Karhunkulta
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät, Skellefteå AIK
Fetus on aika kovassa tikissä tänään. Hyvä että joku näyttää mallia miten maaleja tehdään!
76 Knihtiä tällä hetkellä. Lisäksi 32 entistä Knihtiä joiden sukunimi on avioliiton tai muun syyn vuoksi vaihtunut.Kuinkas monta Knihtiä?
Feetu Knihti ei taida päästä ikinä Jatkoajan legendaariseen "Urheilijoiden täyskaimat" -ketjuun.
Muistaakseni juurikin kolmen kierroksen jälkeen.En nyt ihan tarkalleen muista monenko kierroksen jälkeen kultakuuppa annetaan joukkueille, mutta Knihti on tämän illan jälkeen siinä kiinni.
On kyllä Feetulla asenne paikallaan ja hienoa nähdä että junnut näyttävät konkareille että täältä tullaan ohi jos löysäillään!Muistaakseni juurikin kolmen kierroksen jälkeen.
Feetu on kyllä hieno pelimies ja asenne kultaa
Just tämä. Mä olin vähän yllättynyt että Feetu ja Viitala eivät mahtuneet kahteen ekaan peliin kokoonpanoon, mutta juuri noin siihen pitää vastataOn kyllä Feetulla asenne paikallaan ja hienoa nähdä että junnut näyttävät konkareille että täältä tullaan ohi jos löysäillään!
Ei ollut Knihti mitenkään erikoinen, mutta silti kiekollisesti paras nelosen nuorista. Varsinkin rauhoittavia ratkaisuja teki hyvin eikä luopunut kiekosta.
Hyvin te kyllä löydätte negatiivisuuksia.
Itse olisin lähtenyt perkaamaan vaikkapa ykkösen otteita, jos paskaa haluaa möyhiä.
Minkä ykkösen?Ei ollut Knihti mitenkään erikoinen, mutta silti kiekollisesti paras nelosen nuorista. Varsinkin rauhoittavia ratkaisuja teki hyvin eikä luopunut kiekosta.
Hyvin te kyllä löydätte negatiivisuuksia.
Itse olisin lähtenyt perkaamaan vaikkapa ykkösen otteita, jos paskaa haluaa möyhiä.
”Karvas maku jäi. Varsinkin oma pelaaminen oli huonoa. Ensimmäinen puolisko pelistä oli minulle todella hankala, toinen edes vähän sinne päin. Iso pettymys oli tulos ja oma esitys”, Knihti paalutti.
Epäilemättä tuntuma oli vielä kateissa pitkän tauon jälkeen?
”Toki, mutta ei sen taakse voi mennä. Pelasin kiekon kanssa tyhmästi.”
Sekä erittäin hyvä blokki vielä päälle toisessa(?) erässä!Bonuksena hieno maali laitanoususta laukaus yläputken kautta sisään.
Samaa mieltä!Toivottavasti valmennuksella on rouhkeutta vaihtaa Ojantakanen ja Knihti päittäin. Knihdillä on hyökkäyspäähänkin jotain annettavaa.
En ollut varma asiasta, kun en porilainen ole mutta muistin jonkun Taimi keskustelun täältä ja sen perusteella mentiin.Jos haluaa taivuttaa Knihtin nimen kuten Knihtit itse, niin se on tosiaan Knihtin, Knihtilllä jne., ei Knihdin, Knihdillä.
En tunne Knihtejä henkilökohtaisesti, joten en tiedä miten he itse haluavat heidän nimensä kirjoitettavan, mutta korjattu.Jos haluaa taivuttaa Knihtin nimen kuten Knihtit itse, niin se on tosiaan Knihtin, Knihtilllä jne., ei Knihdin, Knihdillä.
Jotenkin uskon, että kun saa lisää lihasta niin breikkaa kunnolla. Ominaisuuksiltaan huippulahjakkuus.Olen kyllä onnellinen, että Knihti alkaa lunastaa niitä ”puheita” mitä olen hänestä vuosia kirjoittanut.
Kokoajan olen sanonut, että on näistä ns. omista pojista selkeästi lahjakkain. Kärsinyt viime aikoina paljon sairasteluista/loukkaantumisista (mm. kahdet U20 kisat ohi) mutta nyt ehjän kesän jälkeen ottanut selkeitä steppejä eteenpäin.
Näen edelleen Knihtissä potentiaalia olla ihan kärkiketjujen peluri Ässille. Perustaidot hänellä on hyväää tasoa ja mm. laukaus keskimääräistä parempi. Nyt vain töitä ja onnistumisia niin eiköhän hänestä ole vielä paljon iloa Ässille.