Off topic
kausi kirjoitti:
Jos minun kirjoittamaani väitteen esiintymistiheyttä vertaa otannaltaan sinun taannoiseen reagointiisi siitä että Nurmisen koko ura oltaisiin jatkoajassa porukalla dissattu, lienen sentään jonnin verran vankemmalla pohjalla.
En kylla muista vaittaneeni, etta Nurmista olisi dissattu "porukalla". Myonnan kuitenkin, etta arsytyskynnykseni on Nurmisen perusteettoman kritisoimisen suhteen laskenut viime vuosien aikana melko alas, joten sikali kyseessa saattoi olla ylireagointi. Eteenpain jo tasta aiheesta.
Mita tulee toistuvasti esiin tuomaasi nakemykseen kannattajien elamisesta menneisyydessa, sanoisin talla palstalla kuulemaani lausahdusta mukaillen, etta tykilla ampuessakin kannattaa tahdata valilla. Sun huolesi suosikkijoukkueen pelaajiston ikaantymisesta on varmasti yhta aito ja perusteltu kuin lahestulkoon meilla kaikilla. En silti voi mitaan sille, etta tuo jatkuva, jollekin epamaaraiselle TPS-kannattajien ryhmalle osoitettu opastus heraamisesta tahan paivaan tuntuu minusta, sanotaanko nyt kauniisti muiden mielipiteiden vaheksymiselta. Itse kun olen ollut havaitsevinani, etta tama kausi on avannut lahestulkoon kaikkien JA:n TPS-kannattajien silmat (omani mukaanlukien) sille tosiasialle, ettei naille ukoille voi enaa jatkossa antaa paavastuuta joukkueen menestymisesta. Ajamasi nakemys on siis jo mennyt lapi ja olisi varmasti mennyt ilman ylimaaraista opastustakin. En usko, etta taalta loytyy ketaan, joka olisi valmis vaikkapa rakentamaan ensi kauden ykkosketjun nimille Alatalo-Aalto-Nurminen, joka olisi ollut viela muutama vuosi sitten hemmetin kova kolmikko. Ainakin paperilla.
Sinulle arvon Power sopinee se, että kun kerran olemme samaa mieltä kumminkin melkein kaikesta kirjoittelusta, jätetään hohhoijjaat yms vaikka viimeisten tuoppien äärelle. Tässä samassa yhteydessä voimme vaihtaa muutaman unisen mielipiteen vaikka siitä tyylilajista, jossa kirjoitetaan pitkiä ja tyylikkäitä viestejä sanomatta juuri mitään vaikka mielipidettä löytyy. Yllä kuitenkin tähän poikkeus loppuosaltaan.
Sopii vallan mainiosti. En tosin pida tuota mainitsemaasi keskustelunaihetta kovin kiinnostavana, koska meilla lienee siitakin kohtuullisen vankka yksimielisyys.
Parahin Kausi, en tieda, naetko tai haetko tassa jotain henkilokohtaista vaantoa, mutta itsellani ei ole sellaiseen minkaanlaista tarvetta, sen enempaa sun kuin kenenkaan muunkaan kanssa. Motiivinani on vain ja ainoastaan kommentoida taalla esitettyja nakemyksia ja tuoda samalla esille omiani. That's all.
Tama tasta aiheesta. Jos on viela jotain, jatketaan yv-puolella.
Aallosta(kin) olen taysin samaa mielta. Mielenkiintoinen kysymys onkin, miten hanelle maksettava palkka otetaan pelaajabudjetissa huomioon. Jos joukkueeseen saadaan hommattua mitat tayttavat sentterit ykkos- ja kakkosketjuun, Aallon mahdollinen kuntoutuminen aiheuttaisi positiivisen ongelman kokoonpanossa mutta kasvattaisi samalla kulupuolta merkittavasti, koska olettaisin palkanmaksamisvastuun siirtyvan talloin seuralle.