FIFA-sarja

  • 313 736
  • 1 319

Devil boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves NJ Devils
Missäs divarissa porukka pelailee täällä Fut? Itse noisin juuri seiska divariin kun kävin kauden hakemassa vauhtia kasista. Edelliskerralla tuo seiska kyllä tuntui hankalalta tuli vain yksi voitto ja 4 tasuria ja tuntui että mikään veto ei uppoa vastustajan veskalle. En tiedä onko tuo pelaajien taso vain niin paljon parempi seiskassa vai onko pelin sliderit erinlaiset eri divareissa. Illalla sitten tarttis ruveta harjoittelemaan uudestaan tavotteena säilyminen. Itse pelailen peliä kolmella kokoonpanolla, mutta voisi sen kahteenkin karsia.

Ligue1

4-4-1-1

Zlatan
cavani
lavezzi-Matuidi-Cabaye-Lucas
Digne-Silva-David Luiz-Aurier
Sirigu

Eli tämä on ihan PSG kokoonpano ja aika vaikea on parantaa tätä ranskan liigan pelaajilla. Ehkä josku hommaan laitapakeiksi PSG jätkien IF kortit jos on vain kolikoita

Toinen koostumus muidostuu Serie A pelaajista.

4-4-1-1

Tevez
Mertens
Gervinho-Vidal-Pogba-Biabiany
Cole-Chiellini-Barzagli-Richards
Handanovic

Ja jos kärkeen tarvitaan lisää nopeutta niin heitän Ibarbon vaihdosta peliin. Tätä kokoonpanoa voin vielä tulevaisuudessa kehittää, mutta nyt katsellaan muutama kausi kuinka homma toimii. Laidolla on ainakin rutkasti nopeutta.

Ja viimisenä on kaikkeinkeskeneräisin kokoonpano Englannin ligasta

4-4-1-1

Lukaku
Cabella
Podolski-Diaby-Fernando-Walcott
Azpillicueta-Rojo-Mangala-Johnson
De Gea

Tässä sitten riittää kehittämistä joka paikalla mutta englannin liigan pelaajat tuntuvat vain niin ylihintaisilta että on vähän hillinnyt rakentelua.

Joukkueeni nimi on Viikingit75 alustana xbox one

Onko kukaan muuten saanut noita IF pelaajia pakoista? Voiko niitä saada ihan milloin vain? Vai onko paras mahdollisuus keskiviikko iltana kun viikon joukue ilmestyy? Olen ostellut noita kulta pakkoja aina sillontällöin vaikka siinä ei järkeä oikein olekaan kun eitunnu mitään tulevan, mutta on se hauska aina toivoa jos vaikka Messi sieltä ilmestyisi ja on han se onni sen verran ollut mukana että Zlatan tuli yhdestä pakasta.

Mites muuten noiden Legends tuleeko niitä pakoista vai mistä väki on ne hommannut?

Ja jos on hyviä ideoita kokoonpanon kehittelyyn niin antakaas kuulua niin pannaan harkintaan.

Ja kyllä FIFA on niin paljon paremmin tehty peli tänävuonna että NHL on jäänyt kokonaan unholaan.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joulun pyhinä tuli FIFA 15 kokeiltua. Pallon pitäminen ja hyökkääminen oli liian helppoa ja puolustaminen pelkän yhden napin varassa ja jos sitä painoi tuomari tuli komeiden animaatioiden kera näyttämään keltaista korttia. Olin ihan hukassa kun prässi X/A ja liukutaklaus neliö/X oli menettänyt merkityksensä.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olenko ainoa täällä, joka ei pelaa UT:ta, vaan mielummin Online Seasonsia? Meni itsellä ainakin maku tuohon munaraviin ja pacehuoraamiseen mihin 90% UT peleistä perustuivat. Tällä hetkellä nousu 1.Divariin näyttää aika varmalta, 4 peliä jäljellä ja 2 pistettä varmistaisi nousun. Vastustajien taso on kyllä noussut jatkuvasti, silti mennään tällä hetkellä recordilla 42-7-5, eli ihan kivasti on pelit sujuneet.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Et ole kyllä Franck ainoa, minä en pelaa FUTia, mutta en myöskään suuremmin nauti online seasons-pelimuodostakaan. Peli ei juurikaan paljon jalkapalloa muistuta kun pelikavereilla on R2-näppäin pohjassa koko ajan. Pelaajien staminan pitäisi kulua huomattavasti enemmän päättömässä juoksemisessa, tällöin palkittaisiin pelin lopussa se joka pelaa oikeata jalkapalloa.

Itse pelailen yleensä vain Career modea, 15 min halfs ja world class. Täytyy sanoa että hienosti ovat EAn kaverit saaneet ottelutapahtumat realistisiksi, jospa seuraavassa painoksessa saisivat lisättyä sisältöä ja pelien ulkopuolella olisi enemmän tekemistä.
 

Ölly

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cardiff City
Ostin huutonetistä Fifa 15:n lahjaksi PS kolmoselle. Ohjekirja puuttuu. Olisiko jollain myydä tuo vaikka femmalla, sisältäen postituskulut. Eli maksaisin femman tilille ja mahd. nopeasti ohjekirja tännepäin. Ja onko ohjekirjassa suomenkieliset ohjeet? Kiitos.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Löytyisiköhän täältä PS4-pelaajia, joilla olisi kiinnostusta pienimuotoiseen turnaukseen? Esim 8 jengin yksinkertainen sarja + pleijjarit päälle. Voisin melkeinpä sellaisen järjestää, jos innokkaita (ja tarpeeksi aktiivisia) löytyy.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Minä olen mielellään mukana Franckin turnauksessa, olisi mieluisaa jos pelattaisiin kuitenkin pidemmillä puolikkailla mitä normaali online peleissä.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eli kolme pelaajaa olisi tällä hetkellä mukana. Teen vaikka oman ketjun, jos vielä muutama osoittaa kiinnostusta. Olisiko 8min puoliajat hyvät? Entäs jatkopelit, kaikki pääsee puolivälieriin, runkosarjan 1vs8 jne..?Yksinkertainen vai kaksinkertainen sarja? Ehdotuksia otetaan vastaan!
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Mitäs kortteja muut ovat saaneet noista Team of the year pakoista? Itelle napsu kahdesta 50k pakasta mm. Agüero, van Persie, Pirlo, Vidal, Mata ja pari La Ligan if keskikenttäpelaajaa. 35k pakoista taas tutusti iso kasa haisevaa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs kortteja muut ovat saaneet noista Team of the year pakoista? Itelle napsu kahdesta 50k pakasta mm. Agüero, van Persie, Pirlo, Vidal, Mata ja pari La Ligan if keskikenttäpelaajaa. 35k pakoista taas tutusti iso kasa haisevaa.

Hyviä pelaajia näköjään sait. Itse avasin yhden 50k pakan ja sain sieltä James Rodriguezin ja Sturridgen, mikä jo sekin ylitti odotukseni. Yhdestä 35k pakasta tuli Cuadrado. Muuten ollut aika hiljaista.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
@Franck mukana olen myös kunhan ensi viikon alkupuolella postista napsahtaa tilaamani 12kk psn+ jäsenyys. Pelissä en mikään hyvä ole mutta onpahan muilla sitten pisteautomaatti.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Franck Pienellä varauksella minäkin voin sanoa olevani mukana.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Noniin, eli ainakin neljä tällä hetkellä olisi mukana! Vielä siis muutama tarvittaisiin. Käytännön järjestelyistä ehdottaisin seuraavaa:
-8min puoliajat
-game speed: slow
-wireless controllers: any
-squad type: online

4.5 tähden joukkueet olisi sallittuja, yksinkertainen runkosarja ja pudotuspelit 1vs8 jne. Hieno homma, jos saataisiin turnaus pystyyn!
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noniin, eli ainakin neljä tällä hetkellä olisi mukana! Vielä siis muutama tarvittaisiin. Käytännön järjestelyistä ehdottaisin seuraavaa:
-8min puoliajat
-game speed: slow
-wireless controllers: any
-squad type: online

4.5 tähden joukkueet olisi sallittuja, yksinkertainen runkosarja ja pudotuspelit 1vs8 jne. Hieno homma, jos saataisiin turnaus pystyyn!

Ja jos sattuisi, ettei saada kuin 6 pelaajaa mukaan niin voitaisiin pelata runkosarja ja sitten suoraan välierät? Mielummin toki tuo kahdeksan (tai useamman..) turnee.
 

Ribals

Jäsen
Se sanoinkuvaamaton tunne, kun johdat peliä 4-2 80. minuutilla ja EA:n servuilta ulos... ei hitto.

Sitten vähän positiivisempaa: kokosin aivan loistavan tiimin! Squadi toimii tosi hyvin ja jokainen pelaaja mielyttää mua. Äsken taoin 30. minuuttiin 3-0, eikä vastustaja edes ollut kovin huono.

Tiimi tuossa (jos Aubameyang ei toimi, niin siihen on heittää myös Sam tai Shaqiri, en ole siis kokeillut Pierreä vielä):


Edit. Ja se tunne, kun pääset boxin reunalle Robbenilla.. aah yläpussi heiluu! :)
 

Liitteet

  • IMG-20150118-WA0098.jpg
    IMG-20150118-WA0098.jpg
    771,4 KB · kertaa luettu: 494
Viimeksi muokattu:

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tällä hetkellä noiden FUT-coinssien arvo on todella alhainen. Yhdeltä sivustolta saa 2.5 miljoonaa coinssia 22€!

Joo, sama huomattu täälläkin. Markkinat PS4-puolella ihan sekaisin noiden(kin) johdosta, kun oikeastaan kaikki hinnat nousseet aivan jumalattomasti lähipäivinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös