Fantasy pool – trash talk @ Mestis-edition

  • 11 815
  • 197

Milloin aloitetaan? Pelaajamäärä? Varaamisaika?

  • 2.9.

  • 8.9.

  • Joku muu, milloin?

  • 6+3+1

  • 7+3+1

  • 7+4+1

  • Joku muu, paljonko?

  • 6 tuntia

  • 8 tuntia


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tein itse omia varauksiani varten arviot kaikista pelaajista, haarukoiden minimi- ja maksimipisteet. Tässä keskiarvopisteet ja haarukan suuruus:

Everton: 380 (±65)
Randy Marsh: 345 (±65)
stemme: 345 (±90)
penaz: 323 (±48)
Knap: 315 (±100)
Peteliuz: 315 (±90)
Sergei Fedorov: 313 (±63)
LL90: 300 (±75)
mrkrw: 290 (±80)
saiman: 275 (±55)
Linnankundi: 258 (±53)

Olen itse luonnollisesti ykkösenä, koska kyseessä on omat arvioni... Muutenhan olisin varannut omasta mielestäni ihan väärät pelaajat. Mutta ihan saletisti olen yliarvioinut joitain valitsemiani pelaajia ja aliarvioinut joitain muita. Tämä haarukka pitäisi kuitenkin olla suhteellisen realistinen.

Alla olevassa listassa puolestaan kovin potentiaali, eli arvioidut maksimipisteet, jos jokainen pelaaja pelaisi täyden ja maksitehojensa mukaisen kauden:

Everton: 445
stemme: 435
Knap: 415
Randy Marsh: 410
Peteliuz: 405
LL90: 375
Sergei Fedorov: 375
mrkrw: 370
penaz: 370
saiman: 330
Linnankundi: 310
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvän näköisiä joukkueita saivat oikeastaan kaikki kasaan, mutta selvästi oli taas eri painopisteitä ja taktiikoita käytössä. Muutama jengi tuolla on sellainen, että olisi melkein kelvannut itsellenikin. Lyhyet kommentit kaikista eri joukkueista aakkosjärjestyksessä:

Knap
Viime vuonna mestaruus koko kauden kestäneen dominoinnin myötä. Viimeksi taisi olla pistepörssin top-5:stä peräti kolme kaveria Knapin jengissä ja näitä oli naarattu hyvinkin alhaisilla varausnumeroilla, kun monet muutkin kuin minä taisi vähän pelätä esim. K-Vantaan ykköshyökkääjien siirtymistä muualle kesken kauden.

Nytkin Knapilla on yksi skaban potentiaalisimmista jengeistä kasassa, mutta mielestäni vielä viime kauttakin isommalla riskillä. Aatu Hämäläinen nakuttanee varmat 35-40 pinnaa, jos pelaa - mutta vielä on kai mahdollisuus siihenkin, että ura ei jatkuisikaan. Lauri Huhdanpäällä on mahkut isossa roolissa ihan pistepörssin kärkikahinoihin, mutta viime kausi oli floppi. Joel Janatuisen taso Mestiksessä on ihan arvoitus, kaikki mahdollista muutamasta pinnasta todelliseen tehoiluun.

Sakke Hämäläinen on lainapelaaja, mutta olisin ottanut itsekin hänet ihan mielellään jengiini: hänelle ei varmaan käyttöä liigajengistä löydy, eikä taida enää junnuihinkaan mahtua. Roope Urpolahti puolestaan saattaa jopa jäädä kakkosvahdiksi SaPKossa, mutta oli kyllä siitäkin huolimatta yksi parhaista vaihtoehdoista maalivahdiksi. Lisäksi on vielä pieninä kysymysmerkkeinä Janne Seppänen, Gabin Ville ja Hugo Gallet, joilla kaikilla on merkittävä muutos edelliskaudesta.

Ehdottomasti yksi mielenkiintoisimmin kasatuista joukkueista, jossa mukana myös yksi vahvimmista pistekärkikandidaateista (Matias Lainio). Voiton uusiminen on hyvinkin mahdollista, mutta jos riskit realisoituu muutamankin kaverin kohdalla, niin sitten kärki voi karata.

Linnankundi
Kerroitikin jo itse, että valintakriteerisi olivat vähän poikkeavat, ja merkittävin tekijä oli kasata pelaajat SaPKo- ja Hunters-taustaisista pelaajista. Ihan hauska tapa tämäkin ja ihan kelvollisen joukkueen tälläkin tavalla sai kasaan. Niklas Salo, Tatu Vihavainen, Kasper Piitulainen, Kasper Elo ja Jimi Kuronen olivat varmasti kaikkien muidenkin varauslistoilla.

Jonne Brygger, Dominik Salama ja Matias Mutikainen ovat mahdollisia jokerikortteja, joiden rooli Mestiksessä jää nähtäväksi. Kaikki muut joukkueen pelaajat ovat melkoisen varmoja runkopelaajia joukkueissaan: eivät ehkä oletusarvoisesti mitään varsinaisia pisterohmuja, mutta jotain pisteitä kertyy varmasti kauden mittaan kaikille.

Linnankundin joukkue ei ole todennäkisin voittaja, mutta on arvioni mukaan yksi kaikkein suoritusvarmimmista. Jos muilla riskit realisoituu, niin Linnankundi saattaa nousta vaikka kuinka korkealle. Mukana on nimittäin muutama hyvinkin todennäköinen pistepörssin kärkinimi sekä myös nuoria ja vähän tuntemattomampia pelaajia, jotka voivat yllättää.

LL90
Tässä joukkueessa on vähän kaikkea. Aku Kestilä on pistepörssin voittajasuosikki ja oli omassa rankingissani kenttäpelaajista ykkösenä. Janne Kumpulainenkin on saletti pisterohmu ja oli minulla hyökkäjien listalla peräti neljäntenä, joten yllätyin että oli vielä kakkoskierroksen puolivälissäkin vapaana. Henri Keskilohkon ja Juho Mäkelän puolestaan pitäisi olla sellaisia varmoja runkopelaajia, jotka kasaavat ihan kelvolliset kakkos-kolmosketjun pisteet.

Suurin yllätyspotentiaali - mutta myös riskit - on varmaankin nelikossa Otto Mäkinen, Juho Jokiharju, Oskari Siiki ja Samuli Tanhua. Jokiharjuun pätee sama kuin Joel Janatuiseen, eli todellista tasoa ei voi tietää. On kuitenkin pelannut harkkapelit hyvin ja KooVeen ykkösketjussa, eli saattaa jopa olla yksi kauden isoimmista yllättäjistä. Olisin itse ollut valmis ottamaan häntäpään kierroksilla.

Mäkisen ja Siikin olisin ollut valmis ottamaan jo viidennellä kierroksella: molemmilla mahdollisuudet koviin tehoihin, vaikka Mäkisen viime kausi olikin huono ja Siiki junnannut TPS:ssä jo pidempään paikoillaan. Tanhuaa harkitsin kovasti itsekin, mutta kun on pelannut niin rikkonaisia kausia, niin päädyin sitten seurakaveri Marlo Koposeen.

Joonas Savolainen, Even Myreng Kjellesvik, Eetu Pylkkänen ja Oskari Salminen ovat kanssa kaikki sellaisia pelaajia, jotka voivat nousta odotettua isompaan rooliin. Paljon mielenkiintoisia pelaajia, mutta paljon myös kysymysmerkkejä. Iso plussa kuitenkin siitä, että suurin osa pelaajista on kärkipäähän veikatuista jengeistä. Todennäköisesti kaikki arvat eivät ole voittavia, mutta jos haistelut ovatkin osuneet oikeaan, niin on varmasti mestaruustaistossa tiukasti mukana.

mrkrw
Pikkaisen TuTo-painotteinen (4 pelaajaa) joukkue, josta puuttuu mielestäni sellaiset ihan saletit kärkipelaajat. Joukkue onkin tasan 50/50 kovaa potentiaalia ja varmoja perussuorittajia. Varmoiksi valinnoiksi nimeäisin seuraavat: Olli-Matti Järvelä, Christoffer Seppelin, Taavi Tiala, Janne Katosalmi, Lassi Raitanen ja Mikke Levo, joista jälkimmäisen varaaminen vasta 9. kierroksella oli ainakin minulle yllätys.

Potentiaali-osioon kuuluvat Lassi Vanhatalo, Vili-Jesper Koivula, Zdenek Sedlak, Aaro Löyttymäki, Risto Mattila ja Conrad Mölder. Vanhataloa pidän todella potentiaalisena: tulee pelaamaan vähintään pinna/peli-tahdilla, mutta riskivalinta ykköskierrokselle, kun ei voi yhtään tietää minkä verran kaudesta tulee pelaamaan Mestiksessä. Koivula oli viime kauden yllättäjä, mutta pystyykö samaan, kun rooli on ehkä aiempaa pienempi?

Mattila on kärkipakki - minun listoilla kakkosena pakeista heti Mobergin jälkeen. Ollut yksi Mestiksen tehokkaimpia pakkeja ja luultavasti on nytkin, jos Hokki vaan onnistuu tekemään edes siedettävän määrän maaleja - kainuulaisten hyökkäyskaluston ohkaisuudella siitä ei kyllä voi olla ihan varma.

Sedlak on lainapelaaja, Löyttymäen tulevan kauden rooli ainakin minulle täysi mysteeri ja TuTon maalivahtikuviot kanssa täysi arvoitus. Itse en olisi kasannut tällaista joukkuetta, mutta kyllä tässäkin on ihan hyvät ainekset kärkitaistoon. Runko on perusvarma ja menestys kisassa riippuu siitä, ovatko riskivalinnat onnistuneita vai ei.

penaz
Penazille ei juuri riittänyt TuTo-pelaajia, joten joukkueessa on edustajat peräti 9:stä eri seurasta. Tämä on mielestäni koko porukan varmin joukkue ja hyvin samantyylinen kuin se, millä minä sinnittelin viime vuonna pitkään Knapin haastajana. Jos loukkaantumisia ei tule, niin kaikkien pelaajien pisteet on arvioitavissa melko hyvin.

Joonas Larinmaa oli mulla kenttäpelaajien listan kakkosena, pistepörssin voittajakandidaatti ja tekee koko kauden pelatessaan 50+ pistettä. Juuso Forström sekä Rasmus Hämäläinen ovat kärkiseurojen varmoja kärkipään pelaajia ja noin 35-40 pinnan miehiä. Mielestäni sait varattua tämän kolmikon pienemmillä numeroilla kuin olisi pitänyt.

Riku Sihvonen, Juho Virtanen ja Pasi Kouvalainen ovat perusvarmoja 20-30 pinnan pelaajia. Kärkikentissä pelatessaan saattavat yltää jopa parempaan. Aleksit Hämäläinen ja Poikola ovat tehneet käytännössä kaikilla kausillaan 20-25 pinnaa.

Pakeista Jarno Lippojoki ja Eemeli Piippo ovat runkopelaajia ja lienevät aika varmoja 10 pinna miehiä kumpikin. William Mäkinen sen sijaan saattaa olla jopa yksi sarjan tehokkaimpia puolustajia ja oli hyvä varaus tuossa vaiheessa. Henri Kiviaholle voisi puolestaan povata 30-40 pistettä, riippuen siitä miten selvä ykkönen on IPK:ssa.

Varmuuden kääntöpuolena on kuitenkin se, että potentiaalisia ja merkittäviä yllättäjiä ei ainakaan kovin montaa ole. Jollain todennäköisesti natsaa arvaukset kohdilleen, joten voittoa tällä nipulla ei välttämättä oteta, mutta sijoitutaan vähintään keskiviivan paremmalle puoliskolle - melkein tekisi mieli veikata, että top-kolmoseen.

Peteliuz
Tässä joukkueessa on kovat pakit, kova potentiaali ja kovat riskit. Puolustajat saattava olla koko kisan kovin troikka: Sebastian Moberg ja Joel Olkkonen löytynevät pakkien pistepörssin kärkipäästä. Bernard Isiguzo tuskin mahtuu TPS:n kokoonpanoon, eli jos ei pelaa koko kautta SaPKossa, niin siirtynee sitten johonkin muuhun Mestis-jengiin. Pelkät pakit tulevat takomaan 60-80 pinnaa, eli kahden hyvän hyökkäjän verran. Samuli Tervo oli minulla maalivahtilistan kakkosena.

Hyökkääjistä Valtteri Lipiäinen on varmasti varmin nimi ja oli mielestäni ihan ok valinta jo ykköskierrokselle. Jarkko Harjulan olisin ottanut itsekin, mutta jouduin tyytymään sitten varsin samantasoiseen ja -rooliseen Tuomas Komulaiseen. PIeni riski kuitenkin, sillä voi olla että Hokki ei kovin suurilla maalimäärillä juhli.

Jere-Matias Alanen voi parhaimmillaan olla hyvinkin korkealla pistepörssissä, mutta viime kausi oli kaikkea muuta kuin vakuuttava. Sampo Paulaharjun ja Joni Piipposen tehot riippuvat varmaan pitkälti roolista missä pelaavat: Piipponen voi osoittautua hyväksi naaraukseksi, sillä on ainakin treenipeleissä pelannut ykkösketjussa.

Miro Nalli on lainapelaaja ja Miro-Pekka Saarelainen pelannee ainakin jonkinlaisen osan kaudesta Pelicansissa. Teemu Lämsän varaus oli eliteprospectsin vika, mutta saattaahan se olla, että siitäkin on vielä iloa... Vankka alakerta siis, mutta hyökkääjävarausten onnistumisprosentti ratkaisee onko sijoitus kärjessä vai keskikastissa.

Randy Marsh
Tämä on sellainen jengi, josta tykkään (omaani lukuun ottamatta) eniten ja pienellä voitelulla voisin jopa suostua vaihtamaan päittäin... Mielestäni tässä nipussa kaikki pelaajat on varsin varmoja, mutta kaikilla on myös ns. x-factor, eli potentiaalia yllättää positiivisesti.

Niko Ahoniemi on TuTon ykköshyökkääjä. Toivottavasti vaan ei ole loukkaantuneena, kun ei ole tainnut paljon harkkapelejä pelailla... Ehjällä kaudella iskee varmasti 40+ pinnaa. Joonas Niemelä oli minulla varauslistan top-kympissä ja olisin ottanut kaikista K-Vantaan pelaajista mieluiten hänet, mutta meni ennen kuin pääsin tekemään kakkoskierroksen varaustani. Potentiaalia jopa pistepörssin kärkeen. Samat sanat Atte Karppiseen, joka oli viime kauden yllättäjä, mutta saattaa nyt yltää vielä parempaankin. Erinomainen varaus kolmoskierroksen loppuun.

Jaakko Kuusisto pelannee Jokipoikien ykkösketjussa ja voi hyvin myös iskeä yli 40 pinnaa. Myös Kuusisto olisi ihan hyvin voinut mennä jo pari kierrosta aiemminkin. Niko Lahtinen, Justus Mikkonen ja Valtteri Niemi saavat kanssa todennäköisesti sen verran hyvät roolit, että 30 pinnaa mieheen mahdollista. Sekä Mikkonen että Niemi olivat mielestäni vapaana yllättävänkin pitkään. Myös Alex Olkinuorassa on potentiaalia, tosin IPK:ssa on aika kova kisa peliajasta.

Pakeista Sakari Turtiainen on sarjan kärkipakkeja ja Nico Joki naputtanee jonkun kymmenkunta pojoa. Ehkä koko joukkueen ainoa selkeä arvoitus onkin Nuutti Viitasalo, josta ei voi tietää kuinka ison osan kaudesta pelaa Mestiksessä. On kuitenkin sen verran potentiaalinen pelaaja hänkin, että oli merkittynä kiinnostavana pelaajana myös omalle listalleni. Kasperi Kotkaniemi ehkä kanssa arvoitus sen suhteen, että onko selkeä ykkönen Jokipojissa vai ei. Varatuista veskareista minun listassani Kotkaniemi oli kuitenkin vitosena, eli ei huono varaus sekään.

Itseä kun ei kehtaa kehua, niin taidanpa nostaa Randy Marshin kisan suurimmaksi suosikiksi!

saiman
Kisan vahvimmin yhteen joukkueeseen keskittynyt porukka: saiman nappasi itselleen peräti seitsemän Hermeksen pelaajaa. Menestysmahdollisuudet riippuvatkin siis pitkälti siitä, millaisen kauden Hermes tulee pelaamaan. Äkkiseltään katsottuna tekisi mieli väittää tätä vähän tasapaksuksi porukaksi, mutta kyllä tuolta taitaa pintaa raaputettaessa tulla potentiaalikin esiin.

Joel Sundia pidin viime kaudella tehoketjussa ilmaisia pisteitä keränneenä lyhtypylväänä, mutta hyvät ketjukaverit vierelle tulee nytkin. Omasta mielestäni yliarvostettu, mutta luulenpa olevani väärässä. Jaakko Lantta ja Erik Embrich saattavat ottaa nyt sen ratkaisevan askeleen Mestiksen tähdiksi. Kaikki muut hyökkääjät onkin Hermeksestä + Jokipoikiin siirtynyt Saku Kivinen.

Joukkuetietous saattaa hyvinkin tuoda tulosta, sillä moni ei varmaan ollut huomannut että esim. Mäkinen on pelannut harkkapelit Hermeksen ykköskentässä. Heikki Harjun olin listannut yhdeksi potentiaalisimmaksi yllättäjäksi sarjan nuorista tulokkaista, eli ihan hyvä kokeilu vikalle varauskierrokselle. Hänen ja muiden osalta rooli ratkaissee paljon.

Puolustajista sekä Juho Korhosessa että Roope Reinissä on potentiaalia, Niko Ervasti sen sijaan lienee enemmän peruspelaaja kuin tehopakki. Itse liputan vahvasti Samuel Barosin puolesta ja käytin häneen ykkösvarauksen, joten omalta kantilta katsottuna toivon, että Vilho Heikkisen pelit jäävät vähiin...

Sergei Fedorov
Melkoisen tasapainoinen joukkue. Kärkivaraukset on varmoja ja lopuilla varauksilla haettu sitten yllätysmahdollisuuksia. Waltteri Ignatjewin varausta (ja vieläpä heti toisen kierroksen alussa) vähän ihmettelen. Hyvä veskari ehdottomasti, mutta veikkaan että pelaa vain noin puolet kaikista K-Vantaan peleistä.

Roope Mäkitalo, Miro Väänänen, Ville Saloranta, Arttu Rämö ja Janne Kettunen ovat kaikki aika varmoja ns. kakkoskentän pelaajia, joilta on odotettavissa 30+ pinnaa kultakin, mutta jokaisella on potentiaalia selvästi parempaankin. Kettusesta ihmettelen, että oli vielä kahdeksannella kierroksella vapaana.

Loput varatut hyökkääjät sitten pienellä riskillä: Timi Lahtisella on potentiaalia vaikka kuinka paljon, vaikka viime kausi olikin vaikea. Jonne Jantusesta ei tiedä onko lintu vai kala. Tommi Laaksolla on puolestaan jo varma liigasoppari takataskussaan.

Pakeista Esa Lehikoinen on varma luottomies ja Ville Väinölä isossa roolissa Rovaniemellä. Eetu Torpström saattaa yllättää, tai sitten ei. Tässä porukassa on sen verran paljon varmoja, hyviä pelaajia, että sijoitus tulee olemaan ylemmässä kastissa. Yllätysvalmiutta on kuitenkin ihan kärkeenkin.

stemme
Tässä on toinen sellainen joukkue, josta tykkään ja samat nimet olisi löytyneet minunkin listoiltani. Tatu Kokkolan, Matias Varttisen ja Mikael Sahan olisi mielestäni pitänyt mennä jo pienemmillä varausvuoroilla. Harmi vaan, kun kukaan heistä ei säästynyt minulle asti. Tähän vielä lisäksi Harri Kainulainen - koko nelikko kelpaa potentiaalisten pistepörssin voittajien listaan. Jere Rouhiainen voi puolestaan olla pakkien pistepörssin ykkönen, mutta vähän tuo Tappara-riski arveluttaa.

Eetu Elo ja Jere Helenius olivat molemmat sellaisia nimiä, jotka olisin seuraavalla vuorollani huutanut, jos olisivat olleet vielä vapaina. Elolla potentiaalia ja Helenius hyvin varma tapaus. Pakeista ykköskentissä pelaavat Aapo Ahola ja Niko Mikkola olisivat kanssa kelvanneet minulle, jos pakistossani olisi ollut vielä tilaa.

Myös Olli Iisakka ja Aleks Haatanen pääsevät pelaamaan hyvissä ketjuissa, eli pisteitä pitäisi tulla. RoKi ei ole kovimpia joukkueita, mutta Paavo Hölsä on yksi sarjan harvoista selvääkin selvemmistä ykkösvahdeista. Oli minun mv-rankingissani sijalla neljä, eli hyvä valinta sekin.

Jos nimesin jo tuon Randy Marshin joukkueen suosikiksi, niin olkoon stemmen jengi sitten minun kirjoissani virallinen ykköshaastaja. Itse luotan kyllä kovasti tuohon hyökkäyksen kärkeen, mutta onhan siinä siltä näkökannalta myös pieni riski, että vain Kokkola on pelannut aiemmin täyden Mestis-kauden ja muilla on nyt urallaan aika lailla uusi tilanne.
 

Knap

Jäsen
Erittäin hyvät yhteenvedot @Everton jälleen.

Itsekin (jinxaan) nostaisin @stemme n joukkueen kovimmaksi ehkä lähtökohtaisesti. Tuo hyökkäyksen neljänkärki on todella kova ja Rouhiaisen uskon taistelevan pakkien pistepörssin voitosta pelatessaan. Hölsä myös selvä ykkösvahti.

@Everton myös ottanut viime kaudesta hieman opikseen ja taktiikka selkeästi erilainen. Aivan mahdollinen voittajajengi. Neljä kärkihyökkääjää ovat mielestäni erittäin kovia, mutta sitten neljästä viimeisimmästä hyökkääjästä omalle listalleni ei mahtunut kuin Komulainen jämävuoroille. Kinnunen tuo varmaan tänäkin vuonna taas sellaiset 20 pinnaa, mutta joukkueen ykköspakki ei enää YV:llä ole harjoituspelien perusteella, vaan varaamani Gallet on vienyt tämän paikan. Toki tämä nyt kerkeää vaihtua kauden aikana paljon, jos peli ei kulje. Baros oli myös listallani ykkönen maalivahdeista.
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Kiitoksia @Everton kattavasta kommentoinnista ja listauksista! Mulla taas oli oikeastaan jokaisen varauksen jälkeen sellainen olo, että miksen ottanut tuota tai tuota pelaajaa, joka napattiin lähes heti perään.

Sopivasti halusin mukaan myös perinteistä mutua – esimerkiksi Nico Joki ei ollut listoillani ollenkaan, mutta päätin ottaa hänet, kun teki komean yv-maalin Hermestä vastaan cupissa ja sai muutenkin yv-aikaa mukavasti.

Kyllä kannatti lähteä mukaan tähän kisailuun, vaikka tietää jo valmiiksi, että tulee kauden aikana päänsärky valinnoista...
 

mrkrw

Jäsen
Kyllä kannatti lähteä mukaan tähän kisailuun, vaikka tietää jo valmiiksi, että tulee kauden aikana päänsärky valinnoista...

Itse taas tykkään lähinnä tuosta draftista. Tulee vähän perehdyttyä normaalia enemmän muiden joukkueiden pelaajiin. Sitten kun kiekko tippuu jäähän niin voi vaan ottaa hyvän asennon katsomossa, nauttia lihapiirakasta ja fiilistellä hyvää lätkää. 15€ ei itselle ole niin iso raha että jaksaisin stressata. Viime kaudella jaksoin pelien aikana seurata omia pelaajia about marraskuun lopulle ja sitten tuudittauduin viikkoraporttien varaan.
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Itse taas tykkään lähinnä tuosta draftista. Tulee vähän perehdyttyä normaalia enemmän muiden joukkueiden pelaajiin. Sitten kun kiekko tippuu jäähän niin voi vaan ottaa hyvän asennon katsomossa, nauttia lihapiirakasta ja fiilistellä hyvää lätkää. 15€ ei itselle ole niin iso raha että jaksaisin stressata. Viime kaudella jaksoin pelien aikana seurata omia pelaajia about marraskuun lopulle ja sitten tuudittauduin viikkoraporttien varaan.

Jep, tietysti niinkin. Ihan eri tavalla on jo nyt kartalla muista joukkueista. Viime kaudellakin oli paljon 30p+ pelaajia, joista en ollut ennen listojen laatimista kuullutkaan...

Ja ei se raha niinkään, vaan omat kokemukseni näistä fantasy-peleistä. Aina päätyy jossittelemaan, vaikkei olisi aihetta.
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Kiitos @Everton hyvästä yhteenvedosta ja arvioista! Joo itellä kävi taas että iso lista oli pelaajia ja paljo oli muita kuin Hermes pelaajia, mutta ku alko tuo kärki meneen niin yllättäen keskikastin pelaajistossa tuli värilasit ja otin oman seuran pelaajan. Helpompi ottaa tuttuja miehiä joiden pelejä nähny kuin tilastojen perusteella ja tätä todennäkösesti kadutaan vielä.



