kiva jatkuvasti tahkos teksti tv:n puolella.

Kevät alkaa olemaan vihdoin Lukko fanin parasta aikaa ellei jopa laiffii
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Onkos se nyt niin, että Lukko on voittoputkensa aikana kerännyt vyölleen kaikilta joukkueilta päänahan lukuunottamatta Jukureita, KalPaa, Tapparaa ja HIFK:ta? Olettaen että vire kantaa viikonlopun yli, niin ensi viikolla olisi mahdollisuus itä-Suomen joukkueilta nämä saada, mutta harmi kyllä seuraavat HIFK- ja Tappara-ottelut venyvät helmi- maaliskuun taitteen tienoille asti.

Tällä ei tietysti sinänsä mitään oikeaa merkitystä ole, mutta rupesin huvikseni miettimään että ketä vielä puuttuu :)
 
Pakko ihmetellä ääneen... Eikö tosiaan mistään netin syövereistä löydy viime kevään ratkaisevaa finaalipeliä? Uskomatonta, että mistään ei löydy myöskään esim. Aleksi Saarelan ja Toni Koiviston Cmoren lähetyksessä antamia haastatteluita. Sattuu sydämeen...
 

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pakko ihmetellä ääneen... Eikö tosiaan mistään netin syövereistä löydy viime kevään ratkaisevaa finaalipeliä? Uskomatonta, että mistään ei löydy myöskään esim. Aleksi Saarelan ja Toni Koiviston Cmoren lähetyksessä antamia haastatteluita. Sattuu sydämeen...
Telia-sovelluksessa ainakin olisi, jos se on saatavilla - ohjelmakirjastot - Liiga ottelut, sieltä ainakin löytyy, ja pystyy katsomaan vaikeuksitta tosi monta kertaa; testattu.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Pakko ihmetellä ääneen... Eikö tosiaan mistään netin syövereistä löydy viime kevään ratkaisevaa finaalipeliä? Uskomatonta, että mistään ei löydy myöskään esim. Aleksi Saarelan ja Toni Koiviston Cmoren lähetyksessä antamia haastatteluita. Sattuu sydämeen...
Minä olen kaivannut kuvia tuosta ratkaisevasta finaalista. Esimerkiksi Elmeri Elolla ei ole kuin pelin päättymisestä eteenpäin kuvia omalla sivullaan. Jatkoajassakaan ei ole kyseisestä pelistä kuvakoostetta.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Olen asunut Oulussa 2020 kesästä lähtien ja tänään pääsen ensimmäistä kertaa hallille katsomaan Kärpät-Lukko -matsia. Kerran oltiin jo menossa bussilla hallille päin, mutta Lukko oli silloin niin kovassa vireessä, että Kärpät feikkasi koronatartunnan välttyäkseen turpasaunalta. No, jos tänään pääsisi sitten katsomoon. Jännittävää nähdä taas itselle uusi liigahalli, toivottavasti Lukko tarjoaa tänään parastaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen asunut Oulussa 2020 kesästä lähtien ja tänään pääsen ensimmäistä kertaa hallille katsomaan Kärpät-Lukko -matsia. Kerran oltiin jo menossa bussilla hallille päin, mutta Lukko oli silloin niin kovassa vireessä, että Kärpät feikkasi koronatartunnan välttyäkseen turpasaunalta. No, jos tänään pääsisi sitten katsomoon. Jännittävää nähdä taas itselle uusi liigahalli, toivottavasti Lukko tarjoaa tänään parastaan.
Muista kilikello!
 

Pattero

Jäsen
Olen asunut Oulussa 2020 kesästä lähtien ja tänään pääsen ensimmäistä kertaa hallille katsomaan Kärpät-Lukko -matsia. Kerran oltiin jo menossa bussilla hallille päin, mutta Lukko oli silloin niin kovassa vireessä, että Kärpät feikkasi koronatartunnan välttyäkseen turpasaunalta. No, jos tänään pääsisi sitten katsomoon. Jännittävää nähdä taas itselle uusi liigahalli, toivottavasti Lukko tarjoaa tänään parastaan.
Itse syksystä 2020 lähtien ja kerran pääsin hallille (edellinen peli). Muistan tuon tapauksen, kun heittelin takkia niskaan ja olin lähössä, kunnes pikkuveli soitti ja kertoi ottelun peruuntuneen. Tälle päivälle oli lippu, mutta niin tuli koronakin. Pidähän komeesti ääntä mun ja muiden puolesta! Kannustan täältä 1,5 kilometrin päästä käsin :D
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hain ekaluokkalaisen poikani koulusta, hänestä on kasvamassa kova Lukko-fani. Kysyi ekana, kuka tänään on maalissa JYPiä vastaan. Kerroin että Lassi Lehtinen.

"Höh! Miksei Zagidulin? Se on tosi hyvä!"
"Kyllä Lehtisenkin pitää saada joskus pelata. Mitäs Lehtinen sitten tekee, jos Zagidulin pelaa kaikki pelit?"
"Hän voi mennä vaikka SaiPaan."
 
Hain ekaluokkalaisen poikani koulusta, hänestä on kasvamassa kova Lukko-fani. Kysyi ekana, kuka tänään on maalissa JYPiä vastaan. Kerroin että Lassi Lehtinen.

"Höh! Miksei Zagidulin? Se on tosi hyvä!"
"Kyllä Lehtisenkin pitää saada joskus pelata. Mitäs Lehtinen sitten tekee, jos Zagidulin pelaa kaikki pelit?"
"Hän voi mennä vaikka SaiPaan."
Käskehän poikaa siivoamaan suunsa! Hyvä rangaistus pojalle voisi olla, että pistät tabletille pyörimään viime kauden Lukko - Ässät koosteet. Poika luultavasti menettäisi tosin yöunensa, koska ei ole tuossa iässä tottunut katsomaan teurastuksia.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Käskehän poikaa siivoamaan suunsa! Hyvä rangaistus pojalle voisi olla, että pistät tabletille pyörimään viime kauden Lukko - Ässät koosteet.
Näytetty on ja kerrottu, että isi ja äiti oli katsomassa sitä 9-1 peliä.

Oltiin muuten pojan kanssa H:linnassa katsomassa Zagidulinin eka peli, varmaan silloin tunneside syntynyt. Toiv. Lassi ottaa tänään huippukoppeja ja pääsee myös suosioon.
 

Jeriko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitkään tätä pystyi ajattelemaan vain hypoteettisesti, mutta nyt pystyn kokemusasiantuntijana sanomaan, että Lukon suomenmestaruus tuntuu paremmalta kuin Suomen maajoukkueen olympiavoitto.

Voittoisaa sunnuntaita muillekin kokemusasiantuntijoille.
Ei näitä kahta pysty edes vertaamaan. Lukon suomenmestaruus tuntui niin uskomattomalta.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ei näitä kahta pysty edes vertaamaan. Lukon suomenmestaruus tuntui niin uskomattomalta.

Kyllä pystyy, eikä tarkoitus ollut vähätellä olympiavoiton merkitystä, vaan kuvata Lukon mestaruuden tuoman fiiliksen suuruutta.

Täytyy muistaa, että Suomessa on valtavasti ihmisiä, joita sarjakiekkoilu ei niin kiinnosta ja maajoukkue on ykkösjuttu. Jollekin kiuruvetiselle tämä on elämän merkittävin päivä penkkiurheilijana, koska kosketus seurajoukkueeseen puuttuu, mutta en usko, että sellainenkaan kokee tätä yhtä suurena tunnemyrskynä kuin me viime toukokuun 11:nnen päivän.

Maajoukkueen voitto havainnollistaa siis hyvin, miten iso juttu Lukon mestaruus itselleni oli. Toukokuussa oli vaikeaa keskittyä töihin ja otin töistä vapaata mestaruuden jälkeiseksi päiväksi, mutta tämä tulee käsiteltyä tänään ja huomenna on ihan tavallinen maanantai.

Kai mä silti illemmalla pienen punssin otan.
 

Jeriko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä pystyy, eikä tarkoitus ollut vähätellä olympiavoiton merkitystä, vaan kuvata Lukon mestaruuden tuoman fiiliksen suuruutta.

Täytyy muistaa, että Suomessa on valtavasti ihmisiä, joita sarjakiekkoilu ei niin kiinnosta ja maajoukkue on ykkösjuttu. Jollekin kiuruvetiselle tämä on elämän merkittävin päivä penkkiurheilijana, koska kosketus seurajoukkueeseen puuttuu, mutta en usko, että sellainenkaan kokee tätä yhtä suurena tunnemyrskynä kuin me viime toukokuun 11:nnen päivän.

Maajoukkueen voitto havainnollistaa siis hyvin, miten iso juttu Lukon mestaruus itselleni oli. Toukokuussa oli vaikeaa keskittyä töihin ja otin töistä vapaata mestaruuden jälkeiseksi päiväksi, mutta tämä tulee käsiteltyä tänään ja huomenna on ihan tavallinen maanantai.

Kai mä silti illemmalla pienen punssin otan.
Lukko kannattajan silmin Suomen miesten olympiakulta ei ole mitään Lukon suomenmestaruuteen verrattuna. Varmasti jonkun muun suomalaisen, mutta tarkoitin meidän Lukko kannattajien osalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös