Fantasy pool – trash talk @ Mestis-edition

  • 11 833
  • 197

Milloin aloitetaan? Pelaajamäärä? Varaamisaika?

  • 2.9.

  • 8.9.

  • Joku muu, milloin?

  • 6+3+1

  • 7+3+1

  • 7+4+1

  • Joku muu, paljonko?

  • 6 tuntia

  • 8 tuntia


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

Knap

Jäsen
Matias Lainio
Janne Seppänen
Gabin Ville
Aatu Hämäläinen
Lauri Huhdanpää
Sakke Hämäläinen
Jani Siekkinen

Hugo Gallet
Santeri Koponen
Samuli Rahikainen
 
Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Tulikin astuttua isohkoon miinaan, kun Eliteprospectsin mukaan Teemu Lämsä olisi SaPKon sopimuspelaaja. No, miehen nimeä ei näy finhockeyn tulospalvelun kokoonpanoissa, eikä myöskään SaPKon omilla sivuilla.
 

Knap

Jäsen
Tulikin astuttua isohkoon miinaan, kun Eliteprospectsin mukaan Teemu Lämsä olisi SaPKon sopimuspelaaja. No, miehen nimeä ei näy finhockeyn tulospalvelun kokoonpanoissa, eikä myöskään SaPKon omilla sivuilla.
Elite näyttää SaPKon olleen viime kaudella Lämsän seura. Nythän Lämsä on sopimukseton, saa nähdä jatkuuko ura vielä.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Elite näyttää SaPKon olleen viime kaudella Lämsän seura. Nythän Lämsä on sopimukseton, saa nähdä jatkuuko ura vielä.

Äh joo, en muista mitä hiton kautta Lämsään törmäsin ja alitajuisesti lukenu että olisi tämänkin kauden sopimuspelaaja :D Pienet on mahdollisuudet sille että Mestiksessä jatkaisi..
 
Lämsällä oli viime talvena vaivaa olkapäässä ja mitä olen kuullut, ettei olisi saanut itseään pelikuntoon. Tosin jos pystyy palaamaan tosi toimiin, nakuttanee puolessa kaudessa pisteitä sen mitä moni tässä kisassa valittu koko kaudessa. Älä siis menetä toivoasi @Peteliuz. Ihan hyvä arpa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä ainakin luulin, että Peteliuz otti tietoisen riskin Lämsän kanssa. Näillä kierrosnumeroilla alkaa tosiaan olla lähinnä 15-25 pinnan hyökkääjiä, joten haistelemalla jonkun kesken kauden mukaan tulevan pelaajan voi onnistua nettoamaankin vähäsen.

Ilkka Pikkarainen on muuten mielestäni vähän harmaalla vyöhykkeellä. Sopimustahan ei tiettävästi vielä ole - ja voi jopa olla ettei tulekaan - mutta itse näkisin hänet silti tavallaan "kiellettyjen" valintojen listalla, kun sopimusneuvottelut julkaistiin kesken draftin. Muillakin ehkä ollut sama moraalinen näkemys kuin minulla, kun kerran kukaan ei ole häntä värvännyt.
 

Knap

Jäsen
Minä ainakin luulin, että Peteliuz otti tietoisen riskin Lämsän kanssa. Näillä kierrosnumeroilla alkaa tosiaan olla lähinnä 15-25 pinnan hyökkääjiä, joten haistelemalla jonkun kesken kauden mukaan tulevan pelaajan voi onnistua nettoamaankin vähäsen.

Ilkka Pikkarainen on muuten mielestäni vähän harmaalla vyöhykkeellä. Sopimustahan ei tiettävästi vielä ole - ja voi jopa olla ettei tulekaan - mutta itse näkisin hänet silti tavallaan "kiellettyjen" valintojen listalla, kun sopimusneuvottelut julkaistiin kesken draftin. Muillakin ehkä ollut sama moraalinen näkemys kuin minulla, kun kerran kukaan ei ole häntä värvännyt.
Juu Pikkarainen imo mustalla listalla, ja näin ilmeisesti muutkin käsittäneet. Tavallaan harmi, mutta ”säännöt” ovat säännöt.
 
Vinkkinä hyviä arpoja etsivälle on Toni Henttonen. Ei ole missään näkynyt että olisi lopettanut eli pelannee jossain. Pelimiehenä hyvää Mestistasoa.
 

Knap

Jäsen
Hallitsevan mestarin joukkue tälle kaudelle. Tällä kaudella en ole yhtä varma voitostani kuin viime kaudella, vaikka tietenkin uskon kaiken mennessä nappiin onnistuvani siinä. Viime kaudella mulla oli kyllä myös tuuria, koska kukaan ei kokenut loukkaantumisia, eikä Saarelaista tai Montoa napattu kesken kauden Liigaan. Oma taktiikkani viime kaudella ottaa mahdollisimman paljon potentiaalia joukkueeseen. Se oli tietenkin tänä vuonna myös tavoite, mutta en mielestäni onnistunut siinä niin hyvin.

4. Matias Lainio - 50p
Oli oikeastaan kakkosena mun hyökkääjien listalla, joten yllätyin kun jäi minulle. Pidän ihan yhtenä kärkihevosena voittamaan pistepörssissä. Tulee saamaan SaPKossa varmasti lähes rajatonta vastuuta, eli odotukset todellakin korkealla.

19. Hugo Gallet - 30p
Oli vaan pakko varata, en halunnut nähdä tilannetta, että joku muu olisi saanut Hugon. En oikein edes tiedä monentenako Gallet on muilla ollut listoilla. Jos Otto Huttunen on pystynyt painamaan 30 pinnaa, niin Gallet pystyy siihen myös varmasti. On vakuuttanut harjoituspeleissä todellakin.

26. Janne Seppänen - 40p
Matias Varttisen olisin halunnut, mutta se vietiin juuri nenän edestä. Ei ole juuri tehopisteitä nakutellut harjoituspeleissä Janne, mutta kun tuota Kooveen hyökkäystä kahtoo, niin pakko kait siellä on tehoja tehdä? Toivotaan toivotaan, koska olisi sieltä jonkun muunkin voinut napata.

41. Gabin Ville - 40p
Hermeksen ykkössentteri ja Tuunasen pelikirjalla kokkolalaiset pelaavat hyvin hyökkäävää lätkää, joten Ville pääsee tehoilemaan. Viime kaudella 33 pinnaa 44 otteluun, joten toivoisin tällä kaudella pinnoja tulevan vieläkin enemmän. Päätökseen vaikutti myös se, että odotan Hermeksen olevan melko korkealla runkosarjassa.

48. Aatu Hämäläinen - 36p
Ei kautta ilman 36 pinnaa, melko vakio. Riskit piilee tietenkin siinä jos mies ei pelaa ensi kaudella, mutta vahva luotto, että kun kausi starttaa on Aatu askissa. Ylivoiman ykköspyörittäjä ja nyt näyttää siltä, että ylivoimalla on enemmän ratkaisuvoimaa kuin viime kaudella.

63. Lauri Huhdanpää - 30p
Henkilökohtaisesti odotan vähintään 30 pinnan kautta Latelta, mutta en yllättyisi lihavemmastakin saaliista. On näyttänyt harjoituspeleissä tulokaskauden Huhdanpäältä ja asetan kyllä isoja tulospaineita Laurille. Luultavasti saa toisen ylivoiman pyöritettävääkseen, eli samat sanat pätee kuin Aatuun.

70. Santeri Koponen - 25p
Kieltämättä yllätyin, kun Koposen nimeä ei oltu aiemmin huudettu. Viime kaudella 22 pinnaa 43 peliin, eikä varmasti huononna. Tappavan lämärin omaava peliittajapuolustaja on tuon lauman ykköspakki ja saa kyllä aivan rajatonta vastuuta. Ainoa pelko on, että Pelicans ryövää ukon kesken kauden.

84. Samuli Rahikainen - 20p
Samat sanat kuin Koposesta, yllätyin, että oli vapaana. Rahikainen painoi jo viime kaudella 20 pinnaa ja nyt edestä on poistunut vielä viime kauden YV-kuningas Joki-Erkkilä, joten olettaisin Rahikaisen roolin vain kasvavan. Laitetaan varovaiset 20 pinnaa arvioon, joka toivottavasti on alakanttiin.

91. Sakke Hämäläinen - 30p
Peliittojen ykkössentteri, mielestäni erittäin hyvä haku näin korkealta vuorolta. Vakuutti minut viime vuonna parissa pelissä mitä näin ja uskon kyllä oikeiden ketjukemioiden löytyessä voivan tehdä 40 pinnaakin. Pelicans-mörköä ei varmaan ole, kun siellä niin täyteenpumpattu hyökkäys.

106. Jani Siekkinen - 30p
Mietin Heikki Harjun ja Siekkisen väliltä todella kauan. Otin Siekkisen siksi, että väläytteli viime kaudella pariin otteeseen ja oli playoffeissa todella hyvä. Myös nyt on nähnyt yhden kauden Mestistä, joten ensi kausi voisi olla helpompi. KeuPan "kevyt" sentteritilanne myös mahdollistaa sen, että Siekkinen saa isoa roolia ja Janne Kettunen toimii hieman puolustavampana.

112. Roope Urpolahti - 18 voittoa, 2 nollapeliä = 40p
SaPKon tandemi vähän mietitytti, mutta koin silti parhaimmaksi valinnaksi. Urpolahdelle se 30 peliä, joista uskon hänen 18 ainakin klaaraavan. Toivotaan, että Urpolahti esiintyy paremmin kuin Oskari Salminen tai Salmiselle kutsua takaisin KooKoohon. Tomi Risteliä ja Nico Viksteniä mietin myös, mutta sisältää liikaa riskejä.

128. Joel Janatuinen - 25p
Oikeastaan oli mun listoilla aika korkealla, mutta sitten vaan jäi varaamatta aina. Tosin kyseessä sellainen pelaaja, jota en osaa arvioida yhtään. Pelannut kuitenkin NCAA:ssa ja kävi Lukossa try-outillakin. TUTO:ssa harkkapeleissä ollut ykköskentässä. Sanotaanko, että voi olla mitä vaan 10 pisteestä 40 pisteeseen, mutta eiköhän tuohon johonkin väliin asetu sopivasti. Ville Sippalaa mietin myös tähän, mutta en sitten uskaltanut valita kuitenkaan.

Yllätyin, ettei kukaan valinnut Mikko Juusolaa, Eetu Mäkeä tai Riku Tiaista hyökkääjistä. Puolustajista sitten Mikke Levo oli minulla listalla peräti 14. ja pohdin hänen ja Rahikaisen välillä omaa valintaani.

=396
Mutta siis odotuksena, että kaikki pelaavat täydet kaudet ja nostaa hieman tasoaan. Todellinen luku lienee n. 300.
 

mrkrw

Jäsen
Itselläni varsin tuttuja pelaajia kaikille, joten ei niistä sen enempiä.

Aaro Löyttymäki sensijaan on varmasti ainakin Turun ulkopuolisille hieman vieraampi nimi. Isokokoinen ja nuori hyökkääjä, joka on junnusarjoissa tehnyt kovaa jäljeä. Viime kaudella 30 ottelua Mestiksessä joissa 7+7, mutta kuorma oli valtava, sillä pelasi toisen mokoman A-nuorten SM:ssä (11+21). Huomioitavaa, että hänellä on nyt ensi kertaa vuosiin ehjä kausi takana. Pelisilmä on kunnossa ja laukausta löytyy. En ihmettelisi vaikka olisi jossain kohtaa kaudesta kultainen kypärä päässään. Mikäli pysyy ehjänä tulee vielä urallaan pelaamaan ainakin Liigaa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toisesta ketjusta siirrettynä:

Omille listoille jäi ainakin pari sellaista nimeä, joista ihmettelen, etteivät kelvanneet kellekään.

Voitko paljastaa ketä nämä pelaajat on? Iha mielenkiinnosta

Mikko Pukka oli puolustajien rankingissani sijalla 9. ja olisin ehdottomasti ottanut jengiini, jos puolustuksessani olisi vaan ollut vielä tilaa... Toki ikää jo 37-v ja liigassa jäi peruspakiksi, mutta silti uskoisin olevan 20-30 pinnan mies.

Maalivahdeista olin rankannut Teemu Seppäsen sijalle 5. Hokki ei toki välttämättä napsi voittoja ihan liukuhihnalta, eikä ehkä nollapelejäkään ole luvassa, mutta on kuitenkin varmasti yksi sarjan selvimpiä ykkösvahteja. Jos pelaa sen 40 peliä, niin kyllä sieltä sitten pinnojakin tulee vähintään 30-40.

Tuossapa nuo oikeastaan. Hyökkääjissä ei ehkä mitään kovin yllättäviä varaamattomia pelaajia ollut, ne tuli sen verran tiheällä kammalla seulottua. Minun listoillani ylimmäksi varaamattomista hyökkääjistä jäi Jesperi Viikilä. Jonkinlainen arpa, mutta kuitenkin pelannut aiemminkin Mestistä, ollut montaa varattua pelaajaa tehokkaampi Suomi-sarjassa ja pelannee isohkossa roolissa Hokin kakkossentterinä.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Toisesta ketjusta siirrettynä:





Mikko Pukka oli puolustajien rankingissani sijalla 9. ja olisin ehdottomasti ottanut jengiini, jos puolustuksessani olisi vaan ollut vielä tilaa... Toki ikää jo 37-v ja liigassa jäi peruspakiksi, mutta silti uskoisin olevan 20-30 pinnan mies.

Maalivahdeista olin rankannut Teemu Seppäsen sijalle 5. Hokki ei toki välttämättä napsi voittoja ihan liukuhihnalta, eikä ehkä nollapelejäkään ole luvassa, mutta on kuitenkin varmasti yksi sarjan selvimpiä ykkösvahteja. Jos pelaa sen 40 peliä, niin kyllä sieltä sitten pinnojakin tulee vähintään 30-40.

Tuossapa nuo oikeastaan. Hyökkääjissä ei ehkä mitään kovin yllättäviä varaamattomia pelaajia ollut, ne tuli sen verran tiheällä kammalla seulottua. Minun listoillani ylimmäksi varaamattomista hyökkääjistä jäi Jesperi Viikilä. Jonkinlainen arpa, mutta kuitenkin pelannut aiemminkin Mestistä, ollut montaa varattua pelaajaa tehokkaampi Suomi-sarjassa ja pelannee isohkossa roolissa Hokin kakkossentterinä.

Joo itsellä taisi Seppänen olla kans 5 maalivahdeilta ja edellä valitsemaani Oskari Salmista. Mutta tosiaan jätin siks valitsematta, kun arvelin että Hokki ei välttämättä ekalla kaudellaan niin paljoa voittoja napsi. SaPKossa uskon että molarit pelaa alkuun ainakin Vuorotellen matseja ja käsittääkseni harkkamatsissa molemmat olleet kyllä hyviä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Team Everton:

H:
Janne Väyrynen, KeuPa
Julius Valtonen, K-Vantaa
Miika Heikkilä, KooVee
Oskari Uomala, Hermes
Tuomas Komulainen, Hokki
Henry Karjalainen, Ketterä
Julius Harttunen, Jokipojat
Atte Antinaho, Peliitat

P:
Saku Kinnunen, IPK
Markus Västilä, KooVee
Marlo Koponen, Ketterä

MV:
Samuel Baros, Hermes

Olen ainakin tällä haavaa suhteellisen tyytyväinen omaan joukkueeseeni, sain draftattua oikeastaan kaikki sellaiset 6-7 pelaajaa jotka halusinkin joukkueeseeni. Voi toki olla, että otin osan liian aikaisin ja tuhlasin sen myötä varausvuoron, mutta aika näyttää. Ehkä myöskin sellainen ihan selkeä kärkihyökkääjä jäi saamatta, mutta sinällään Kestilä, Larinmaa, Lainio -kolmikon takana olikin mielestäni noin 15 hyökkääjää aika tasaisessa rintamassa. Vähän jäi harmittamaan se, että en saanut napattua ketään SaPKosta (tai TuTosta).

Odotukseni pelaajille:

Kierros 1. / varaus 1.
Samuel Baros, Hermes (MV)
Tavoitepisteet: 45-60 pistettä
Halusin joukkueeseen hyvän molarin. En osannut yhtään arvioida, missä vaiheessa muut aikovat naarata kassareita, joten päädyin pitkällisen pohdinnan jälkeen uhraamaan tähän jo ekan vuoron. Riskinä oli, että muut napsivat 1-2-kierroksilla vahdit, jolloin minulle ei olisi jäänyt kuin heikkoja vaihtoehtoja. Aika vähän oli selviä ykkösvahteja tarjolla, vielä vähemmän ns. voittavista joukkueista. Baros ei ole missään nimessä mikään varma arpa, mutta vahvin veikkaukseni selväksi ykköseksi alkavan kauden Mestiksessä. Tavoite asetettu sillä olettamuksella, että pelaa noin 40 peliä. Sieltä pitäisi irrota about 25 voittoa ja ehkä joku nollapeli bonukseksi.

Kierros 2. / varaus 11.
Janne Väyrynen, KeuPa (H)
Tavoitepisteet: 40-50 pistettä
Väyrysen pitäisi olla ykköshyökkääjäni. Olin positiivisesti yllättänyt, että oli vielä vapaana, kun viimein pääsin tokan kierroksen varaukseni tekemään. Väyrynen oli nimittäin hyökkääjien listallani peräti sijalla 5. Uran keskiarvopinnat Mestiksessä 0,71 ja täysillä kausilla 44 ja 40 pojoa. En veikkaisi missään nimessä pistepörssin voittajaksi, mutta ehjä kausi lähes pinna/peli-tahdilla olisi ihan realistinen odotus.

Kierros 3. / varaus 1.
Julius Valtonen, K-Vantaa (H)
Tavoitepisteet: 35-50 pistettä
Kiekko-Vantaan kaksi ekaa hyökkäysketjua näyttävät tehokkailta. Joonas Niemelä ja Harri Kainulainen olivat jo ehtineet mennä, mutta Valtonen oli sellainen pelaaja jota olin ehtinyt makustella jo koko kesän ajan. Jo viime kaudella KooVeessa hyvät tehot, mutta nyt saattaa napsua enemmänkin. Pelannee Kainulaisen laidalla kakkoskentässä ja troikkaan löytynee myös kolmas hyvä pelimies. Pientä yllätyspotentiaalia jopa ihan pistepörssin kärkikahinoihin.

Kierros 4. / varaus 11.
Saku Kinnunen, IPK (P)
Tavoitepisteet: 20-30 pistettä
Viime vuonna otin puolustajia vähän turhan aikaisilla vuoroilla. Nyt yritin välttää samaa virhettä, mutta en ihan onnistunut siinä... Valintaa itsessään tuskin tarvitsee sen kummemmin perustella. Kinnunen on tehnyt aiemmilla kausillaan 20 ja 22 pinnaa ja nyt voisi olla luvassa enemmänkin, sillä IPK tulee varmasti tekemään aiempaa enemmän maaleja. Kinnunen lienee joukkueensa selvästi offensiivisin puolustaja ja saa vastuuta ykköskentässä ja -ylivoimassa.

Kierros 5. / varaus 1.
Miika Heikkilä, KooVee (H)
Tavoitepisteet: 30-50 pistettä
Kovasti olin iloinen myös siitä, että sain varattua Heikkilän. KooVeeta pidän kyllä vähän riskaabelina joukkueena: materiaali on hyvä, mutta riittääkö kaikille roolia? Ja ovatko pelaajat sitoutuneet koko kaudeksi? Heikkilä pelannee kakkosketjussa, mutta oli silti minun rankkauksessani koko KooVee-kaartin kärjessä. Jos vaan pelaa koko kauden, niin 30 pinnaa pitäisi irrota helposti. Potentiaalia riittää kuitenkin jopa pinna/peli-tahtiin.

Kierros 6. / varaus 11.
Oskari Uomala, Hermes (H)
Tavoitepisteet: 25-35 pistettä
Tämän varauksen tein pitkälti roolin perusteella, sillä kärkikenttien hyökkääjät alkoivat olla jo aika hyvin naarattu muiden verkkoihin. Uomala näyttäisi lähtevän kauteen Hermeksen ykkössentterinä, joten peliaikaa pitäisi olla luvassa. Viime kaudella 26 pinnaa, joten siitä lähdetään, ettei ainakaan heikommin mene.

Kierros 7. / varaus 1.
Markus Västilä, KooVee (P)
Tavoitepisteet: 20-30 pistettä
Potentiaalinen yllättäjä. Jo toinen pelaaja KooVeesta, vaikka yritinkin vältellä. Oli aikoinaan KooKoossa erittäin lupaava kiekollinen puolustaja. Tuskin nuo ominaisuudet ovat kadonneet mihinkään, vaikka viime kaudella Suomi-sarjaa tahkosikin. KooVee tehnee ihan mukavasti maaleja, joten ykköskentän kiekolliselle pakille ropisee väkisinkin ainakin syöttöpisteitä. Jimi Kuronen ja Mikko Pukka olisivat olleet hyviä vaihtoehtoja hekin, mutta omalla listallani Västilä oli tästä troikasta ykkösenä. Ja Kuronenhan oli jo ehtinyt mennäkin monta kierrosta aiemmin.

Kierros 8. / varaus 11.
Tuomas Komulainen, Hokki (H)
Tavoitepisteet: 25-35 pistettä
Hokki ei todennäköisesti kovin kummoisia maali-iloitteluja tulevalla kaudella järjestä, mutta jos jumbo-KooVeen tehokkaimmat pelaajat ylsivät viime kaudella 40 pinnaan, niin kyllä Hokin kärkimiestenkin pitää ~30 pinnaa tehdä. Olisin ehkä niukasti mieluummin ottanut Jarkko Harjulan, mutta peteliuz oli jo ottanut hänet. Varsin tasapäinen kaksikko pitäisi kuitenkin olla kyseessä.

Kierros 9. / varaus 1.
Marlo Koponen, Ketterä (P)
Tavoitepisteet: 20-30 pistettä
Aika yllättävää, että tässä vaiheessa Ketterän pakeista oli mennyt vain Olkkonen. Lippojoki petti minut viime kaudella ja Tanhua on loukkaantumisherkkä, joten päädyin valitsemaan varmimman päälle. Koponen ei ole varsinaisesti mikään tehopakki, mutta pelaa isot minuutit Ketterän ykköskentässä. Jos ei tällä kaudella lähde lainalle liigaan, niin ihan kelpo pisteet pitäisi kertyä.

Kierros 10. / varaus 11.
Henry Karjalainen, Ketterä (H)
Tavoitepisteet: 20-25 pistettä
Tässä vaiheessa alkoi mielestäni olla jäljellä vain joko totaalisia arpoja tai sitten 20 pisteen perusjyriä. Päädyin kompromissiratkaisuun. Karjalaisen pitäisi mielestäni olla max keskitasoa Ketterän hyökkääjärankingissa, mutta on pelannut treenipelit Kestilän vierellä ykkösketjussa ja iski kovat tehot viime keväänä. Jos saa oikeasti pelata koko kauden kärkiketjuissa, niin potentiaalia isoonkin yllätykseen. 20 pinnaa luulisi kuitenin kertyvän kasaan pienemmässäkin roolissa.

Kierros 11. / varaus 1.
Julius Harttunen, Jokipojat (H)
Tavoitepisteet: 15-25 pistettä
Jokipojillakin on sen verran hyviä hyökkääjiä, että mielellään halusin jonkun mahdollisen kärkikenttien pelaajan mukaan. Kovimmat ja varmimmat nimet oli jo otettu, joten oli haettava pienellä riskillä. Suomi-sarjaa ei tullut seuratuksi, mutta Harttusella oli aikoinaan hyvät tehot myös junnuissa ja on pelannut harkkapeleissä kakkosketjussa. Jotain pisteitä varmasti luvassa, mutta paljon sen tarkemmin ei uskalla edes veikata.

Kierros 12. / varaus 11.
Atte Antinaho, Peliitat (H)
Tavoitepisteet: 20-25 pistettä
Koko draftin viimeiseksi valinnaksi minulla oli harkinnassa ainakin liigalainana joku todellinen riskiveto sekä joku SaPKon tulokashyökkääjistä, mutta päädyin sitten vetämään kuitenkin tylsästi varmimman mahdollisen mukaan. Antinaho teki viime kaudella 20 pinnaa ja pelannee nyt vähän isommassa roolissa Peliittojen kakkossentterinä. Kovin suurta yllätyspotentiaalia ei ole, mutta ehkä pieni tsänssi olisi, että Pelicansista tulisi rinnalle Saarelainen tai joku muu tehomies, jonka siivellä Antinaho saisi jokusen lisäpinnan tililleen.


Haarukka olisi siis 315-445 pistettä. Realistinen arvio tuolla kolmosella alkavien lukemien puolella, koska loukkaantumisia nyt ainakin tulee. Lisäksi ainakin pari pelaajaa kuuluu siihen riskiryhmään, jotka eivät välttämättä koko kautta pelaa Mestiksessä.
 
Itselläni oli yksinkertainen valintamenettely. Jokaisella valitulla on SaPKo tai Hunters kokemusta ja olen itse nähnyt valittujen pelaavan. Muutama hyvä tyyppi unohtui, kun en viitsinyt suurempaa taustatyötä tehdä vaan enemmänkin fiilispohjalta heittelin varaukset. Jos en jää viimeiseksi kisassa, niin olen tyytyväinen.
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
128. Joel Janatuinen - 25p
Oikeastaan oli mun listoilla aika korkealla, mutta sitten vaan jäi varaamatta aina. Tosin kyseessä sellainen pelaaja, jota en osaa arvioida yhtään. Pelannut kuitenkin NCAA:ssa ja kävi Lukossa try-outillakin. TUTO:ssa harkkapeleissä ollut ykköskentässä. Sanotaanko, että voi olla mitä vaan 10 pisteestä 40 pisteeseen, mutta eiköhän tuohon johonkin väliin asetu sopivasti. Ville Sippalaa mietin myös tähän, mutta en sitten uskaltanut valita kuitenkaan.

Yllätyin, ettei kukaan valinnut Mikko Juusolaa, Eetu Mäkeä tai Riku Tiaista hyökkääjistä. Puolustajista sitten Mikke Levo oli minulla listalla peräti 14. ja pohdin hänen ja Rahikaisen välillä omaa valintaani.

Meikällä pyöri Janatuinen pitkään mielessä monessa kohdassa, mutta jätin ottamatta. Otin Jonne Jantusen lopulta tilalle. Saa nähdä, kannattiko vai ei.

Viime vuoden joukkueessa minulla tais olla Riku Tiainen, oli loukkaantuneena tms. ja niissä peleissä mitä pelasi, ei saanut mitään aikaan.

Omista valinnoista: itsellä on vahva usko siihen, että Lipiäinen-Mäkitalo-Rämö on tämän kauden "Sund-Monto-Saarelainen" ja koko kenttä on pistepörssin top 10-15. Onneks sain Mäkitalon sekä Rämön. Maalivahdin otin ehkä turhan aikaisin, jonka johdosta menetin hyviä pelaajia. Saloranta sen takia että on yksi KooVeen parhaista. Kettunen Ketterä-taustan ja potentiaalin takia. Miro Väänänen siksi, että Jokipojista Kokkola ja Larinmaa oli muistaakseni jo mennyt, ja tässä on potentiaalinen kaveri pistepörssin kärkipäähän. Timi Lahtinen, Tommi Laakso ja Jonne Jantunen sitten ihan vaan hakuja.

Pakeista Lehikoinen oli selkeä valinta, Väinölä ja Torpström ihan random hakuja.

Ignatjewiä pidän sarjan top4 mokena.

Tää dräfti meni omalta osalta vähän reisille ku oli just edellisen viikonlopun Helsingissä dokaamassa. Sunnuntaiaamuna darrassa ilman mitään listoja varaamaan. Siihen nähden ihan ok joukkue, saa nähdä miten onnistui.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
enemmänkin fiilispohjalta heittelin varaukset. Jos en jää viimeiseksi kisassa, niin olen tyytyväinen.
Samalla linjalla. Ennen varausvuoroa katselin, keitä pelaajia täällä olikaan vielä varattavissa ja sieltä sitten fiiliksellä joku. Mielenkiintoista nähdä paljonko tällä menetelmällä tulee turpaan sellaisilta kiekkoanalyytikoilta kuten Everton tai Knap.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mielenkiintoista nähdä paljonko tällä menetelmällä tulee turpaan sellaisilta kiekkoanalyytikoilta kuten Everton tai Knap.

Heh, ylianalysoinnilla on pilattu monta juttua... Tuskin tähän kisaan on mitään oikeaa tai väärää tapaa osallistua. @Linnankundi ei varmaankaan ole todennäköisin voittaja, mutta toisaalta pikkurahalla saa kuitenkin ihan uudenlaisen näkökulman Mestis-kauteen, eli omien suosikkien seuraaminen voi olla ihan yhtä palkitsevaa kuin skaban voittaminenkin. Eikä tuo sinunkaan joukkueesi ole mitenkään huono: monta sellaista pelaajaa, jotka olisin itsekin voinut ihan hyvin valita ja lisäksi potentiaalisia yllättäjiä, joita kukaan muu ei ehkä olisi edes keksinyt varata.

Kellekään ei varmaan tule yllätyksenä, että itse tykkään räpeltää kaikenlaisia tilastoja. Jotain varmaan aivoissa pahasti pielessä, mutta harrastusmielessä kaikenlaisten käppyröiden piirtely ja numeroiden räknääminen on minusta hauskaa. Tähän draftiin esim. valmistauduin laskemalla kaikille pelaajille pisteodotusarvon, tsekkasin missä roolissa ovat pelanneet harjoituspeleissä ja rankkasin järjestykseen joukkueittain. Lopputuloksena oli sitten taas se tuttu juttu: lippusia ja lappusia ja kaikenmaailman ristiriitaisuuksia oli lopulta niin paljon, että lopulta monella kierroksella legendaarinen mutu oli kuitenkin se vahvin valintakriteeri...

Minä voisin vielä jossain vaiheessa ehtiessäni tehdä yhteenvedon ja kirjata kaikkien valinnat näkyville.

Tulosseurantaakin voin ylläpitää tulevalla kaudella kenttäpelaajien osalta. Maalivahtien pisteitä en kuitenkaan ala manuaalisesti laskemaan. Olisiko @Knap kiinnostunut laskemaan maalivahtien pisteet vaikkapa viikoittain, niin saataisiin sitten nekin seurantaan mukaan?
 

Knap

Jäsen
Tulosseurantaakin voin ylläpitää tulevalla kaudella kenttäpelaajien osalta. Maalivahtien pisteitä en kuitenkaan ala manuaalisesti laskemaan. Olisiko @Knap kiinnostunut laskemaan maalivahtien pisteet vaikkapa viikoittain, niin saataisiin sitten nekin seurantaan mukaan?
Tätä olen miettinyt, että miten nämä olisi helpoin laskea. Ehkä se olisi viikoittain, niin työ ei olisi niin iso yhdelle kerralle. Eli alkuun voin kyllä yrittää.

Maalivahti saa voiton, jos on ollut koko pelin maalissa tai sitten yli puolet siten, että on ollut ottelun lopussa edelleen maalissa. Eli on vaihdettu esimerkiksi 28.19. Mutta 32.19 hän ei enää merkkauttaisi voittoa.
Nollapelin sitten niin, ettei koko pelissä päästä maalia. Rankkarihäviö ei ole esim. nollapeli.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Hyökkääjät:
Aku Kestilä 50-60p
Janne Kumpulainen 40-50p
Otto Mäkinen 35-45p
Oskari Siiki 30-40p
Juho Jokiharju 30-40p
Juho Mäkelä 30-40p
Henri Keskilohko 30-40p
Joonas Savolainen 10-20p
Pakit:
Even Myreng Kjellesvik 20-30
Samuli Tanhua 15-25p
Eetu Pylkkänen 20-30p
Maalivahti:
Oskari Salminen 20-30p


Suhteellisen tyytyväinen omaan joukkueeseen. Savolainen tais olla pikkasen huti varaus, kun taitaa enemmän olla tota duunariosaston mies, mutta toki vetäs 2 byyrii tos keskiviikkona IPK:ta vastaan nii eihä sitä tiedä. Maalivahtivalintaan en siksi ole tyytyväinen, että todennäköisesti Urpolahti ja Salminen pelannee aika fifty-fifty nuo pelit, niin en nyt selkeetä ykkösveskaa saanut.

Nuo potentiaalit heitin aika mutuna. Noista tulis sitten yhteensä jotain 330-450 pongoo. Saa nähä kui käy. Kunhan nyt ei heti alkuunsa 4 pelaajaa loukkaannu koko kaudeksi niinku viime kaudella.
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tässä lista kaikista varauksista varausjärjestyksessä:

Kierros 1:
1. Everton - Samuel Baros, Hermes (MV)
2. LL90 - Aku Kestilä, Ketterä (H)
3. stemme - Harri Kainulainen, K-Vantaa (H)
4. Knap - Matias Lainio, SaPKo (H)
5. mrkrw - Lassi Vanhatalo, TuTo (H)
6. Peteliuz - Valtteri Lipiäinen, Ketterä (H)
7. penaz - Joonas Larinmaa, Jokipojat (H)
8. Linnankundi - Niklas Salo, RoKi (H)
9. Sergei Fedorov - Roope Mäkitalo, Ketterä (H)
10. saiman - Joel Sund, K-Vantaa (H)
11. Randy Marsh - Niko Ahoniemi, TuTo (H)

Kierros 2:
1. Randy Marsh - Joonas Niemelä, K-Vantaa (H)
2. saiman - Jaakko Lantta, Ketterä (H)
3. Sergei Fedorov - Waltteri Ignatjew, K-Vantaa (MV)
4. Linnankundi - Tatu Vihavainen, SaPKo (H)
5. penaz - Juuso Forsström, SaPKo (H)
6. Peteliuz - Sebastian Moberg, Hermes (P)
7. mrkrw - Vili-Jesper Koivula, KooVee (H)
8. Knap - Hugo Gallet, IPK (P)
9. stemme - Tatu Kokkola, Jokipojat (H)
10. LL90 - Janne Kumpulainen, KeuPa (H)
11. Everton - Janne Väyrynen, KeuPa (H)

Kierros 3:
1. Everton - Julius Valtonen, K-Vantaa (H)
2. LL90 - Otto Mäkinen, KooVee (H)
3. stemme - Matias Varttinen, Jokipojat (H)
4. Knap - Janne Seppänen, KooVee (H)
5. mrkrw - Risto Mattila, Hokki (P)
6. Peteliuz - Samuli Tervo, Ketterä (MV)
7. penaz - Rasmus Hämäläinen, Ketterä (H)
8. Linnankundi - Jimi Kuronen, KooVee (P)
9. Sergei Fedorov - Miro Väänänen, Jokipojat (H)
10. saiman - Erik Embrich, TuTo (H)
11. Randy Marsh - Atte Karppinen, SaPKo (H)

Kierros 4:
1. Randy Marsh - Kasperi Kotkaniemi, Jokipojat (MV)
2. saiman - Atte Mäkinen, Hermes (H)
3. Sergei Fedorov - Ville Saloranta, KooVee (H)
4. Linnankundi - Kasper Piitulainen, SaPKo (H)
5. penaz - Henri Kiviaho, IPK (MV)
6. Peteliuz - Joel Olkkonen, Ketterä (P)
7. mrkrw - Olli-Matti Järvelä, RoKi (H)
8. Knap - Gabin Ville, Hermes (H)
9. stemme - Jere Rouhiainen, TuTo (P)
10. LL90 - Juho Jokiharju, KooVee (H)
11. Everton - Miika Heikkilä, KooVee (H)

Kierros 5:
1. Everton - Saku Kinnunen, IPK (P)
2. LL90 - Oskari Siiki, TuTo (H)
3. stemme - Mikael Saha, K-Vantaa (H)
4. Knap - Aatu Hämäläinen, IPK (H)
5. mrkrw - Conrad Mölder, TuTo (MV)
6. Peteliuz - Sampo Paulaharju, Hermes (H)
7. penaz - Riku Sihvonen, Hermes (H)
8. Linnankundi - Kasper Elo, RoKi (H)
9. Sergei Fedorov - Esa Lehikoinen, Jokipojat (P)
10. saiman - Saku Kivinen, Jokipojat (H)
11. Randy Marsh - Jaakko Kuusisto, Jokipojat (H)

Kierros 6:
1. Randy Marsh - Sakari Turtiainen, KeuPa (P)
2. saiman - Juho Korhonen, Hermes (P)
3. Sergei Fedorov - Arttu Rämö, Ketterä (H)
4. Linnankundi - Jonne Brygger, Jokipojat (H)
5. penaz - William Mäkinen, KeuPa (P)
6. Peteliuz - Jarkko Harjula, Hokki (H)
7. mrkrw - Lassi Raitanen, Jokipojat (P)
8. Knap - Lauri Huhdanpää, IPK (H)
9. stemme - Paavo Hölsä, RoKi (MV)
10. LL90 - Even Myreng Kjellesvik, SaPKo (P)
11. Everton - Oskari Uomala, Hermes (H)

Kierros 7:
1. Everton - Markus Västilä, KooVee (P)
2. LL90 - Henri Keskilohko, SaPKo (H)
3. stemme - Aapo Ahola, Peliitat (P)
4. Knap - Santeri Koponen, Peliitat (P)
5. mrkrw - Zdenek Sedlak, Hermes (H)
6. Peteliuz - Joni Piipponen, KeuPa (H)
7. penaz - Juho Virtanen, TuTo (H)
8. Linnankundi - Ville Heikkinen, RoKi (H)
9. Sergei Fedorov - Ville Väinölä, RoKi (P)
10. saiman - Roope Reini, K-Vantaa (P)
11. Randy Marsh - Niko Lahtinen, RoKi (H)

Kierros 8:
1. Randy Marsh - Nuutti Viitasalo, TuTo (P)
2. saiman - Jesper Ahlgren, Hermes (H)
3. Sergei Fedorov - Janne Kettunen, KeuPa (H)
4. Linnankundi - Eetu Andersson, SaPKo (P)
5. penaz - Pasi Kouvalainen, Peliitat (H)
6. Peteliuz - Jere-Matias Alanen, IPK (H)
7. mrkrw - Aaro Löyttymäki, TuTo (H)
8. Knap - Samuli Rahikainen, RoKi (P)
9. stemme - Olli Iisakka, RoKi (H)
10. LL90 - Eetu Pylkkänen, Hermes (P)
11. Everton - Tuomas Komulainen, Hokki (H)

Kierros 9:
1. Everton - Marlo Koponen, Ketterä (P)
2. LL90 - Samuli Tanhua, Ketterä (P)
3. stemme - Aleks Haatanen, Peliitat (H)
4. Knap - Sakke Hämäläinen, Peliitat (H)
5. mrkrw - Mikke Levo, TuTo (P)
6. Peteliuz - Bernard Isiguzo, SaPKo (P)
7. penaz - Jarno Lippojoki, Ketterä (P)
8. Linnankundi - Ville Tiitinen, SaPKo (P)
9. Sergei Fedorov - Timi Lahtinen, IPK (H)
10. saiman - Miika Tiihonen, Hermes (H)
11. Randy Marsh - Justus Mikkonen, KeuPa (H)

Kierros 10:
1. Randy Marsh - Valtteri Niemi, Ketterä (H)
2. saiman - Niko Ervasti, Hermes (P)
3. Sergei Fedorov - Jonne Jantunen, TuTo (H)
4. Linnankundi - Eetu-Santeri Koivunen, RoKi (H)
5. penaz - Aleksi Hämäläinen, IPK (H)
6. Peteliuz - Teemu Lämsä, SaPKo (H)
7. mrkrw - Christoffer Seppelin, Hokki (H)
8. Knap - Jani Siekkinen, KeuPa (H)
9. stemme - Eetu Elo, TuTo (H)
10. LL90 - Juho Mäkelä, TuTo (H)
11. Everton - Henry Karjalainen, Ketterä (H)

Kierros 11:
1. Everton - Julius Harttunen, Jokipojat (H)
2. LL90 - Joonas Savolainen, SaPKo (H)
3. stemme - Jere Helenius, KooVee (H)
4. Knap - Roope Urpolahti, SaPKo (MV)
5. mrkrw - Taavi Tiala, Jokipojat (H)
6. Peteliuz - Miro Nalli, KooVee (H)
7. penaz - Aleksi Poikola, TuTo (H)
8. Linnankundi - Matias Mutikainen, SaPKo (H)
9. Sergei Fedorov - Eetu Torpström, K-Vantaa (P)
10. saiman - Vilho Heikkinen, Hermes (MV)
11. Randy Marsh - Alex Olkinuora, IPK (H)

Kierros 12:
1. Randy Marsh - Nico Joki, Jokipojat (P)
2. saiman - Heikki Harju, Hermes (H)
3. Sergei Fedorov - Tommi Laakso, SaPKo (H)
4. Linnankundi - Dominik Salama, Jokipojat (MV)
5. penaz - Eemeli Piippo, RoKi (P)
6. Peteliuz - Miro-Pekka Saarelainen, Peliitat (H)
7. mrkrw - Janne Katosalmi, IPK (H)
8. Knap - Joel Janatuinen, TuTo (H)
9. stemme - Niko Mikkola, RoKi (P)
10. LL90 - Oskari Salminen, SaPKo (MV)
11. Everton - Atte Antinaho, Peliitat (H)
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Varattujen pelaajien lukumäärä joukkueittain:
1. SaPKo 16
2. Hermes 15
3. TuTo 15
4. Jokipojat 14
5. Ketterä 13
6. RoKi 12
7. IPK 10
8. KooVee 10
9. KeuPa 8
10. K-Vantaa 8
11. Peliitat 7
12. Hokki 4


TOP-10 hyökkääjät:
1. Aku Kestilä, Ketterä
2. Harri Kainulainen, K-Vantaa
3. Matias Lainio, SaPKo
4. Lassi Vanhatalo, TuTo
5. Valtteri Lipiäinen, Ketterä
6. Joonas Larinmaa, Jokipojat
7. Niklas Salo, RoKi
8. Roope Mäkitalo, Ketterä
9. Joel Sund, K-Vantaa
10. Niko Ahoniemi, TuTo


TOP-10 pakit:
1. Sebastian Moberg, Hermes
2. Hugo Gallet, IPK
3. Risto Mattila, Hokki
4. Jimi Kuronen, KooVee
5. Joel Olkkonen, Ketterä
6. Jere Rouhiainen, TuTo
7. Saku Kinnunen, IPK
8. Esa Lehikoinen, Jokipojat
9. Sakari Turtiainen, KeuPa
10. Juho Korhonen, Hermes


TOP-10 molarit:
1. Samuel Baros, Hermes
2. Waltteri Ignatjew, K-Vantaa
3. Samuli Tervo, Ketterä
4. Kasperi Kotkaniemi, Jokipojat
5. Henri Kiviaho, IPK
6. Conrad Mölder, TuTo
7. Paavo Hölsä, RoKi
8. Roope Urpolahti, SaPKo
9. Vilho Heikkinen, Hermes
10. Dominik Salama, Jokipojat
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kilpailuun osallistuvat joukkueet (kantsii vielä tarkistaa, että oma jengi on tullut kirjatuksi oikein).

@Everton
H1: Janne Väyrynen, KeuPa
H2: Julius Valtonen, K-Vantaa
H3: Miika Heikkilä, KooVee
H4: Oskari Uomala, Hermes
H5: Tuomas Komulainen, Hokki
H6: Henry Karjalainen, Ketterä
H7: Julius Harttunen, Jokipojat
H8: Atte Antinaho, Peliitat
P1: Saku Kinnunen, IPK
P2: Markus Västilä, KooVee
P3: Marlo Koponen, Ketterä
MV: Samuel Baros, Hermes

@Knap
H1: Matias Lainio, SaPKo
H2: Janne Seppänen, KooVee
H3: Gabin Ville, Hermes
H4: Aatu Hämäläinen, IPK
H5: Lauri Huhdanpää, IPK
H6: Sakke Hämäläinen, Peliitat
H7: Jani Siekkinen, KeuPa
H8: Joel Janatuinen, TuTo
P1: Hugo Gallet, IPK
P2: Santeri Koponen, Peliitat
P3: Samuli Rahikainen, RoKi
MV: Roope Urpolahti, SaPKo

@Linnankundi
H1: Niklas Salo, RoKi --> tilalle: Tino Sirén, SaPKo
H2: Tatu Vihavainen, SaPKo
H3: Kasper Piitulainen, SaPKo
H4: Kasper Elo, RoKi
H5: Jonne Brygger, Jokipojat
H6: Ville Heikkinen, RoKi
H7: Eetu-Santeri Koivunen, RoKi
H8: Matias Mutikainen, SaPKo
P1: Jimi Kuronen, KooVee
P2: Eetu Andersson, SaPKo
P3: Ville Tiitinen, SaPKo
MV: Dominik Salama, Jokipojat

@LL90
H1: Aku Kestilä, Ketterä
H2: Janne Kumpulainen, KeuPa
H3: Otto Mäkinen, KooVee
H4: Juho Jokiharju, KooVee
H5: Oskari Siiki, TuTo
H6: Henri Keskilohko, SaPKo
H7: Juho Mäkelä, TuTo
H8: Joonas Savolainen, SaPKo
P1: Even Myreng Kjellesvik, SaPKo
P2: Eetu Pylkkänen, Hermes
P3: Samuli Tanhua, Ketterä
MV: Oskari Salminen, SaPKo

@mrkrw
H1: Lassi Vanhatalo, TuTo
H2: Vili-Jesper Koivula, KooVee
H3: Olli-Matti Järvelä, RoKi
H4: Zdenek Sedlak, Hermes
H5: Aaro Löyttymäki, TuTo
H6: Christoffer Seppelin, Hokki
H7: Taavi Tiala, Jokipojat
H8: Janne Katosalmi, IPK
P1: Risto Mattila, Hokki
P2: Lassi Raitanen, Jokipojat
P3: Mikke Levo, TuTo
MV: Conrad Mölder, TuTo

@penaz
H1: Joonas Larinmaa, Jokipojat
H2: Juuso Forsström, SaPKo
H3: Rasmus Hämäläinen, Ketterä
H4: Riku Sihvonen, Hermes
H5: Juho Virtanen, TuTo
H6: Pasi Kouvalainen, Peliitat
H7: Aleksi Hämäläinen, IPK
H8: Aleksi Poikola, TuTo
P1: William Mäkinen, KeuPa
P2: Jarno Lippojoki, Ketterä
P3: Eemeli Piippo, RoKi
MV: Henri Kiviaho, IPK

@Peteliuz
H1: Valtteri Lipiäinen, Ketterä
H2: Sampo Paulaharju, Hermes
H3: Jarkko Harjula, Hokki
H4: Joni Piipponen, KeuPa
H5: Jere-Matias Alanen, IPK
H6: Teemu Lämsä, SaPKo
H7: Miro Nalli, KooVee
H8: Miro-Pekka Saarelainen, Peliitat
P1: Sebastian Moberg, Hermes
P2: Joel Olkkonen, Ketterä
P3: Bernard Isiguzo, SaPKo
MV: Samuli Tervo, Ketterä

@Randy Marsh
H1: Niko Ahoniemi, TuTo
H2: Joonas Niemelä, K-Vantaa
H3: Atte Karppinen, SaPKo
H4: Jaakko Kuusisto, Jokipojat
H5: Niko Lahtinen, RoKi
H6: Justus Mikkonen, KeuPa
H7: Valtteri Niemi, Ketterä
H8: Alex Olkinuora, IPK
P1: Sakari Turtiainen, KeuPa
P2: Nuutti Viitasalo, TuTo
P3: Nico Joki, Jokipojat
MV: Kasperi Kotkaniemi, Jokipojat

@saiman
H1: Joel Sund, K-Vantaa
H2: Jaakko Lantta, Ketterä
H3: Erik Embrich, TuTo
H4: Atte Mäkinen, Hermes
H5: Saku Kivinen, Jokipojat
H6: Jesper Ahlgren, Hermes
H7: Miika Tiihonen, Hermes
H8: Heikki Harju, Hermes
P1: Juho Korhonen, Hermes
P2: Roope Reini, K-Vantaa
P3: Niko Ervasti, Hermes
MV: Vilho Heikkinen, Hermes

@Sergei Fedorov
H1: Roope Mäkitalo, Ketterä
H2: Miro Väänänen, Jokipojat
H3: Ville Saloranta, KooVee
H4: Arttu Rämö, Ketterä
H5: Janne Kettunen, KeuPa
H6: Timi Lahtinen, IPK
H7: Jonne Jantunen, TuTo
H8: Tommi Laakso, SaPKo
P1: Esa Lehikoinen, Jokipojat
P2: Ville Väinölä, RoKi
P3: Eetu Torpström, K-Vantaa
MV: Waltteri Ignatjew, K-Vantaa

@stemme
H1: Harri Kainulainen, K-Vantaa
H2: Tatu Kokkola, Jokipojat
H3: Matias Varttinen, Jokipojat
H4: Mikael Saha, K-Vantaa
H5: Olli Iisakka, RoKi
H6: Aleks Haatanen, Peliitat
H7: Eetu Elo, TuTo
H8: Jere Helenius, KooVee
P1: Jere Rouhiainen, TuTo
P2: Aapo Ahola, Peliitat
P3: Niko Mikkola, RoKi
MV: Paavo Hölsä, RoKi
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös