Fanituotemyynti

  • 617 419
  • 2 090

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan hienot, mutta 40 euroa on tönkkösuolattu hinta.

Sanoppa muuta. Oli laatu sitten kuinka hyvää tahansa, niin ei lippalakki vain voi maksaa 40 euroa. Pidin jo lähes varmana ostoksena, mutta taitaa jäädä sittenkin hyllyyn.
 

BonGausto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen juuri lähdössä Lontooseen, mistä löytyy NewEran flagship store. Sieltä (kuten myös netistä) saa suurimman osan lippiksistä £25 eli n.30€. Vetääkö Jokerit kympin välistä vai onko NewEra laittanut enemmän hintaa ns. mittatilaustuotteelle.

Niin tai näin, Jokerit -lippis:
40€ en osta
30€ ostan

edit: Toivon myös todella, että haastatteluissakin nähty, pelkällä narrilogolla varustettu lätsä on tulossa myyntiin. Hienoin.
 

Gemondo

Jäsen
Sanoppa muuta. Oli laatu sitten kuinka hyvää tahansa, niin ei lippalakki vain voi maksaa 40 euroa. Pidin jo lähes varmana ostoksena, mutta taitaa jäädä sittenkin hyllyyn.

Tuon verran ne New Eran parempilaatuiset lippikset maksavat joka paikassa Suomessa. Ei niitä tunnu saavan mistään alle 35€. Mutta vielä pitäisi tietää onko nämä niitä parempilaatuisia. Missäköhän noita pääsisi testaamaan?

Missä luuraa jo pelaaja esittelyissä nähty pelkkä logo lippis? No silti eteenpäin on menty, vaikka kalliita ovat.

Näkyi tuotakin olevan jo verkkokaupassa, nimellä "Jokerit Hockey-lippis".
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Olisiko siinä mitään ideaa, jos fanit saisivat suunnitella lippiksiä ja niistä valittaisiin parhaat? Vähän samaan malliin kuin t-paidat aikanaan.
 

Masentaja

Jäsen
On kyllä törkykallis lätsä. Meinasin jo innostua mutta hinta kyllä karisti ostohalut...
 

Gemondo

Jäsen
Mä olen taas henkilökohtaisesti kiitollinen siitä että Jokerit on näemmä lähtenyt sille linjalle että panostetaan kerrankin laatuun, eikä myydä vain paljon paskaa halvalla.

Toivottavasti tämä linjaus pätee myös muihin fanituotteisiin, eikä tarvitse tuskailla esimerkiksi fruit of the loom-tason t-paitojen kanssa joihin on vain printattu jokin Jokeri-aiheinen printti. Paljon mieluummin ainakin itse maksan sen muutaman kympin lisää siitä hyvästä että saan ostettua oikeasti laadukkaan vaatekappaleen joka näyttää samalta vielä yhden kesän ja kymmenen pesun jälkeen. Tästä syystä onkin aiemmin jäänyt lähes kaikki fanikama omalta osaltani kaupan hyllylle, toivottavasti tähän on nyt saatu pysyvä muutos.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
No ei olisi, nehän olivat kauttaaltaan täysin karmaisevia. Ammattilaiset pitää laittaa asialle ja jos sitä ei haluta palkata, niin pitää ulkoistaa.

Mielestäni aika räikeää vähättelyä. Ei siihen tarvitse, kun sen yhden fanin konservatiivisen näkemyksen, että tehdään lätsistä ajattomannäköisiä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mä olen taas henkilökohtaisesti kiitollinen siitä että Jokerit on näemmä lähtenyt sille linjalle että panostetaan kerrankin laatuun, eikä myydä vain paljon paskaa halvalla.

Toivottavasti tämä linjaus pätee myös muihin fanituotteisiin, eikä tarvitse tuskailla esimerkiksi fruit of the loom-tason t-paitojen kanssa joihin on vain printattu jokin Jokeri-aiheinen printti. Paljon mieluummin ainakin itse maksan sen muutaman kympin lisää siitä hyvästä että saan ostettua oikeasti laadukkaan vaatekappaleen joka näyttää samalta vielä yhden kesän ja kymmenen pesun jälkeen. Tästä syystä onkin aiemmin jäänyt lähes kaikki fanikama omalta osaltani kaupan hyllylle, toivottavasti tähän on nyt saatu pysyvä muutos.

Täysin samaa mieltä! Ei muitakaan vaatteita huvita mistään H&M:stä ostella, kun tietää että kohta ne on paskana. Pääsee aina helpommalla, kun ostaa hieman harvemmin, mutta laatua. Loppujen lopuksi pääsee myös halvemmalla.
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils, Tampa Bay Buccaneers
Mä olen taas henkilökohtaisesti kiitollinen siitä että Jokerit on näemmä lähtenyt sille linjalle että panostetaan kerrankin laatuun, eikä myydä vain paljon paskaa halvalla.

Toivottavasti tämä linjaus pätee myös muihin fanituotteisiin, eikä tarvitse tuskailla esimerkiksi fruit of the loom-tason t-paitojen kanssa joihin on vain printattu jokin Jokeri-aiheinen printti. Paljon mieluummin ainakin itse maksan sen muutaman kympin lisää siitä hyvästä että saan ostettua oikeasti laadukkaan vaatekappaleen joka näyttää samalta vielä yhden kesän ja kymmenen pesun jälkeen. Tästä syystä onkin aiemmin jäänyt lähes kaikki fanikama omalta osaltani kaupan hyllylle, toivottavasti tähän on nyt saatu pysyvä muutos.

Täysin samoilla linjoilla Gemondon kanssa. Tähän asti tullut pitkälti ostettua NHL-kamaa, koska hommaan ennemmin vaikka Reebokia kuin Fruit of the Loomia. Toi Jokerit Snapback lähtee varmasti tilaukseen.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Sain muuten käsiini uuden mustan New Era lippiksen. On muuten hieno! Tyylikkään yksinkertainen kangaslippis. Kaljulle on mukavempi kun ei ole muovia eikä ole sitä säätöremmiä. Iso käsi!
 

Könsikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Chicago Blackhawks
Sattuuko kenelläkään olemaan tarkempaa tietoa, että milloin Jokerit-mukeja tulee lisää myyntiin nettikauppaan? Hetken aikaa tuotteet "olleet tilapäisesti loppu".
 

Easton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL - NHL
Tuotteiden hinnat!

On muuten järkyttävän hintaisia nuo 91Storen tuotteet..huppari 75€! Huhhuh! Aika kallista, kun verrataan esim änärishopin hintoihin, jossa vastaavanlaisen hupparin saa n. 50€:lla
 

Easton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL - NHL
Sattuuko kenelläkään olemaan tarkempaa tietoa, että milloin Jokerit-mukeja tulee lisää myyntiin nettikauppaan? Hetken aikaa tuotteet "olleet tilapäisesti loppu".

Ei mitään käryä.. nuo ko. tuotteet olivat muuten Locker room salessa tarjouksessa..kaksi kuppia/10€..ettei olisi käynyt niin, että siellä ovat myyneet tuotteet loppuun..
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils, Tampa Bay Buccaneers
New Era Snapback tuli tällä viikolla. Tosi kätevästi kävi tilaus sähköpostilla ja lippis tuli kahdessa päivässä tänne Ruotsiin. On eka kerta moneen vuoteen, kun ostin Jokeri-kamaa. Tosi tyylikäs on lätsä kyllä. Varmaan ostan jatkossakin fanikamaa taas, mikäli on tarjolla laatukamaa.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On muuten järkyttävän hintaisia nuo 91Storen tuotteet..huppari 75€! Huhhuh! Aika kallista, kun verrataan esim änärishopin hintoihin, jossa vastaavanlaisen hupparin saa n. 50€:lla

Niin eronhan tekee massan laki. Mitä enemmän tilaat sen halvempi yksiköhinta. Jokerit tilaa kenties 200-300 hupparia kerralla kun joku änäriseura vähintään tuplasti kerralla......
 

Masentaja

Jäsen
Edelleenkään mä en ymmärrä, miks hemmetissä se kate pitää repiä siitä yksittäisestä tuotteesta. Miks sitä katetta ei tehdä volyymillä? Kuitenkin asiakaskuntaa on, niin karsimalla vähän yksittäisen tuotteen katetta, saadaankin myytyä kolme tuotetta jolloin kokonaiskate kasvaa. Kyllä mua henkilökohtaisesti vituttaa maksaa lippiksestä 40€. Enkä maksakkaan ainakaan vielä. Tuntuu oikeasti typerältä ajattelutavalta. Sama pätee moneen muuhunkin firmaan, varsinkin suomessa. Suomalaiset kaupat on kohta oikeasti kusessa kun ihmiset tajuaa, miten saman tuotteen saa euroopasta tilattua halvemmalla suoraan kotiovelle. Eikä siitä ostajaa voi moittia. Toivottavasti tää tajutaa officellakin että halutaanko yksittäisestä tuotteesta maksimikate vai myydäänkö paljon tuotteita vähän matalemmilla hinnoilla ja saadaan tunnukset näkyviin turuille ja toreille. En tiedä. Mutta näin minä toimisin. Kokonaisuutena fanituotebisnes pyörii kohtalaisen pienillä kuluilla, joten sillä on helposti tehtävissä paljon rahaa jos se tehdään fiksusti. Pääomaa se hieman toki vaatii.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
No en näkisi nyt Jokereiden fanikamojen olevan erityisen ylihinnoitettu. Esim New Era-lippikset maksavat muuallakin aika mehevästi. Ja jos vertauksena käytetään jenkkejä, niin Seattlessakin hiljattain NFL-tpaita maksoi sen 30 euroa (40 usd).

Itse ainakin maksan mieluummin vähän enemmän jos tuote on hyvä ja ulkonäköön on viitsitty panostaa. Eli enemmän pitäisi vaan saada malleja ja valikoimaa. Fanikauppa on menossa oikeaan suuntaan, mutta vielä on matkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös