The Original Jags kirjoitti:
Mitenkä niin vähättelevästi? Mielestäni lapsen murha on isompi rikos kuin raiskaus, eikä tämä ole raiskauksen vähättelyä.
Kirjoitit: "Raiskauksessa ei sentään tapeta ketään", suhtautumisesi naisiin huomioon ottaen lause kuulostaa erittäin vähättelevältä. Ihmisen voi tappaa monella tavalla. Kuuluuko lähipiiriisi ketään, joka olisi raiskattu?
Mistä tiedät, että kaikki raiskaukset eivät johdu ylisuuresta testosteronin tuotannosta?
Mistä tiedät, että ne johtuisivat?
Miten voit perustella sen, että kaikki lapsensurmat johtuvat raskaudenjälkeisestä masennuksesta? Usein näissä tapauksessa lapsi on saatettu esim. heittää parvekkeelta, joka osoittaa poikkeuksellista julmuutta, sai lapsen ruumis on piilotettu viranomaisilta, joka osoittaa että henkilö on ainakin ymmärtänyt mitä on tehnyt.
Enhän minä sitä ainoaksi totuudeksi väittänytkään. Minulla ei ole tutkittua tietoa lapsensurmien syystä. Siksi sanoinkin, että uskallan väittää niin. Huomaatko, kaikki eivät esitä omia näkemyksiään ja mielipiteitään ehdottomana totuutena?
On varmasti ymmärtänyt mitä on tehnyt, jälkeenpäin. Tämä osoittaa myöskin hormonaalisen tason heittelyn vaikutukset.
Missään nimessä en siis hyväksy lapsen, tai kenenkään muunkaan tappamista. Tai väkivaltaa muutoinkaan. Mielestäni kellään ei ole oikeutta päättää toisen ihmisen elämästä.
Oletko sinä tosissasi sitä mieltä, että tuomiot raiskauksista ovat nykyisillään riittävät?
Kannatatko ehdollista vankeustuomiota ylisuuresta testosteronin tuotannosta kärsiville miehille, jotka tekevät raiskauksen?
En. Ehdoton vankeustuomio, jonka LISÄKSI tulisi hoitaa itse syytä.