FIFA 15: Xbox ONE-Liiga

  • 11 797
  • 204

Teloch

Jäsen
Wolfsburg-Tottenham 1-0

Illan päätteeksi ainakin omaan mieleeni ollut peli. En olisi pistänyt tasuriakaan pahitteeksi. Molemmilla huikeita paikkoja ja tolpatkin saivat mukavasti kyytiä pelin aikana.

Olisi ollut varmaan hyvä katsella Wolfsburgia muutenkin kuin että "De Bruyne pelaa siellä". Kaikki kolme hyökkääjää ovat juuri näitä isoja, ~25 pace mätisäkkejä, joilla pelissä ei tee mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Jopa oli ripulikakkaa oma peli Wolfsburgia vastaan. Runkosarja päätökseen 1-0 tappiolla. Tolpat ja rimat kolisee ja Adebayor potkii pallosta ohi..
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Tuohan on vaan osoitus pelin realismista.

Tuo oli kyllä koominen tilanne. Kuudentoista sisällä, tyhjä väylä maalille ja Adebayorilla paikka laukoa volleysta kohti maalia. Pallo oli n. kolmen metrin päässä pomppimassa kohti, kun tämä Togon lahja eurooppalaiselle jalkapalloilulle vetää ninjapotkulla itsensä nurmen pintaan :D
 
Viimeksi muokattu:

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Sinnepäin aikataulut viikonloppuna. Tänään päivällä paikalla ehkä noin klo15 asti. Sen jälkeen kauppa/TUTO/perheen kanssa olemista, niin voi hiukan nihkeää olla. Huomenna käytännössä koko päivän aikataulut varattu, joten menee tuohon sunnuntai-iltaan kun seuraavan kerran pystyn palaamaan astialle.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Atletico tänään linjoilla n. 18.00 alkaen ja tarvittaessa koko illan valmiina pelaamaan jos vaan netin saan toimimaan. Onko porukalla kokemusta 4g yhteydellä pelaamisesta, miten mahtaa toimia? Nopeustesti näyttää kyllä sen verran kovia arvoja että ei pitäisi jäädä siitä kiinni.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Lake peliä tänään illalla? Joskus 21 -->
Joo sopii. Liigakierroksen jälkeen siis, eli juurikin n. 21, mutta jos nyt nelosen peli venyy viidennelletuhannelle laukojalle, ni sit menee vähän pidempään.
 

Teloch

Jäsen
Wolfsburg-Atletico Madrid 1-2
Yliajalla lohdutusmaali niin ei jäänyt paha mieli. Omassa päässä oli kyllä jännän näköistä pomputtelua etenkin kaverin toisessa maalissa. Sitä oli oikein ylpeä omasta puolustuksestaan.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
EA on sitten pilannut tämän Fifankin änäreistä tutulla momentumkakalla. Tosin omasta änäristäni tuo on puuttunut.

Jaa niin, Arsenal - Valencia 1-1, laukaukset noin 2-40 jne.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joo mä vähän jo yritin antaa sun tasoittaa, hävetti niin vitusti toi EA:n momentumpaska pelissä.

Tänään sitten koko päivän poissa ihan yöhön asti, joten pelien päivitykset taulukkoon tulee vasta huomenna seuraavan kerran...
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Joo mä vähän jo yritin antaa sun tasoittaa, hävetti niin vitusti toi EA:n momentumpaska pelissä.

Tänään sitten koko päivän poissa ihan yöhön asti, joten pelien päivitykset taulukkoon tulee vasta huomenna seuraavan kerran...
No ei tossa nyt mitään ihmeellistä ollut. Itse en vaan ängennyt ihan parhaisiin paikkoihin, vaan kokeilin kauempaa vedellä ja ne ei nyt vaan mene niin usein sisään. Samaa tullut harrastettua muissakin matseissa.

En tiedä, että onko muilla vaikeuksia kopata toisen pelaajan haastetta, mutta meikäläiselle se tuntuu olevan ihan ylivoimaisen vaikeaa. Vaikka mielestäni saan painettua juuri oikealla hetkellä sitä mötikkää ja ohjain tärähtää, niin monesti olen vaan päätynyt juuri siihen valikkoon FIFAssa, missä olin edellisellä kerralla. Ja sitten vaikka kuinka yrittää kaverilistan kauttaa lliittyä peliin, niin sama homma käy. Eli mitä hemmettiä siinä pitää tehdä, että sinne pääsee?

Onkohan mulla vielä Wolfsburg pelaamatta? Onnistuuko tänään myöhemmin tai huomisiltana 21-->?
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Liverpool ja Wolfsburg puuttuu täälläkin. Koska onnistuisi?
 

Teloch

Jäsen
Wolfsburg metsästää JiVeä 21 aikaan, joten silloin ainakin olen linjoilla. Huomenna varmaan siinä samoihin aikoihin ehdin taas viimeistään paikalle.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Wolfsburg metsästää JiVeä 21 aikaan, joten silloin ainakin olen linjoilla. Huomenna varmaan siinä samoihin aikoihin ehdin taas viimeistään paikalle.
Ja Valencia - Wolfsburg pelataan sitten klo 21:00 tai, heti kun jompikumpi on saanut kopattua haasteen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Alkavan viikon sunnuntai kello 23.00 on takaraja runkosarjalle. Pitäs riittää kai? Jos joku peli tuolloin pelaamatta, heitän sen kolikolla sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös