FIFA 15: PS4-Liiga

  • 10 398
  • 158

Juudaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho ja Juuse Saros
Omalta osaltanikin alkusarjan pelit saatu pelattua.

Atletico Madrid 0 - 2 Schalke. Lopussa tuli kustua pari pilkkua.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Porto - Atl. Madrid 3-0. @Wod en ehdi enää tänään pelaamaan, miten olis huomenna jossain klo 15-17 välissä?
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Porto - Atl. Madrid 3-0. @Wod en ehdi enää tänään pelaamaan, miten olis huomenna jossain klo 15-17 välissä?
Hmm. Huomenna tosi tiukka aikataulu, mutta koetan olla tai siis olen aikaisintaan linjoilla siinä ennen viittä. Ja olisi hyvä saada se alta pois, koska olen seuraavaksi kotona sunnuntaina. Eli jos sovitaan kello 16.30 - 17.00. Jos onnistuu.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Atletico - Liverpool 1 - 4

Hyvä peli. Alussa lagasi niin vaihdettiin samantien pelinpitäjää. Itse palaan taas sunnuntaina pelailemaan.
 

Juudaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho ja Juuse Saros
Olisikos Atletico tänään vielä linjoilla, jos pelattaisiin ainakin toinen osa-ottelu? Minulle sopii kyllä kummatkin.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Atletico seuraavan kerran linjoilla huomenna, harrastukset häiritsevät pelaamista sen verran paljon että tänään ei ehdi.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Napoli - Liverpool 3-1
Liverpool Napoli 4-4

Napoli jatkaa siis välieriin yhteismaalein 7-5. Olipas jännä tuo jälkimmäinen peli, meinasi paniikki iskeä, kun tilanne oli 0-3 30min pelin jälkeen. Kiitos tiukasta vastuksesta!
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos turnauksesta! Joo pääsin hyvin lentoon tokan pelin alussa, mutta liito ei kestänyt loppuun. Näin tällä kertaa.
 

Juudaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho ja Juuse Saros
Schalke olisi linjoilla nyt loppuillan että jos on Atleticolla mahdollisuutta vielä tänään pelata niin pelataan ihmeessä.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
@Juudaz Tänään ei ikävä kyllä onnistu. Huomenna pääsen duunista klo 18, sovitaan joku aika sen jälkeen mikä vaan sulle käy?
 

Juudaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho ja Juuse Saros
Oikeastaan kaikki ajat siinä 18-22 välisenä aikana sopii. Jos vaikka ilmoittelet tänne kun olet valmis.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ilman sarvia ja hampaita, miksi näitä liigoja pelataan aina huippu tai lähes huippujengeillä? Mietin vain, kun nyt jatkoajassa melkein jengit "niin huonoja" kuin näissä koskaan nähnyt ja silti 4,5 tähden jenget ja A.Madridia jne.

Itse ainakin tykkäisin pelata oikeasti selvästi heikommilla jengeillä näissä turnauksissa.

Sama siis kun netissä etsit pelejä, niin aina siellä jotain Barcelonaa vaan.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Schalke - Atl. Madrid 5-2, 3-3 Yhteismaalit 8-5. Melkosella hurlumhei-asenteella molemmat molemmissa peleissä. Kiitos turnauksesta, Atletico jatkaa lopputurneen baarin puolella.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nonii, @Jondeez, millos kerkeät pelailemaan? Itsellä ollut vähän aikataulut auki niin ei ole uskaltautunut tulla huutelemaan, mutta tänään, huomenna ja perjantaina pitäisi olla aika hyvin aikaa. Lauantaina taas menen kaverin synttäreille, joten voinen hätätapauksessa pelata korkeintaan aamupäivästä silloin.
 

Kafrom

Jäsen
Nonii, @Jondeez, millos kerkeät pelailemaan? Itsellä ollut vähän aikataulut auki niin ei ole uskaltautunut tulla huutelemaan, mutta tänään, huomenna ja perjantaina pitäisi olla aika hyvin aikaa. Lauantaina taas menen kaverin synttäreille, joten voinen hätätapauksessa pelata korkeintaan aamupäivästä silloin.

Huomenna pitäisi olla reippaasti aikaa pelailla molemmat osat pois alta.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huomenna pitäisi olla reippaasti aikaa pelailla molemmat osat pois alta.

Hyvä homma. Näillä näkymin klo 14-23 välillä pitäisi käydä oikeastaan milloin vain.

E: Hieman tuli aikataulumuutoksia. Viimeistään klo 18 olen valmis pelailemaan ja tosiaan tuonne 23 asti ainakin.
 
Viimeksi muokattu:

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
FC Porto 7 - 2 Wolfsburg
FC Porto 5 - 3 Wolfsburg

Eikös ne tällä tavalla päättyneet? Kuitenkin Porto jatkoon tästä otteluparista. Vastustajan puolelta Olic on kyllä meikäläisen papereissa aikaisesta laulukuoroon lähtemisestä huolimatta ehdottomasti yksi turnauksen kovimmista hyökkääjistä, alati vaarallinen kaveri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös