Kyllä sillä vielä luistin kulkee. Kunnon sentterin kanssa jälki on varmasti tuhoisaa. Mut en mä tästä enempää jaksa kinata, yks nimi toivottavasti monien joukossa:)Lord Nikon kirjoitti:Viimeksi kun Jarna pelasi tepsissä oli musta valkotelkkarit ja kaveri oli nuori ja kehityshaluinen, nyt aivan toista.
Tarkoitin että samanlainen yli kolme kypänen mieliala pelaaja ja neiti selkärangaton Nurminen.Samaan kastiin molemmat.
Marko Kivenmäestä molemmat voisivat ottaa mallia. :)
Pulliaisen kohdalla kyllä potenttiaalia on mutta se asenne. Mun mielestä kolmosessa ja nelosessa pitää junnun olla asenteella tekemässä työtä. Pulliainen pelaa ykköskentän peliä nelosessa nelosen taidoilla. Ei käy mulle.
Kivenmäki on toisaalta näyttänyt että ehtoopuolen peluritkin voi herätä uuteen kukoistukseen. Meillähän näitä "potentiaalisia" vanhuksia on jo valmiina :)
Mä kyllä uskon että Tuukasta on vielä hyväksi liigatason peluriksi, varmasti. Jos Ahtola nousee rinkiin niin eiköhän siinä synny sopivasti kilpailua. Niin ja onhan se Sykkökin, tiedä vaan mihin sen laittais.