En tiedä, kun ei tullut ostettua. Varmaankin siinä parinkympin tienoilla. Tämä siis ihan mutulla.
50 maksoi ainakin silloin kun ite ostin. Eli noin vuosi sitten.
En tiedä, kun ei tullut ostettua. Varmaankin siinä parinkympin tienoilla. Tämä siis ihan mutulla.
Joo Jumbon cittarista löytyy vieläkin. Juuri pari viikkoa sitten kävin ja vieläkin löytyy mielin määrin.
Itse kaipaillut Flexfit-lippiksiä, ihan vaan jokerien sininen jossa Jokerit logo edessä ilman tekstejä ja takana vaikka vois jotain pikkukirjoitusta olla.
On nuo nykyiset lippikset joko jollekin räppäreille tai vastaville.
Palautetta on laitettu jo jonkin kerran aiheesta, kai se on kohta itse teetetettävä.
Eikö tuo Jokerit hockey lippis mene juuri tuohon kategoriaan?
Menee se aikalailla kuvioinniltaan mutta:
A) solki ja reikä takana rumia
B) ko. lippis on niin "matala" että ei pysy eikä sovi olemaan mun päässä.
Tälläinen siis toiveissa.
Joo Jumbon cittarista löytyy vieläkin. Juuri pari viikkoa sitten kävin ja vieläkin löytyy mielin määrin.
Aikaisemmin täällä on ollut puhetta paitojen painamisesta ja mahdollisuudesta saada nimet ja numerot ommeltuina. Oltuani yhteydessä fanituotemyynnistä vastaavaan tahoon, minulle ilmoitettiin että asian pitäisi onnistua kahden-kolmen kuukauden kuluttua.
Tämä vain näin pienenä informaationa.
Jokerien markkinointipäällikkö kirjoitti:"Kiitos xxx hyvästä paulautteestasi.
terv.xxx"
Tulihan siellä oltua ja muutenkin ihan hyvin porukkaa. Ilmaista oli mutta vain yksi tiski toiminnassa joten jonottaa muutaman kerran joutui. Ainakin itse onnistuin saamaan useamman juotavan kerralla niin ei tarvittanut koko ajan tiskillä rampata.Olikos kukaan Namussa noissa Jokerijäsenten jäsenbileissä? Toimiko ilmaisen brenkun jakaminen hyvin ja saiko sitä juoda niin paljon kuin sielu sieti? Kuulostaa suomalaiseen korvaan uskomattomalta tuollainen toiminta, mutta toivottavasti homma jatkuu jos sitä joskus ehtisi itsekin mukaan.
Pelaajat näyttävät kyllä hassuilta ilman pelikamoja :)
http://www.jokerit.com/uutiset/?nid=2020
(Linkki vie Jokerit.comin jäsenbileitä koskevaan uutiseen)
Täytyy kyllä ihmetellä, kuka sieltä toimistolta "teille" aina vastailee.
Kysyin ensin markkinointipäälliköltä, mihin osoitteeseen kannattaisi lähettää meiliä, jos haluaa vastauksen fanituotteita koskevaan palautteeseen. Vastaukseksi sain jonkun toisen äijän emailin, jonne lähetin viestiä, mutta ei vastausta. Käännyin takaisin ensimmäisen hepun puoleen ja lähetin sinnekin palautteeni.
Täytyy kyllä ihmetellä, kuka sieltä toimistolta "teille" aina vastailee.
Kysyin ensin markkinointipäälliköltä, mihin osoitteeseen kannattaisi lähettää meiliä, jos haluaa vastauksen fanituotteita koskevaan palautteeseen. Vastaukseksi sain jonkun toisen äijän emailin, jonne lähetin viestiä, mutta ei vastausta. Käännyin takaisin ensimmäisen hepun puoleen ja lähetin sinnekin palautteeni.
Samasta laitoin palautetta muutama kk sitten kun tuotteiden mallikappaleita pääsi tsekkaamaan. Jokaisessa pitää olla "Since 1967" ja muutamissa tuotteissa jopa parilla eri fontilla. Tuntuu että logoja, tekstejä ym on lätkäisty tuotteisiin sen kummemmin miettimättä. Onneksi ne hirveimmät paitaviritykset on jätetty ilmeisesti vain suunnitteluasteelle.Uusi vyö fanituotekaupassa
Täytyy kyllä ihmetellä näistä tuotteista vastaavien ihmisten näkemyksiä. Ei sillä, että tuon tyyppistä vyötä olisin ollut hankkimassa, mutta ilmeisesti tämänkään tuotteen kohdalla pelkkä logo ei olisi ajanut asiaansa, vaan nuo typerät since-läpät oli heitettävä jopa vyön solkeen(!). Ja kahvikuppiin. Ja...
Huuto.netissä näköjään huudettavissa Vallen ja Erikin game worn pelipaidat. Arvot tällä hetkellä 600 ja 700 euroa.
Fat Jesus kirjoitti:kolmospaita
Se ei ole kolmospaita. Tällä pelataan vain yksi ottelu ja se oli siinä.