Fantasy Pool: Mestis Edition – varausketju

  • 9 531
  • 122

Knap

Jäsen
Tässä on varausjärjestys, laitan alempaan viestiin vielä kohta vähän lisäselvityksiä. Suluissa oleva henkilö ei ole käynyt palstalla pitkään aikaan, arvon vielä hänet mukaan, mutta jos ei ole ilmaantunut draftin alkamisaikaan mennessä, niin hän vain poistuu tuolta välistä.

Varausjärjestys:

  1. @HOOLIGAN_
  2. @penaz
  3. @saiman
  4. @Linnankundi
  5. @Big Bear
  6. @LL90
  7. @Sergei Fedorov
  8. @Franto
  9. @mrkrw
  10. @Everton
  11. @stemme
  12. @Knap
  13. @Peteliuz
Peteliuz saa siis varata kaksi kertaa aina, jonka jälkeen minun vuoro ja toisessa päädyssä HOOLIGANilla kaksi varausta myös ensimmäisen kierroksen jälkeen aina.
 
Viimeksi muokattu:

Knap

Jäsen
Lauantai-sunnuntai välisenä yönä siis homma starttaa. Ensimmäinen varaaja saa siis kello 00.00 suorittaa ensimmäisen valintansa. Toisesta draftista viisastuneena sinulla on kahdeksan tuntia aikaa varata oma pelaajasi. Tietenkin toivon, että kukaan ei käytä edes puolta tuosta ajasta omaan varaamiseen, vaan pyrkii käymään mahdollisimman aktiivisesti palstalla, koska se toisen odottaminen on oikeasti perseestä. Työt ja muut vapaa-ajan harrastukset ovat täysin ok, siksi tuo aika on noin iso, mutta aina kun mahdollista niin katsomaan missä tilanteessa drafti. Eräs vaihtoehto on myös vaihdella numeroita.

- Oman varauksen jälkeen jokainen katsoo kuka on seuraavana vuorossa, ja tägää hänet. Minä tägäisin siis @Peteliuz tai @stemme
- Tehkää listat, mikäli ette ole tehneet vielä. Kun jokin pelaaja varataan, viivatkaa se yli. Mikäli varaatte jo varatun pelaajan, on teillä 5 minuuttia aikaa korjata virheenne tai drafti saa liikkua.

Sääntö-kertausta vielä:
- Varataan 5+3.
- Yksi tehopiste on yksi piste.
- Mikäli sinulla on tiedossa joitain ongelmallisia päiviä draftin suhteen, tai pitempiä pätkiä ettet pääse käymään palstalla, niin minulle tai jollekkin muulle listaa ja hän varaa teidän puolestanne. @LL90 ainakin joutuu näin toimimaan(?)
- Mulle on nyt neljää vaille kaikki maksaneet rahan, eli mä maksan sit voittajalle koko potin.
- Tehkää listat ja käykää palstalla jatkuvaan.

Saa kysyä!
 

Knap

Jäsen
Varatut pelaajat:


1. Jesse Juntheikki
2. Matias Lehtonen
3. Kristian Kangas
4. Joni Seinelä
5. Aatu Hämäläinen
6. Samuel Salonen
7. Aku Kestilä
8. Lassi Kokkala
9. Joonas Larinmaa
10. Samu Markkula
11. Matias Lainio
12. Miro-Pekka Saarelainen
13. Santeri Vuoti
14. Tatu Kokkola
15. Jimi Kuronen
16. Jesse Pelamo
17. Arttu Likola
18. Janne Kumpulainen
19. Valtteri Lipiäinen
20. Juuso Mörsky
21. Mikko Lahtela
22. Janne Väyrynen
23. Ville Heikkinen
24. Topi Taavitsainen
25. Jere Rouhiainen
26. Waltteri Lehtonen
27. Jussi Viitanen
28. Juuso Forrström
29. Miika Tiihonen
30. Eetu Pylkkänen
31. Tuomas Vartiainen
32. Sameli Ventelä
33. Jere-Matias Alanen
34. Jussi Nättinen
35. Timi Lahtinen
36. Olli-Matti Järvelä
37. Rasmus Hämäläinen
38. Saku Kinnunen
39. Janne Kettunen
40. Henri Joki-Erkkilä
41. Joona Monto
42. Joel Olkkonen
43. Jarno Lippojoki
44. Miro Mäkinen
45. Sebastian Moberg
46. Eero Teräväinen
47. Julius Marva
 
Viimeksi muokattu:

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Jesse Juntheikki

--> @penaz
 

Knap

Jäsen
Aatu Hämäläinen

@LL90
Perhana. Veit sen siitä edestä jo näin aikasin. Ollut saatanan hyvä harkkapeleissä.7

E: Laitetaan vielä perään, että mikäli LL90 ei myöskään suorita varaustaan kahdeksassa tunnissa, niin @Sergei Fedorov voi varata. Tosin yötunteja, eli 00-7.00 ei lasketa mukaan tuohon kahdeksaan tuntiin. Sanoin vain siltä varalta, kun LL90 käynyt palstalla viimeksi torstaina.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
E: Laitetaan vielä perään, että mikäli LL90 ei myöskään suorita varaustaan kahdeksassa tunnissa, niin @Sergei Fedorov voi varata. Tosin yötunteja, eli 00-7.00 ei lasketa mukaan tuohon kahdeksaan tuntiin. Sanoin vain siltä varalta, kun LL90 käynyt palstalla viimeksi torstaina.

Eli huomenna klo 11.16 voin varata JOS edellinen ei ole varannut?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Draftaajan @Peteliuz kahdeksan tunnin raja on umpeutunut klo 20.05 eli @Knap voi varata. Jos Knapia ei näy palstalla ennen klo 21 niin minä voin julkistaa hänen varauksensa ja saadaan sitten hommaa eteenpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös