Kaipaisin vielä lisätietoa siitä, mikä teksti-tv:stä käsin saksalaisjoukkuetta seuraavan säkyläläisen mielestä tekee englantilaisjoukkueiden suomalaisfaneista "aivopestyjä"
Tältä kaudelta olen nähnyt Bayernin peleistä valitettavasti vain 2(Dortmund ja Steau). Kuitenkin mahdollisuus on ollut katsoa 3/5 peleistä jo Urheilukanavalta, sekä Steau Bucarest peli striimiltä. HSV pelin menetin, koska olin mökillä ja sinne ei tietenkään UTV+:n signaali yltänyt. Eilisen pelin menetin oman lätkäpelin takia. Voit olla varma, että katsoisin joka ainoan itselleni mahdolllisen Bayern pelin jos ne teevestä tulisivat. Tämä ei kuitenkaan ole mahdollista, joten on tyydyttävä tarjolla olevaan. Onneksi Bundesliga.de ja FCBayern.de pelastavat raportteineen myös paljon. Mielestäni jo tämä kaikki laskee minut pois tuosta "teksti-tv:stä käsin saksalaisjoukkuetta seuraavan säkyläläisen" tittelistä.
Kuitenkin voin perustella sinulle miten englantilaisjoukkueiden suomalaisfanit ovat aivopestyjä. Miksi lulet että brittifutis on niin kovassa huudossa Suomessa? Siis jopa joillain Championship joukkueilla on varmasti enemmän faneja Suomessa kuin monilla eurooppalaisilla suurseuroilla. Tätä et varmasti pysty perustelemaan mitenkään tason paremmuudella? Syy tähän on se ainainen Brittifutiksen hehkutus Suomalaismediassa. Suomi varmasti ainoa maa, jonka EM-pelien erätauoilla näytetään stooria Englannin futismaajoukkueesta. Maa joka ei edes mahtunut 16 parhaan eurooppalais joukkueen joukkoon 2008. Lisäksi on lukematon määrä erilaisia mediahenkilöitä, jotka toitottavat jutuissan Englannin maajoukkueen parhaimmuutta. Maa joka ei ole 40 vuoteen voittanut mitään. Oikeastaan viimeinen arvokisamitali löytyy sieltä 40 vuoden takaa? Eikö? Tällä kaikella paskalla saadaan ihmiset kääntymän siihen uskoon, että Englannin futis on sitä AINOAA ja oikeaa futista. Ja, että kaikille muille maille ja joukkueille on oikeus vittuilla jo pelkästään sen oman englantilaisuuden takia.
Itse arvostan Englantilaista futista todella paljon, mutta rajansa kaikella. Tähänkin ketjuun keskustelua (jos tämän nyt keskusteluksi laskee) syntyi vasta kun Bayernille sattui sysimusta iltapuhde.
Kaikkine asia- ja kirjoitusvirheineen sekä aivopieruineen koko palstan heikoin futisaiheinen ketju. Ei jatkoon.
Jos tämä ketju on sinulle todellakin noin vastenmielinen, niin helpoin ratkaisu siihen on olla klikkaamatta sitä otsikkoa.
P.S. Saatte kannustaa kaikki niitä joukkueita mitä ikuna haluatte. Koittakaa nyt vain tekin kestää pikkuprovot.
EDIT. Myönnän tuoneeni tämän lädiaiheen tähän ketjuun ja se näköjään oli virhe
EDIT2. Tämä koko aihe menee niin ohi ketjun, että lisäkysymykset voi esittää minulle yksityisviestillä. Vastaan niihin sitä kautta parhaimpani mukaan.