Fantasy pool: Varausketju @Mestis-edition

  • 9 497
  • 160

Knap

Jäsen
Noniin, kaikkien maksu näkyy tilillä, paitsi @Franto n, joka ei palstalla ole käynyt vähään aikaan. Toivottavasti ei mitään ole sattunut, kuitenkin, hänet suljen nyt vedosta ulos.

Varausohjeet:
- Varaat 8 hyökkääjää, 3 pakkia ja maalivahdin. Listoillasi tulisi löytyä siis 88 hyökkääjää, 33 pakkia sekä 11 maalivahtia.
- Varausjärjestyksen arvon seuraavaan viestiin kohta. Varausjärjestys on käänteinen eli, päädyissä varataan kahdesti.
- Varatessasi tägää viestiin myös seuraava varaaja @nimimerkki, eli esim. @Everton
- Varausaika 8 tuntia. Yöaikana (23.00-07.00) tämä aika ei kulu. Mikäli kahdeksassa tunnissa varausta ei ole tullut, seuraavaa saa varata.
- Seuratkaa ketjua. Sivun oikeassa ylälaidassa on palkki "Seuraa ketjua", myös kännykkään push-ilmoitusten sallimminen helpottaa. Olkaa todella aktiivisia draftin aikana, jotta tämä sujuisi nopeasti.
- Jos et pääse palstalle hetkeen, lähetä muutama pelaaja jollekin käyttäjälle, joka voi varata puolestasi. Voin toimia tällaisena henkilönä, jos tarvetta.

Heti kun päivä vaihtuu sunnuntaiksi (8.9.) varauksen saa suorittaa. Kello lähtee laskemaan tosin vasta 7.00.


  1. @Everton
  2. @LL90
  3. @stemme
  4. @Knap
  5. @mrkrw
  6. @Peteliuz
  7. @penaz
  8. @Linnankundi
  9. @Sergei Fedorov
  10. @saiman
  11. @Randy Marsh
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ai-jai, melkein toivoin, että kunhan en nyt ykkösenä pääsisi varaamaan. Niin paljon hyviä pelaajia sarjassa, että paha valinnanvaikeus tulee... Pitääpi alkaa viilailemaan omaa ranking-listaa kuntoon.
 

Knap

Jäsen
Ai-jai, melkein toivoin, että kunhan en nyt ykkösenä pääsisi varaamaan. Niin paljon hyviä pelaajia sarjassa, että paha valinnanvaikeus tulee... Pitääpi alkaa viilailemaan omaa ranking-listaa kuntoon.
Mä oon taas funtsinut, että tänä vuonna vähemmän varmoja kortteja kuin viime vuonna. Tänä vuonna merkittävässä roolissa se haistelu, ketkä nousevat uudelle tasolle ja ketkä pitävät tasonsa.
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Jospa tämä kausi menis vähän viimekautta paremmin. Laskeskelin että 13 "ykköskorin" hyökkääjää löytyy Mestiksestä tulevalla kaudella, eli jotka taistelee pistepörssin voitosta ilman että pidetään kovin isona ihmeenä. Sen jälkeen löytyyki sitte isompi kori ja valinnan vaikeus alkaa... Mielenkiintoseks tekee myös mihin väliin otetaan maalivahdit, voittava ja paljo pelaava maalivahti tuo pisteitä kummiski aika hyvin.
 

Knap

Jäsen
Sellanen huomautus muuten vielä, että jos draftin aikana ilmoitetaan jonkun pelaajan sopimus johonkin jengiin, niin häntä ei saa valita. Ihan siksi, että ei käy niin, että joku saa viimeisellä kierroksella jonkun 60 pisteen Samuel Salosen, jos hän Mestikseen palaisi.

Lainapelaajia saa varata, mutta niissä on tiettävästi riskinsä aina.
 
Saako nimetä sellaisen pelaajan, jolla ei ole nimeämishetkellä sopimusta minkään mestis joukkueen kanssa? @Knap
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pannaan drafti käyntiin. Fantasy Pool 2019-2020 -skaban ykkösvaraus on....

Samuel Baros, Hermes

Pikkaisen sylettää käyttää eka vuoro tehohyökkääjän sijasta molariin, mutta kun ennen seuraavaa varausvuoroani ehtii mennä parikymmentä pelaajaa ja potentiaaliset ykkösvahdit ovat hyvin harvalukuinen joukko, niin olen pakkoraossa. Viime kaudesta viisastuneen en myöskään nyt satsaa pelkkiin varmoihin tapauksiin, vaan pakko ottaa riskiä. Mun papereissa Baros on lähtökohtaisesti sarjan selvimpiä ykkösvahteja ja Hermes voittanee yli puolet peleistään. Toki on sikäli myös täysi arpa, että mistäpä sitä tietää, vaikka saisi lentolipun takaisin kotiin jo lokakuussa...

Seuraavana vuorossa @LL90
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knap

Knap

Jäsen
Pannaan drafti käyntiin. Fantasy Pool 2019-2020 -skaban ykkösvaraus on....

Samuel Baros, Hermes

Pikkaisen sylettää käyttää eka vuoro tehohyökkääjän sijasta molariin, mutta kun ennen seuraavaa varausvuoroani ehtii mennä parikymmentä pelaajaa ja potentiaaliset ykkösvahdit ovat hyvin harvalukuinen joukko, niin olen pakkoraossa. Viime kaudesta viisastuneen en myöskään nyt satsaa pelkkiin varmoihin tapauksiin, vaan pakko ottaa riskiä. Mun papereissa Baros on lähtökohtaisesti sarjan selvimpiä ykkösvahteja ja Hermes voittanee yli puolet peleistään. Toki on sikäli myös täysi arpa, että mistäpä sitä tietää, vaikka saisi lentolipun takaisin kotiin jo lokakuussa...

Seuraavana vuorossa @LL90
Hienoa, kuunneltu mun vihjeitä. Siis, että varmoilla tapauksilla ei voita. Mutta mun kannalta ei niin hyvä. Baros tosiaan ehkä jopa liian hyvä Mestikseen, tiedä vaikka kesken kauden Liigaan?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hienoa, kuunneltu mun vihjeitä. Siis, että varmoilla tapauksilla ei voita. Mutta mun kannalta ei niin hyvä. Baros tosiaan ehkä jopa liian hyvä Mestikseen, tiedä vaikka kesken kauden Liigaan?

Joo, varmoilla tapauksilla pärjäsi hyvin - mutta ei ollut saumaa voittoon. Eli väärä taktiikka tällaiseen kisaan, missä on käytännössä ihan sama sijoittuuko toiseksi vai jääkö jumboksi. Tällä kaudella toiveena olisi ehkä se, että kukaan ei pääsisi karkuun heti alkukaudesta ja olisi muutenkin tasaista, niin pysyisi jännitys kaikilla yllä mahdollisimman pitkään. Pelaajamäärän lisääminen toivottavasti auttaa tuohon, viimeksihän aika moni tippui heti syksyllä kyydistä, kun pari valittua pelaajaansa olivat sivussa.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
noh täältä lähtee:
Aku Kestilä

toivotaan että tälllä kertaa ei meikäläisen pelaajat loukkaannu heti kauden alussa...

seuraavana: @stemme
 
Niklas Salo.
RoKilla sen verran köykäinen joukkue, että Salo saa pelata niin paljon kuin jaksaa ja Salo jaksaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös