Fantasy pool: Varausketju @Mestis-edition

  • 9 509
  • 160

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Jaakko Kuusisto, Jokipojat
Sakari Turtiainen, KeuPa

@saiman
 

Knap

Jäsen
Luojan kiitos, riskipeli on kannattanut. Pelaaja, jota koko draftin oon haaveillut, mutta oon tiennyt, että se ei oo listoilla muilla niin korkeilla et uskalsin vähän pelata. En edes tiedä, olisiko kukaan ottanut vielä ensikään kierroksella.

Lauri Huhdanpää

Ollut ihan luvattoman hyvä harkkapeleissä.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Luojan kiitos, riskipeli on kannattanut. Pelaaja, jota koko draftin oon haaveillut, mutta oon tiennyt, että se ei oo listoilla muilla niin korkeilla et uskalsin vähän pelata. En edes tiedä, olisiko kukaan ottanut vielä ensikään kierroksella.

Lauri Huhdanpää

Ollut ihan luvattoman hyvä harkkapeleissä.


on kyllä miun listalla. Mutta ei kyll kovin kärjessä. Viime kaudella oli kyseinen kaveri miulla ja teki sen 18 pongoo muistaakseni :D
 

Knap

Jäsen
on kyllä miun listalla. Mutta ei kyll kovin kärjessä. Viime kaudella oli kyseinen kaveri miulla ja teki sen 18 pongoo muistaakseni :D
Viime kaudella tuli heikot 12 pinnaa vian.

Onneksi tässä draftissa ei ole nyt toista IPK:ta seuraavaa henkilöä, koska harkkapeleissä todellakin Huhdanpää on näyttänyt siltä tulokaskauden Laurilta. Toivottavasti, ja uskon kyllä, että se kantaa myös runkosarjassa. Heitän varovaisesti, että 30 pinnaa menee rikki ensi kaudella, mutta en yllättyisi isommastakaan saaliista.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Huhdanpää oli minullakin periaatteessa jo vitoskierroksella mahdollisten varattavien joukossa, mutta vieläkin on aika monta nimeä vapaana meikäläisellä ennen kuin olisi vuoronsa tullut. Nyt otetaan:

Oskari Uomala, Hermes
Markus Västilä, KooVee


@LL90
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Niko Lahtinen, RoKi
Nuutti Viitasalo, Tuto

@saiman
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös