Fanituotemyynti

  • 617 410
  • 2 090

Masentaja

Jäsen
Taitaa ainakin kausarilla (eli miksei jäsenkortillakin siis) saada alennusta Jokereitten fanimyymälästä, korttia vilauttamalla tippui lippiksen hinta 25€ hinnasta 21 ja rapiat päälle. äkkiä veikkaisin että 15% tuli siitä. Eteläpäädyn kortilla (yhdistyksen jäsenyydellä) suurin etu taitaa tulla vierasmatkoista/lipuista vieraspeleihin kuten pleijarit vieraissa ja nordiksen pelit. 15/17€ hinta on nopeasti kuitattu kun pari reissua heittää. Lisäksi joitain firmoja joista on saanut alea.
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saako Eteläpäädyn flaballa muuten jotain etuisuuksia?

10€ halvemmalla vierasmatkoille, Eteläpäädyn tuotteista jonkin verran alennusta ja West Cornerissa halvemmat oluet (3,8€ vissiin normaalisti ja 3,5€ kortilla) käytännössä Westissä eivät koskaan kysy korttia vaan jos on esim. Jokereiden kaulahuivi niin myyvät kolmen ja puolen euron hintaan.
 

Nahkanaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taitaa ainakin kausarilla (eli miksei jäsenkortillakin siis) saada alennusta Jokereitten fanimyymälästä, korttia vilauttamalla tippui lippiksen hinta 25€ hinnasta 21 ja rapiat päälle. äkkiä veikkaisin että 15% tuli siitä.

Näinpä juuri. Itse ostin perjantaina tuon jäsenyyden ja pelipaidasta sai heti 15% alennusta. Jokseenkin hölmöä että alennuksesta ei ole Jokereiden sivuilla mitään mainintaa.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Näinpä juuri. Itse ostin perjantaina tuon jäsenyyden ja pelipaidasta sai heti 15% alennusta. Jokseenkin hölmöä että alennuksesta ei ole Jokereiden sivuilla mitään mainintaa.

Kausikorttien alla lukee ainakin:

kausikortti sisältää:
Vaihtuvia kanta-asiakas etuja
Fanituotteista 10% alennus
Etuostoikeus Playoff 2013 -kortteihin ja myyntiin tuleviin Jokeri-tapahtumiin
Extralippuja ja V.I.P. -tarjouksia kauden aikana
mukana kuukausittaisessa arvonnassa


Lisäksi jäseneduissa mainitaan: Kausiluontoiset tarjoukset Areenalla, joilla ilmeisesti viitataan mainittuun alennukseen. Voisihan tuo jäsenyyden osalta olla selkeämminkin sanottu...
 

Justin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on sitten verkkokaupan sivutkin päivittyneet 2000-luvulle. Tai aiemmin en ole muutosta huomannut. Visuaalinen ilme on todella hyvä. Siitä ehdottomasti positiivista palautetta. Jokerit #91 team store on myös ihan hyvä nimi. Tuotteita saisi mielestäni olla enemmän, vaikka nytkin on menty vanhasta valikoimasta eteenpäin. Etenkin tuonne pipo/lippis osastolle kaipaisi lisää tuotteita. Kaulaliinojakin saisi olla 2-3 eri vaihtoehtoa. Muuten olen tyytyväinen uudistuksiin.

Loppuun kysymys pelipaidoista; miten tuo 90 euron pelipaita eroaa näistä 59/69 euron paidoista? Olen tässä jonkin aikaa harkinnut fanipaidan päivittämistä, joten suosituksia ja vinkkejä otetaan mielellään vastaan :)
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt sivut ovat todellakin paremmat. Harmi vain, kun olisin tilannut noin 200 eurolla tuotteita, mutta suuirmmassa osassa haluamiani "tuote on tilapäisesti loppu varastosta". Ei sitten tilata, ainakaan vielä.

Onkohan hallilla parempi valikoima kokoja tuotteissa?
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Loppuun kysymys pelipaidoista; miten tuo 90 euron pelipaita eroaa näistä 59/69 euron paidoista? Olen tässä jonkin aikaa harkinnut fanipaidan päivittämistä, joten suosituksia ja vinkkejä otetaan mielellään vastaan :)

Itse ostin juuri ennen TPS peliä tuon 90e REEBOKIN fanipaidan, selässä #51. Ja hieno on!!

Suurimalla osalla faneista on tuo 59e arvoinen paita, joissa valmiina sellaisten pelaajien kuin: Hardt, Väänänen, FIlppula (81), Ruutu nimet. Jos haluat jonkun muun pelaajan paidan, suosittelen lämpimästi ostamaan hallilta Reebokin 75e paidan, johon sitten 15e painatuksella ( painetaan heti ostopäivänä) suosikkipelaajasi nimi ja numero. Tuossa paidassa ei tosin hihanumeroita ole, ja selkänumero pelkästään punainen eikä kultaisia kehyksiä numerolla. Puolestaan Reebokin paidassa on etuna se, että siihen ei ole painettu logoa, vaan logo on irtonainen ja erilaista materiaalia ( heheh oon kyllä hyvä selittämään). Lisäksi Reebokin paidassa on punaiset nauhat edessä, joita halvemmassa paidassa ei käsittääkseni ole.

Kalliimpi paita on ehkä nuorekkaampi väri, koska se on vähän vaaleamman sininen kuin hyvin tumma halvempi paita. Materiaaliltaan kalliimpi paita on huomattavasti laadukkaampi.

EDIT: osta kumpi tahansa. Helvetin hieno se jokatapauksessa on!
 
Viimeksi muokattu:

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ihan jees kun jokaisesta pelipaitavaihtoehdosta tulee punainen teksti "Tuote on tilapäisestiloppu varastossa!" Noh kattellaan sitten hallilta joku päivä.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
On hyvä, että kauppa ainakin käy ja saadaan ruotsin Ekin kulut katettua. Tää huikea alkukauden menestys ja media hype NHL-tähtineen poikii hienoa hedelmää seuran kassaan. Logistiikka päälliköt töihin hyödyntämään tää hype.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Muutos Jokerit-kortin mukana tulevan arvosetelin käyttöön

"Teknisistä syistä johtuen Jokerit-kortin mukana postitettavalla 19€ arvoisella arvosetelillä pystyy tästä lähtien ostamaan pelkästään 19€ arvoisen ottelulipun. Arvoseteliä ei siis pysty hyödyntämään ostaessa kalliimpaa ottelulippua. Arvosetelillä ei myöskään voi ostaa edullisempia lippuja kuin 19€, eli esimerkiksi lasten lippua. Arvoseteliä pystyy edelleen hyödyntämään Lippupisteen toimipaikoissa sekä Hartwall areenan lipunmyynnissä ennen ottelua. Jokerit pahoittelee mahdollisia muutoksesta aiheutuvia ongelmia!"
-jokerit.com

Kehukaa kaikki muut. Minä haukun. Puuhastelua sanon minä.

Joku kyseli näistä jäseneduista. Niitä pääsee kurkkimaan täältä.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
"Teknisistä syistä johtuen Jokerit-kortin mukana postitettavalla 19€ arvoisella arvosetelillä pystyy tästä lähtien ostamaan pelkästään 19€ arvoisen ottelulipun. Arvoseteliä ei siis pysty hyödyntämään ostaessa kalliimpaa ottelulippua. Arvosetelillä ei myöskään voi ostaa edullisempia lippuja kuin 19€, eli esimerkiksi lasten lippua. Arvoseteliä pystyy edelleen hyödyntämään Lippupisteen toimipaikoissa sekä Hartwall areenan lipunmyynnissä ennen ottelua. Jokerit pahoittelee mahdollisia muutoksesta aiheutuvia ongelmia!"
-jokerit.com

Kehukaa kaikki muut. Minä haukun. Puuhastelua sanon minä.

Joku kyseli näistä jäseneduista. Niitä pääsee kurkkimaan täältä.

Mitenkäs tuo noin niinkuin käytännön tasolla toimii kun esimerkiksi tämän päivän HPK-matsiin ei ole edes mahdollista ostaa 19€ lippua? Lähimmäksi pääsee tuo kategorian 4 lippu, mikä on 20€ (sis. toimituskulut).
 

Kynäilijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitenkäs tuo noin niinkuin käytännön tasolla toimii kun esimerkiksi tämän päivän HPK-matsiin ei ole edes mahdollista ostaa 19€ lippua? Lähimmäksi pääsee tuo kategorian 4 lippu, mikä on 20€ (sis. toimituskulut).

Alakerran huonommat paikat (päädyt/kaarteet) sekä yläkatsomon alarivit (1-8) ovat lippupisteestä tai Areenan lipunmyynnistä ostettuna tuon 19 €. Päälle tulevat vielä maksettavaksi toimituskulut, jotka ovat 2,5 €.
 

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joku kyseli näistä jäseneduista. Niitä pääsee kurkkimaan täältä.

Mitähän tuolla "Jokerit-jäsenbileet Namussa kerran kuussa matsin jälkeen: La 29.9 Jokerit-HPK (ilmaista juomaa jäsenkorteilla 20-22) K24" tarkoitetaan? Vähän vaikea kuvitella, että tiskiltä voisi kahden tunnin aikana hakea niin paljon viinaa kun huvittaa... Kausikortti maksaisi itsensä takaisin aika nopeasti tällä menolla. Jokaiselle sisääntullessa yksi bisse, vesi vai smurffilimu?

Edit: boldaus
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Teknisistä syistä johtuen Jokerit-kortin mukana postitettavalla 19€ arvoisella arvosetelillä pystyy tästä lähtien ostamaan pelkästään 19€ arvoisen ottelulipun. Arvoseteliä ei siis pysty hyödyntämään ostaessa kalliimpaa ottelulippua. Arvosetelillä ei myöskään voi ostaa edullisempia lippuja kuin 19€, eli esimerkiksi lasten lippua. Arvoseteliä pystyy edelleen hyödyntämään Lippupisteen toimipaikoissa sekä Hartwall areenan lipunmyynnissä ennen ottelua. Jokerit pahoittelee mahdollisia muutoksesta aiheutuvia ongelmia!"
-jokerit.com

Kehukaa kaikki muut. Minä haukun. Puuhastelua sanon minä.

Joku kyseli näistä jäseneduista. Niitä pääsee kurkkimaan täältä.

No tossa nyt ei oo pienintäkään järjen hiventä... Aika radikaalisti pienenee se kategoria, mihin voi lipun ostaa. Kyllä tässä jotain korvauksia voisi vaatia.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Mitähän tuolla "Jokerit-jäsenbileet Namussa kerran kuussa matsin jälkeen: La 29.9 Jokerit-HPK (ilmaista juomaa jäsenkorteilla 20-22) K24" tarkoitetaan? Vähän vaikea kuvitella, että tiskiltä voisi kahden tunnin aikana hakea niin paljon viinaa kun huvittaa... Kausikortti maksaisi itsensä takaisin aika nopeasti tällä menolla. Jokaiselle sisääntullessa yksi bisse, vesi vai smurffilimu?
Hanatuotteet, kaatojuomat ja talon viinit niin paljon kuin nappaa. Korttia näyttämällä saa aina yhden juotavan.
 

BrxA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No tossa nyt ei oo pienintäkään järjen hiventä... Aika radikaalisti pienenee se kategoria, mihin voi lipun ostaa. Kyllä tässä jotain korvauksia voisi vaatia.

Onko jokerit pidättäneet itselleen oikeuden vaihtaa lipun ehtoja ? Jos ei, niin lippu käy edelleen kaikkialle muuallekkin. Tietääkseni yksipuolinen ehtojen vaihtaminen ei tällöin pitäisi onnistua. Itse ajattelin myös käyttää tuon hiukan parempiin paikkoihin...enpä taida siis pystyä enää.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ohhoh ja häh ja täh.

Erik Karlsson pelaa meillä ja nettikaupan fanipaitamyynti junnaa "Tuote on tilapäisestiloppu varastossa!"-meiningillä. No nyt kyllä osaa Kekäläinen takoa kun rauta on kuumaa! Hyvä meininki!

Ihan periaatteesta harmittaa moinen, en itse nyt yhden pelin jälkeen olisi ostamassa mutta tämä tilanne paitojen suhteen on ollut sama jo pitkään ja luulisi että tälläistä myytäisiin kun kerran Erik Norris meillä pelaa (edes hetken)
 

JiiMani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Forsberg, ManU, SoJy
Sellainen tuli mieleen, että muistankos nyt ihan väärin vai oliko jokereilla reino-tossuja myynnissä jossain välissä? Jos niitä on myynnissä niin mistähän mahtais sellaiset saada? Ei ainakaa omassa fanishopissa oo myynnissä.
 

Masentaja

Jäsen
Sellainen tuli mieleen, että muistankos nyt ihan väärin vai oliko jokereilla reino-tossuja myynnissä jossain välissä? Jos niitä on myynnissä niin mistähän mahtais sellaiset saada? Ei ainakaa omassa fanishopissa oo myynnissä.

Joo on, tai ainakin oli. Itse ostin omani Jumbon sittarista viimekaudella. Tänä vuonna ei oo vielä tullut katseltua mistään vaikka pykälää isommat noi vois olla. Pitäkäähän ihmiset silmät auki ja infotkaa jos jostain noita vielä löytyy. Meni vähintäänkin kuumille kiville viimevuonna, tosin parikymppiä tais hintaa olla joten halpaa kertakaikkiaan.
 

JiiMani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Forsberg, ManU, SoJy
Joo on, tai ainakin oli. Itse ostin omani Jumbon sittarista viimekaudella. Tänä vuonna ei oo vielä tullut katseltua mistään vaikka pykälää isommat noi vois olla. Pitäkäähän ihmiset silmät auki ja infotkaa jos jostain noita vielä löytyy. Meni vähintäänkin kuumille kiville viimevuonna, tosin parikymppiä tais hintaa olla joten halpaa kertakaikkiaan.

Kiitokset tästä! Joo tosiaan infoa kiitos jos niitä jostain vielä löytyy. Hintakaan ei kuulosta pahalta ollenkaan.
 

Masentaja

Jäsen
Se hinta tais olla "tarjous" vaikka itse en niitä listahinnalla myynnissä nähnytkään. Oiskohan ovh ollut 50e ja 25e myynti.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sellainen tuli mieleen, että muistankos nyt ihan väärin vai oliko jokereilla reino-tossuja myynnissä jossain välissä? Jos niitä on myynnissä niin mistähän mahtais sellaiset saada? Ei ainakaa omassa fanishopissa oo myynnissä.

Joo Jumbon cittarista löytyy vieläkin. Juuri pari viikkoa sitten kävin ja vieläkin löytyy mielin määrin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös