Fanituotemyynti

  • 628 782
  • 2 128

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muumin päivä-muumimukia kun olin tänään avovaimolle jonottamassa Triplassa, niin mieleeni juolahti, että kannattaisiko Jokereidenkin avata jokin pop-up myymälä, vaikka Triplaan, sitten kun fanikauppa joskus vihdoin saadaan auki?

Myymälään voisi laittaa avajaispäivän alennuksia fanituotteista ja fanipaitoja sun muuta pääsisi kokeilemaan ihan päälle. Ei tarvitsisi netistä kaikkea aina tilata. Itse ainakin haluan kokeilla vaatteita päälleni ennen kuin ostan, jotta esim. pelipaita ei ole liian iso tai pieni. Vaatteiden tilaaminen netistä on muutenkin perseestä ja usein joutuu palauttamaan tuotteen, kun se ei sovikaan minun miehisen ruhoni kurveihin.

Voisihan siihen avajaispäiväksi pop-up myymälään luoda jonkun ihan rajoitetun uniikin fanituotteenkin, jota saisi vain avajaispäivänä ja vain tuosta yhdestä myymälästä. Jonkinlainen keräilyharvinaisuus keräilijöille.

Myymälä pitäisi kuitenkin saada auki ennen kauden avausta, niin saadaan jo Espooseen ihmisille uutta fanitekstiiliä päälle heti kauden alusta lähtien, eikä tarvitsisi odottaa siihen ensimmäiseen kotipeliin joko Keravalla tai Nordiksella, että pääsee uutta pelipaitaa kokeilemaan päälle.

Ja ne helvetin punaiset kommunistitähdet pois kaikista paidoista välittömästi!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muumin päivä-muumimukia kun olin tänään avovaimolle jonottamassa Triplassa, niin mieleeni juolahti, että kannattaisiko Jokereidenkin avata jokin pop-up myymälä, vaikka Triplaan, sitten kun fanikauppa joskus vihdoin saadaan auki?
Itsellä kävi myös tämä mielessä. Ja sekin, että jos nettikauppa viivästyy, niin ottaisivat niitä myytäviä kamoja esimerkiksi nyt treenipeleihin mukaan, joista porukka voisi ostella niitä.
 

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muumin päivä-muumimukia kun olin tänään avovaimolle jonottamassa Triplassa, niin mieleeni juolahti, että kannattaisiko Jokereidenkin avata jokin pop-up myymälä, vaikka Triplaan, sitten kun fanikauppa joskus vihdoin saadaan auki?

Myymälään voisi laittaa avajaispäivän alennuksia fanituotteista ja fanipaitoja sun muuta pääsisi kokeilemaan ihan päälle. Ei tarvitsisi netistä kaikkea aina tilata. Itse ainakin haluan kokeilla vaatteita päälleni ennen kuin ostan, jotta esim. pelipaita ei ole liian iso tai pieni. Vaatteiden tilaaminen netistä on muutenkin perseestä ja usein joutuu palauttamaan tuotteen, kun se ei sovikaan minun miehisen ruhoni kurveihin.

Voisihan siihen avajaispäiväksi pop-up myymälään luoda jonkun ihan rajoitetun uniikin fanituotteenkin, jota saisi vain avajaispäivänä ja vain tuosta yhdestä myymälästä. Jonkinlainen keräilyharvinaisuus keräilijöille.

Myymälä pitäisi kuitenkin saada auki ennen kauden avausta, niin saadaan jo Espooseen ihmisille uutta fanitekstiiliä päälle heti kauden alusta lähtien, eikä tarvitsisi odottaa siihen ensimmäiseen kotipeliin joko Keravalla tai Nordiksella, että pääsee uutta pelipaitaa kokeilemaan päälle.

Ja ne helvetin punaiset kommunistitähdet pois kaikista paidoista välittömästi!
Ehdottomasti pitäisi. Helvetin hyvä idea ja samaa mieltä että noi tähdet pois ja pikaseen.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Miksi mustia tuotteita myydään vieläkin? Ja yksi punainen lippis vaan..Oli siellä näköjään punakeltainen myös.

No, huppari ja t-paita sitten tällä kertaa.

Hyvä että saivat auki.
 
Viimeksi muokattu:

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aikalailla samat setit kun oli KHL-aikana. Eli pyritään pääsemään vanhoista varastoista eroon. Olisivat polttaneet mielummin...
Oli siellä jotain uuttakin, pari t-paita mennee nyt tilaukseen. Pelipaidat vasta kun tulee replicat, noi fanipaidat on aika kusisia laadullisesti aina.

Mutta hyvä, että edes jotain, eiköhän valikoima laajene huomattavasti pikku hiljaa.
 
Viimeksi muokattu:

Arde90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Dallas Stars, sympatiat Lukko
Hyvä, että saivat viimein tämän auki. Tosin eikö nuo KHL tuotteet olisi voitu heittää roskiin. Ainakin valkoisen hupparin helmassa taitaa olla KHL:än logo.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaikka Jokerit on väriensä osalta ollut kirjava kuin sirkus, on pääasiallisena pelipaidan värinä ollut kuitenkin useimmiten jonkinsävyinen sininen. Muistan surupukuun siirryttäessä huhuillun, että jopa samaa kirkaansinistä käyttänyt SKA olisi ollut vaikuttimena.
 

jokerijunnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -95
Ei kehtaisi valittaa, mutta ainakaan tästä erästä ei mitään lähde mukaan. Käytännössä pelkkää KHL-skeidaa ja yhteen paitaan oltiin päätetty printata ”Kerava”.

Toivoisin sellaisia normaaleja mustia ja harmaita huppareita (myös vetoketjullisina), joissa suht iso logo joko rinnassa tai vaikka selässä. Sellaisia joita kehtaisi käyttää ihan ihmisten ilmoilla näyttämättä sirkuspelleltä.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Onnistutteko saamaan kustomoidun pelipaidan ostoskoriin? Minulla näyttäisi herjaavan jotakin virhettä.

Selkeästi konkurssipesältä jäänyt tuotteita joita nyt myydään.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Kyllä tästä paska maku jää. Olisivat odottaneet sitten kauemmin, että saadaan uusia tuotteita. Nyt yritetään rahastaa vanhoilla tuotteilla. Eihän uudella porukalla ole mitään siteitä KHL-aikaan ja silti noita kehdataan myydä.

Nyt Saarni ja kumppanit herätys! Ensin nuo tähdet paidassa ja nyt tämä.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisi oikeasti ilo ostaa tyylikäs tuote, mutta toistaiseksi siihen ei suoda mahdollisuutta. Ei ihan mene omaan jakeluun valitut värit ja tekstit.

Oma lukunsa ovat nuo KHL-tuotteet - miten niitä kehdataan myydä?

Iso pettymys!
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
TT-86-T-paita, pari autotarraa ja pelipaita tuli ostettua häntä heiluen.

Toi on kyllä melkoista että tuolla ihan oikeasti on tuossa valkoisessa hupparissa KHL-logo mukana. Zoomasin vielä ja en ollut uskoa silmiäni.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olisihan noita vanhoja kledjuja varmaan voinut toimittaa Uffille tai Fidalle
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Jää kyllä toistaiseksi rahat käyttämättä, ei helvetti voi olla KHL-logoa tuotteissa.

Terveppä terve ja hyvää päivää... *huoh*
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mieluummin kunnolla kerralla auki kun kiireessä. Eihän tätä nyt voi näin vihkoon vetää.
Taisi tulla liian kiire. Ilman numeroa ja nimeä saisi paidan.

En osta ilman #27 ja Lind. Ja on mustaharmaata ihan liikaa kaupassa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
TT-86-T-paita, pari autotarraa ja pelipaita tuli ostettua häntä heiluen.

Toi on kyllä melkoista että tuolla ihan oikeasti on tuossa valkoisessa hupparissa KHL-logo mukana. Zoomasin vielä ja en ollut uskoa silmiäni.
Ilmeisesti virhe huomattu pikaisesti, sillä tuollaista hupparia mä en ainakaan enää löydä valikoimista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös