FIFA 15: PS4-Liiga (Kausi #2)

  • 15 099
  • 254
Lyon-Marseille 3-2
Bisevac' 1-0
Thauvin 7' 1-1
Lacazette 17' 2-1
Alessandrini 78' 2-2
Gonalons 90' 3-2

Voittotili sentään tuli avattua vaikkakin aika tuskaista tuo pelaaminen on.
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Lyon - Marseille 3-2
Bisevac 4
Thauvin 7
Lacazette 17
Alessandrini 78
Gonalons 90

Hyvä ja suht tasainen matsi, jonka Lyon lopussa ratkaisi ansaitusti
 

Mayday

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Lokomotiv 1-2 CSKA Moskva

Peli oli varsinkin ensimmäisellä puoliajalla täysin sun hallussa, mutta harvojen paikkojen hyödyntäminen sekä mun maalivahdin loistava ottelu toi voiton mulle.

Tässä ensimmäisessä pelissä oli kyllä paikkojen hyödyntäminen omalla kohdalla täysin kadoksissa ja tätä kautta puolustus sitten murtui muutamaan otteeseen liiallisen hyökkäys intoilun johdosta. Hyvin piti moskova pakettinsa kasassa koko pelin ajan ja täten ansaitusti voitti, teki paikoistaan maalit niinkuin pitääkin.

Shakhtar - Lokomotiv 7-2
Nyt kyllä repes loppulukemat ehkä turhan suuriksi pelitapahtumiin nähden, Lokomotivillakin paljon paikkoja, joista ei uponnut
Sama trendi jatkui itsellä mitä ensimmäisessäkin ottelussa, mistään en onnistunut. Loppulukemat ehkä joo vähän repes verrattuna pelitapahtumiin, mutta kyllä 7 maalia tehnyt joukkue on maalinsa tekemällä tehnyt eikä siitä voi muuta syyttää kun Lokomotivin valmentajaa penkin takana eli minua. Toki välillä tuntui, että puolustajat eivät vaan pysy perässä. Mutta hyvä peli tuloksesta huolimatta ja parempi voitti ehdottomasti.
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Marseille - Lyon 2-4
0-1 Lacazette 2
0-2 Lacaczette 18
1-2 Alessandrini 30
1-3 Lacazette 40
1-4 N' Jie 72
2-4 Batshuayi 78
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sellanen pikku vinkki, että jos haluatte kätevästi nähdä ketä vastaan olet jo pelannut, onnistuu kun painatte tuolta sarjataulukosta omaa joukkuetta ja sieltä valitsette "matches". Näkee myös ottelutulokset.
 
PSV-Lyon 2-1
Wijnaldum 4' 5'
Lacazette 56'

Harmittavan ulapalla oli puolustus alussa, eikä siitä sillasta enään noustu. Lisämaaleihin oli molemmilla paikat mutta kaiken kaikkiaan ansaittu voitto PSV:lle.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
PSV-Lyon 2-1
Wijnaldum 4' 5'
Lacazette 56'

Harmittavan ulapalla oli puolustus alussa, eikä siitä sillasta enään noustu. Lisämaaleihin oli molemmilla paikat mutta kaiken kaikkiaan ansaittu voitto PSV:lle.
Jälkimmäinen pomppi mulle jotenkin ihmeellisesti, mutta joskus näinkin päin. Hyvä peli, pääsit koko ajan paremmin mukaan ja oma peli sekosi jonkun verran.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Shakhtar - Southampton 4-1
1-0 Teixeira
1-1 Wanyama
2-1 Teixeira
3-1 Adriano
4-1 Adriano

Todella tasainen peli, viimeisillä minuuteilla tulleet kaksi pikamaalia kaunistelivat kyllä numeroita. Monta kertaa olin helisemässä kun pyörittelit boxin tuntumassa
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Onko pelimiehiä? Stoke city linjoilla.
Psn: mr-putting
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
PSV pelailee kuuteen asti.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Laitoin haastetta, mutta vedän nopeat syö hitaat -taktiikalla. Haasteita siis vain tulemaan pl. Lyon.
 

Juudaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho ja Juuse Saros
Tajusin tossa että oltiin jo pelattu yksi peli Stoken kanssa silleen että Villareal oli ollu kotijoukkue ja taas pelattiin silleen. Eli otetaanko tää nyt uusiks vai kuinka minulle kyllä sopii sekin vaikka voitinkin pelin 7-2.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Tajusin tossa että oltiin jo pelattu yksi peli Stoken kanssa silleen että Villareal oli ollu kotijoukkue ja taas pelattiin silleen. Eli otetaanko tää nyt uusiks vai kuinka minulle kyllä sopii sekin vaikka voitinkin pelin 7-2.

Kyllä meni aivan oikein, Stoke oli kotijoukkue edellisessä. Eikä sillä taida olla suurta merkitystä muutenkaan.
 

Juudaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho ja Juuse Saros
Kyllä meni aivan oikein, Stoke oli kotijoukkue edellisessä. Eikä sillä taida olla suurta merkitystä muutenkaan.
Juu anteeksi, minun moka. Katoin tuolta otteluohjelmasta vaan sen ensimmäisen pelin niin se oli minun kotipelini, mutta niin olikin näköjään tuo toinenkin tuolla ihan alhaalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös