Clubittaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Nopeasti huomasivat virheen ja välitön reaktio. Posit siitä.
Edelleen on venäläisten logovariaatiota myynnissä. Silmät auki nyt, fanit! Ei me tällaista suvaita, eihän?Nopeasti huomasivat virheen ja välitön reaktio. Posit siitä.
#1675 täällä.Totta, nyt ei näy enää kuin kaksi hupparia. Miesten mallissa ei ainakaan etupuolella näy kohelo-logoa ja naisten mallissa ei kuvassa näy mutta voi olla kuvan vasemmassa alakulmassa olevassa Jokerit Official Product-lätkässä.
Ihan mielenkiinnosta, minkälaisia tilausnroita muilla oli?, lähtiköhän nuo nollasta juoksemaan ylöspäin. Mulla oli 1679
Yritin ostaa numerolla ja nimellä. Ei onnistunut.Onnistutteko saamaan kustomoidun pelipaidan ostoskoriin? Minulla näyttäisi herjaavan jotakin virhettä.
Selkeästi konkurssipesältä jäänyt tuotteita joita nyt myydään.
Ei kahvimukia? Aika radikaalia.Mun fanikaupan valikoima:
- pikeepaita, pieni logo rinnassa
- t-paita, pieni logo rinnassa
- t-paita, iso logo keskellä
- huppari, iso logo keskellä
- "pelipaitamainen" huppari nauhoineen
- fleece, vetskari rintaan asti, pieni logo rinnassa
- "rugby-paita"
- K-juna college
#1731 oli kaverillani äsken.#1675 täällä.
Ihan mielenkiinnosta, minkälaisia tilausnroita muilla oli?, lähtiköhän nuo nollasta juoksemaan ylöspäin. Mulla oli 1679
Okei. Ainakin yli 100 tilausta on sitten mennyt.EI varmasti lähtenyt ykkösestä. Tilasin varmaan 5min sen jälkeen kun kauppa aukesi ja nro oli 1675.
Menee vähän offariksi, mutta mikä tuon kyseisen 2019-2022 käytetyn logovariaation takana oli? Onhan erilaisia kokeiluja ollut aiemminkin seuran historiassa, mutta kyseinen tekele muistuttaa toden totta hyvin paljon ikonista narrinpäätä, että syytä tuolle en oikein keksi.Vaikka KHL-yhteys unohdettaisiin, niin onhan se muutenkin hyvin kyseenalaista myydä fanituotteita käytöstä poistuneella logolla, joka kuitenkin erehdyttävästi muistuttaa käytössä olevaa.
Logo on uusin (eli vanha, eli ei-KHL), tosin näyttäisi olevan photoshopattuna kuvaan.