Fanituotemyynti

• 805 619
  • 3 150

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Jos uusi Trucker-lippis ollut musta, olisin poistanut pari heti.

MYRKYN VIHREÄ?

Ihan oikeesti jätkät!

Liitteet

• IMG_20250312_130138.jpg
    IMG_20250312_130138.jpg
    283,1 KB · kertaa luettu: 167

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Mikäs tuolla hallin myymälässä on ollut paitavalikoima viime aikoina? Lauantaina pitkästä aikaa mestoille ja mielummin sieltä kuin netistä ostaisin. Vaikka L se mun koko taisi olla. Vai oliko sittenkin XL...

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mikäs tuolla hallin myymälässä on ollut paitavalikoima viime aikoina? Lauantaina pitkästä aikaa mestoille ja mielummin sieltä kuin netistä ostaisin. Vaikka L se mun koko taisi olla. Vai oliko sittenkin XL...
TuTo peleissä oli fanipaitoja sponsoreilla ja ilman eli niitä 90-150€ paitoja (saattaa olla alennus mukana). Lisäksi silloin oli myös Pihlström nimellä ja numerolla samaa paitaa.

E: ja siis silloin kun katsoin niin oli L ja XL kokoaja myös saatavilla

Viimeksi muokattu:

Sulander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hain alkuviikosta tilaamani omistajahupparin pakettiautomaatista. Hintaa tosiaan oli mutta on kyllä äkkiseltään laadukkaimmalta vaikuttava vaate jota olen tuolta ostanut. Materiaali raskasta puuvillaa ja jopa valmistettu EU:ssa (Portugal). Koosta täällä onneksi neuvottiin; XL ei ole tällaiselle normaalisti M- tai L-kokoa käyttävälle mitenkään säkki. Toivottavasti ei kamalasti kutistuisi pesussa. Ostin ajatuksella että voisi käyttää pelipaidan päällä takkina.

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hain alkuviikosta tilaamani omistajahupparin pakettiautomaatista. Hintaa tosiaan oli mutta on kyllä äkkiseltään laadukkaimmalta vaikuttava vaate jota olen tuolta ostanut. Materiaali raskasta puuvillaa ja jopa valmistettu EU:ssa (Portugal). Koosta täällä onneksi neuvottiin; XL ei ole tällaiselle normaalisti M- tai L-kokoa käyttävälle mitenkään säkki. Toivottavasti ei kamalasti kutistuisi pesussa. Ostin ajatuksella että voisi käyttää pelipaidan päällä takkina.
Mulla on ollut tämä vaatekappale jo sen vuoden(?) verran. Käytössä on ollut eikä ole mennyt miksikään.
Hieman kutistui pesussa ja kesti varmaan 4 päivää kuivua tuon paksun rakenteen vuoksi.

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on ollut tämä vaatekappale jo sen vuoden(?) verran. Käytössä on ollut eikä ole mennyt miksikään.
Hieman kutistui pesussa ja kesti varmaan 4 päivää kuivua tuon paksun rakenteen vuoksi.
Tuota kutistumista varmaa vähän voi kompensoida venyttämällä märkänä? Noissa aina lukee että ei sa akuivata rummussa, mutta mulla esim lämpöpumppurumpu jossa puuvillaohjelma erikseen. Ei ainakaan teeclubin puuvillapaidat ole mennyt miksikään. Pitää miettiä kun ekan pesun aika tulee.

Mutta on kyllä varmaan yksi painavimmista huppareista, joita mulla on koskaan ollut. Laadukkaan tuntuinen ja oloinen ehdottomasti.

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Tekeekö kukaan paitojen brodeerauksia Jokereiden paitoihin?

Olisi hommaa tiedossa.

harryy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki

Liitteet

• Screenshot_2025-03-16-09-07-11-00_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    Screenshot_2025-03-16-09-07-11-00_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    896,2 KB · kertaa luettu: 131

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Laitoinpa sitten tilauksen sisään game ready vieraspaidasta Filppulan nimellä ja numerolla, kun ainakin omaan silmään on meidän hienoin vieraspaitamme. Nyt tosin alkaa odottelu ja eihän tuo täksi kaudeksi ehdi tulemaan, joten ei sinänsä haittaa vaikka menisi pidempikin aika :)
Jaa itselle tuli jo, että tilaus valmis ja lähetysnumero löytyy. Ei mennytkään 30 arkipäivää, positiivista. En myöskään maksanut etukäteen, joten ehkä halusivat rahat.

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Jaa itselle tuli jo, että tilaus valmis ja lähetysnumero löytyy. Ei mennytkään 30 arkipäivää, positiivista. En myöskään maksanut etukäteen, joten ehkä halusivat rahat.

Kuulostaa todella erikoiselta.

Laittaisin oman kokemuksen mukaan jäitä hattuun siinä mielessä, että syksylläkin sinne kyllä heti tilauksen jälkeen syntyy se postin seurantanumero, mutta itse paketti oikeasti alkoi tuosta liikkua sen 6-7 viikon jälkeen.

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kuulostaa todella erikoiselta.

Laittaisin oman kokemuksen mukaan jäitä hattuun siinä mielessä, että syksylläkin sinne kyllä heti tilauksen jälkeen syntyy se postin seurantanumero, mutta itse paketti oikeasti alkoi tuosta liikkua sen 6-7 viikon jälkeen.
Voi hyvin olla. Tämä on itselle ensimmäinen näitä pidemmän toimitusajan tuotteita. Nyt kun sanoit niin muistan jotain keskustelua täällä ainakin niistä Filppulan ekoista paidoista.

E: toki sinänsä tuon kaupan puolesta aika hämäävää, että näyttää kaiken olevan kunnossa.

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla ainakin näytti "keräilyssä" kunnes tuli sit reilu kuukauden jälkeen seuranta+kerätty. Kyseessä oli koti gr. Näissä btw kannattaa käyttää klarnan laskua. Lasku tulee vasta kun paketyi lähtenyt. Ja maksaa ei tarvitse ennenkuin olet saanut paketin. Maksuton ja kuluton. Ja ei ole mainos vaan vinkki.

Sulander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Storella on selkeesti joku haaste meneillään, kuinka monta erilaista lippismallia voidaan tuutata myyntiin ilman logoa / ilman että myyntiin vahingossakaan eksyy sellaista Jokerit-lippistä jonka ensimmäisenä voisi olettaa Jokereiden fanikaupasta löytyvän.

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Storella on selkeesti joku haaste meneillään, kuinka monta erilaista lippismallia voidaan tuutata myyntiin ilman logoa / ilman että myyntiin vahingossakaan eksyy sellaista Jokerit-lippistä jonka ensimmäisenä voisi olettaa Jokereiden fanikaupasta löytyvän.

Harvoin jaksaa lähteä näihin Storen valikoimaa koskeviin valituksiin mukaan, mutta onhan noi kaksi uusinta baseball-lippistä aika koomisia suorastaan.

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Harvoin jaksaa lähteä näihin Storen valikoimaa koskeviin valituksiin mukaan, mutta onhan noi kaksi uusinta baseball-lippistä aika koomisia suorastaan.
"Sinulle jolla on jo tuhat lippistä, joista sata on Jokeri-lippiksiä... From the makers of Jokerit T 02 Kulta / timantti-riipus..."

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Uin vähän vastavirtaan ja sanon, että mun mielestä noissa baseball-lippiksissä on jo ihan hyvä aihio. Itseasiassa nykyisestä lippis-valikoimasta hienoimmat.

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Klingbergiin uskojat
Uin vähän vastavirtaan ja sanon, että mun mielestä noissa baseball-lippiksissä on jo ihan hyvä aihio. Itseasiassa nykyisestä lippis-valikoimasta hienoimmat.

Samaa mieltä. Lippiksen malli vähän nihkeä, mut design on kunnon katumuotia. Diggaan! Tällä hetkellä kärkikastia.

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samaa mieltä. Lippiksen malli vähän nihkeä, mut design on kunnon katumuotia. Diggaan! Tällä hetkellä kärkikastia.
Mä tykkään myös tollaisesta baseball-/katumuoti -henkisestä designista, mutta mun mielestä noissa toi fontti ei jotenkin toimi ja siksi menee komiikan puolelle. Malli tökkii myös.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Jooh, näytti aluksi siltä, että tuossa vaaleassa lippiksessä luki Sokerit.

Miten sinne suunnittelupuolelle ei löydetä yhtään tyylitietoista ihmistä?

Hikkaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers
IMO tuo lippis on ehkä tyylikkäin tuotos mitä storelta tähän asti on nähty ja ensimmäinen tuote jota voisin kuvitella pitäväni ottelutapahtumien ulkopuolella ihan arkikäytössä. Ihan on jopa ostamisen ajatuksia käynyt mielessä. Eilen myös Pelsujen pelissä vieraillessani alkoi suorastaan vituttamaan kuinka hienoja ja neutraaleja fanituotteita heillä olisi ollut tarjolla koska joukkue oli vain väärä. Toivottavasti tuon kaltaista designia siirrettäisiin myös t-paita & kollariosastolle pikimmiten.

Rollon hippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jokerit, RoKi
IMO tuo lippis on ehkä tyylikkäin tuotos mitä storelta tähän asti on nähty ja ensimmäinen tuote jota voisin kuvitella pitäväni ottelutapahtumien ulkopuolella ihan arkikäytössä. Ihan on jopa ostamisen ajatuksia käynyt mielessä. Eilen myös Pelsujen pelissä vieraillessani alkoi suorastaan vituttamaan kuinka hienoja ja neutraaleja fanituotteita heillä olisi ollut tarjolla koska joukkue oli vain väärä. Toivottavasti tuon kaltaista designia siirrettäisiin myös t-paita & kollariosastolle pikimmiten.
Samaa toivon että tulisi vastaavanlaista vaatteiden puolelle. Suht neutraalia ja simppeliä. Kelpais käyttää ihan töissä ja arjessa muutenkin.

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Samaa toivon että tulisi vastaavanlaista vaatteiden puolelle. Suht neutraalia ja simppeliä. Kelpais käyttää ihan töissä ja arjessa muutenkin.
No siis jos hupparia sattuu käyttämään, niin kyllähän Jokereilta löytyy melko neutraaleja huppareita. Toki varmaan ihan kaikissa duunipaikoissa ei voi huppareita käyttää, mutta mä olen rokkaillut duunissa näillä kahdella:

Collegehousuja toivoisin arkikäyttöön harmaana. Toivottavasti joku päivä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy