Kuusi kunnon pakkia on mun mielestä liian vähän.
Perusteletko hieman ja mile puolustuksen paikalle mielestäsi Barcan tulisi hankkia puolustaja?
Kuusi kunnon pakkia on mun mielestä liian vähän.
Perusteletko hieman ja mile puolustuksen paikalle mielestäsi Barcan tulisi hankkia puolustaja?
Mun mielestä esim. kolme topparia on yksinkertaisesti liian vähän Barcan pelimäärällä.
Eikös niitä neljä ole, ellet laskenut Vermaelenia automaattisesti telakalle?
Vermalenin ja Piquen kanssa siellä voi olla keskimäärin yksi toppari talakalla. Sitten kuten edellä tuodaan esille, vasemmalle laidalle on vain Alba. En kauheasti laittaisi toivoja 18-vuotiaaseen kaveriin. Mun mielestä yksi yleismies-Nacho toisi kaivattua leveyttä tohon pakistoon. Turhaa riskeerausta seuralta.
Ei kai Pique ole kovin loukkaantumisherkkää sorttia ollut? Linkissä Piquen loukkaantumishistoria Transfermarktin sivuilta: Gerard Piqué - Injury history
Vaikka oma ns. suosikkipelaaja onkin, niin kyllähän se viime kaudella oli aistittavissa ja nyt havaittavissa, ettei miehestä enää tälle aivan absoluuttiselle huipputasolle taida olla kärkeen. Mies vaatii suht paljon paikkoja entiseen vireeseensä nähden, mutta ei itse oikein niitä pysty enää rakentamaan. Tämä tilanne valitettavasti vaatii Dembeleltä (ja taas Messiltä) enemmän.Ei jumalauta tuo Suarez on paska. Kauankohan saa jatkaa avauksessa näillä esityksillä? Aivan helvetinmoinen rasite just nyt.
Rakitic muuten on ilmoittanut jäävänsä. Lehtien mukaan tarjousta ja palkankorotusta olisi PSG esittänyt, mutta pelaaja itse kieltäytynyt siirrosta.
Ei todellakaan. Busi, MATS, Alba, Umtiti, Pique...Blaugranan tärkein pelaaja Messin jälkeen.
Ei todellakaan. Busi, MATS, Alba, Umtiti, Pique...
Jos PSG olisi ollut valmis maksamaan +100 milliä, Barca olisi myynyt miehen silmiään räpäyttämättä.
Siis vieläkö tämä jamppa on Barcelonassa kirjoilla?? Luulin että olisi suht ensimmäisiä Gomezin kanssa, jotka haluaisivat keväällä itse joukkueesta ulos, todeten ettei siitä nyt mitään tullut ja kokeillaanpa muualla. Äijällä on pakko olla uskomaton luotto itseensä ja että "jotain muuta on tulossa", jos ei johonkin Chelseaan halunnut itse siirtyä. Harmi vaan, että miehen näytöt ovat sitä luokkaa, että ketä vaan vaihtopelaaja menee mielestäni edelle.Denis Suarez hämmentää kyllä vähän täälläkin.