Lauantai-sunnuntai välisenä yönä siis homma starttaa. Ensimmäinen varaaja saa siis kello 00.00 suorittaa ensimmäisen valintansa. Toisesta draftista viisastuneena
sinulla on kahdeksan tuntia aikaa varata oma pelaajasi. Tietenkin toivon, että kukaan ei käytä edes puolta tuosta ajasta omaan varaamiseen, vaan pyrkii käymään mahdollisimman aktiivisesti palstalla, koska se toisen odottaminen on oikeasti perseestä. Työt ja muut vapaa-ajan harrastukset ovat täysin ok, siksi tuo aika on noin iso, mutta aina kun mahdollista niin katsomaan missä tilanteessa drafti.
Eräs vaihtoehto on myös vaihdella numeroita.
- Oman varauksen jälkeen jokainen katsoo kuka on seuraavana vuorossa, ja tägää hänet. Minä tägäisin siis
@Peteliuz tai
@stemme
- Tehkää listat, mikäli ette ole tehneet vielä. Kun jokin pelaaja varataan, viivatkaa se yli.
Mikäli varaatte jo varatun pelaajan, on teillä 5 minuuttia aikaa korjata virheenne tai drafti saa liikkua.
Sääntö-kertausta vielä:
- Varataan 5+3.
- Yksi tehopiste on yksi piste.
- Mikäli sinulla on tiedossa joitain ongelmallisia päiviä draftin suhteen, tai pitempiä pätkiä ettet pääse käymään palstalla, niin minulle tai jollekkin muulle listaa ja hän varaa teidän puolestanne. @LL90 ainakin joutuu näin toimimaan(?)
- Mulle on nyt neljää vaille kaikki maksaneet rahan, eli mä maksan sit voittajalle koko potin.
- Tehkää listat ja käykää palstalla jatkuvaan.
Saa kysyä!