FC Jatkoaika - 2003

  • 11 318
  • 218

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti raksipoi
Mahtava raportti!Johto päässyt pikku hiljaa itse asiaan =).Todella hyvin tietoa yksi pikku juttu kun itse keskikenttää pelaan niin vois ne pääpallo-ja taklaustilastot laittaa ,jos se ei oo hirvee homma...
Tulee screenshottien muodossa nettiin. Jos välttämättä jollakin on halua niin voin lähettää sähköpostilla Torstaina tai sen jälkeen niitä kuvia omista arvoista jne.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
No niin, nyt olisi nähtävillä sitten sivujen aikainen versio. Saattaa olla vähän tutun näköinen... Etusivu on valmis, ja suurin työ on takana. Tuosta on hyvä jatkaa sisältöä lisäämään, jahka tästä kerkeää.

http://keittohonka.virtualave.net/jatkoaika/index.html

Eipäs siellä vielä mitään varsinaista nähtävää ole, mutta tuon näköiset niistä tulee. Nyt ei jaksa enää vääntää enempää, mutta pelin jälkeen voisin taas paneutua noihin. Eli 24h, ja jotain uutta saattaa ilmestyä.

Kaikki palaute otetaan vastaan ja käsitellään. Olkaa aktiivisia ja ehdotelkaa mitä mieleenne tulee.

Ruutiveijari: Lähetätkö mulle vaikka yv:nä jonkun osoitteen josta voisin imuttaa sen uusimman savegamen, voisin ottaa screenshotit niistä pelaajien arvoista ja laitella ne tuonne sivulle jossain välissä. Katellaan muuta sisältöä sitten myöhemmin, kun saadaan se tärkein alta pois.

Ja vielä iso käsi nimimerkille MadMan. Ei nuo varmaan vieläkään olisi valmiit ilman helpdeskin käyttöä, lähinnä juuri Dream Weaveriin liittyen. Iso kiitos siitä.
 
Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Huippumaalivahti vilpertin keskittyminen on tällä hetkellä niin rautainen, ettei hän pysty vastailemaan mihinkään median kysymyksiin - tai pystyy, mutta vastaukset ovat:

1. Mitä mieltä olet peliraporteista?
Neljä

2. Mitä lähtisit peliraporteissa muuttamaan?
Otteluiden lopputuloksia

3. Mistä asioista haluaisit pelissä saada tietoa enemmän?
Kyllä. Aivan varmasti.

4. Miten usein mielestäsi tulisi pelejä pelata? Tulisiko näissä olla tietty rytmi?
Rytmi, joo... Rytmi on tärkeää... Vastaukseni on seitsemän.

5. Tulisiko pelaajia peluuttaa täysin tasavertaisesti vai miten pelaava kokoonpano tulisi päättää?
Peluutus... kyllä.

Ja sitten toimittajan kahvikupponen loppuikin, ja hän otti raviaskeleita kohti ulko-ovea.

Seuraavaa nollapeliä kohti matkaten, vili...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
www.fcjatkoaika.tk

Elää lähes päivittäin. Nyt entistä nopeamman yhteyden päässä.

edit:
Eläisi pirun paljon paremmin jos mun CM suostuis avaamaan tuon savegamen jotta saisin screenshotteja. Kaatuu aina... Olihan se CM 01/02 save? Noh, yritän saada jotain muuta väsättyä sinne, katellaan.

uh. liian väsyneenä kun näitä laittelee, niin menee päätteet sekaisin... eihän se ny mikään .com voi olla... tymä minä. Tsori.
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Vaicci#63
Ei oikein toimi tuo sivusto.
Sori chatti!
Esimerkki hyvästä palautteesta. Minulla kyllä toimii aivan kuten pitääkin, siis osoitteen www.fcjatkoaika.tk kautta. Eli voisitko hieman yksilöidä toimimattomuutta? Mitä selainta muuten käytät?

Tänään illalla tai ensi yönä taas lisäilen sinne jotain... Kaikki sivut ovat nyt toiminnassa, rupean kikkailemaan sinne jotain sisältöä seuraavaksi.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Peli saadaan taas käyntiin kunhan Jaskan kanssa saadaan järkättyä tämä pelailurytmi jotenkin. Ei olla vielä keksitty, miten saataisiin Savegame siirrettyä Jaskalta aina takaisin minulle. Onko mitään ilmaisia nettisitejä, jotka antaisivat noin 30 megaa tallennustilaa? Itse saan pistettyä koulun koneelle julkisesti mutta tämä valitettavasti onnistuu vain minun suunnaltani.

Nyt kuulutetaan myös jokaista pelaajaa kirjoittamaan itsestään juttua! Historiikkiä yms. Nämä siis nettisivuille. Screenshotit ym. on minun ja Jaskan/WebGuru Footlessin hoidettava. Lisäksi jokainen voisi heittää yksityisviestiä vaikka minun tai Jaskan suuntaan, jos löytää itsestään lisätehoja ja haluaisi kiinteämminkin osallistua pelin ja kotisivun ylläpitoon.

Footlessille erittäin iso kiitos noista sivuista. Iso askel eteenpäin koko pelin suhteen.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Semmoinen pyyntö minun suunnalta, että jos jokainen pelaaja kirjoittaisi itsestään jonkinlaisen kuvauksen. Siis eräänlainen tekstinpätkä pelaajakorttia varten. Annetaan vaikka viikko aikaa, ja jos joku ei siihen mennessä sitä saa tehtyä. niin sitten joku meistä (minä, Ruutiveijari, jaska) tekee sen. Sellainen idea olisi minulla. Sen voi sitten lähetellä mulle meilillä sieltä sivujen kautta.

Yritän saada sen CM:n toimimaan että saan otettua ne screenshotit, en oikein tiedä mikä siinä mättää. Peli kaatuu aina savegamea ladatessa...
 

Rocco

Jäsen
Laita joku formaatti tänne minkä mukaan kaikki vastailee, niin tulee kaikilta samanlaiset vastaukset. Muuten homma rönsyilee kuin SM-liigan pelaajaruletti.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Ruutiveijari
Peli saadaan taas käyntiin kunhan Jaskan kanssa saadaan järkättyä tämä pelailurytmi jotenkin. Ei olla vielä keksitty, miten saataisiin Savegame siirrettyä Jaskalta aina takaisin minulle. Onko mitään ilmaisia nettisitejä, jotka antaisivat noin 30 megaa tallennustilaa? Itse saan pistettyä koulun koneelle julkisesti mutta tämä valitettavasti onnistuu vain minun suunnaltani.


ftp:llä voi sendiä toiselle, jos sellainen onnistuu. Jos muuten irkkaa, niin DCC:llä voipi kanssa sendiä hyvin. Mites sähköpostin liitetiedostona?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Rocco
Laita joku formaatti tänne minkä mukaan kaikki vastailee, niin tulee kaikilta samanlaiset vastaukset. Muuten homma rönsyilee kuin SM-liigan pelaajaruletti.
www.fcjatkoaika.tk

Nyt kohdassa pelaajat on minun profiilini, sitä voi käyttää esimerkkinä, sitä tekstikohtaa. Muut kohdat täyttelen itse pelin perusteella. Eli idea on se, että teksti vaikuttaa sellaiselta jonka joukkue laittaisi pelaajasta sivuilleen. Eli ylistystä, liioittelua ja glooriaa.

Nyt ei kerkeä eikä oikein jaksakaan vääntää enempää, tuokin taas otti ja kesti. Noh, pohja on taas valmiina tuollekin, joten loppu on helpompaa. Jos on jotain ongelmia esim. pop-uppien kanssa, niin lähetelkää tänne tai yv:nä viestiä.

Ai niin, nämä saattavat kiinnostaa:
JLand
Pioneer
Rocco
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä voisin tässä viikonlopun aikana väsätä vähän seuran historiikkia (nojaten edellisiin pelikertoihin ja nimimerkkeihin) sekä juttua manageri Ruutiveijarista.

Pitäisikö peli keskittää enemmän kotisivuille vai tähän ketjuun?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Ruutiveijari
Minä voisin tässä viikonlopun aikana väsätä vähän seuran historiikkia (nojaten edellisiin pelikertoihin ja nimimerkkeihin) sekä juttua manageri Ruutiveijarista.

Pitäisikö peli keskittää enemmän kotisivuille vai tähän ketjuun?
Kuhan nuo sivut saadaan kondikseen kunnolla, niin mielestäni voisi keskittää sinne. Mulla on sitten vaan 10MB tilaa, että sen mukaan mennään, joten hirveästi ei noita kuvia sun muita mahdu. Mutta eihän niitä nyt noita screenshotteje enempää paljoa tulekaan.

Teepäs muuten historiikki, keksin tuonne sivuille jonkun hyvän kolon sille. Ja Jaska voisi kanssa tehdä itsestään jonkun tekstin pätkän, niin saadaan sekin. Viikon sisällä luulisi että sivut ovat jo suht toimivassa kunnossa.
 

Vaicci#63

Jäsen
Höh, mäkin oisin halunnu nähdä mun screenshotin!
Tuleeko niitä screenshotteja sitä mukaa miten äijät pistää kuvauksia tulemaan?

edit: pistän mieluummin ton kuvauksen yv:nä jos sopii?
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti Miika-90
ftp:llä voi sendiä toiselle, jos sellainen onnistuu. Jos muuten irkkaa, niin DCC:llä voipi kanssa sendiä hyvin. Mites sähköpostin liitetiedostona?
Sähköpostin liitetiedostona se on valitettavasti liian suuri 30,3 mt ei olekkaan ihan helppo siirtää. Mites toi FTP:llä siirtäminen toimii? meikäläisellä on käytössä CuteFTP. Olen myös miettinyt, että voisin pilkkoa tuon mutta auttaako sekään mitään?
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Jaska85
Sähköpostin liitetiedostona se on valitettavasti liian suuri 30,3 mt ei olekkaan ihan helppo siirtää. Mites toi FTP:llä siirtäminen toimii? meikäläisellä on käytössä CuteFTP. Olen myös miettinyt, että voisin pilkkoa tuon mutta auttaako sekään mitään?
Eipä taida auttaa.

Minulla on tuo tekninen puoli vähän hakusessa näissä konehommissa. Miten nuo FTP:t tosiaan toimivat kahden koneen välityksellä?
 

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
Eikös kaikista helpointa olisi siirtää nuo tiedostot ICQ:n tai Messengerin välityksellä...molemmilla tietty pitäisi olla samat ohjelmat, mutta esim. ICQ:n käyttöönotto ja ja käyttäminen on yksinkertaista: molemmat lataav ensin kyseisen ohjelman ja asentavat sen. Sen jälkeen etsitte toisenne käyttälistoilta, aktivoitte tiedostonsiirto-toiminnon ja sitten vaan jompikumpi lähettää ne tiedostot toiselle.

Myös Windowsin Messengerillä toimintaperiaaate on samanlainen...

Homma ei tosin toimi sillä ICQ-Lite versiolla,koska se ei tue tiedostonsiirtoa...
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Alexille kiitos ideasta. Tiedosto on siirretty ja peli jatkukoon. Samassa tiimellyksessä tuli nyt sitten liityttyä näihin ICQ:n käyttäjiin, joten sitä kautta saa tästä lähin myös yhteyden:

Nimimerkki: Ruutiveijari
ICQ-nro.: 293192509
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Joo läpi käytiin myös Jatkoajan poliittinen kanta ja niin edelleen

Nimimerkki: Jaska85
ICQ-numero: 290269677
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti raksipoi
Laitetaanko ne kuvaukset YV:nä vai tänne??
Laitelkaa yv:nä. Miika-90 ja Pioneer lähettelivät jo, yritän illalla/yöllä saada ne nettiin. Viikonloppu meni vähän pitkäksi, en saanut tehtyä yhtään mitään asian eteen. Nyt viikolla pitäisi olla taas jonkun verran aikaa.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minuun saa yhteyttä myös mailitse: ruutiveijari@hotmail.com.

Jaska on kuvioissa vasta parin viikon päästä täysillä mukana. Itselläkin nuo pleijarit roikkuu niskassa kuin kiimainen apina ja duunia saa painaa 7-24, mutta hilataan varsinkin nyt noita kotisivuja komiaan kondikseen.

Footless - laitan tämän illan aikana sen uusimman SaveGamen haettavaksi! Historiaa väsäilen joka välissä kun ehdin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös