Tänään lauletaan OI JOKERIY!Ei jumalauta, ei taso voi oikeasti olla tämä. Kuka ikinä onkaan vastuussa tosta puulaakista joutaa pihalle, ala-arvoista toimintaa - ihan oikeasti. Sit vielä kirjotusvirheitä mukana, auttakaa nyt vittu joku.
TuTo peleissä oli fanipaitoja sponsoreilla ja ilman eli niitä 90-150€ paitoja (saattaa olla alennus mukana). Lisäksi silloin oli myös Pihlström nimellä ja numerolla samaa paitaa.Mikäs tuolla hallin myymälässä on ollut paitavalikoima viime aikoina? Lauantaina pitkästä aikaa mestoille ja mielummin sieltä kuin netistä ostaisin. Vaikka L se mun koko taisi olla. Vai oliko sittenkin XL...
Mulla on ollut tämä vaatekappale jo sen vuoden(?) verran. Käytössä on ollut eikä ole mennyt miksikään.Hain alkuviikosta tilaamani omistajahupparin pakettiautomaatista. Hintaa tosiaan oli mutta on kyllä äkkiseltään laadukkaimmalta vaikuttava vaate jota olen tuolta ostanut. Materiaali raskasta puuvillaa ja jopa valmistettu EU:ssa (Portugal). Koosta täällä onneksi neuvottiin; XL ei ole tällaiselle normaalisti M- tai L-kokoa käyttävälle mitenkään säkki. Toivottavasti ei kamalasti kutistuisi pesussa. Ostin ajatuksella että voisi käyttää pelipaidan päällä takkina.
Tuota kutistumista varmaa vähän voi kompensoida venyttämällä märkänä? Noissa aina lukee että ei sa akuivata rummussa, mutta mulla esim lämpöpumppurumpu jossa puuvillaohjelma erikseen. Ei ainakaan teeclubin puuvillapaidat ole mennyt miksikään. Pitää miettiä kun ekan pesun aika tulee.Mulla on ollut tämä vaatekappale jo sen vuoden(?) verran. Käytössä on ollut eikä ole mennyt miksikään.
Hieman kutistui pesussa ja kesti varmaan 4 päivää kuivua tuon paksun rakenteen vuoksi.