I respectfully disagree. Liigatilastot nyt, tuhlailusta huolimatta, 8 pelissä 4+3. EL:n puolella 4 pelissä 1+2. Koko liigakaudelle sama tahti tarkoittaisi, edelleen tuhlailusta huolimatta, noin 20 maalia. Mutta mun pointti aiemmin oli oikeastaan vielä enemmän se, että peliä katsomalla (esim eilistä) huomaa, miten Barcelonan prässi toimii ja palloja riistetään vastustajan puoliskolla ja toisaalta palloa saadaan eteenpäin omalta alueelta hyökkäyskolmannekselle tosi usein Torresin kautta, ja vielä tekee jatkuvasti fiksuja liikkeitä pallottomana rankkarialueen rajalla, tai toisaalta antaa aika hyvällä prosentilla palloa eteenpäin myös siellä kun ei itse ole laukaisupaikassa. Kaikki nämä ovat asioita, jotka näkyvät mun nähdäkseni ihan satavarmasti Barcelonan tekemien maalien määrässä enemmän kuin tuon neljän itse tekemänsä liigamaalin verran. Jos vertaa tehtyjä maaleja per peli ennen joulua ja joulun jälkeen, niin kyllähän siellä ero näkyy, ja väitän että Aubaa suurempi syy eroon on lopulta Ferran Torres. (Toki myös Xavi, tai vaikka Pedri.) Torres on Barcelonalle parempi ja halvempi versio Griezmannista. Eikä edes ole nuo tuhlailut näkyneet juurikaan itseluottamuksessa. Jos vielä parantaa viimeistelyä, niin on ihan maailmanluokan jamppa omaan silmääni.
Ja tosiaan, ikää on vasta 22.