Fanituotemyynti

  • 617 421
  • 2 090

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisin paljon mielummin odottanut vakituisia kolmos/lauantaipaitoja, kun tälläsiä "one hit wondereita".
Tuntuu jotenkin turhalta tehdä yhtä peliä varten pelipaidat, jonka jälkeen ne hyllytetään lopullisesti.

Paitojen ulkonäkö on mielestäni ihan ok. Kova juttu olis ollu, jos pelipaidoissa tuo väritys menis samalla tavalla ku noissa eteläpäädyn punakeltasissa huppareissa: http://kuvaton.com/k/Y20W.jpg

Jokereiden sivuilta bongattua:
"Pelipaidoista osa arvotaan ottelun jälkeen Jokerit-jäsenten eli kausikorttilaisten ja Jokerit-korttilaisten kesken. Loput myydään Huuto.netissä." - Hienoa! Saa jännittää jokerilaisena osuuko paita omalle kohalle :)
 
Viimeksi muokattu:

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Kommenteista huomaa taas kerran sen saman asian mikä nousee esille aivan kaikessa mitä Jokerit tekevät: Kaikkia ei voi miellyttää. Joku tykkää tästä juhlapaidasta, toinen ei. Joku olisi halunut nähdä 60-luvun pelipaidan, toinen 90-luvun lila-vihreän. Joku haluaisi näistä uusista paidoista ensi kauden peliasun, toinen tunkisi nämä takaisin mappi ö:hön samantien.

Kaksi vuotta sitten marssin Jokerien toimistolle punakeltaisen peliasuehdotelman kanssa. Idea otettiin vastaan ja jalostettiin Jokerien toimesta hartaudella ja kunnialla, hyvältä näyttää, vilpittömästi! Perjantaina haave punakeltaisesta Jokerijoukkueesta vihdoinkin toteutuu. On tämä hienoa elämää.
 

Masentaja

Jäsen
Mun mielestä noi on oikeasti siistit. Hyvä kokonaisuus. Tällä tullaan myös lähemmäksi sitä "punakeltaista sydäntä". Ja mitä jokerit tekee kolmoslauaintaipaidalla jos koko kaudella on ehkä 3 la-peliä?
 

Kiraffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hieno paita! Todella pirteän erilainen, sopii hyvin tällaiseen erikoispeliin.

Oikea paita on toki hienompi, mutta katsellaan perjantaina, miltä paidat näyttävät pelissä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Arvostan toki kaikkia mielipiteitä, mutta omasta mielestäni nämä juhlapelipaidat ovat pohjanoteeraus. Johtunee ehkä siitä että mulle Jokerit on ennen muuta se sininen joukkue etenkin nyt kun edelliskaudesta lähtien sinisen sävy on ollut taas se oikea. Muutenkin tuo punakeltaisuus kuuluu mielestäni katsomoon, jossa sielläkin se hieman ylikorostuu. Haluaisin nähdä Jaffalassa ns. sinisen meren joka muuttuu maalijuhlinnan ajaksi punakeltaiseksi.

Toki nuo paidat ovat hieno kunnianosoitus Eteläpäädylle. Siinäkin on tietysti se kysymysmerkki olemassa että EP jatkaa kasvamistaan "joukkuetta suuremmaksi". Enkä tällä halua ottaa EP:ltä mitään pois, tekevät upeaa duunia sillä äänekkäämmällä puolella.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos ihan pelkältä visuaaliselta kantilta tarkastellaan, pelipaita on hieno. Keltaisen ja punaisen sävyt ovat hyvät, valkoinen toimii nimessä sekä numeroissa hyvin ja vaakunat hartioissa on jees. Alaosa ja kypärä mukaan luettuna kokonaisuus on kuitenkin ehkä turhan punainen.

Muut seikat huomioon ottaen, vähän turhaa kumartelua Eteläpäädyn suuntaan ja aika halpa ratkaisu pistää seuran valokuvaaja suunnittelemaan juhlapaidat olkoonkin, ettei tuo nyt rakettitiedettä ole. Punakeltaisuus-hössötys ei ole koskaan iskenyt muhun, eikä vähiten sen vuoksi, että toinen näistä väreistä on vahvasti meidän pahimman kilpakumppanin pääväri ja yksi heidän teemoistaan. Olen aina käyttänyt esimerkkinä Talviklassikkoa: lopputulos on entistä punaisempi, kun jullit vetävät vermeensä päälle ja mekin ollaan puoliksi punaisia. Lisäksi punakeltaisuus tuntuu päälleliimatulta: mulle se on tullut ensimmäistä kertaa vastaan jossain fanien biisissä ja siitä pikkuhiljaa lähtenyt jalostumaan laajempaan käyttöön. Jokerit ei ole koskaan profiloitunut samalla tavalla johonkin väriin muutenkaan, ja jos olisi, sinistä ei voisi jättää ulos tästä yhtälöstä. Punakeltaisuuden miellän värikombona enemmän Eteläpäätyyn kuin Jokereihin.

Nyt tuntuu hieman siltä, ettei kunnioiteta seuran historiaa, vaan synttäreitä käytetään puhtaasti markkinointikeinona ja yrityksenä luoda jotain punakeltaista identiteettiä. Toisaalta, onko sekään väärin? Tällä saadaan varmasti Facebookissa 12-17 -vuotiaiden peukut pystyyn, mutta miten on vanhemman kaartin suhteen? Itse vasta reiluna parikymppisenäkin jo vierastan tätä. Kritiikki koskee ehkä laajemmin punakeltaisuutta kuin tota yksittäistä pelipaitaa. Itse paitahan on hyvä lisä kokoelmaan ja mitä enemmän erilaista Jokerit-kamaa jengin päällä näkyy hallilla, sitä parempi. Voi olla kymmenen vuoden päästä kovaa huutoa toi paita.

Ikävää joutua aika useinkin olemaan hieman eri linjoilla tästä Jokerien meiningistä (tiedottaminen, markkinointi, fanituotteet), mutta ehkä se kertoo siitä, että valittu linja kokonaisuudessaan poikkeaa siitä, jonka itse koen omimmaksi. Aktiivisuus on plussaa, mutta tiettyä arvokkuutta tai oman arvon tuntoa kyllä huutaa. Jokerit on tällä hetkellä vähän sellainen liian kiva ja kiltti mutsi, kun pitäisi olla jämäkkä mutta rehti faija. Naapuri taas puolestaan on keinutuoliinsa juuttunut isoisä, joten ei kiitos sitäkään. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Haluaisin nähdä Jaffalassa ns. sinisen meren joka muuttuu maalijuhlinnan ajaksi punakeltaiseksi.
Ja mitenköhän tuo olisi mahdollista? Kaikilla sininen takki päällä ja alla punakeltainen huppari, ja maalin tullen sitten takki pois päältä? :D Nojoo, "leikki" sikseen, iha hienot paidat, tosin niin kuin sanottu niin selkänumero ei oikeen meinaa erottua. Saattaapi olla että tuollaisen hankin sitten kun replicat tulee myyntiin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ja mitenköhän tuo olisi mahdollista? Kaikilla sininen takki päällä ja alla punakeltainen huppari, ja maalin tullen sitten takki pois päältä?

Jep, tiukkaa jumppaa koko katsomossa aina kun jotain siistiä tapahtuu! :D Ei, vaan lähinnä ajattelin lippuja ja kaulahuiveja siinä maalihuumassa.

Flip51:n tekstin allekirjoitan täysin.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Muut seikat huomioon ottaen, vähän turhaa kumartelua Eteläpäädyn suuntaan ja aika halpa ratkaisu pistää seuran valokuvaaja suunnittelemaan juhlapaidat olkoonkin, ettei tuo nyt rakettitiedettä ole. Punakeltaisuus-hössötys ei ole koskaan iskenyt muhun, eikä vähiten sen vuoksi, että toinen näistä väreistä on vahvasti meidän pahimman kilpakumppanin pääväri ja yksi heidän teemoistaan. Olen aina käyttänyt esimerkkinä Talviklassikkoa: lopputulos on entistä punaisempi, kun jullit vetävät vermeensä päälle ja mekin ollaan puoliksi punaisia. Lisäksi punakeltaisuus tuntuu päälleliimatulta: mulle se on tullut ensimmäistä kertaa vastaan jossain fanien biisissä ja siitä pikkuhiljaa lähtenyt jalostumaan laajempaan käyttöön.
Alkuun pakko sanoa. Asiallisesti perusteltuja mielipiteitä, vaikka olenkin eri linjoilla.

Päälleliimattu on silti outo sana kuvaamaan punakeltaisuutta, sillä ne värit kuitenkin ovat logon päävärit ja tavallaan sininen on tullut siihen kylkeen. Jokerijunnut ovat joskus pelanneet kokopunaisissa asuissa, välillä on käyty viherliilassa ja kaikkien eri sinisten sävyjen jälkeen ollaan taas tässä kohtuu tyylikkäässä väriyhdistelmässä. Sininen, tai varsinkaan tämä nykyinen aikaisempaa vaaleammansininen ei ole profiloitunut seuran väriksi ollenkaan niin paljon, kuin logon punainen ja keltainen, jotka ovat olleet siinä aina. Sen takia tämä on mun mielestä osoitus perinteiden vaalimisesta ja tapa vahvistaa seuran identiteettiä. En jaksa uskoa hetkeäkään, että tässä olisi taka-ajatuksena mitään EP-tribuuttia (joka ei vältämättä edes olisi huono idea), vaan ihan puhtaasti luoda juhlapaita perinteitä kunnioittaen, mutta myöskään vallalla olevia uusia tuulia unotamatta. Lopputulos sai ainakin minun suupieleni ylöspäin, vaikken ehkä näkisi noita vakituisessa käytössä.

Ei meidän myöskään tarvitse alkaa varomaan mitään paikalliskilpailijoiden värejä, vaan ollaan rohkeasti sitä mitä ollaan. Jossain määrin mulle tulee sinisestä aina mieleen, että se on valittu vastavoimaksi punaiselle ja punainen sitä jääkiekkoa on kauemmin pelannut, kuin Jokerit nimenmuutoksen jälkeen. Perusteltu ja pätevä syy ehdottomasti käyttää sinistä, mutta logo on nyt ja tulee aina olemaan punakeltainen ja niiden värien käyttämistä ei koskaan tule arvostella tai varsinkaan hävetä.

Remake viherliiloiista paidoista olisi kyllä tehnyt kunniaa dynastia-aikakaudelle, mutta olihan ne nyt oikeasti aivan hirveät paidat. Hopeiset hackmannin kypärät vielä päähän, niin huutelu olisi varmaan ollut melkoista ellei Jokerit olisi siihen maailmanaikaan pyyhkinyt jäätä kaikilla paitsi Tepsillä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ostan tuollaisen jos sellainen tulee myyntiin, Valtteri Filppula voisi olla se nimi mitä sitä tulee komistamaan. Samalla toteutuisi tuo mitä lauletaan punakeltaisista. Hienot.

Pelipaidoista osa arvotaan ottelun jälkeen Jokerit-jäsenten eli kausikorttilaisten ja Jokerit-korttilaisten kesken. Loput myydään Huuto.netissä.

Lähde: IL

Paidoista sen verran, että mun silmään erittäin makeat! Hinta varmaan pomppii sellaisiin lukemiin tuolla huuto.netissä, ettei minulla ole varaa poistaa moista. Vituttaa jo nyt kun peliä en näe!
 

jeani

Jäsen
Hieno paita juhlaotteluun tuo! Pysyväksi pelipaidaksi ei sopisi, mutta eihän se siihen ole tarkoitettukaan. Eikä sopisi myöskään viiden vuoden päästä olevaan 50v-juhlaotteluun, jossa mentäköön perinteiden ehdoilla. Mutta nyt on aivan oikea aika ja paikka käyttää tuota paitaa kertaalleen, hyvää työtä!

Ja mitään erillisiä lauantaipelipaitoja ei sitten tarvita yhtään sen enempää kuin keskiviikkopelipaitojakaan.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Olen palstaveli Variksen kanssa samalla linjalla. Itse olen pitkälinjan Jokereiden kannattaja. Mielestäni meillä on lupa olla rohkeita ja punakeltainen jos mikä on värimme seuramme upeassa logossa. Nykyiset pelipaitamme ovat hienot ja niillä pelataan liigaa. Juhlapaidat ovat myös upeat ja sopivat korostamaan seuramme värejä juhlatunnelmissa. Sana on vapaa, mutta itse diggaan noista juhlapelipaidoista ja olen ylpeä niiden väreistä. Jos mentäisiin pilkkujen viilauksiin, niin juhlapaitojen kanssa olisi kenties hyvä olla toisenväriset pelihousut. Mua ei haittaa, kiva nähdä perjantain peli noissa väreissä :-).
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkuun pakko sanoa. Asiallisesti perusteltuja mielipiteitä, vaikka olenkin eri linjoilla.

Päälleliimattu on silti outo sana kuvaamaan punakeltaisuutta...
Samat sanat. Ja olen vilpittömästi iloinen, että esimerkiksi sinä koet asian eri tavalla ja positiivisemmin.

Niin, ei punainen ja keltainen väreinä ole mitenkään uusi asia Jokereille. Tottahan toki ne ovat logossa olleet ikuisuuden ja pelipaitakin on joskus ollut punainen. Olen silti nimenomaan sitä mieltä, että Jokerit ei profiloidu väreihin, eikä kaikkien joukkueiden tarvitsekaan. Päälleliimatulla punakeltaisuudella tarkoitan sitä, miten vahvasti väriasiaa tuodaan esiin, vaikka yhdistelmänä punakeltainen ei ole koskaan ollut peliasun hallitseva osa. Asu on ollut joko sininen, punainen tai violetti-vihreä, vaikka punakeltainen elementti siinä onkin aina säilynyt mukana. Jo se, että me jokerifanit tästä kiistellään keskenämme osoittaa sen, ettei tällä seuralla ole mitään yhtä väri(yhdistelmä)ä, johon tukeutua. Jokereilla on paras logo ja riittävä tribuutti sille on se, että se väreineen pysyy paidassa. Ei sitä punakeltaisuutta tarvitse kalsareihin asti siitä kopioida.

Ja mitä tulee siihen, etteikö kyseessä olisi kunnianosoitus EP:lle, niin johan kotisivujenkin tiedotteessa kerrotaan seuraavaa:
"Punakeltaisten paitojen inspiraatio on saatu faneilta, jotka ovat tuoneet punakeltaisuuden esille kaikessa toiminnassaan."
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Alkuun pakko sanoa. Asiallisesti perusteltuja mielipiteitä, vaikka olenkin eri linjoilla.

Päälleliimattu on silti outo sana kuvaamaan punakeltaisuutta, sillä ne värit kuitenkin ovat logon päävärit ja tavallaan sininen on tullut siihen kylkeen. Jokerijunnut ovat joskus pelanneet kokopunaisissa asuissa, välillä on käyty viherliilassa ja kaikkien eri sinisten sävyjen jälkeen ollaan taas tässä kohtuu tyylikkäässä väriyhdistelmässä. Sininen, tai varsinkaan tämä nykyinen aikaisempaa vaaleammansininen ei ole profiloitunut seuran väriksi ollenkaan niin paljon, kuin logon punainen ja keltainen, jotka ovat olleet siinä aina. Sen takia tämä on mun mielestä osoitus perinteiden vaalimisesta ja tapa vahvistaa seuran identiteettiä. En jaksa uskoa hetkeäkään, että tässä olisi taka-ajatuksena mitään EP-tribuuttia (joka ei vältämättä edes olisi huono idea), vaan ihan puhtaasti luoda juhlapaita perinteitä kunnioittaen, mutta myöskään vallalla olevia uusia tuulia unotamatta. Lopputulos sai ainakin minun suupieleni ylöspäin, vaikken ehkä näkisi noita vakituisessa käytössä.

Ei meidän myöskään tarvitse alkaa varomaan mitään paikalliskilpailijoiden värejä, vaan ollaan rohkeasti sitä mitä ollaan. Jossain määrin mulle tulee sinisestä aina mieleen, että se on valittu vastavoimaksi punaiselle ja punainen sitä jääkiekkoa on kauemmin pelannut, kuin Jokerit nimenmuutoksen jälkeen. Perusteltu ja pätevä syy ehdottomasti käyttää sinistä, mutta logo on nyt ja tulee aina olemaan punakeltainen ja niiden värien käyttämistä ei koskaan tule arvostella tai varsinkaan hävetä.

Remake viherliiloiista paidoista olisi kyllä tehnyt kunniaa dynastia-aikakaudelle, mutta olihan ne nyt oikeasti aivan hirveät paidat. Hopeiset hackmannin kypärät vielä päähän, niin huutelu olisi varmaan ollut melkoista ellei Jokerit olisi siihen maailmanaikaan pyyhkinyt jäätä kaikilla paitsi Tepsillä.
Olin alkamassa kirjoittaa myös omalta osalta tekstiä mutta tässähän se jo tuli.

Kesällä kun paidan hahmottelun näin niin diggasin heti ja tänään kun liveversion niin vielä enemmän. Hienoksi asian tekee myös se että ne ovat vain yhden pelin juttu, tuskinpa toista kertaa historiassa tullaan tällaisia näkemään. On maailmallakin nähty kaikenlaisia spesiaali-paitoja lajissa kuin lajissa. Numeroille olisin laittanut ohuet tummat reunat jotta erottuu paremmin mutta muuten en noihin juuri koskisi. Räikeätä, erilaista ja huomiota herättävää, hienoa!

Samaten piti kirjoittaa myös tuosta Jokereiden värihistoriasta. Jokereiden logossa on aina ollut punainen ja keltainen jotka ovat Jokereiden värit. Pelipaidan värit ovat vuosien varrella lukuisia kertoja vaihtuneet mutta punainen ja keltainen ovat pysyneet. Logon väreistä ne chantitkin tulevat ja hienoa että myös Jokerit niitä värejä kunnioittavat.

Lisäksi punakeltainen värimaailma erottuu pelkästä ifk:n punaisesta erittäin hyvin kun se on vain oikein ja tasapuolisesti rakennettu. Tuskinpa kukaan punakeltaisia lippujakaan ifk:n fanilipuiksi voi luulla. Punainen ja keltainen on yhdessä erittäin hieno ja "tulinen" yhdistelmä mikä toimii.

Pakko yrittää yksi tuollainen paita omiinkin kokoelmiin saada.

edit: Näyttää kyllä hienolta lähikuvassa (MTV3).
 
Viimeksi muokattu:

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakko yrittää yksi tuollainen paita omiinkin kokoelmiin saada.
Pakko vielä sanoa, että tästä mä olen ihan samaa mieltä. Vielä toistona, visuaalisesti toi on hemmetin tyylikäs ja jos noista tosiaan jotakin replicoita saadaan myyntiin, niin ehdottomasti harkintaan, vaikken mikään pelipaitojen suurkuluttaja olekaan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Todella hienot nuo juhlapaidat, tai asut oikeastaan. Melkein väittäisin, että Jokereiden kannattaisi harkita noihin siirtymistä, vaikka mainokset tietysti nuokin pilaisivat osittain. Vähän ihmeellistä poukkoilua ollut Jokereiden pelipaidan väri, milloin mitäkin. Mutta mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin faneille tuo puna-keltainen sopisi hyvin? Vai onko osa porukasta taas sinisen kannalla?

p.s. Ja siirtymisellä tarkoitan siis tulevia kausia, en kuluvaa.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienoa että Jokerit tekee tällaisia spessutempauksia. Hienoa että joukkue huomioi mahtavaa duunia katsomossa joka matsissa tekevät faninsa muutenkin kuin niillä (sinänsä ihan tärkeillä) "yleisö oli ekstrapelaaja" kommenteilla. Tämä on selvä merkki että Jokerit ja fanit ovat yhtä. Hienoa että fanit on otettu mukaan tekemiseen, eikä kaikkea kontrolloida norsunluutornista. Ehkä seuraavan kauden (tai 50v.) paidan suunnitteluun kaikki halukkaat pääsevät esittämään ehdotuksensa, joista sitten kaikki äänestävät. Oikea askel kannattajien ja joukkueen modernille synergialle. Hienoa että Jokeri-jäsenille ja kausarilaisille tarjotaan arvonnan muodossa mahis voittaa jotain harvinaista ja spesiaalia ja muut halukkaat sitten huutelevat ja maksavat minkä jaksavat. Näin Jokerit-perheeseen kuulumisesta saa lisäarvoa sellainenkin joka ei kortin "aktiivisista eduista" niin perusta.

Toki aina voisi olla sitä mieltä että paita voisi olla retrompi tai ysärimpi tai siinä pitäisi olla Oton/Teemun/Tumban/Hjalliksen naama logon tilalla. Itse nautin siitä meiningistä että juuri rakas Jokerit kaikista liigan joukkueista tekee tällaisia tempauksia.

Hyvä. Hienoa.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Asun värimaailma on sikäli onnistunut, että vaikka nyt pari viime kautta ollaan oltu yhdellä liigan hienoimmista paidoista jossa pääväriksi on profiloitunut sininen niin kun kyseessä on juhla-asu ja -peli niin pitää erottua selvästi noista normaaleista paidoista. Siksi on perusteltua käyttää jo organisaatiosta ennestään löytyviä punaista ja keltaista paitojen värinä.

Ensireaktio paidoista oli kieltämättä hippusen negatiivinen, mutta mitä enemmän asua tutkiskelee alkaa siitä nauttimaan. Ehkä siinä sittenkin on ideaa omaankin silmään.

Kyllä noita niin karmeita, mutta niin ihanan dynastia-ajan paitoja pitää joskus uudistaa ja ottaa käyttöön. Tuo 50v olisi viimeistään sopiva hetki. Kuitenkin todella monelle sinä aikana "värväytyneille" faneille (mukaanlukien minä) se on ihkaensimmäinen värimaailma johon profiloiduttiin ja totuttiin. Nyt viime aikoina ollaan lähinnä pärjätty vaan asujen hienoudessa, joten ehkä on aika palata rumiin asuihin niin aletaan voittamaan kannuja.
 

Fat Jesus

Jäsen
Tietenkin jos asia olisi hoidettu niinkuin faniasiat oikeassa maailmassa hoidetaan, olisi näitä paitoja pitänyt olla heti tilattavissa. Nyt nämä varmaan ilmestyy myyntiin toukokuussa, vuotta tosin en pysty sanomaan.

#51 ja #65 kurvailleet jo tovin kaukalossa eikä seuralla ole nettikaupassa vielä tarjota edes heidän kunnollisia paitojaan. (Painetuilla numeroilla paita ei oikein nappaa)

Ootellaan, ootellaan.
 

KiksoniK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
#51 ja #65 kurvailleet jo tovin kaukalossa eikä seuralla ole nettikaupassa vielä tarjota edes heidän kunnollisia paitojaan. (Painetuilla numeroilla paita ei oikein nappaa).

Niin... kyllähän noita #51 ja #65 paitoja löytyy areenan storesta... kunnollisilla numeroilla. Nettikaupasta näitä ei toki löydy.
 

Fat Jesus

Jäsen
Niin... kyllähän noita #51 ja #65 paitoja löytyy areenan storesta... kunnollisilla numeroilla.
Se ei paljoa lohduta kun pitäs sen takia tehdä 1600km mutka.

Käsittämättömän vaikeaa ilmeisesti laittaa niitä myyntiin verkkokauppaan.

Edit: täytyy kokeilla Sähköistä postimiestä.

Mitä muuta sälää siellä areenan kaupassa on vrt. nettikauppaan? Paljoko toi pelipaita kustantaa ja ketä sieltä löytyy?
 
Viimeksi muokattu:

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Se ei paljoa lohduta kun pitäs sen takia tehdä 1600km mutka.

Käsittämättömän vaikeaa ilmeisesti laittaa niitä myyntiin verkkokauppaan.

Laita sähköpostia heille. Eiköhän siellä joku myyjä vähintään ole niin mukava, että panee asian onnistumaan jollakin tapaa. Luulisi tuon 1600km lenkin ymmärtävän.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Myös ihan ihmisen kanssa puhelemessa jutustelu saattaa saada ihmeitä aikaan. Ainakin mitä itse olen Areenalle soitellut niin ainakaan palveluhaluttomuudesta ei ole siellä vastanneita voinut syyttää.
 

jeani

Jäsen
Viime kaudesta lähtien on tunnetusti ollut taas hienot pelipaidat käytössä mikä johtuu etenkin mainosten määrän vähentämisestä, sijoittelusta ja värityksistä. Joitakin pelipaitaan huonosti sopivia mainoksia siinä kuitenkin edelleen on, kuten esim. vihreä Cash Buddy -mainos.

Mietiskelin tässä, että mitä firmoja ylipäänsä on olemassa, joilla on logossaan sekä punaista että keltaista. Ainakin nämä:

McDonald’s
DHL
Shell
SOL

Varmasti on muitakin olemassa. Mitä? Ja DHL:hän on jo paidassakin. Mainokset, joissa ei ole kumpaakaan, punaista taikka keltaista, joutaisivat kokonaan paidasta pois ja tilalle näitä punakeltaisia yrityksiä.

Eteläpäädyn punakeltahupparit ovat hienoja, mutta kun ensi kerran näette Areenalla SOL:n siivoajia, niin kiinnittäkääpä huomiota mitä siivoojilla on yllään: melkein samanlaiset SOL-hupparit! Ei sillä, että sillä mitään väliä olisi. Jokerien pelipaidassa ei taida SOL-yhteistyöstä huolimatta heidän logoaan olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös