Noita uusia New Era lippiksiä tuli Jokereiden verkkokauppaan myyntiin, linkki Jokereiden uutiseen:
New Era -lippiksiä nyt verkkokaupassa! | Jokerit.com
Ihan hienot, mutta 40 euroa on tönkkösuolattu hinta.
Noita uusia New Era lippiksiä tuli Jokereiden verkkokauppaan myyntiin, linkki Jokereiden uutiseen:
New Era -lippiksiä nyt verkkokaupassa! | Jokerit.com
Ihan hienot, mutta 40 euroa on tönkkösuolattu hinta.
Sanoppa muuta. Oli laatu sitten kuinka hyvää tahansa, niin ei lippalakki vain voi maksaa 40 euroa. Pidin jo lähes varmana ostoksena, mutta taitaa jäädä sittenkin hyllyyn.
Sanoppa muuta. Oli laatu sitten kuinka hyvää tahansa, niin ei lippalakki vain voi maksaa 40 euroa. Pidin jo lähes varmana ostoksena, mutta taitaa jäädä sittenkin hyllyyn.
Missä luuraa jo pelaaja esittelyissä nähty pelkkä logo lippis? No silti eteenpäin on menty, vaikka kalliita ovat.
Se on vanha malli. Tarkoitan tätä harmaata mikä on Riku Heleniuksen päässä:Näkyi tuotakin olevan jo verkkokaupassa, nimellä "Jokerit Hockey-lippis".
Tämä malli tulee myyntiin vasta syksymmällä. Jostain Twitterin syövereistä luin.Se on vanha malli. Tarkoitan tätä harmaata mikä on Riku Heleniuksen päässä:
Helenius puhtaalta pöydältä uusiin haasteisiin | Jokerit.com
Olisiko siinä mitään ideaa, jos fanit saisivat suunnitella lippiksiä ja niistä valittaisiin parhaat? Vähän samaan malliin kuin t-paidat aikanaan.
No ei olisi, nehän olivat kauttaaltaan täysin karmaisevia. Ammattilaiset pitää laittaa asialle ja jos sitä ei haluta palkata, niin pitää ulkoistaa.
Mä olen taas henkilökohtaisesti kiitollinen siitä että Jokerit on näemmä lähtenyt sille linjalle että panostetaan kerrankin laatuun, eikä myydä vain paljon paskaa halvalla.
Toivottavasti tämä linjaus pätee myös muihin fanituotteisiin, eikä tarvitse tuskailla esimerkiksi fruit of the loom-tason t-paitojen kanssa joihin on vain printattu jokin Jokeri-aiheinen printti. Paljon mieluummin ainakin itse maksan sen muutaman kympin lisää siitä hyvästä että saan ostettua oikeasti laadukkaan vaatekappaleen joka näyttää samalta vielä yhden kesän ja kymmenen pesun jälkeen. Tästä syystä onkin aiemmin jäänyt lähes kaikki fanikama omalta osaltani kaupan hyllylle, toivottavasti tähän on nyt saatu pysyvä muutos.
Mä olen taas henkilökohtaisesti kiitollinen siitä että Jokerit on näemmä lähtenyt sille linjalle että panostetaan kerrankin laatuun, eikä myydä vain paljon paskaa halvalla.
Toivottavasti tämä linjaus pätee myös muihin fanituotteisiin, eikä tarvitse tuskailla esimerkiksi fruit of the loom-tason t-paitojen kanssa joihin on vain printattu jokin Jokeri-aiheinen printti. Paljon mieluummin ainakin itse maksan sen muutaman kympin lisää siitä hyvästä että saan ostettua oikeasti laadukkaan vaatekappaleen joka näyttää samalta vielä yhden kesän ja kymmenen pesun jälkeen. Tästä syystä onkin aiemmin jäänyt lähes kaikki fanikama omalta osaltani kaupan hyllylle, toivottavasti tähän on nyt saatu pysyvä muutos.
Makee paita kaverilla oikealla.
Sattuuko kenelläkään olemaan tarkempaa tietoa, että milloin Jokerit-mukeja tulee lisää myyntiin nettikauppaan? Hetken aikaa tuotteet "olleet tilapäisesti loppu".
On muuten järkyttävän hintaisia nuo 91Storen tuotteet..huppari 75€! Huhhuh! Aika kallista, kun verrataan esim änärishopin hintoihin, jossa vastaavanlaisen hupparin saa n. 50€:lla