FIFA-sarja

  • 313 082
  • 1 319

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Tuli ostettua sitten kaikki 25k lahjapussit (10 kpl) jotka tuolla olivat. 12 pelaajaa, joista 3 rarea ja paras rare näistä oli joku 83 ovr Hamsik. Terve EA morjes ja hei. Ilmeisesti tosiaan noita pusseja ei pahemmin ostaa kannata?

Anteeksi nyt vaan mutta joku Hamsik?

Itse ainakin osaisin arvostaa jos saisin Hamsikin tasoisen kaverin. Puhutaan kuitenkin pelaajasta joka mm. ollut Serie A:n vuoden joukkueessa, voittanut Serie A:n syöttöpörssin ja joka mahtuisi käytännössä mihin vaan joukkueeseen maailmassa avaukseen.

Jos nyt vaikka katselee tuota sun joukkuettasi, niin siellä ole lähtökohtaisesti yhtään parempaa pelaajaa, pl. Falcao, kuin Hamsik on. Toki eri paikkojen pelaajia, mutta kuitenkin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
No kyllähän toi aika reisille meni, jos 250k tuhlaat pakkoihin ja saat parhaana 700 coinsin arvoisen pelaajan. Ainakin mua vituttaisi.

Juuri näin kuten Matsku sanoi, Hamsikilla ei tuossa ole mitään arvoa markkinoilla, elleivät hinnat nouse sitten tammikuussa kun tää lahjapussien hullutus vähenee. Tämä Hamsik mahtuu mulla vain vaihtopenkille ja kohta ei enää sinnekään, kun Di Maria tulee ostettua AMC:ksi ja Mertens saa jatkaa vaihtopenkille matkaansa, kiitos nopean vauhtinsa ja loistavien yleisarvojensa. Hamsik sitten jää tuonne reserviosastolle.

Tulihan siis pusseista nyt jotain, jos nimellisesti katsoo. Carrick, De Sciglio, Allen jne. on ok nimiä, mutta arvoa noilla ei ole kuin max 200 sen pikamyyntihinnan päälle. Aika eri planeetalta nää pussit kyllä Fifassa on, mitä NHL-pelisarjassa tullut. Tosin yksi kiva yllätys oli tuo joku hopeapussi, jonka sain bottiturnauksen palkinnoksi. Siitä tuli joku Koke vai mikä olikaan ja yllätyksekseni tuon hopeakortin myyntiarvo oli 5k. Ihan hyvä korvaus jo 4 pelin semi-pro-turneesta lisäbobuksena.

Voittoakin tullut korttimyynneissä aika ok. Tosin tähän asti ostellut vain muutamia, mutta kaiken mitä olen ostanut, olen myös voitolla pääosin myynyt. Ellei nyt jotain Perparimia jne lasketa. 3k voitto suurin tosin vasta yksittäisissä tähän asti, kun Chelsean Ramirez tuli myytyä 27.500 hintaan ja ostohinta oli 24.500.

Edit: Nyt muuten kun muistin, niin tulihan parista pussista Chiellini + Walcott, joten noilla tein 9k tilin, mutta kaukana silti siitä kun miettii mitä pusseihin meni. Chiellinin sain aiemmin myös kun ostin "piruuttani yhden 7.5k pussin", joten tuo on ollut ainoa pussi josta sain omat takaisin, kun pussissa loput olivat yhteensä myynneiltään about tuon 2.5k
 
Viimeksi muokattu:

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
No kyllähän toi aika reisille meni, jos 250k tuhlaat pakkoihin ja saat parhaana 700 coinsin arvoisen pelaajan. Ainakin mua vituttaisi.

Puhuin pelaajasta en kauppa-arvosta. Fut noin yleisesti ottaen ihan kakkaa. Eikä se kiinnosta ollenkaan.

Toki vertailu hut:n turhaa, kun toisessa pelaajia murto-osa toisesta. Todennäköisyys saada hyvä pelaaja automaattisesti erilainen.

Edit: se on muuten Ramires S:llä. Tiedoksi lakelle.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tulipahan pelattua tuo Futmas-turnaus ja jeesus kun tuo kiristi hermoja. Botti on melkoinen kusettaja, tai kovasti ainakin siltä tuntuu. Kaikki vapaat pallot menee aina suoraan botin pelaajalle, joka pääsee hyökkäämään rauhassa. Mm. Juventus tasoitti pelin 1-1 95 minuutilla lisäaikaa, kun yht´äkkiä mun kaikki ukot olivat vaan kadonneet mystisesti keskialueelta ja botilla 10 metrin säde tehdä rauhassa kolmen ukon voimin töitä. Lisäksi botille tuntuu usein riittävän se yksi paikka maalin tekoon, kun ite täytyy äheltää pahimmillaan 20 laukausta! maalia kohti yhtä maalia varten. Aina on pallo hieman ohi tai jossain saatanan ylärimassa. Kaksi peliä edellisestä turnauksesta menivät jatkoille tilanteissa 2-2 ja 1-1 ja noissa oli botin vedot 2 ja 1 maalia kohti ja itselläni yhteensä kahden pelin vedot maalia kohti yli 20 ja vedot yleisesti 30. Ja tiedän kyllä mistä vetää, osa noista toki oli ns. lussuja, mutta pieni osa.Koettelevaa.

12 rare-pussi tuosta turnauksesta tuli palkinnoksi ja yllätys yllätys se sisälsi täyttä paskaa. Noh, sain nyt ainakin Stadio Olimpicon pääareenaksi. Subotic ja Bravo tuolta tuli, mutta noilla en tee yhtikäs mitään ja kortteja ei voi edes myydä. Ihan käsittämätöntä paskaa tuo pussituuri ollut mulla Fifassa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
2 megapussia/naama lahjaksi EA:lta. Koskahan NHL-puolella tällaista? Tosin eipä pääse lunastamaan, kun jotkut räkänokat päätti vetää vittuillakseen PS Networkin ja Xbox Liven nurin.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
2 megapussia/naama lahjaksi EA:lta. Koskahan NHL-puolella tällaista? Tosin eipä pääse lunastamaan, kun jotkut räkänokat päätti vetää vittuillakseen PS Networkin ja Xbox Liven nurin.
EA antanut änäriin jonkun Holiday Packin Hutissa, tosin sen pääsee lunastamaan vasta kun noi liskot rauhottuvat.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Käykää toki webappilla lunastamassa ne packit.Itselle paukahti Marco Reus sieltä!Nam,maistuu.
En tiedä vaikka ihan phoneappilla saisi ne packit.

edit:

Fifassa siis
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eipä ole Phone appeja, pitää huomenna pohtia asiaa jos ei ala toimia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Itsellä kävi näköjään "joulu" ja tuli tosiaan Reus ja Alaba.
Näköjään bundesliigaa suosittu näissä bägeissä.
 

Ribals

Jäsen
Ite sain inform Marseillen moken noista (Mandanda tjsp) ja Jesus Navaskin tuli, mikä menee suoraan mun BPL tiimiin!
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuli vaihdettua kone-rosteriin ja hyvään sellaiseen.

Huntelaar (inform)-Lewandowski
Reus-De Bruyne-Lahm-Müller
Alaba-Benatia-Hummels-Piszczek
Weidenfeller

Tällä mennään sitten suht. pitkään nyt. Gerrardin jätin Premier League-rosterista vaihtopenkille vielä ja mm. Gündokan (josta tein AMC:n) ja Emmenike vaihdosta löytyy. FUTMAS Online-turnaus peluuseen huomenna.
 
Viimeksi muokattu:

Ribals

Jäsen
Itsellä tällä hetkellä 2 squadia millä pelaan, BPL ja Ligue 1.

BPL [4-1-2-1]:

ST: Balotelli - Remý
LM: Young
CAM: Coutinho
RM: Navas
CDM: Fellaini/Sandro
LB: Moreno
CB: Smalling - Rojo
RB. Jose Enrique
GK: Hart


Ligue 1 [4-4-3(2)]:

ST: Lacazette
RW: Lucas
LW: Lavezzi
CM: Moutinho - Cabaye
CDM: Matuidi
LB: Bedimo
CB: Djilobodji - Luiz
RB: Van der Wiel
GK: IF Mandanda

Tuohon BPL-tiimiin olen ajatellut hankkia Smallingin tilalle Cahillin. Rahaa on käytettävänä n. 20k, joten ehdotelkaas jotain parannuksia noihin tiimeihin.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Jouduin pelaamaan saman matsin FUT-kaudella (offline) 4 kertaa, ennenkuin peli meni eteenpäin. Vituttaa, ekat 2 oli tasureita, kolmannen voitin ja tietenkin neljännessä, jonka hävisin, peli antoikin minulle kolikot ja kausi eteni tuon matsin verran. Tosiaan, kolmella ekalla kerralla pelin jälkeen näytti coinseja 0, ja sama matsi edessä uudestaan. Pikaisella googlettelulla löytyi muitakin saman ongelman kanssa tapelleita. Kyllähän joka pelissä nyt online-puolella on omat ongelmansa mutta tämä nyt oli pitkään aikaan eka kerta kun offlinessa jotain näin radikaalia oli.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Pikaisella googlettelulla löytyi muitakin saman ongelman kanssa tapelleita. Kyllähän joka pelissä nyt online-puolella on omat ongelmansa mutta tämä nyt oli pitkään aikaan eka kerta kun offlinessa jotain näin radikaalia oli.

Tosin osa ongelmaa voi myös olla juuri se, että tuota FUT:a ei muistaakseni pysty pelaamaan ilman nettiä? Eikös se ole siis aina onlinen vaativa peli?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tosin osa ongelmaa voi myös olla juuri se, että tuota FUT:a ei muistaakseni pysty pelaamaan ilman nettiä? Eikös se ole siis aina onlinen vaativa peli?
Miten tuo nyt liittyy mihinkään? Offline = bottipeli HUT-määreillä. Ei pääse HUT:n ilman että kirjautuu EA:n servereille, joka toki taas vaatii aktiivisen nettiyhteyden.

Eipä näemmä enää saa mitään, kun kirjautuu web-appiin selaimella. Vielä pari päivää sitten sieltä sai aina jotain, kun kerran päivässä käynnisti tuon. Harmillista.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Miten tuo nyt liittyy mihinkään? Offline = bottipeli HUT-määreillä. Ei pääse HUT:n ilman että kirjautuu EA:n servereille, joka toki taas vaatii aktiivisen nettiyhteyden.

Eipä näemmä enää saa mitään, kun kirjautuu web-appiin selaimella. Vielä pari päivää sitten sieltä sai aina jotain, kun kerran päivässä käynnisti tuon. Harmillista.

Siten, että juuri se on tuossa itsellä ainakin ollut välillä ongelma että "kun netti katkeaa" niin se "offline"-pelikin loppuu kesken. Siis vaikka fyysisesti mun nettini ei katkea, niin EA:n serveri ei toimi->minä kärsin tästä ja peli loppuu kesken, vaikka olisi pelattu 89minuuttia ja johtaisin peliä.

Eli siis itse ongelma tulee juuri siitä syystä että peli vaatii sen että se kokoajan olisi netissä ja rekisteröisi sitten sinne tulokset. Eli ongelma on juuri se, että peliä ei voi pelata offline-moodissa, vaan se on aina oltava online, jolloin olet riippuvainen siis siitä että EA:n systeemit pysyy pystyssä.

Aiemminhan tuota pystyi pelaamaan myös ilman nettiä ja silloin myös toimi selvästi paremmin koko homma. Nyt siis et voi pelata edes koko moodia jos EA:n serverit on nurin. Ja vaikka voisitkin, niin jos niissä on ongelmia, niin pelissä on tuollaisia bugeja kuin tuossa lainatussa tekstissä. Onneksi sentään manager modea pystyy pelaamaan ilman sitä että olisit kokoajan netissä. Tässäkin yksi hyvä syy kyllä olla pelaamatta tuota FUT:a.

Niin ja varmaan puhuit FUT:sta et HUT:sta, kun FIFA:sta puhutaan?
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Tosin osa ongelmaa voi myös olla juuri se, että tuota FUT:a ei muistaakseni pysty pelaamaan ilman nettiä? Eikös se ole siis aina onlinen vaativa peli?

Netissä ps4 oli tietääkseni koko ajan, tarkastin joka pelin jälkeen että myöskin yhteys EA:n servereille oli. Voihan se olla, että jos matsin aikana vaikka yhteys EA:n servereille kyykähtää muutamaksi sekunniksi, se mitätöi koko ottelun lopputuloksen. Mutta onneksi tuon ongelmallisen matsin jälkeen olen taas monta peliä hakannut ilman ongelmia.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voittoakin tullut korttimyynneissä aika ok. Tosin tähän asti ostellut vain muutamia, mutta kaiken mitä olen ostanut, olen myös voitolla pääosin myynyt. Ellei nyt jotain Perparimia jne lasketa. 3k voitto suurin tosin vasta yksittäisissä tähän asti, kun Chelsean Ramirez tuli myytyä 27.500 hintaan ja ostohinta oli 24.500.

Ainakin aiemmissa FIFA-peleissä on ollut käytössä se "EAn verotus", joka on 5 prosenttia myyntihinnasta. Jos (ja kun) tämä edelleen FIFA15 on, niin teit tuolla Ramiresilla voittoa 1625 coinsia (27500*0,95=26125) tuon 3000 coinsin sijasta. En tiedä tiedostitko tuota, mutta kirjoittamasi perusteella et.

Noista pakoista sen verran, että aika onnekashan niiden kohdalla saa olla, että voitolle jäisi. Huomattavasti fiksummin rahansa saa käytettyä pelaajia ostamalla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joo sama 5% se FUT:n puolella on kuin HUT:ssa. Pusseja en enää ostele, kunhan nyt halusin testata onnea edes kerran vähän enemmällä.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Aloitin pelaamaan eilen netissä pro clubsia. Nyt ongelmana etten toistaiseksi pysty mihinkään DROP-IN peliin liittymään. Ja kun tunnetusti kärsivällisyys on luokkaa olematon niin rupeaa käpy sauhuumaan. Pelaajia kuitenkin paikalla tätäkin kirjoittaessa paikalla yli 10k. Itselläni ilmoittaa välittömästi "There were no opponents found plaaplaaplaa" Muilla samoja ongelmia?
 

Ribals

Jäsen
Ei täällä missään ole vitutusketjua FIFAn puolelle?

Että kun vituttaa! Vastustaja pallottelee niin kauan toppareilla, laitapakeilla ja keskikenttämiehillä (keskikentältä takaisin puolustukseen jne.), että tulisin vastaan sieltä. Pallonhallinta tyyliin 70% hänellä ja suurinosa siitä tuli tuolla pallottelulla. Play the game!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös