FIFA 15: PS4-Liiga

  • 10 400
  • 158

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Auts. Eka peli haltuun kahdella salamamaalilla ja tukulla vetoja. Sen jälkeen loppu lahosi, kuin ladonovet.

Napoli - Liverpool 8 - 3

Kiitos!
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fc Porto - Liverpool 5 - 3

Alakynnessä mentiin. Ei sentään rökäletappiota. Pakko saada pakkaa vaan kuntoon pudotuspelejä varten!
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Schalke - Arsenal 2-1
27' Huntelaar (rp.)
45' Huntelaar
80' Welbeck

Sama tarina jatkuu. Minä teen maalini 80 minuutin jälkeen ja annan vastustajalle varuulta yhden pilkun. 5 peliä, 4 punaista ja 4 pilkkua. Not bad?

@Jondeez, otetaanko meidän välinenkin nyt samalla?
 

Juudaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho ja Juuse Saros
Erittäin mukavia pelejä tänään tullut pelattua, ja yhtä vaille valmis omalta osaltani tämä ns. "runkosarja".
 

Kafrom

Jäsen
Arsenal - Benfica 6-2. Taitaa mennä Benfican voittohaaveet huonohkon materiaalin piikkiin, mutta ei anneta sen haitata. Pari hienoa maalia tullut tehtyä jo.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Arsenal - Benfica 6-2

31' Sanchez
35' Oxlade-Chamberlain
45' Welbeck
45' Pereira
51' Welbeck
72' Pizzi
81' Sanchez
90' Sanchez

Ensimmäistä kertaa hurlumheitä omalta osaltani. Vaikka itse tein kuusi maalia niin hienoimman maalin titteli menee Jondeezille ja Maxi Pereiralle. Sieltä 35-40 metristä upposi nätisti yli hölmistyneen Ospinan.

Numerot eivät tässä nyt ihan koko totuutta kerro, kun meni aika päästä päähän-pelaamiseksi viimeisen 30min aikana.

Mun osaltani nyt jäljellä on vaan ottelu @MunkADunk'ia ja Atletico Madridia vastaan.

E: Mukavasti ristiin menee nuo ottelut. Ainoastaan Schalke on tässä vaiheessa karkuteillä.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Ohhoh, porukkahan on tahkonnut matseja kiitettävästi! Huomenna pääsen Atleticolla savottaan mukaan ja päästän Torresin irti, sikäli mikäli psn+ kortti postilaatikkoon tipahtaa.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joo tätä menoa pelit on nopeasti pelattu:D
Seuraavalle "kaudelle" voisi harkita kaksinkertaista sarjaa, ainakin tämän illan perusteella.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Atletico linjoilla ja plussajäsenyydet sisässä! Roikun neljään asti linjoilla, saa haastaa!
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Atletico linjoilla ja plussajäsenyydet sisässä! Roikun neljään asti linjoilla, saa haastaa!

No minä lorvin tässä kotona, niin laittelen kutsua PS:ssä kohtupuoliin?
 

Juudaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho ja Juuse Saros
Schalkekin linjoilla, että voidaan pelata Athleticon kanssa nyt sitten heti kun kerkiät.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Arsenal - Atl. Madrid 5-0

47' Sanchez
58' Sanchez
63' Özil
88' Özil
90' Özil

Vähän repesi taas lopussa. @MunkADunk taitaa olla manual-pelaajia (syöttöjen osalta), kuten minäkin? Syötöt ei ihan samalla varmuudella napsunut kummallakaan kohdille ainakaan kuin assistedeilla. :D

Mun osalta alkusarja oli tässä. Lopulliseksi lukemiksi jäi 7 ottelusta 4 voittoa, 1 tasuri ja 2 tappiota. Yhteensä 13 pistettä ja maaliero 16-9.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Napoli - Atl. Madrid 2-0

Joo @Tähtipakki manualilla räpiköin, urani eka matsi onlinessä tuli vähän kulttuurishokkina. Tämä turnee menkööt harjoitteluna online-maailmaan, katellaan sit keväämmällä olisko taidot vähän kehittynyt. Nyt pitää lähteä urheilemaan, illalla johonkin aikaan taas onlinessa.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Napoli - Atletico Madrid 2-0
Higuain 19', 53'

Napolin runkosarja myös paketissa lukemilla 3 voittoa, 1 tasapeli, 3 tappiota = 10 pistettä.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liverpool linjoilla nyt!

Jäljellä vielä vastustajina Benfica ja Atletico. Ei näy linjoilla. Ilmotelkaa vaikka tänne, jos tänään vielä pelit maistuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös