Power kirjoitti:En kylla muista vaittaneeni, etta Nurmista olisi dissattu "porukalla".
Mita tulee toistuvasti esiin tuomaasi nakemykseen kannattajien elamisesta menneisyydessa, sanoisin talla palstalla kuulemaani lausahdusta mukaillen, etta tykilla ampuessakin kannattaa tahdata valilla. Sun huolesi suosikkijoukkueen pelaajiston ikaantymisesta on varmasti yhta aito ja perusteltu kuin lahestulkoon meilla kaikilla. En silti voi mitaan sille, etta tuo jatkuva, jollekin epamaaraiselle TPS-kannattajien ryhmalle osoitettu opastus heraamisesta tahan paivaan tuntuu minusta, sanotaanko nyt kauniisti muiden mielipiteiden vaheksymiselta.
Power kirjoitti:Mulla ei ole mitään tarvetta puolustella Nurmisen säälittäviä esityksiä kuluneella kaudella, mutta suoraan sanottuna vituttaa, että miehen kaikki aikaisemmatkin kaudet yritetään nyt kaataa samaan laariin. Seuraavaksi varmaan keksitään, ettei Jortikastakaan ole koskaan ollut mihinkään.
Power kirjoitti:Vituttaa vain se, etta nyt kun Kaitsu pelasi yhden huonon kauden, miehen koko ura kevaan 2000 jalkeen yritetaan torkeasti dissata.
Se ensinmainitusta. Toisesta kappaleestasi totean, että tiedät vallan hyvin etten ole suunnannut näiltä osin viestejäni sinulle, olemme tästä jo aiemmin keskustelleet ja niissä yhteyksissä todenneet homman olevan paljolti tyylikysymys. Eihän täällä nyt voi kirjoittaa kuin jotain kokouspöytäkirjaa, siis esimerkiksi että minä, kausi olen tänään 28.3.2006 sitä mieltä että osa porukasta, tähän puuttuvat nimimerkit, elävät menneisyydessä seuraavilla rajoituksilla kunkin osalta, tähän kunkin mielipiteen erillisosat mahdollisine rajoituksineen ja sitten oma mielipide jolle sata reunaehtoa. "Epämääräiseen joukkoon TPS-kannattajia" olen joskus lukenut itsenikin. Siis siihen sakkiin, joka kuvittelee ennen kauden alkua että herrat Nurminen etc laittavat homman järjestykseen. Olen ollut yhtä lailla väärässä/säälittävä kuin muutkin, vituttaa kuin pientä oravaa.
Pidä sinä tyylisi niin teen minäkin. Pakko kyllä todeta, että opastuksesta syyttely samalla itse toisen kirjoittajan tyyliin puuttuen eli häntä oikealla tavalla kirjoittamaan opastaminenko sinun mielestäsi sitten on tarkoituksenmukaista? Hohhoijaa, jatketaan yyveellä, niinkuin kymmenet kerrat aiemminkin.