H1: Joel Sund, K-Vantaa ~40pst.
Luotan että Sund pääsee vähintään 40 pisteeseen Sahan ja Niemelän kanssa.

H2: Jaakko Lantta, Ketterä 25
Jostain syystä oletin olevan 2 sentteri. Mutta eiköhän sen 25 pojoo saa Lantta kasaan.

H3: Erik Embrich, TuTo ~30
Uskon että Erik vetää 1 tai 2 sentterinä ja saa YV aikaa. Mutulla mennään mutta eiköhän sielläkin tule tuo 30 pistettä täyteen.

H4: Atte Mäkinen, Hermes ~35
Mäkinen - Uomala - Sihvonen on hoitanut Hermeksen 1 kentän roolia ja Mäkiselle on annettu reilusti 5vs5 sekä YV aikaa, ja tulostakin on tullu. Hermeksen kannalta tässä ei oo varaa epäonnistua.

H5: Saku Kivinen, Jokipojat ~30
Viime kauden jälkeen ilmeisesti isomma vastuun perässä Joensuuhun. Viime kaudella pienellä roolilla ja välillä stunttaamalla kärkiketjuissa sa kasaan reilu 30pst. Uskon että isommalla vastuulla pistemäärän ei pitäis ainakaan laskea.

H6: Jesper Ahlgren, Hermes ~20
Yks Mestiksen vikkelimmistä pelaajista. Viime kausi meni loukkantumisten takia pieleen, mutta kunnossa ollessaan uskon että luo nopeudellaan tilanteita maalille ja tuottaa vähintään maalitilanteita.

H7: Miika Tiihonen, Hermes ~25
Mun luotto Tiihoseen ei lopu ihan vielä. Laukaus on kova ja tarkka, mutta kun siihen tarvii hirveesti tilaa ja aikaa... Ranne lähtee ihan nätisti kans, mutta yleisesti tasapaino on ollu heikko. Jospa tää kausi tois kroppaan terävyyttä ja kamppailuun voimaa ettei puhallus kylkeen enään pilais laukausta. Nyt olis hyvä mahollisuus kun pääsee Villen sekä Sedlakin vieressä painamaan pisteitä, pitkien miesten kenttä on näyttäny ihan hyvältä kun Sedlak saapu.

H8: Heikki Harju, Hermes ~20
Vakiinnuttanu paikan Sammaliston sekä Paulaharjun kentästä nimellisestä kakkosesta, värilaseilla napattu.

P1: Juho Korhonen, Hermes ~20
Hermeksen kakkospakki, toisen YVn viivamies. Hyvä laukaus ja uskaltaa pitää kiekkoo, tulee tekeen tuhoja YVllä viivasta.

P2: Roope Reini, K-Vantaa ~20
Tilasto skouttausta, iso toive että osuis kultasuoneen.

P3: Niko Ervasti, Hermes ~15
YVn maskimies ja enemmän varmistava kuin nouseva pakki. Pisteodotukset YVn sekä nopeitten avausten muodossa.

MV: Vilho Heikkinen, Hermes
Tulee todennäkösesti pelaamaan vajaat puolet peleistä, ja luotan ettei niitä tappioita liikaa oo tulossa.

Olisko oma arvio noin 290 pistettä tulevalta kaudelta. Pieneks se taas jää eikä voittoa tarvi ainakaan odottaa, mutta tuopa vähä lisää mielenkiintoa tulevaan kauteen.
 
Tino Siren, SaPKo.
Tosin jos mennään pykälien mukaan, niin katsoisin ettei minulla ole oikeutta ottaa Salon tilalle ketään. Vai oliko säännöissä joku kohta, joka sallii vaihdon vai ihan säälistä saan vaihtaa pelaajan. Kun nyt tulen voittamaan tämän kisan lupaan puolet voittorahoista hyväntekeväisyyteen :)
 

Knap

Jäsen
Tino Siren, SaPKo.
Tosin jos mennään pykälien mukaan, niin katsoisin ettei minulla ole oikeutta ottaa Salon tilalle ketään. Vai oliko säännöissä joku kohta, joka sallii vaihdon vai ihan säälistä saan vaihtaa pelaajan. Kun nyt tulen voittamaan tämän kisan lupaan puolet voittorahoista hyväntekeväisyyteen :)
Sääntöihin ei ole kirjattu, mutta mun mielestä ihan reilua antaa vaihtaa. Olisi vituttanut aivan kympillä, jos oma ykkösjätkä ois lähtenyt menemään just kauden kynnyksellä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juu, kyllä sopii tuo vaihto myös minulle ja varmasti myös muillekin urheiluhengen merkeissä. Eri asia, jos joku riskillä otettu pelaaja olisi nyt kosahtanut, mutta Salon siirtyminen muualle tuli kyllä niin puskista, että mitään riskiä ei varmasti olisi kukaan osannut arvata.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kohta alkaa.

@penaz on vissiinkin ainoa, jolla on koko porukka tänään askissa. Kaikilta muilta puuttuu 1-3 pelaajaa. Tässä pikaisesti tsekkaamani puutteet:

Everton: sivussa Julius Harttunen (Jokipojat) ja Markus Västilä (KooVee)
@Knap: sivussa Santeri Koponen (Peliitat) + Roope Urpolahti (SaPKo) penkillä
@Linnankundi: sivussa Ville Heikkinen (RoKi) ja Matias Mutikainen (SaPKo) + Dominik Salama (Jokipojat) penkillä
@LL90: sivussa Juho Jokiharju (KooVee)
@mrkrw: sivussa Janne Katosalmi (IPK), Lassi Raitanen (Jokipojat) ja Aaro Löyttymäki (TuTo)
@Peteliuz: sivussa Miro-Pekka Saarelainen (Peliitat) ja Teemu Lämsä (-)
@Randy Marsh: sivussa Valtteri Niemi (Ketterä)
@saiman: Vilho Heikkinen (Hermes) penkillä
@Sergei Fedorov: sivussa Eetu Torpström (K-Vantaa)
@stemme: sivussa Jere Rouhiainen (TuTo)
 

mrkrw

Jäsen
Haluaakos se @Linnankundi nyt ottaa menetetyn Salon tilanne jonkun? 18.29 asti aikaa vielä ottaa.
Tino Siren, SaPKo.
Tosin jos mennään pykälien mukaan, niin katsoisin ettei minulla ole oikeutta ottaa Salon tilalle ketään. Vai oliko säännöissä joku kohta, joka sallii vaihdon vai ihan säälistä saan vaihtaa pelaajan. Kun nyt tulen voittamaan tämän kisan lupaan puolet voittorahoista hyväntekeväisyyteen :)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knap

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juu, mie olen jo tuon Sirenin merkannutkin Salon tilalle Linnankundin tiimiin.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Räknäätkö @Knap avausviikonlopun veskaripisteet, niin minä voin sitten jo pistää perinteiset viikkokatsaukset käyntiin. Valitut maalivahdithan ovat:

Samuel Baros, Hermes
Vilho Heikkinen, Hermes
Henri Kiviaho, IPK
Dominik Salama, Jokipojat
Kasperi Kotkaniemi, Jokipojat
Samuli Tervo, Ketterä
Waltteri Ignatjew, K-Vantaa
Paavo Hölsä, RoKi
Roope Urpolahti, SaPKo
Oskari Salminen, SaPKo
Conrad Mölder, TuTo
 

Knap

Jäsen
Jees, tässä ois eka satsi. Ilmoittakaa heti, jos listassa virheitä, niin ei tarvii sitten sählätä joskus kuukauden päästä. Ekalla kierroksella meidän sääntöjemme uhriksi joutui @Peteliuz kun Ketterä päätti luottaa rankkareissa Lipiäiseen Tervon sijaan.

@Everton - Samuel Baros:
@Knap - Roope Urpolahti:
@Linnankundi - Dominik Salama:
@LL90 - Oskari Salminen: 1 voitto = 2p
@mrkrw - Conrad Mölder: 1 voitto, 1 nollapeli = 4p
@penaz - Henri Kiviaho: 2 voittoa = 4p
@Peteliuz - Samuli Tervo
@Randy Marsh - Kasperi Kotkaniemi: 1 voitto =2p
@saiman - Vilho Heikkinen
@Sergei Fedorov - Waltteri Ignatjew
@stemme - Paavo Hölsä
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Thanks @Knap

Jos ei aiheuta ylimääräistä vaivaa sinulle, niin pistätkö jatkossa molarit tuossa järjestyksessä kuin yllä olevassa viestissäni on. Silloin olisivat samassa järjestyksessä kuin minulla excel-pohjassani ja sitä myötä inhimillisten erehdysten riski pienenisi.

Eka katsaus luvassa kohta puoleen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knap

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tilanne avauskierrosten jälkeen:

1. @Knap 18
2. @LL90 17
3. @Peteliuz 15
4. @mrkrw 14
5. @penaz 14
6. @Randy Marsh 14
7. @Sergei Fedorov 14
8. @Everton 12
9. @stemme 11
10. @Linnankundi 8
11. @saiman 7

Kukaan ei jäänyt ainakaan nollille! Hyviä häntäpään löytöjä tämän perusteella ainakin Joel Janatuinen, Niko MIkkola ja Miro Nalli. Knapilla taas vahva alku etenkin hyökkääjien suhteen: vain Sakke Hämäläinen jäi pisteittä. Peteliuz kanssa hyvä tulos, ottaen huomioon että jengissä on kaksi pelaajaa (Lämsä ja Saarelainen) jotka eivät ole kokoonpanossa.

Everton:
H1: Janne Väyrynen, KeuPa 2
H2: Julius Valtonen, K-Vantaa 0
H3: Miika Heikkilä, KooVee 3
H4: Oskari Uomala, Hermes 1
H5: Tuomas Komulainen, Hokki 0
H6: Henry Karjalainen, Ketterä 1
H7: Julius Harttunen, Jokipojat 0
H8: Atte Antinaho, Peliitat 0
P1: Saku Kinnunen, IPK 2
P2: Markus Västilä, KooVee 1
P3: Marlo Koponen, Ketterä 2
MV: Samuel Baros, Hermes 0

Knap:
H1: Matias Lainio, SaPKo 3
H2: Janne Seppänen, KooVee 3
H3: Gabin Ville, Hermes 2
H4: Aatu Hämäläinen, IPK 1
H5: Lauri Huhdanpää, IPK 4
H6: Sakke Hämäläinen, Peliitat 0
H7: Jani Siekkinen, KeuPa 1
H8: Joel Janatuinen, TuTo 4
P1: Hugo Gallet, IPK 0
P2: Santeri Koponen, Peliitat 0
P3: Samuli Rahikainen, RoKi 0
MV: Roope Urpolahti, SaPKo 0

Linnankundi:
H1: Tino Siren, SaPKo 0
H2: Tatu Vihavainen, SaPKo 2
H3: Kasper Piitulainen, SaPKo 1
H4: Kasper Elo, RoKi 1
H5: Jonne Brygger, Jokipojat 0
H6: Ville Heikkinen, RoKi 0
H7: Eetu-Santeri Koivunen, RoKi 0
H8: Matias Mutikainen, SaPKo 0
P1: Jimi Kuronen, KooVee 2
P2: Eetu Andersson, SaPKo 2
P3: Ville Tiitinen, SaPKo 0
MV: Dominik Salama, Jokipojat 0

LL90:
H1: Aku Kestilä, Ketterä 2
H2: Janne Kumpulainen, KeuPa 4
H3: Otto Mäkinen, KooVee 4
H4: Juho Jokiharju, KooVee 0
H5: Oskari Siiki, TuTo 2
H6: Henri Keskilohko, SaPKo 1
H7: Juho Mäkelä, TuTo 1
H8: Joonas Savolainen, SaPKo 0
P1: Even Myreng Kjellesvik, SaPKo 0
P2: Eetu Pylkkänen, Hermes 0
P3: Samuli Tanhua, Ketterä 1
MV: Oskari Salminen, SaPKo 2

mrkrw:
H1: Lassi Vanhatalo, TuTo 3
H2: Vili-Jesper Koivula, KooVee 2
H3: Olli-Matti Järvelä, RoKi 2
H4: Zdenek Sedlak, Hermes 0
H5: Aaro Löyttymäki, TuTo 0
H6: Christoffer Seppelin, Hokki 2
H7: Taavi Tiala, Jokipojat 0
H8: Janne Katosalmi, IPK 0
P1: Risto Mattila, Hokki 0
P2: Lassi Raitanen, Jokipojat 0
P3: Mikke Levo, TuTo 1
MV: Conrad Mölder, TuTo 4

penaz:
H1: Joonas Larinmaa, Jokipojat 0
H2: Juuso Forsström, SaPKo 3
H3: Rasmus Hämäläinen, Ketterä 1
H4: Riku Sihvonen, Hermes 1
H5: Juho Virtanen, TuTo 3
H6: Pasi Kouvalainen, Peliitat 1
H7: Aleksi Hämäläinen, IPK 0
H8: Aleksi Poikola, TuTo 1
P1: William Mäkinen, KeuPa 0
P2: Jarno Lippojoki, Ketterä 0
P3: Eemeli Piippo, RoKi 0
MV: Henri Kiviaho, IPK 4

Peteliuz:
H1: Valtteri Lipiäinen, Ketterä 3
H2: Sampo Paulaharju, Hermes 1
H3: Jarkko Harjula, Hokki 3
H4: Joni Piipponen, KeuPa 2
H5: Jere-Matias Alanen, IPK 2
H6: Teemu Lämsä, SaPKo 0
H7: Miro Nalli, KooVee 3
H8: Miro-Pekka Saarelainen, Peliitat 0
P1: Sebastian Moberg, Hermes 0
P2: Joel Olkkonen, Ketterä 1
P3: Bernard Isiguzo, SaPKo 0
MV: Samuli Tervo, Ketterä 0

Randy Marsh:
H1: Niko Ahoniemi, TuTo 3
H2: Joonas Niemelä, K-Vantaa 0
H3: Atte Karppinen, SaPKo 2
H4: Jaakko Kuusisto, Jokipojat 1
H5: Niko Lahtinen, RoKi 0
H6: Justus Mikkonen, KeuPa 2
H7: Valtteri Niemi, Ketterä 0
H8: Alex Olkinuora, IPK 1
P1: Sakari Turtiainen, KeuPa 0
P2: Nuutti Viitasalo, TuTo 2
P3: Nico Joki, Jokipojat 1
MV: Kasperi Kotkaniemi, Jokipojat 2

saiman:
H1: Joel Sund, K-Vantaa 1
H2: Jaakko Lantta, Ketterä 0
H3: Erik Embrich, TuTo 3
H4: Atte Mäkinen, Hermes 1
H5: Saku Kivinen, Jokipojat 0
H6: Jesper Ahlgren, Hermes 0
H7: Miika Tiihonen, Hermes 1
H8: Heikki Harju, Hermes 1
P1: Juho Korhonen, Hermes 0
P2: Roope Reini, K-Vantaa 0
P3: Niko Ervasti, Hermes 0
MV: Vilho Heikkinen, Hermes 0

Sergei Fedorov:
H1: Roope Mäkitalo, Ketterä 4
H2: Miro Väänänen, Jokipojat 0
H3: Ville Saloranta, KooVee 0
H4: Arttu Rämö, Ketterä 1
H5: Janne Kettunen, KeuPa 4
H6: Timi Lahtinen, IPK 3
H7: Jonne Jantunen, TuTo 2
H8: Tommi Laakso, SaPKo 0
P1: Esa Lehikoinen, Jokipojat 0
P2: Ville Väinölä, RoKi 0
P3: Eetu Torpström, K-Vantaa 0
MV: Waltteri Ignatjew, K-Vantaa 0

stemme:
H1: Harri Kainulainen, K-Vantaa 0
H2: Tatu Kokkola, Jokipojat 0
H3: Matias Varttinen, Jokipojat 1
H4: Mikael Saha, K-Vantaa 2
H5: Olli Iisakka, RoKi 0
H6: Aleks Haatanen, Peliitat 1
H7: Eetu Elo, TuTo 1
H8: Jere Helenius, KooVee 1
P1: Jere Rouhiainen, TuTo 0
P2: Aapo Ahola, Peliitat 3
P3: Niko Mikkola, RoKi 2
MV: Paavo Hölsä, RoKi 0
 

Knap

Jäsen
Tilanne avauskierrosten jälkeen:

1. @Knap 18
2. @LL90 17
3. @Peteliuz 15
4. @mrkrw 14
5. @penaz 14
6. @Randy Marsh 14
7. @Sergei Fedorov 14
8. @Everton 12
9. @stemme 11
10. @Linnankundi 8
11. @saiman 7

Kukaan ei jäänyt ainakaan nollille! Hyviä häntäpään löytöjä tämän perusteella ainakin Joel Janatuinen, Niko MIkkola ja Miro Nalli. Knapilla taas vahva alku etenkin hyökkääjien suhteen: vain Sakke Hämäläinen jäi pisteittä. Peteliuz kanssa hyvä tulos, ottaen huomioon että jengissä on kaksi pelaajaa (Lämsä ja Saarelainen) jotka eivät ole kokoonpanossa.

Everton:
H1: Janne Väyrynen, KeuPa 2
H2: Julius Valtonen, K-Vantaa 0
H3: Miika Heikkilä, KooVee 3
H4: Oskari Uomala, Hermes 1
H5: Tuomas Komulainen, Hokki 0
H6: Henry Karjalainen, Ketterä 1
H7: Julius Harttunen, Jokipojat 0
H8: Atte Antinaho, Peliitat 0
P1: Saku Kinnunen, IPK 2
P2: Markus Västilä, KooVee 1
P3: Marlo Koponen, Ketterä 2
MV: Samuel Baros, Hermes 0

Knap:
H1: Matias Lainio, SaPKo 3
H2: Janne Seppänen, KooVee 3
H3: Gabin Ville, Hermes 2
H4: Aatu Hämäläinen, IPK 1
H5: Lauri Huhdanpää, IPK 4
H6: Sakke Hämäläinen, Peliitat 0
H7: Jani Siekkinen, KeuPa 1
H8: Joel Janatuinen, TuTo 4
P1: Hugo Gallet, IPK 0
P2: Santeri Koponen, Peliitat 0
P3: Samuli Rahikainen, RoKi 0
MV: Roope Urpolahti, SaPKo 0

Linnankundi:
H1: Tino Siren, SaPKo 0
H2: Tatu Vihavainen, SaPKo 2
H3: Kasper Piitulainen, SaPKo 1
H4: Kasper Elo, RoKi 1
H5: Jonne Brygger, Jokipojat 0
H6: Ville Heikkinen, RoKi 0
H7: Eetu-Santeri Koivunen, RoKi 0
H8: Matias Mutikainen, SaPKo 0
P1: Jimi Kuronen, KooVee 2
P2: Eetu Andersson, SaPKo 2
P3: Ville Tiitinen, SaPKo 0
MV: Dominik Salama, Jokipojat 0

LL90:
H1: Aku Kestilä, Ketterä 2
H2: Janne Kumpulainen, KeuPa 4
H3: Otto Mäkinen, KooVee 4
H4: Juho Jokiharju, KooVee 0
H5: Oskari Siiki, TuTo 2
H6: Henri Keskilohko, SaPKo 1
H7: Juho Mäkelä, TuTo 1
H8: Joonas Savolainen, SaPKo 0
P1: Even Myreng Kjellesvik, SaPKo 0
P2: Eetu Pylkkänen, Hermes 0
P3: Samuli Tanhua, Ketterä 1
MV: Oskari Salminen, SaPKo 2

mrkrw:
H1: Lassi Vanhatalo, TuTo 3
H2: Vili-Jesper Koivula, KooVee 2
H3: Olli-Matti Järvelä, RoKi 2
H4: Zdenek Sedlak, Hermes 0
H5: Aaro Löyttymäki, TuTo 0
H6: Christoffer Seppelin, Hokki 2
H7: Taavi Tiala, Jokipojat 0
H8: Janne Katosalmi, IPK 0
P1: Risto Mattila, Hokki 0
P2: Lassi Raitanen, Jokipojat 0
P3: Mikke Levo, TuTo 1
MV: Conrad Mölder, TuTo 4

penaz:
H1: Joonas Larinmaa, Jokipojat 0
H2: Juuso Forsström, SaPKo 3
H3: Rasmus Hämäläinen, Ketterä 1
H4: Riku Sihvonen, Hermes 1
H5: Juho Virtanen, TuTo 3
H6: Pasi Kouvalainen, Peliitat 1
H7: Aleksi Hämäläinen, IPK 0
H8: Aleksi Poikola, TuTo 1
P1: William Mäkinen, KeuPa 0
P2: Jarno Lippojoki, Ketterä 0
P3: Eemeli Piippo, RoKi 0
MV: Henri Kiviaho, IPK 4

Peteliuz:
H1: Valtteri Lipiäinen, Ketterä 3
H2: Sampo Paulaharju, Hermes 1
H3: Jarkko Harjula, Hokki 3
H4: Joni Piipponen, KeuPa 2
H5: Jere-Matias Alanen, IPK 2
H6: Teemu Lämsä, SaPKo 0
H7: Miro Nalli, KooVee 3
H8: Miro-Pekka Saarelainen, Peliitat 0
P1: Sebastian Moberg, Hermes 0
P2: Joel Olkkonen, Ketterä 1
P3: Bernard Isiguzo, SaPKo 0
MV: Samuli Tervo, Ketterä 0

Randy Marsh:
H1: Niko Ahoniemi, TuTo 3
H2: Joonas Niemelä, K-Vantaa 0
H3: Atte Karppinen, SaPKo 2
H4: Jaakko Kuusisto, Jokipojat 1
H5: Niko Lahtinen, RoKi 0
H6: Justus Mikkonen, KeuPa 2
H7: Valtteri Niemi, Ketterä 0
H8: Alex Olkinuora, IPK 1
P1: Sakari Turtiainen, KeuPa 0
P2: Nuutti Viitasalo, TuTo 2
P3: Nico Joki, Jokipojat 1
MV: Kasperi Kotkaniemi, Jokipojat 2

saiman:
H1: Joel Sund, K-Vantaa 1
H2: Jaakko Lantta, Ketterä 0
H3: Erik Embrich, TuTo 3
H4: Atte Mäkinen, Hermes 1
H5: Saku Kivinen, Jokipojat 0
H6: Jesper Ahlgren, Hermes 0
H7: Miika Tiihonen, Hermes 1
H8: Heikki Harju, Hermes 1
P1: Juho Korhonen, Hermes 0
P2: Roope Reini, K-Vantaa 0
P3: Niko Ervasti, Hermes 0
MV: Vilho Heikkinen, Hermes 0

Sergei Fedorov:
H1: Roope Mäkitalo, Ketterä 4
H2: Miro Väänänen, Jokipojat 0
H3: Ville Saloranta, KooVee 0
H4: Arttu Rämö, Ketterä 1
H5: Janne Kettunen, KeuPa 4
H6: Timi Lahtinen, IPK 3
H7: Jonne Jantunen, TuTo 2
H8: Tommi Laakso, SaPKo 0
P1: Esa Lehikoinen, Jokipojat 0
P2: Ville Väinölä, RoKi 0
P3: Eetu Torpström, K-Vantaa 0
MV: Waltteri Ignatjew, K-Vantaa 0

stemme:
H1: Harri Kainulainen, K-Vantaa 0
H2: Tatu Kokkola, Jokipojat 0
H3: Matias Varttinen, Jokipojat 1
H4: Mikael Saha, K-Vantaa 2
H5: Olli Iisakka, RoKi 0
H6: Aleks Haatanen, Peliitat 1
H7: Eetu Elo, TuTo 1
H8: Jere Helenius, KooVee 1
P1: Jere Rouhiainen, TuTo 0
P2: Aapo Ahola, Peliitat 3
P3: Niko Mikkola, RoKi 2
MV: Paavo Hölsä, RoKi 0
Kiitokset tästä jälleen.

Hyökkääjät aloittivat kieltämättä multa hyvin. Aatu Hämäläinen pelasi vain toisessa pelissä ja Sakke ei saanut sisään mistään, eikä pakit tai maalivahdit saaneet pisteen pistettä. Eli hekun tästä hieman parantavat niin oikein hyvä.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ekalla kierroksella meidän sääntöjemme uhriksi joutui @Peteliuz kun Ketterä päätti luottaa rankkareissa Lipiäiseen Tervon sijaan.

Ja tulee menettämään jatkossakin aina, kun Ketterän peli menee vl-kisaan koska Lipiäinen on todella kova rankkaritorjuja. Tämän syksyn kahdessa vl-kisaan menneessä pelissä (cupissa KOOVEE ja KeuPa sarja-avauksessa) Lipiäiselle tehdyt maalit 0/10. Pitää Masolle vinkata et pitää sen Tervon maalissa, voin antaa voitostani sit provikat hänelle..
 

Knap

Jäsen
Mestiksen saatua tilastot 2000-luvulle, niin eiköhän me mennä noilla heidän tilastoilla. Luultavasti menevät varmaan samalla kaavalla millä minä laskin noi viime viikon. @Everton ota siis jatkossa tuolta ne tilastot, en ehkä taida niitä nyt erikseen laskea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös