Omasta mielestäni feministien argumentointi rakoilee pahasti, Laasonen muistutti myös osuvasti, että naiset hallitsevat kokonaan diskurssia tasa-arvosta, tutkimusta, työpaikkoja jne.
Jaajaa, itse kyllä olin monesti samaa mieltä tämän feministin kanssa, vaikka olen tässä ketjussakin usein tuonut esiin syitä miksi en pidä feminismistä.
Paljon on tasa-arvon kanssa edelleen Suomessa tekemistä, molempien sukupuolien osalta. Mutta itseäni sylettää se kuinka feministit ajavat etuoikeuksia naisille sen sijaan, että ajaisivat sukupuolten välistä tasa-arvoa. Itse pidän itseäni sukupuolten välisen tasa-arvon kannattajana, mutta en feministinä.
On mielestäni aivan käsittämätöntä, että feministit ajavat sukupuolikiintiöitä työelämään. Eli heidän mielestään työtehtävään ei tulisi valita pätevintä, vaan se kenellä on pillu jalkojen välissä. Jos olisin nainen, olisin loukkaantunut tälläisestä. Feministit ikään kuin ruokkivat naisille (ja feministeille) sellaista ajatusmaailmaa, että naiset eivät voisi olla yhtä hyviä työssään, kuin miehet, ja tämän vuoksi tietä on naisille tasoitettava.
Mutta kyllähän tämä tasa-arvokeskustelu on aikalailla naisten hyppysissä. Mielestäni on aika ironista, että tasa-arvoyksikössä on töissä 12 naista, mutta ei yhtään miestä. Ja kyseessä siis tasa-arvoyksikkö. Toki asia ei minua liikuta, kun mediassakin on mainittu, että työntekijät on valittu pätevyyden perusteella. Näin sen pitäisikin mennä työelämässä. Se mitä on haarojen välissä tai esim. seksuaalinen suuntautuminen on täysin epäolennaista rekrytoinnissa.